|
|
Ajax_fan
|
|
|
Jaaaa 1-2!!!!! We hebben wat lucht!! |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Heerlijkheid.. Zou het dan toch gedonderd hebben? |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
wat een begin van de 2e helft!! goede speach Jol! spitsengoaaal Siem! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Laten we niet te vroeg juichen.. Wedstrijd duurt nog wel even! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
haha een donder speech van jol xD |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: ze moeten er 2 scoren....
dat zie ik niet gebeuren |
|
|
|
|
dege
|
|
|
roep dat niet te hard, we dachten ook allemaal dat ze in amsterdam makkelijk zouden winnen, daar hebben we ook een koude douche gekregen. Ik hoop dat ze gauw de 1-3 maken, dan kan ik pas rustig zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door dege -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Whoehoe... Heerlijke vrije trap.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
yes yes yes in de pocket! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
HAHAHAHHAA, DAT IS WEL HEEL SNEL DE 1-3 als ik dat nou eens post, misschien maken ze dan ook nog wel de 1-4 LOL |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Nu fluiten ze niet meer zo hard die PAOK Hoolies.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Pfff laat het niet alsnog spannend worden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 21:35 schreef bahbah het volgende:mwoah,jaartje euroleague zou ajax beter passen hoor.....niks te zoeken in het kampioenenbal momenteel....geen versterkingen,zelfs zwakker dus ja..... wel versterkingen en met die versterking beter op papier dan vorig seizoen |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ach ze moeten er nog 2 maken.En wij krijgen ook nog kansen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godver wat dom dit, blij dat we 3 goals maken, maar vraag niet hoe, het is nog steeds heel slecht, maar godsamme we gaan het toch niet alsnog weggeven he????!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het is toch WEER jammer dat je ze nu weer zo snel hoop geeft, hebben we toch echt dat 4e doelpunt nodig anders gaat het dadelijk nog spoken daarzo. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
je kan niet anders zeggen dan dat het een leuke wedstrijd is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad, had niet gemogen, maar goed laten we dit maar overleven, en dan een fatsoenlijke voorbereiding richting de playoffs |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: leuke wedstrijd? ze scoren nu 3 keer ja, maar leuk vind ik het niet echt. Goed voetbal hebben ze nog niet laten zien. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 21:57 schreef dege het volgende:het is toch WEER jammer dat je ze nu weer zo snel hoop geeft, hebben we toch echt dat 4e doelpunt nodig anders gaat het dadelijk nog spoken daarzo. Denk je nou werkelijk dat ze nog 2 keer gaan scoren die grieken? Ajax krijgt ook de ruimte he. Die scoren ook nog wel een. |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Donker geel..... Rasmus voor zn 2e :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
niet alles gaat perfect goed bij hem, maar Sulejmani gaat wel beter voetballen en laat wel degelijk zien goed te kunnen voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
suarez gaat hem nemen hoor let maar op |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
die gast die erin gaat komen, is een goede voetballer en scoort veel oppassen dus |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 21:59 schreef dege het volgende:[..] leuke wedstrijd? ze scoren nu 3 keer ja, maar leuk vind ik het niet echt. Goed voetbal hebben ze nog niet laten zien. ik bedoel dat het spannend is. het niveau (vooral verdedigend) ligt bedroevend laag... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
maar ze halen er wel een verdedigende middenvelder eraf, dus betekend ook meer ruimte, hopenlijk maken ze er gebruik van. Misschien toch een moment om Eriksen erin te brengen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 22:04 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] ik bedoel dat het spannend is. het niveau (vooral verdedigend) ligt bedroevend laag... dat ben ik wel met je eens |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 22:05 schreef dege het volgende:maar ze halen er wel een verdedigende middenvelder eraf, dus betekend ook meer ruimte, hopenlijk maken ze er gebruik van. Misschien toch een moment om Eriksen erin te brengen. ik weet niet.. dan speel je wel weer aanvallender. en met de huidige vorm van onze achterhoede... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
als je ziet hoeveel ruimte er nu ligt bij hen achterin, daar moet toch nog een doelpunt bij kunnen, gun mickey wel zijn doelpunt. |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
wel relaxe scheids trouwens, houdt de kaarten goed op zak |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 22:11 schreef dege het volgende:als je ziet hoeveel ruimte er nu ligt bij hen achterin, daar moet toch nog een doelpunt bij kunnen, gun mickey wel zijn doelpunt. daar heb je gelijk in die grieken weten niet meer waar ze het zoeken moeten achterin. |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
|
|
|
remco k