BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing PAOK Saloniki - Ajax (04-08-2010): 3-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Am*dam
 Am*dam - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
----------Steek-----------
--Greg--Jan--Toby--Anita--
De Zeeuw--Siem--Emanuelson
Aissati--Suarez--Sulejmani
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:04 schreef Am*dam het volgende:
----------Steek-----------
--Greg--Jan--Toby--Anita--
De Zeeuw--Siem--Emanuelson
Aissati--Suarez--Sulejmani
Waarom zou je Aissati erin doen!?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 15:40 schreef joey het volgende:
Jol heeft Sulemani vorig seizoen conditineel et etc klaargestoomt voor dit seioen heeft in de voorvereiding wel laten zien hoor..;)
inderdaad aissati same story..
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
ja maar die heb ik nog niet gezoien.. Sulemani heeft het erg goed gedaan in de voorbereiding..
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
Aissati heeft in de voorbereiding ook gewoon meegedaan hoor.
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:11 schreef joey het volgende:
ja maar die heb ik nog niet gezoien.. Sulemani heeft het erg goed gedaan in de voorbereiding..
ja maar wat is voorbereiding? Meestal amateurclubjes en een paar redelijke profclubs. Maar ja ajax zou hem inderdaad wel in moeten zetten aangezien ze niet erg veel keuze hebben
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:13 schreef Ajax_fan het volgende:
Aissati heeft blijkbaar net niet de juiste discipline voor de echte top, of het moet nog komen.
Am*dam
 Am*dam - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Toch lijkt het me een goede opstelling met de spelers die we tot onze beschikking hebben woensdag.
Mis niet echt een speler die er echt in hoort
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Suk speelde tegen TWente, dat is wel wat anders dan een afgedankte speler opstellen, die het nergens waar heeft kunnen maken, en dan ook nog laten spelen in de voor AJAX belangrijkste wedstrijd van het seizoen...
Maar Suk is toch ook niet zo goed tot nu toe, vind ik...Maar Aissati is er al zolang niet meer bij dan ga ik toch voor Eriksen hoor...
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:13 schreef Ajax_fan het volgende:
Ja maar heeftna mijn mening niet veel laten zien!;)
Rogier
 Rogier - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Het gaat echt heel heel moeilijk over. Tuurlijk kan Ajax daar winnen, thuis creerden ze veel kansen. Maar toch roept Ajax keer op keer het onheil over zichzelf af en denk dat we dat (weer) gaan bekopen helaas.
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

Maar Suk is toch ook niet zo goed tot nu toe, vind ik...Maar Aissati is er al zolang niet meer bij dan ga ik toch voor Eriksen hoor...
Maar ff serieus.. Welke postie hebben we ht nou over?
Want k denk dat Jol gewoon met urby,sulemani suarez voorin gaat spelen hoor en dan zou ik siem op 10 doen en eriksen naast de zeeuw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door joey --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

en wat ik heb gezien van beiden.. aissati / eriksen.. vind ik aissati toch beter hoor.. tot nu toe.. we zullen het morgen zien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door nummer10 --
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:36 schreef joey het volgende:

[..]

Maar ff serieus.. Welke postie hebben we ht nou over?
Want k denk dat Jol gewoon met urby,sulemani suarez voorin gaat spelen hoor en dan zou ik siem op 10 doen en eriksen naast de zeeuw
Ja dat bedoelde ik ook maar daarbij wil ik wel zeggen dat ik Eriksen ook niet zo geweldig vind en aissatti was ik toch ook altijd wel fan van maar hij is volgens mij al afgeschreven.. Dan blijft toch Eriksen over voor die positie... Of Lindgren is weer fit dan mag hij van mij beginnen... Maar laten we het maar afwachten joh belangrijkste morgen is dat je door gaat ,hoe dan ook...
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en wat ik heb gezien van beiden.. aissati / eriksen.. vind ik aissati toch beter hoor.. tot nu toe
Ja ik neig je daar toch gelijk in tegen , maar zoals ik al eerder zei volgens mij is hij al afgeschreven.
joduh
 joduh - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Wat is er zo goed aan Eriksen?Ik zie er echt niks in??????Iedereen roept dat het een zo,n mega talent is!Maar ik zal wel iets niet zien bij hem denk ik?of ben dan toevallig biertje pakken denk ik?
Mikejz93
 Mikejz93 - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Als aissati mag spelen van jullie waarom speel je dan niet met deze opstelling:

Vermeer
Oleguer,Vertonghen,Alderweireld,urby
Bonevacia, aissati
Sarpong, de jong Zeegelaar
Suk ?

Spele met aissati kost e een plek in de volgende ronde (maar dat kan na morgen miss anders zijn)
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Eriksen nog niet klaar is voor het eerste van Ajax. Hij komt op veel opzichten nog kracht te kort.
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:16   quote  deeplink  
Wedstrijden in Griekenland, wisselend succes. De 1e keer dat Ajax in Griekenland speelde was op 28 september 1983 en het betrof de return tegen Olympiakos Piraeus in de 1e ronde van de EC 1. Na in Amsterdam 0-0 gespeeld te hebben verloor Ajax na verlenging met 2-0, doordat keeper Hans Galjé 2x werd verschalkt door Anastopoulos, de rotzak...:).

Tegen datzelfde Olympiakos stonden we in het Europacupseizoen 86'87. Het betrof toen nog het Europacup 2 toernooi voor bekerwinnaars en in de 2e ronde speelde Ajax met 1-1 gelijk tegen Piraeus. Het was voldoende, omdat Ajax in Adam al met 4-0 had gewonnen. Dat seizoen wonnen we trouwens dat toernooi, doordat we in de finale van Lokomotiv Leipzig wonnen door het enige doelpunt van v.Basten.

In het CL-seizoen 94'95 speelde we in de 1e ronde een poulefase en daarin was Aek Athene één van onze tegenstanders. In Athene werd het destijds 1-2 door doelpunten van Litmanen en Kluivert. In 1995 won AJAX de CL.

In het seizoen 98'99 speelde Ajax ook CL en in de 1e ronde speelden we onder andere tegen alweer Olympiakos Piraeus en die wedstrijd verloren we met 1-0, doordat vd.Sar in de 38e minuut werd verschalkt door Alexandris, de rotzak.....:).

In de halve finale van het CL-seizoen 95'96 moest Ajax aantreden tegen Panathinaikos. Nadat in Amsterdam met 1-0 werd verloren, droogde we de Grieken in Athene met 3-0 af door 2 doelpunten van Litmanen en 1 van Nordin Wooter. Ajax stond in de finale, maar ik weet daar niets meer van.............:P.

Morgen dus de return tegen Paok en laten we in godsnaam hopen dat Ajax deze ronde doorkomt, want uitschakeling vind ik ongeoorloofd. Normaal gesproken moet het lukken, maar in het voetbal is niets zeker. AJAX; zet je schrap in die Griekse hel en stel de supporters niet teleur. Ik ga uit van een 1-2 overwinning, zodat we met een lekker gevoel richting Groningen kunnen reizen.

Hoeveel wint Ajax mensen?
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:11 schreef PSVdaanPSV het volgende:
Ik denk ook dat Eriksen nog niet klaar is voor het eerste van Ajax. Hij komt op veel opzichten nog kracht te kort.
Ja Ik zie hem niet als basisspeler nee..Maar Nu met die blessures hebben niet veel keus denk ik..
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:02   quote  deeplink  
ik denk dat het 1-0 voor ajax word..
Mikejz93
 Mikejz93 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:05   quote  deeplink  
mensen kan iemand vertellen hoeveel doelpunten genoeg is als paok 2x scoort?
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
2*

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door joey --
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 19:05 schreef Mikejz93 het volgende:
mensen kan iemand vertellen hoeveel doelpunten genoeg is als paok 2x scoort?
2
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:15   quote  deeplink  
ja dat bedoel ik XD Sorry me toetsenbord.. Ik word er gekk van en tikte de verkeerde in!;)
Mikejz93
 Mikejz93 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:19   quote  deeplink  
oh dus een gelijk spel is genoeg (vanaf 1-1)
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:19   quote  deeplink  
ja! 1-1 betekend wel verlenging

Wonderdokter
 Wonderdokter - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:11 schreef PSVdaanPSV het volgende:
Eriksen komt eigenlijk helemaal niet zoveel tekort, alleen scorend vermogen. Heb de voorbereiding een beetje gevolgd met Siem in de spits en eriksen op 10, wat heeft die man een inzicht zeg, weet precies waar de bal komt en moet komen. Ik zou liever met eriksen op 10 spelen dan met Siem, maar daar maakt hij tot nu toe te weinig goals voor.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:44   quote  deeplink  
yep hij weet precies hoe je de bal terug moet spelen naar achteren... in jong ajax en tegen amateurs viel hij inderdaad op.. sorry hij valt me gewoon tegen.. zou misschien nog wel komen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 19:23 schreef Wonderdokter het volgende:

[..]

Eriksen komt eigenlijk helemaal niet zoveel tekort, alleen scorend vermogen. Heb de voorbereiding een beetje gevolgd met Siem in de spits en eriksen op 10, wat heeft die man een inzicht zeg, weet precies waar de bal komt en moet komen. Ik zou liever met eriksen op 10 spelen dan met Siem, maar daar maakt hij tot nu toe te weinig goals voor.
sorry aissati werd te licht bevonden... maar eriksen niet ? heb echt werkelijk waar meer gezien van aissati dan Eriksen
joey
 joey - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:50   quote  deeplink  
Najaa Dat vind jij.. ;)
Mikejz93
 Mikejz93 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Jongens, zolang we van die domme fouten maken qua terugspeelballen of foute passjes vanuit keeper. dan winnen we dit niet.
vb;
Zaterdag stekelenburg -> pass naar Greg(te kort) 0-1
Vorig jaar AT Aissati -> terugspeelbalte hard 0-1

we moeten daarvoor gewoon uitkijken..
als we als en Compact team spelen kunnen we ze oprollen ;
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 augustus 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 19:02 schreef joey het volgende:
ik denk dat het 1-0 voor ajax word..
Akkoord.....xD
John2
 John2 - dinsdag 03 augustus 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Het ziet er naar uit dat Lindgren toch kan spelen. Dus:
Steek, Wiel, Alderw, Vertonghen, Anita, Zeeuw, Lindgren, de Jong, Suarez en Emanuelson.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 augustus 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 18:16 schreef alibabba het volgende:
Wedstrijden in Griekenland, wisselend succes. De 1e keer dat Ajax in Griekenland speelde was op 28 september 1983 en het betrof de return tegen Olympiakos Piraeus in de 1e ronde van de EC 1. Na in Amsterdam 0-0 gespeeld te hebben verloor Ajax na verlenging met 2-0, doordat keeper Hans Galjé 2x werd verschalkt door Anastopoulos, de rotzak...:).

Tegen datzelfde Olympiakos stonden we in het Europacupseizoen 86'87. Het betrof toen nog het Europacup 2 toernooi voor bekerwinnaars en in de 2e ronde speelde Ajax met 1-1 gelijk tegen Piraeus. Het was voldoende, omdat Ajax in Adam al met 4-0 had gewonnen. Dat seizoen wonnen we trouwens dat toernooi, doordat we in de finale van Lokomotiv Leipzig wonnen door het enige doelpunt van v.Basten.

In het CL-seizoen 94'95 speelde we in de 1e ronde een poulefase en daarin was Aek Athene één van onze tegenstanders. In Athene werd het destijds 1-2 door doelpunten van Litmanen en Kluivert. In 1995 won AJAX de CL.

In het seizoen 98'99 speelde Ajax ook CL en in de 1e ronde speelden we onder andere tegen alweer Olympiakos Piraeus en die wedstrijd verloren we met 1-0, doordat vd.Sar in de 38e minuut werd verschalkt door Alexandris, de rotzak.....:).

In de halve finale van het CL-seizoen 95'96 moest Ajax aantreden tegen Panathinaikos. Nadat in Amsterdam met 1-0 werd verloren, droogde we de Grieken in Athene met 3-0 af door 2 doelpunten van Litmanen en 1 van Nordin Wooter. Ajax stond in de finale, maar ik weet daar niets meer van.............:P.

Morgen dus de return tegen Paok en laten we in godsnaam hopen dat Ajax deze ronde doorkomt, want uitschakeling vind ik ongeoorloofd. Normaal gesproken moet het lukken, maar in het voetbal is niets zeker. AJAX; zet je schrap in die Griekse hel en stel de supporters niet teleur. Ik ga uit van een 1-2 overwinning, zodat we met een lekker gevoel richting Groningen kunnen reizen.

Hoeveel wint Ajax mensen?
Wat een leuke opsomming, alibabba. Op zich zijn Grieken leuke en sympathieke mensen. Begin juni (dit jaar) zij we er weer op vakantie geweest :-)) Maar morgen ben ik toch echt tegen die Grieken!! Ik denk dat het een tenenkrommende en een billenknijpende wedstrijd wordt. Maar mijn God, wat hoop ik dat Ajax het redden gaat. Mijn realistische gevoel zegt dat we het moeilijk gaan krijgen, zeker gedurende het bekende eerste Griekse kwartiertje. Als we dat doorkomen en een doelpunt maken, wordt het stadion vanzelf stil. Dat is mijn droomscenario. Maar ik ben eerlijk gezegd behoorlijk bang. Kom op, laat ik mijn realisme maar eens van me afschudden. Ajax wint met 0-2 !!! (Aissati en Sulejmani, die gaan het morgen waarmaken!!). De wens is de vader van de gedachte, zoals dat zo mooi heet. Ik ga er in ieder geval morgenavond goed voor zitten en ga anderhalf uur als een gek zitten duimen. Soms helpt dat...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door Pietje --
morkanne
 morkanne - dinsdag 03 augustus 2010 - 23:01   quote  deeplink  
Ajax moet wel winnen anders kan Jol alsnog zijn kantoor leegruimen...
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - dinsdag 03 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 21:45 schreef John2 het volgende:
Steek, Wiel, Alderw, Vertonghen, Anita, Zeeuw, Lindgren, de Jong, Suarez en Emanuelson.
Hoop niet dat je ooit trainer wordt, ik speel zelf liever met 11 man. Ik zou mickey er nog bij doen dan is je opstelling goed..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 03 augustus 2010 - 23:16   quote  deeplink  
De sleutel ligt morgen denk ik op het middenveld. Enoh geblesseerd, Lindgren een twijfelgeval. Ik vind De Zeeuw na zijn vakantie niet echt scherp ogen. Dan is de spoeling vrij dun voor wat betreft het controlerende/opbouwende deel van het middenveld. Ik zou daarom een centraal verdediger doorschuiven en naast de Zeeuw zetten. De beste optie is Vertonghen, omdat hij goed mee kan opkomen. Alleen oogde het centrum Alderweireld/Oleguer niet echt degelijk tegen Twente...maar PAOK is niet beter dan Twente.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 23:05 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Hoop niet dat je ooit trainer wordt, ik speel zelf liever met 11 man. Ik zou mickey er nog bij doen dan is je opstelling goed..
Hahahaha!
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 augustus 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 23:16 schreef PSVMocro het volgende:
De sleutel ligt morgen denk ik op het middenveld. Enoh geblesseerd, Lindgren een twijfelgeval. Ik vind De Zeeuw na zijn vakantie niet echt scherp ogen. Dan is de spoeling vrij dun voor wat betreft het controlerende/opbouwende deel van het middenveld. Ik zou daarom een centraal verdediger doorschuiven en naast de Zeeuw zetten. De beste optie is Vertonghen, omdat hij goed mee kan opkomen. Alleen oogde het centrum Alderweireld/Oleguer niet echt degelijk tegen Twente...maar PAOK is niet beter dan Twente.
Je schrijft het al: Vertonghen kunnen we moeilijk missen achterin. Maar op zich vind ik je oplossing wel duidelijk. Het gaat nog een behoorlijke puzzel worden voor Martin Jol. Maar hij komt er wel uit!
joduh
 joduh - woensdag 04 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
ik ben beetje zenuwachtig voor vanaaf man.Hoop dat we het redden,maar heb er geen goed gevoel bij nog.Het is gekkenhuis daar!!!! hoop op een snelle goal..... maar als hij in de 90e minuut valt is het ook goed!!hahaha.
joduh
 joduh - woensdag 04 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
ik ben beetje zenuwachtig voor vanaaf man.Hoop dat we het redden,maar heb er geen goed gevoel bij nog.Het is gekkenhuis daar!!!! hoop op een snelle goal..... maar als hij in de 90e minuut valt is het ook goed!!hahaha.
Medi..
 Medi.. - woensdag 04 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:07 schreef joduh het volgende:
Ben je zo zenuwachtig, dat we het 2 x moeten lezen??
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 23:16 schreef PSVMocro het volgende:
ik denk dat als we Blind naast Enoh zetten of Anita en Blind linksback, dat het prima zal gaan, ik las trouwens net dat lindgren waarschijnlijk wel zal starten, dus zal het wel De Zeeuw en Lindgren worden
joduh
 joduh - woensdag 04 augustus 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:11 schreef Medi.. het volgende:

[..]

Ben je zo zenuwachtig, dat we het 2 x moeten lezen??
hahah.yep man.
fredje
 fredje - woensdag 04 augustus 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 15:36 schreef bahbah het volgende:
ehm.........doen we niet eerst de fruitschaal?:)
die was leeg
dege
 dege - woensdag 04 augustus 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 21:45 schreef John2 het volgende:
hierbij inderdaad mickey erbij, is toch wel de sterkste opstelling denk ik voor vanavond.
Laten we hopen dat onze mannen geleerd hebben van de afgelopen 2 wedstrijden.
official master.
 official master. - woensdag 04 augustus 2010 - 19:33   quote  deeplink  
lindgren staat in basis ! http://twitter.com/MikeVerweij
PETER111
 PETER111 - woensdag 04 augustus 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Emanuelson Sulejmani Suarez

Lindgren De Jong De Zeeuw

Anita Vertonghen Alderweireld Van der Wiel

Stekelenburg

dit is de opstelling (ajax1.nl)
Lindgren inderdaad in de basis. Met de individuele acties van Suarez en Sulejmani moet het kunnen, ik heb er vertrouwen in!
official master.
 official master. - woensdag 04 augustus 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Luis Suarez reist morgen niet met Ajax van Griekenland mee naar Amsterdam. De Uruguayaan heeft toestemming van Martin Jol om vanavond vanuit Thessaloniki rechtstreeks naar Barcelona te vliegen. Direct na het laatste fluitsignaal van PAOK-Ajax stapt hij in een gereed staand busje en wordt hij met spoed naar de luchthaven gebracht. De tweedaagse trip is mogelijk, omdat Suarez twee duels is geschorst en zondag bij FC Groningen niet in actie mag komen. De vrouw van Suarez verblijft in Catalonië en staat op het punt te bevallen.

bron : http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/7331364/__Suarez_direct_naar_Spanje__.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door official master. --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing PAOK Saloniki - Ajax (04-08-2010): 3-3

0.0072078