|
|
Ajax_fan
|
|
|
Dan krijg je toch meteen het gevoel dat ie het wel eens met opzet zou hebben gedaan. Tis maar een gevoel. |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
godverdomme wat een niveau zeg... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het gaat weer lekker hoor, hoor ze allemaal stuk voor stuk roepen wij hebben meer kwaliteit als PAOK, DAN LAAT HET OOK EENS EEN KEER ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
je kunt zeggen wat je wilt, maar ajax mist iemand als Pantelic, ze hebben gewoon geen aanspeelpunt voorin. en Greg, die doet wel erg zijn best om niet verkocht te worden, wat is die aan het doen zeg?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door dege -- |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
van der wiel wil graag weg .. dus die denkt als ajax de CL niet bereikt mag ik nog naar een ploeg die het wel speelt ;) is een grapje natuurlijk |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maar ik krijg toh echt de balen ervan van de manier hoe ze spelen, goddomme zeg, wanneer beginnen ze eens te voetballen?!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gregory Anita en Urby spelen absoluut niet AJAX waardig, echt triest hoe slecht ze alledrie zijn... over mentaliteit gesproken...... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maar ze spelen veels te langzaam, de bal loopt helemaal niet, lijkt wel of ik naar de senioren zit te kijken. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Kijk nu is wel erg duidelijk te zien hoe erg wij Pantelic missen. Altijd maar zeiken op die gast ook door eigen supporters maar niemand kan die bal vasthouden voorin. vd Wiel erg slecht. En de Zeeuw ook!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je moet voor de grap eens op de beweging voorin letten, de enige die uberhaubt lopen zijn Suarez en Sulejmani, De Jong en Urby bewegen niet eens, en Lindgren of de Zeeuw komt helemaal niet de 16 in.
Urby ook 4 voorzetten, er beland er niet 1 in de 16 meter, en wat een schot weer. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 21:19 schreef Ajax_fan het volgende:Kijk nu is wel erg duidelijk te zien hoe erg wij Pantelic missen. Altijd maar zeiken op die gast ook door eigen supporters maar niemand kan die bal vasthouden voorin. vd Wiel erg slecht. En de Zeeuw ook!! helemaal mee eens! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Dat trage spel ook altijd van die belgen achterin! Altijd maar weer heen en weer spelen en dan een stuk met de bal lopen en dan een bagger pass geven. Pass die bal eens wat sneller! Lijkt wel een stel bejaarden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een DONDERSPEACH VAN SUAREZ EN JOL maar in de rust |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1 van de verdediger moe eraf en Eriksen erbij. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Suarez moet zn mond houden. Die liep erg lekker te verdedigen bij die vrije trap. Die hoeft nu even niks te zeggen. Die moet naar zichzelf kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Als je helemaal wil verliezen moet je dat doen. Als je ziet hoe gemakkelijk ze nu al door onze verdediging heen kunnen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
als je ze ziet voetballen zou je zeggen ze staan 6-0 voor, wat een klerevoetbal laten ze zien, ongelooflijk zeg |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Waarom toch altijd die korte hoek. kruis die bal toch! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sulejmani mag absoluut niet weg. tis echt de enige met dreiging... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
actie was goed van Mickey, moest alleen eens het overzicht bewaren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 21:24 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Als je helemaal wil verliezen moet je dat doen. Als je ziet hoe gemakkelijk ze nu al door onze verdediging heen kunnen. onzin, Paok komt er telkens maar met 2/3 man uit, AJAX staat triest te verdedigen dat is wat anders dan dat paok er zo makkelijk doorheen komt.
Waarempel, de eerste goede voozet van Urby in 3 officiele wedstrijden... |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
ik zou 2e helft de zeeuw er uithalen voor Erikson, oogt totaal niet fit wat natuurlijk wel verklaarbaar is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind de Zeeuw eigenlijk wel prima spelen |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ze moeten de Zeeuw 2 maanden met vakantie sturen. Heeft nog geen fatsoenlijke pass gegeven. Wat mis ik Gabri zeg!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
als je genoeg mentaliteit hebt kun je daar al een hoop mee opvangen, maar op dat vlak vallen heel veel spelers mij tegen vanavond, loop hier echt niet warm van, hooguit van woede van het waardeloze voetbal! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: ben ik echt niet met je eens, die valt mij zwaar tegen, zoals ook de vorige 2 wedstrijden |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: wat is er prima aan al ik vragen mag??? en dan nog iets:siem de jong????is ie op de camping ofzo?staat gvd overal 5 meter vanaf,en het ergste is zet totaat geen druk!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Godverre TERING Tubbies
Ik wordt hiet schijt en schijt ziek van dit spel die gasten staan gewoon compact te verdedigen en komen eruit met een counter en goal ajax moet gewoon snel spel en dan via de vleugels dan gaan ze winnen als het eenmaal 1-1 is zie ik ajax winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 21:29 schreef Ajax_fan het volgende:Ze moeten de Zeeuw 2 maanden met vakantie sturen. Heeft nog geen fatsoenlijke pass gegeven. Wat mis ik Gabri zeg! onzin, hij speelt suarez 3 keer prima in, in de eerste 15 minuten, de Jong is van de middenvelders vandaag echt de slechtste, en hij was ook erg slecht tegen twente..., we moeten meer kracht op het middenveld krijgen, dus eriksen erbij.
JOL MOET DONDERREN IN DE RUST< DIT KAN GODVERDOMME NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
mwoah,jaartje euroleague zou ajax beter passen hoor.....niks te zoeken in het kampioenenbal momenteel....geen versterkingen,zelfs zwakker dus ja..... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat ben ik wel weer met je eens, een gruwelijke donderspeech door Jol, misschien helpt dat wel! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en een keer een fatsoenlijk schot(zoals lindgren)kan ook geen kwaad hoor..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Aad de Mos kijk maar eens....die snapt t!!!!! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Iemand de foute passes geteld? Tjonge jonge zeg..
Haal vd Wiel er maar af en zet Blind maar op die plek.. Verder mag de Jong ook gaan douchen! Geen idee, wie er in moet.. Misschien heeft Martin Jol zelf zijn tenue bij zich? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik heb altijd al gezegd dat zodra Pantelic weg is de Jong ook niet meer zo geweldig is. Die heeft zoveel aan Pantelic gehad. |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
hij heeft in elk geval zijn trainingspak bij zich.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
maaruh...wanneer is de loting van de eurolegue eigenlijk?weet iemand dat?serieus? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 21:40 schreef Ajax_fan het volgende:Ik heb altijd al gezegd dat zodra Pantelic weg is de Jong ook niet meer zo geweldig is. Die heeft zoveel aan Pantelic gehad. jij snapt t... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
aissati erin....als rechtsbuiten....maar dan wel echt rechtsbuiten...eriksen voor de jong..... |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Wel een pluim voor Mickey, werkt keihard en speelt als een van de weinigen een voldoende... De Jong eruit, Erikssen op zijn plek. Heeft goede steekpass in huis waar hij Mickey en Luis mee in stelling kan brengen. En ze mogen wel wat vechtvoetbal laten zien in de 2e helft!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Sulejmani hoort maar op één plek te spelen en dat is op links. Urby was een EI, is een EI en blijft een EI. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
De Zeeuw heeft afgelopen jaren echt op het maximale niveau van zijn kunnen gepresteerd. Hij is nu iets minder en dat merk je gelijk. In Van Gaal taal is hij iemand die niet meer beter wordt dus je moet nu doorselecteren met "gelijkwaardige" jongere spelers. Hij is (was) zelfs international en er is voor hem geen belangstelling uit het buitenland |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Lekker optijd ingeschakelt NOS... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
we gaan het echt niet redden.....sorry.........voor mn ongeloof...zit er in deze fase van het seizoen gewoon niet in.... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
@alibabba Zo'n ding uit een kip of een Europa-Leauge speler? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Yes yes yes die 1-1 is binnen!!! |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh luis!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
en wie anders als Luis, laten we hopen dat dit het keerpunt van de wedstrijd is! |
|
|
|