|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Lindgren kan waarschijnlijk spelen |
|
|
|
david
|
|
|
Ajax moet naar het 1-1 gelijk spel in de eigen Arena op jacht naar de overwinning in Griekenland. Het wordt een zware klus voor Martin Jol en zijn jongens.
Wat is de beste opstelling? en misschien nog wel een veel betere vraag WIE O WIE staat er in de SPITS? Wat wordt de Uitslag ik den 0-1 ajax Doelpuntenmaker LUIS SUAREZ Met NUMMER 101
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Hopelijk kan zijn vrouwtje een dik weekje wachten, want Luis is belangrijk woensdag. PAOK scoort wel denk ik, AJAX zeker, hopelijk 1-3. als ze maar geconcentreerd en scherp zijn. ik wil het niet weer meemaken.. En hopelijk zien de spelers er frisser uit dan gisteren... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ehm.........doen we niet eerst de fruitschaal?:) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Als je de wedstrijd tegen paok heb gezien dan weet je dan ajax maar 1 kans tegen had.. Dus helemaal niks aan de hand als we zo spelen.. Alleen moeten we er dan wel 3 scoren! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
Ajax zal op de aanval moeten spelen en zelfs als PAOK 1x scoort is dat geen ramp, want Ajax moet toch minimaal 1x scoren. Ik denk dat het belangrijkste zal zijn de scheidsrechter, ik vind dat Ajax echt vaak de scheidsrechter tegen heeft, waarom Suarez geel kreeg daar snap ik niets van. En die handsbal was misschien omdat hij met ze armen zijn gezicht probeerde te beschermen, maar het was toch geen hard schot zoals in een vrije trap bv? Ajax heeft vaak van dit soort sitiaties tegen, ik vraag me af of die carballo neutraal kan zijn in die griekse heksenketel. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Minimaal 2 scoren en op naar de volgende ronde... |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2010 - 20:02 schreef 1nummer14 het volgende:Ajax zal op de aanval moeten spelen en zelfs als PAOK 1x scoort is dat geen ramp, want Ajax moet toch minimaal 1x scoren. Ik denk dat het belangrijkste zal zijn de scheidsrechter, ik vind dat Ajax echt vaak de scheidsrechter tegen heeft, waarom Suarez geel kreeg daar snap ik niets van. En die handsbal was misschien omdat hij met ze armen zijn gezicht probeerde te beschermen, maar het was toch geen hard schot zoals in een vrije trap bv? Ajax heeft vaak van dit soort sitiaties tegen, ik vraag me af of die carballo neutraal kan zijn in die griekse heksenketel. bij een goal van PAOK moet Ajax 2x scoren. als het goed is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door Mikejz93 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 keer minimaal, om er verlenging uit te krijgen toch..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
laten we er gewoon 5 scoren..... Suarez, De jong, Mido, Mido, Suarez xDxD oo zei ik Mido? uuu dan Sulejmani.. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: Ja, ik bedoel als PAOK 1-0 voor komt is dat geen ramp, Ajax moet sowieso 1 keer scoren. Maar met 0-1 is Ajax ook door natuurlijk. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: Ik blijf het raar vinden overigens dat Ajax dat "geplaatst" is de eerste wedstrijd thuis speelt, volgens mij heb je een voordeel als je de tweede wedstrijd thuis speelt. Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar normaal speelt de geplaatste club bij UEFA voetbal de tweede wedstrijd thuis. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Waarom zou er een verschil moeten zijn tussen die wedstrijden??
Als ajax nu met 3-0 had voorgestaan is het een voordeel.. Je moet gewoon winnen.. Met een aantal doelpunten voor.. |
|
|
|
|
ryanajax
|
|
|
we gaan gwn champions league halen en we winnen hem voor de 5e keer |
|
|
|
|
playermark
|
|
|
het is gewoon weer een drama, zoals elke x |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Playermark je kan beter naar jou club site gaan.. Wat is dat voor een onrust stoken? Schenkeveld.. Van der heijden.. En dan een reactie 0-1 twente ik bespeur dat jij gewoon voor een andere club ben.. Dus als je niks zinnigs te zeggen heb.. Kan je beter gewoon oprotten..
Ajax had deze wedstrijd moeten winnen.. Alleen de balen gingen er niet in.. Jammer maar helaas in griekenland gaan we wel winnen.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Als Ajax net zo voetbalt als in de thuis wedstrijd moet het geen probleem zijn. Ze missen geen 2x achter elkaar zulke kansen. Hopen dat Luis dan papa is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xD Of niet... Want anders moet hij weer vliegen.. Hopen dat ze nog even kan wachten.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2010 - 21:59 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Ik blijf het raar vinden overigens dat Ajax dat "geplaatst" is de eerste wedstrijd thuis speelt, volgens mij heb je een voordeel als je de tweede wedstrijd thuis speelt. Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar normaal speelt de geplaatste club bij UEFA voetbal de tweede wedstrijd thuis. Blijkbaar word daar niet naar gekeken, want ook Dinamo Kiev en Sporting Braga, die geplaatst zijn in de 3e voorronde van de CL voor niet-kampioenen, in een pot van 10 clubs, speelde eerst thuis.
Zenit St.Petersburg, Ajax, Fenerbahce, Dinamo Kiev en Sporting Braga waren in die volgorde, van 1 t/m 5, geplaatst. Celtic, Unirea Urziceni, Paok Saloniki, Young Boys en Aa Gent waren in die volgorde, van 6 t/m 10, ongeplaatst. Ajax, Dinamo Kiev en Sporting Braga speelden als geplaatsten eerst thuis. Zenit St.Petersburg en Fenerbahce speelden als geplaatsten eerst uit. Er werd in deze ronde dus helemaal niet gekeken naar wie er geplaatst waren en wie niet. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Met een beetje mazzel wordt PAOK uit de Euroleague gehaald wegens wangedrag van de fans... misschien komen we niet eens het veld op. De Hel zal losbarsten met vuurwerk en daar zijn ze niet blij mee. Ik zou de spelers van Ajax instrueren om bij elk voorwerp wat uit de vakken gegooid word als levensgevaarlijk projectiel te beschouwen en pijnlijk te gaan liggen. HAHAHAHAHAHA
Dan maar zo winnen...
Trouwens oook sterkte aan de 90 Ajaxieden daar in het uitvak.... zal een heftige avond worden. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
ik hoop met heel mn ajaxhart dat we winnen... maar hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat we deze wedstrijden die finan. zoo belangrijk zijn zonder een nr. 9 moeten spelen. wat een bestuur! al jaren worden ze bij interessante transfers door een ieder en nog erger door nat. subtoppers afgetroefd. ja zelfs in de wedstrijden worden wij met regelmaat door dezelfde clubs afgeblufd met combinatievoetbal zoals dit jaren onze trademark wereldwijd was!!! soms denk ik weleens dat het bestuur stiekum een voorkeur hebben voor een zekere club in rotterdam of zelfs in eindhoven en ajax stapje voor stapje aan het slopen zijn.. kan iemand met feiten komen die erop wijzen dat ze ajax beter maken. en hou eens op over erfenissen uit het verleden want dat was toch ook onder hetzelfde bestuur!!! we hoeven niet altijd te winnen maar waar is mijn/ons ajax(spel) gebleven??? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
URby - sule - suarez
--------Siem------
---Eriksen -- de zeeuw
Anita-vertongen-alde-vd wiel
STEEK |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
URby - sule - suarez
--------Siem------
---aissati (nieuwekans) -- de zeeuw
Anita-vertongen-alde-vd wiel
STEEK |
|
|
|
|
joey
|
|
|
hmm.. ik heb toch liever eriksen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:01 schreef nummer10 het volgende:URby - sule - suarez --------Siem------ ---aissati (nieuwekans) -- de zeeuw Anita-vertongen-alde-vd wiel STEEK Tuurlijk, lekker aissati opstellen in de belangrijkste wedsrtrijd van het seizoen terwijl hij al 8 maand geen wedstrijd meer met het eerste heeft gespeeld, lijkt me een goed plan |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] Tuurlijk, lekker aissati opstellen in de belangrijkste wedsrtrijd van het seizoen terwijl hij al 8 maand geen wedstrijd meer met het eerste heeft gespeeld, lijkt me een goed plan Zo kan je het ook verwoorden!;) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] Tuurlijk, lekker aissati opstellen in de belangrijkste wedsrtrijd van het seizoen terwijl hij al 8 maand geen wedstrijd meer met het eerste heeft gespeeld, lijkt me een goed plan haha daar ben ik het mee eens |
|
|
|
|
joey
|
|
|
(ik reageer ff ala Jol) jaaaa goed.. het is een goede jonge.. hij wou ns helpen, wij wouden hm helpen.. HElaas is hij buiten de boot gevalen, heeft een aantal sterk speler voor hem.. Misschien is het beter voor hem om ergens anders zijn kunsten te vertonen, maar bij ajaxhaalt hij het net niet. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] Tuurlijk, lekker aissati opstellen in de belangrijkste wedsrtrijd van het seizoen terwijl hij al 8 maand geen wedstrijd meer met het eerste heeft gespeeld, lijkt me een goed plan Wat maakt dat uit. Die jongen heeft wel al die tijd zn wedstrijden bij Jong Ajax meegepikt. We lopen toch ook niet te zeuren over een Suk. Die ook nog maar een paar keer heeft meegedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:54 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Wat maakt dat uit. Die jongen heeft wel al die tijd zn wedstrijden bij Jong Ajax meegepikt. We lopen toch ook niet te zeuren over een Suk. Die ook nog maar een paar keer heeft meegedaan. Nee Suk zal denk ik ook niet basis staan nee!;) Goed gezien!!!! JE verdient een Sticker!!!!:D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:54 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Wat maakt dat uit. Die jongen heeft wel al die tijd zn wedstrijden bij Jong Ajax meegepikt. We lopen toch ook niet te zeuren over een Suk. Die ook nog maar een paar keer heeft meegedaan. Suk speelde tegen TWente, dat is wel wat anders dan een afgedankte speler opstellen, die het nergens waar heeft kunnen maken, en dan ook nog laten spelen in de voor AJAX belangrijkste wedstrijd van het seizoen... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Alsof Aissati wel in de basis staat morgen. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Mensen Aissati is meegenomen in plaats van Sarpong. Sarpong staat toch ook niet in de basis. What's the big deal. Sulejmani zal gewoon spelen hoor voorin met Suarez en Emanuelson. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahah ajax_fan je moet niet zo wijs doen.. Remco, joey, amsterdam4ever en ik zeggen alle 4 dat aissatie niet moet spelen.. En dan kom jij xDxD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahah geweldig.. Remco maakt een grap en ajax_fan gaat gelijk ons even uitlegge hoe het gaat gebeuren morge xD |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik zeg alleen maar dat mensen niet meteen zo moeten reageren als Aissati meegaat in plaats van Sarpong. Wat is het probleem vraag ik me af. Is Sarpong dan zo geweldig.Aissati gaat toch niet beginnen weten we toch allemaal. We kennen Jol nu wel een beetje. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Er is dus helemaal niks maar toch moet je ons wat uitleggen.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ok, laten we maar over ophouden want dit gaat ook weer nergens over ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] Tuurlijk, lekker aissati opstellen in de belangrijkste wedsrtrijd van het seizoen terwijl hij al 8 maand geen wedstrijd meer met het eerste heeft gespeeld, lijkt me een goed plan tjah of juist wel omdat hij gebrand is om te laten zien dat die kan voetballen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Hmm Denk niet dat dat gebeurd.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:58 schreef remco k het volgende:[..] Suk speelde tegen TWente, dat is wel wat anders dan een afgedankte speler opstellen, die het nergens waar heeft kunnen maken, en dan ook nog laten spelen in de voor AJAX belangrijkste wedstrijd van het seizoen... mmm aissati heeft het nergens waar gemaakt.. hij is ook al op leeftijd of niet.. gewoon ook een talent.. die wel degelijk heeft laten zien te kunnen voetballen (sneijder heeft nog gezegt dat aissati zijn opvolger werd bij ajax).. daarbij wil jij wel sulejmani opstellen het liefst.. maar wat heeft sulejmani laten zien ? was vorig seizoen toch ook afgedankt door jol ? leg jij mij het verschil maar uit... 14 mil wegegooit geld bedoel je toch neem ik aan ? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jol heeft Sulemani vorig seizoen conditineel et etc klaargestoomt voor dit seioen heeft in de voorvereiding wel laten zien hoor..;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Daarbij begon Ajax vorige week tegen poak MET SULEMANI.. ERg sterk. Juist dat er eigenlijk gee echt spits wa was toen erg god, want de 2 cv's van paok werdn gek van de stees verschillende spelers die de spits positie schven!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Pff al deed je dt niet ... wat kan ik er nou aan doen dat me toetsenbord spaced.. ik moet andes elke toets 1 voor 1 keihard in toetsen XD heb ik niet zo'n zin in!!!XD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|