|
|
freakie
|
|
|
Waarom zou ferebahce een geplaatste status hebben als op basis van coefficient ajax boven fenerbahce staat?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 23:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Remco, ik mag het niet zeggen van je, maar wat was URBY sterk vandaag man!! Nr. 1 was steek, nr 2 was zeker urby/suarez en de jong was ook sterk! Viva las Ajax! Ik heb er 1 teveel op! slik, tot morgen! Jullie zijn TOP!! Ik denk inderdaad dat je moet stoppen met drinken, Urby was namelijk met Gregory vandaag veruit de slechtste man op het veld, en dt is inclusief de spelers van poak. hij heeft namelijk deze pot echt helemaal niks goed gedaan, iedere actie is mislukt 2 schoten op goal di nog over een AMERICAN FOOTBALL goal heen waren gegaan, 1 goede voorzet en 3 stuks waarvan Stekelenburg dacht dat het een terugspeelbal was....
Nee kom op man, stop met drinken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 00:26 schreef bahbah het volgende:met hem....... zonder hem.... denk er maar eens over na...... allemaal....................... allemaal nadenken.............. daarover....................... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik moet er niet aan denken..... seizoen 2010-2011.............. suarez en ajax kampioen........ klasse apart die man........... heel apart..................... speelt ie nog bij ons 1 sept?.. kans is weer kleiner nu........ kans is groter nu, als AJAX CL haalt gaat ie echt niet weg hoor, dan kan hij namelijk helemaal geen CL spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 08:16 schreef stefan m het volgende:Is er iemand die precies weet waarom ajax loot tegen Young Boys, Braga, Auxerre, Kiev of Sampdoria. Want op teletekst 811 staan alle voorronde wedsrtijden en daar stonden naar mijn inzien een paar "makkelijke" tegenstanders tussen. Zilina en belgrado etc, waarom loten we niet tegen hun?????? Komt dor het coeficient van de 10 clubs die nu inclusien ons in de race zijn, wij zitten hierbij bij de top5 en zijn dus geplaatst, de clubs die je net opnoemt hebben een lager coefficient dan de top 5 en zijn dus ongeplaatst.
Je coefficient verdien je door je wedstrijden in eigen land, EL,CL, en de gemaakte goal tellen als ik het goed heb ook mee.....
Als Young Boys bijvoorbeel had verloren van Fenebahce, dan hadden wij Fenerbahce ook kunnen loten omdat hun ook minder punten hadden als de top 5.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 10:13 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ajax is bij de loting geplaatst en ontloopt daardoor Sevilla, Werder Bremen, Zenit Sint-Petersburg en Tottenham Hotspur. De Amsterdammers profiteren van de uitschakeling van Fenerbahçe. Als de Turken er in waren geslaagd Young Boys te verslaan, dan had Ajax geen geplaatste status gehad. Mogelijke tegenstanders zijn nu Dinamo Kiev, Sampdoria, Sporting Braga, AJ Auxerre en Young Boys. Met name Sampdoria lijkt een zware dobber te worden. De Italianen eindigden op een verrassende vierde plaats en hebben met Antonio Cassano en Giampaolo Pazzini een zeer sterke voorhoede. Sporting Braga was in de derde voorronde te sterk voor Celtic. In Portugal werd het 3-0 en de return in Schotland eindigde woensdag in een 2-1 zege voor Celtic. Het stugge Dinamo Kiev won twee keer van AA Gent (3-0 en 3-1), terwijl AJ Auxerre nog niet in actie kwam. De Fransen eindigden vorig jaar als derde, met zeven punten achterstand op kampioen Olympique Marseille. dat is onzin, Als de Turken door waren gegaan, hadden wij nog steeds geplaatst geweest, wij hebben namelijk een hoger coefficient dan Fenerbahce.... zie hettopic hierover.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad mag hij meedoen, we kunnen dus in onze "sterkste opstelling t evoorschijn komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:11 schreef freakie het volgende:Waarom zou ferebahce een geplaatste status hebben als op basis van coefficient ajax boven fenerbahce staat?? klopt ook niet freaky |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hoe kan dat toch dat van urby ben ik gewoon met je eens xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
gisteren was voor hem echt een dieptepunt, ik snapte de wissel Sulejmani ook helemaal niet, die was namelijk juist erg goed gister... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xD Urby.. Tsja laten we daar over op houden haha xD T is echt heel erg.. Maar wie zou je anders in moeten zetten.. Als el hamdoui mee mag spelen denk ik als we dan compleet zijn.. Dus suarez er ook bij.. Dat urby wel eens op geofferd gaat worden.. Hij moet dan kiezen tussen sueljmani, emanuelson, suarez en el hamdoui.. De laatste 2 zet hij zowiezo in.. En dan zijn sulejmani en ema over..
Ik moet heel eerlijk zegge dat ik sulejmani als je hem vergelijkt met emanuelson dus ook niet goed vond spelen.. Hij heeft niks extra's gebracht.. Maar toen ik zat te kijken had een een moment dat ik dacht.. HEEY! VORIG JAAR HAD HIJ DAT DUEL VERLOREN!! :O |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:47 schreef freakie het volgende:xD Urby.. Tsja laten we daar over op houden haha xD T is echt heel erg.. Maar wie zou je anders in moeten zetten.. Als el hamdoui mee mag spelen denk ik als we dan compleet zijn.. Dus suarez er ook bij.. Dat urby wel eens op geofferd gaat worden.. Hij moet dan kiezen tussen sueljmani, emanuelson, suarez en el hamdoui.. De laatste 2 zet hij zowiezo in.. En dan zijn sulejmani en ema over.. Ik moet heel eerlijk zegge dat ik sulejmani als je hem vergelijkt met emanuelson dus ook niet goed vond spelen.. Hij heeft niks extra's gebracht.. Maar toen ik zat te kijken had een een moment dat ik dacht.. HEEY! VORIG JAAR HAD HIJ DAT DUEL VERLOREN!! :O Sulejmani zou toch na deze wedstrijd aan west ham verhuurd worden???? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 22:17 schreef remco k het volgende:JOL WAAROM NOU GODVERDOMME SULEJMANI ERAF TERWIJL URBY DE SLECHTSTE MAN VAN HET VELD IS DOM DOM DOM Remco niet zo vloeken is ook niet nodig zulke taal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Guyt.. Wie zei dat?? oo jaaaaaaaaa media.. Nou eerst van jol horen..
Wat heeft jol eigenlijk gezegt?? oo jaa sulejmani gaat niet weg.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 12:07 schreef freakie het volgende:Guyt.. Wie zei dat?? oo jaaaaaaaaa media.. Nou eerst van jol horen.. Wat heeft jol eigenlijk gezegt?? oo jaa sulejmani gaat niet weg.. Idd media. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sulejmani wil jol niet laten gaan.. Sulejmani is jol zijn, uu hoe noem je dat, project.. Hij wil iets van sulejmani maken.. En dat is wat ik tot nu toe gezien heb.. Heel goed gelukt.. Hij is sterker dan ooit tevoren.. Alleen nu moet hij laten zien dat hij zijn acties ect weer heeft!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hij moet minder naar binnen komen en minder terug naar de middellijn komen. Doelpunt tegen Juventus thuis was bijvoorbeeld schitterend.
Denk wel gezien de 1ste helft thuis en het kwartiertje vlammen in de 2e helft uit dat Ajax wel erg sterk is. Misschien wel te sterk voor de competitie. Dit elftal behouden en we moeten verdomme de 3e ster halen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond Suarez waanzinnig gister. Zoals hij dolde met die twee Griekse standbeelden was schitterend. Steek hield ons prima in de wedstrijd en was daardoor wel de man of the match. Ik vind Miralem niet een slecht, maar hij werd weinig gevonden en als hij werd gevonden leek het wel of hij niet durfde... Hij moet gewoon weer lekker gaan voetballen, acties maken, plezier hebben.
Urby was dramatisch, net als Greg en Vurnon. Dan weet je dat jet het verdedigend moeilijk krijgt, werd ook wel bewezen met de 3 tegengoals. Toby aan de bal was gister trouwens ook niet om over naar huis te schrijven. Alleen Jan was lekker op dreef.
Positieve meevallers toch wel Lindgren die zeer sterk speelde, veel aanspeelbaar was en nauwelijks of fouten te betrappen was, en de tweede helft van Demy was ok. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: waar vloek ik dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:47 schreef freakie het volgende:xD Urby.. Tsja laten we daar over op houden haha xD T is echt heel erg.. Maar wie zou je anders in moeten zetten.. Als el hamdoui mee mag spelen denk ik als we dan compleet zijn.. Dus suarez er ook bij.. Dat urby wel eens op geofferd gaat worden.. Hij moet dan kiezen tussen sueljmani, emanuelson, suarez en el hamdoui.. De laatste 2 zet hij zowiezo in.. En dan zijn sulejmani en ema over.. Ik moet heel eerlijk zegge dat ik sulejmani als je hem vergelijkt met emanuelson dus ook niet goed vond spelen.. Hij heeft niks extra's gebracht.. Maar toen ik zat te kijken had een een moment dat ik dacht.. HEEY! VORIG JAAR HAD HIJ DAT DUEL VERLOREN!! :O Sulejmani was gister al 3 klasses beter dan Urby, en speelde een prima wesdtrijd.
Een aantal geslaagde acties, 2 schoten op goal en een goede voorzet die net niet kon worden binnen gekopt verder liepen 1 a 2 combinaties met Suarez wel goed, maar mislukt er ook veel, hij probeert in ieder geval wel weer echt te spelen en plezier te hebben, dat straalt er in mijn ogen trouwens wel vanaf, en dat is lang geleden, hopelijk is hij nu tegen Groningen en Vitesse de vervanger voor Suarez, en speelt hij gewoon goed, waardoor hij ipv Urby mag spelen als Suarez weer terug is. Als die jongen echt in vorm kan komen (en dat gaat nog gebeuren) dan is het een levensgevaarlijke aanvaller, en samen met El Hamdaoui en Suerz veruit het gevaarlijkste van de ED |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 12:07 schreef freakie het volgende:Guyt.. Wie zei dat?? oo jaaaaaaaaa media.. Nou eerst van jol horen.. Wat heeft jol eigenlijk gezegt?? oo jaa sulejmani gaat niet weg.. ook dat laatste was in de media gezegd en is nergens uit de mond van Jol gehoord, het enige dat Jol wel gezegd heeft over een eventuele verhuurperiode is dat "niks onmogelijk is"...
En ik heb toch echt een slecht gevoel over de band tussen Jol en Sulejmani, ik hoop dat hij blijft, maar ben er wel bang voor dat hij vertrekt voor verhuur richting West-Ham |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 12:32 schreef FsideVak129 het volgende:Hij moet minder naar binnen komen en minder terug naar de middellijn komen. Doelpunt tegen Juventus thuis was bijvoorbeeld schitterend. Denk wel gezien de 1ste helft thuis en het kwartiertje vlammen in de 2e helft uit dat Ajax wel erg sterk is. Misschien wel te sterk voor de competitie. Dit elftal behouden en we moeten verdomme de 3e ster halen. Toen kwam hij toch vanaf de middelijn naar binnen????????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik snap werkelijk niet dat Ajax na die 1-3 de wedstrijd niet op slot kan gooien. Het moet met de instabiele voorbereiding te maken hebben, want vorig seizoen was dit nooit gebeurd. We moeten de waarde van Pantelic vorig seizoen echt niet onderschatten en Suarez is voor geen meter te peilen. Het is mij een raadsel waarom Sulejmani niet steevast vanaf links speelt, het is in dit elftal verreweg zijn beste positie.
Emanuelson blijft een ei en het word tijd dat Jol het volledige vertrouwen uitspreekt in Eriksen en Sulejmani. Deze 2 gaan twijfelen aan zichzelf doordat ze geen duidelijkheid hebben. Ik heb absoluut geen twijfels over deze twee gasten en dat zou Jol ook niet moeten hebben. |
|
|
|
|
410
|
|
|
ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken remco maar bij onze plaatselijke clubs hebben we slimmere en betere spelers rondlopen dan sulejmani... En URBY was, ja best goed gister ..!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2010 door 410 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk inderdaad dat je moet stoppen met drinken, Urby was namelijk met Gregory vandaag veruit de slechtste man op het veld, en dt is inclusief de spelers van poak. hij heeft namelijk deze pot echt helemaal niks goed gedaan, iedere actie is mislukt 2 schoten op goal di nog over een AMERICAN FOOTBALL goal heen waren gegaan, 1 goede voorzet en 3 stuks waarvan Stekelenburg dacht dat het een terugspeelbal was.... Nee kom op man, stop met drinken.... remco nu maak jejezelf toch wel erg belachelijk hoor.. moeten we je nu nog echt serieus nemen ? iedere ajacied wat ik spreek zegt urby was goed.. en jij komt met zoon opmerking ? jij ziet werkelijk echt alleen de slechte dingen of niet ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zag je urby de 2e helft die kerel passeren op een manier die ik niet vaak gezien heb he? hahah het ging wel mis maar dat was echt een weergaloze urby actie!!!!!!! hahah was gvd echt fraai.....en DAT waardeer ik nou zo enorm in die gozer(als 1 van de weinige hier)...maar dat kan toch? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
TJAH 410 een 100% kopbal mag wel gemist worden ! remco heeft gewoon een anti urby bril en ziet alleen wat hij WIL zien.. feiten zijn er eigenlijk niet.. heeft het over 4 akties terwijl hij wel 3 man voorbij komt en een perfecte voorzet geeft.. en over foute ballen gesproken.. hoeveel had suarez de eerste helft ? 2 vs 1 sulejmani suarez vs zoon domme griek.. wie speelt de bal verkeerd ? jawel suarez.. daar hoor ik jou niet over.. als er 1 iemand een natte krant was was het vd wiel ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 20:23 schreef joduh het volgende:zag je urby de 2e helft die kerel passeren op een manier die ik niet vaak gezien heb he? hahah het ging wel mis maar dat was echt een weergaloze urby actie!!!!!!! hahah was gvd echt fraai.....en DAT waardeer ik nou zo enorm in die gozer(als 1 van de weinige hier)...maar dat kan toch? same kerel.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
We moeten ook niet vergeten dat Ajax gisteren in het begin best aardig speelde en Suarez MOET die kopkans gewoon maken na die voorzet van de Zeeuw. Het was een 100% kans en als je die maakt, loopt de hele wedstrijd totaal anders. Er zijn goede vooruitzichten, want over die 2 wedstrijden hebben we veel kansen gecreeerd. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja,juist we noemen het kantje boord ,maar als we de kansen tellen van de 2 wedstr dan heeft er duidelijk 1 recht op !!!En dat waren wij!!!!!dussssssssssssss |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Onze aanval met vooral Suarez in de hoofdrol niets dan lof. Voor de rest was het magertjes. Het middenveld faalde, het zag er soms leuk uit maar onze verdediging kwam door die leuke voetballertjes in de problemen. Vertonghen kan zeer goed opbouwen maar zodra de verdediging met hem onder druk komt wordt het snel paniekerig terwijl die tijdens de tweede seizoenshelft (eredivisie) super was. Het blijkt maar weer dat europese wedstrijden van een ander kaliber zijn. Ben een beetje bang dat we met deze achterhoede te kort schieten op europees niveau als we echt een tegenstander van niveau loten. PAOK was eigenlijk maar een zwak team, TOCH? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joduh die actie was inderdaad leuk.. Maar als het niet lukt, zinloos.. Dat maakt hem dus niet goed.. Het is fraai maar niet gelijk goed.. op de positie waar hij speelt is er bijna geen concurrentie.. Mooi, leuk en fraai kan je niet gelijk van zegge dat dat een speler goed maakt.. De goals en assists maken een speler goed(IN DE AANVAL).. En laat dat nou net zo zijn dat hij dat niet heeft laten zien.. Alleen maar te hoge schoten of heel ver naast.. En hoge ballen komen ook niet bij een speler.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik persoonlijk ben niet zo'n fan van Urby, maar afgelopen woensdag speelde hij een onopvallende wedstrijd. Dat betekent niet goed en niet slecht. Daarentegen vond ik het optreden van Van der Wiel en Anita zwaar onder de maat.
Van der Wiel heeft eenieder kunnen zien. Er lijkt bij hem een bepaalde berusting in zijn spel te zijn die ik vorig jaar niet bij hem zag. Of dit te maken heeft met het WK van afgelopen zomer weet ik niet. Misschien had Van der Wiel stiekem gehoopt op een transfer en is hij nu enigzins teleurgesteld.
Anita vond ik daarnaast ook niet goed. Hij had vrij veel moeite met zijn tegenstander en daarnaast speelde hij zeer slecht op de buitenspelval. Wanneer de lijn met Van der Wiel, Alderweireld en Vertonghen opschoof om spelers buitenspel te zetten, liep Anita juist naar achteren. Toch blijf ik vertrouwen houden in Anita, aangezien hij afgelopen seizoen in de Eredivisie wel zijn mannetje heeft gestaan. Maak me alleen Europees een beetje zorgen bij hem.
Aangezien de linkerflank ons zorgenkindje is met een wispelturige Urby en Anita denk ik dat Ajax op termijn moet gaan kijken naar versterkingen op die flank. Ook Sulejmani is vrij wispelturig en is geen versterking ten opzichte van Urby. Het wordt dus afwachten wat Jol besluit. Als Sulejmani blijft zal hij de strijd aan moeten gaan met Urby en hopen dat Jol hem tijd geeft om zichzelf te bewijzen. In de spits ben ik geen fan van hem. Teveel acties mislukken en echt uitgespeelde kansen heeft hij zichzelf niet gecreeerd. Maar ja we kunnen dan ook geen 2 Suarezzen in ons team hebben. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Daarom hebben we nu Hammie erbij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 19:59 schreef 410 het volgende:ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken remco maar bij onze plaatselijke clubs hebben we slimmere en betere spelers rondlopen dan sulejmani... En URBY was, ja best goed gister ..!!! noem eens 3 goede acties van hem dan in de hele wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 20:19 schreef nummer10 het volgende:[..] remco nu maak jejezelf toch wel erg belachelijk hoor.. moeten we je nu nog echt serieus nemen ? iedere ajacied wat ik spreek zegt urby was goed.. en jij komt met zoon opmerking ? jij ziet werkelijk echt alleen de slechte dingen of niet ? noem eens 3 goede acties van hem dan in de hele wedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 20:23 schreef joduh het volgende:zag je urby de 2e helft die kerel passeren op een manier die ik niet vaak gezien heb he? hahah het ging wel mis maar dat was echt een weergaloze urby actie!!!!!!! hahah was gvd echt fraai.....en DAT waardeer ik nou zo enorm in die gozer(als 1 van de weinige hier)...maar dat kan toch? noem eens 3 goede acties van hem dan in de hele wedstrijd.
En hoezo het was een goede actie, hij was DIRECT de bal kwijt, de actie was dus volledig mislukt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 07:45 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik persoonlijk ben niet zo'n fan van Urby, maar afgelopen woensdag speelde hij een onopvallende wedstrijd. Dat betekent niet goed en niet slecht. Daarentegen vond ik het optreden van Van der Wiel en Anita zwaar onder de maat. Van der Wiel heeft eenieder kunnen zien. Er lijkt bij hem een bepaalde berusting in zijn spel te zijn die ik vorig jaar niet bij hem zag. Of dit te maken heeft met het WK van afgelopen zomer weet ik niet. Misschien had Van der Wiel stiekem gehoopt op een transfer en is hij nu enigzins teleurgesteld. Anita vond ik daarnaast ook niet goed. Hij had vrij veel moeite met zijn tegenstander en daarnaast speelde hij zeer slecht op de buitenspelval. Wanneer de lijn met Van der Wiel, Alderweireld en Vertonghen opschoof om spelers buitenspel te zetten, liep Anita juist naar achteren. Toch blijf ik vertrouwen houden in Anita, aangezien hij afgelopen seizoen in de Eredivisie wel zijn mannetje heeft gestaan. Maak me alleen Europees een beetje zorgen bij hem. Aangezien de linkerflank ons zorgenkindje is met een wispelturige Urby en Anita denk ik dat Ajax op termijn moet gaan kijken naar versterkingen op die flank. Ook Sulejmani is vrij wispelturig en is geen versterking ten opzichte van Urby. Het wordt dus afwachten wat Jol besluit. Als Sulejmani blijft zal hij de strijd aan moeten gaan met Urby en hopen dat Jol hem tijd geeft om zichzelf te bewijzen. In de spits ben ik geen fan van hem. Teveel acties mislukken en echt uitgespeelde kansen heeft hij zichzelf niet gecreeerd. Maar ja we kunnen dan ook geen 2 Suarezzen in ons team hebben. Helemaal mee eens, alleen als een Buiten speler (want dat predikt Jol en Urby dat hij nu is) niet opvalt, dan speelt hij gewoon een hele slechte wedstrijd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor, maar als we een speler nu al goed gaan vinden, omdat hij een actie had die mislukt, en dat tegen een veel mindere ploeg dan de middenmoot in de eredivisie, dan gaat het niveau wel omlaag....
Iedereen hier roept maar dat Urby goed is, IK KOM MET TIENTALLEN VOORBEELDEN WAAROM DAT NIET ZO IS. EN het enige dat men daartegenover kan zetten, is het verhaal dat hij een mooie actie had die HELEMAAL geen vervolg kreeg doordat HIJ DIRECT BALVERLIES leed....
ALs dat de definitie van een goede voetballer is, dan moeten sommige hier die wedstrijd maar eens terug gaan kijken, dan zul je zien dat hij gewoon een waardeloze kutvoetballer is |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
jij vind paok minder dan de middenmoot van de eredivisie?? hoezo spelen ze dan in de championsleague? de griekse competitie staat niet veel lager dan de eredivise dus dat is onzin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 13:03 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:jij vind paok minder dan de middenmoot van de eredivisie?? hoezo spelen ze dan in de championsleague? de griekse competitie staat niet veel lager dan de eredivise dus dat is onzin. De Griekse Competities is zelf hoger dan de Nederlandse, aangezien zij 3 CL plekken hebben en wij slechts 2. Dat neemt niet weg dat dit een heel erg slecht team was en de competitie bepaalt niet hoe goed een club is.
Onder de middenmoot is misschien wat overdreven, maar ik denk niet dat NAC, Groningen AZ of een Utrecht van deze ploeg gaat verliezen... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:01 schreef remco k het volgende:[..] De Griekse Competities is zelf hoger dan de Nederlandse, aangezien zij 3 CL plekken hebben en wij slechts 2. Dat neemt niet weg dat dit een heel erg slecht team was en de competitie bepaalt niet hoe goed een club is. Onder de middenmoot is misschien wat overdreven, maar ik denk niet dat NAC, Groningen AZ of een Utrecht van deze ploeg gaat verliezen... Laatste keer dat ik het lijstje van de UEFA had bekeken, stond Nederland volgens mij 1 plekje boven Griekenland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:06 schreef PSVMocro het volgende:[..] Laatste keer dat ik het lijstje van de UEFA had bekeken, stond Nederland volgens mij 1 plekje boven Griekenland. Paok is derde geworden afgelopen jaar, en speelde dus voorronde CL. meer weet ik er niet van |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:57 schreef remco k het volgende:Sorry hoor, maar als we een speler nu al goed gaan vinden, omdat hij een actie had die mislukt, en dat tegen een veel mindere ploeg dan de middenmoot in de eredivisie, dan gaat het niveau wel omlaag.... Iedereen hier roept maar dat Urby goed is, IK KOM MET TIENTALLEN VOORBEELDEN WAAROM DAT NIET ZO IS. EN het enige dat men daartegenover kan zetten, is het verhaal dat hij een mooie actie had die HELEMAAL geen vervolg kreeg doordat HIJ DIRECT BALVERLIES leed.... ALs dat de definitie van een goede voetballer is, dan moeten sommige hier die wedstrijd maar eens terug gaan kijken, dan zul je zien dat hij gewoon een waardeloze kutvoetballer is yep en je noemt elke keer dezelfde dingen... dingen die ik ander zie.. tjah dat kan.. Urby is op dit moment 1 van de betere spelers in de ploeg.. daarbij zeg je dat PAOK middenmoter is van de eredivisie.. ik zie dat toch echt anders ze hebben zeker goeie spelers die weten wat voetbal is.. tis een counterploeg en iedereen weet dat ajax moeite heeft met counterploegen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:09 schreef remco k het volgende:[..] Paok is derde geworden afgelopen jaar, en speelde dus voorronde CL. meer weet ik er niet van Misschien hebben ze een soort play-off dat de nrs 2 - 5 voor voorronde CL spelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:13 schreef nummer10 het volgende:[..] yep en je noemt elke keer dezelfde dingen... dingen die ik ander zie.. tjah dat kan.. Urby is op dit moment 1 van de betere spelers in de ploeg.. en weer kun je niet uitleggen waarom.
wat maakte hem woesndag goed dan??? en roep niet dat hij veel voorzetten had, ik heb de wedstrijd nog helemaal terug gekeken, en slechts 1 voorzet die ingekopt kan worden, 3 pogingen tot een voorzet, waarvan er 2 over de achterlijn verdwijnen en 1 veel te hoog richting zijlijn vliegt.
1 schot op goal die nog gezocht moet worden, en in de hele wedstrijd slechts 1 gelukte actie waarbij hij een medespeler weet te bereiken. Hij speelde wel goed in positie, maar dat moet een speler van de b1 ook al kunnen. Hij leed 13 keer balverlies waarvan 4 keer bij de eerste balaanname hij verdedigde redelijk terug, maar liet toch weer 3/4 keer zijn man lopen, waaruit 2 tegenkansen kwamen.
Bovenstaande is geen mening nummer10, maar zijn gewoon feiten.
Kom jij nu eens met statistieken en feiten waaruit blijkt dat hij wel goed heeft gespeeld. En ik respecteer je mening dat jij hem wel HEEL goed vind dat kan en is prima, maar je kan iet zeggen dat hij goed heeft gespeeld.
Jij ziet het (voorlopig) niet zitten in Eriksen zeg je, in zijn invalbeurt schiet hij 3 keer op goal, warvan er 1 net naast gaat en ruim over en hij krijgt er 1 tussen de palen, hij heeft 3 acties waarbij hij bij 1 actie 2 man voorbij gaat en dan naar de grond toe wordt gewerkt, en 1 actie vanuit een combinatie met de Jong en de Zeeuw waar uiteindelijk een hele goede voorzet uitkomt. en 1 compleet mislukte actie waar een tegenaanval uitkomt.
URBY speelt 90 minuten, Eriksen speelt 12 minuten.
Ook dit zijn feiten en is alleen een vergelijking, ik wil er niks mee zeggen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: nee, want de eerste 2 zijn direct geplaatst, tenminste dit werd bij de thuiswedstrijd van AJAX verteld door de NOS |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:26 schreef remco k het volgende:[..] nee, want de eerste 2 zijn direct geplaatst, tenminste dit werd bij de thuiswedstrijd van AJAX verteld door de NOS Dat kan sowieso niet. Want Olympiakos was 2de en die spelen geen Europees meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dan is het daar verkeerd gemeld, en zal het inderdaad waarschijnlijk via een playoff gegaan zijn ofzo |
|
|
|