BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing PAOK Saloniki - Ajax (04-08-2010): 3-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

De Griekse Competities is zelf hoger dan de Nederlandse, aangezien zij 3 CL plekken hebben en wij slechts 2. Dat neemt niet weg dat dit een heel erg slecht team was en de competitie bepaalt niet hoe goed een club is.

Onder de middenmoot is misschien wat overdreven, maar ik denk niet dat NAC, Groningen AZ of een Utrecht van deze ploeg gaat verliezen...
ja daar ben ik het wel mee eens hoewel ik twijfel over nac
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:48 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

ja daar ben ik het wel mee eens hoewel ik twijfel over nac
Het ging ook om de strekking van het verhaal, maar het blijft gewoon een heel middelmatig team van Poak.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 augustus 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

en weer kun je niet uitleggen waarom.

wat maakte hem woesndag goed dan??? en roep niet dat hij veel voorzetten had, ik heb de wedstrijd nog helemaal terug gekeken, en slechts 1 voorzet die ingekopt kan worden, 3 pogingen tot een voorzet, waarvan er 2 over de achterlijn verdwijnen en 1 veel te hoog richting zijlijn vliegt.

1 schot op goal die nog gezocht moet worden, en in de hele wedstrijd slechts 1 gelukte actie waarbij hij een medespeler weet te bereiken.
Hij speelde wel goed in positie, maar dat moet een speler van de b1 ook al kunnen.
Hij leed 13 keer balverlies waarvan 4 keer bij de eerste balaanname hij verdedigde redelijk terug, maar liet toch weer 3/4 keer zijn man lopen, waaruit 2 tegenkansen kwamen.

Bovenstaande is geen mening nummer10, maar zijn gewoon feiten.

Kom jij nu eens met statistieken en feiten waaruit blijkt dat hij wel goed heeft gespeeld.
En ik respecteer je mening dat jij hem wel HEEL goed vind dat kan en is prima, maar je kan iet zeggen dat hij goed heeft gespeeld.

Jij ziet het (voorlopig) niet zitten in Eriksen zeg je, in zijn invalbeurt schiet hij 3 keer op goal, warvan er 1 net naast gaat en ruim over en hij krijgt er 1 tussen de palen, hij heeft 3 acties waarbij hij bij 1 actie 2 man voorbij gaat en dan naar de grond toe wordt gewerkt, en 1 actie vanuit een combinatie met de Jong en de Zeeuw waar uiteindelijk een hele goede voorzet uitkomt. en 1 compleet mislukte actie waar een tegenaanval uitkomt.

URBY speelt 90 minuten, Eriksen speelt 12 minuten.

Ook dit zijn feiten en is alleen een vergelijking, ik wil er niks mee zeggen...
gewoon de manier van spelen is een genot voor elke voetbal liefhebber... dikke punt klaar.. de strakke bal op suarez van links naar rechts zo strak dat getuigd gewoon van klasse.. en zo wel meer akties.. wat heb jij nou altijd met assisten en schoten.. omdat hij linksbuiten staat ? iets wat vorig jaar pas is ondekt ? die jongen is door verschillende coaches JAREN verkeerd gebruikt.. let nu maar op laat hem hier staan en hij groeit uit tot een absolute topper...
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 15:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gewoon de manier van spelen is een genot voor elke voetbal liefhebber... dikke punt klaar.. de strakke bal op suarez van links naar rechts zo strak dat getuigd gewoon van klasse.. en zo wel meer akties.. wat heb jij nou altijd met assisten en schoten.. omdat hij linksbuiten staat ? iets wat vorig jaar pas is ondekt ? die jongen is door verschillende coaches JAREN verkeerd gebruikt.. let nu maar op laat hem hier staan en hij groeit uit tot een absolute topper...
hij heeft hier bijna het hele afgelopen seizoen gespeeld. dikke punt klaar.

En ik denk niet dat iedere voetballiefhebber hem een genot vind om naar te kijken, ik ken er namelijk meer die hem echt heel slecht vinden, dan echt heel goed......

Jij blijft je maar beroepen op het feit dat hij verkeerd gebruikt is, terwijl hij na al 25/30 wedstrijden op deze positie speelt. en hij moet nog groeien is ook zoiets, hij speelt al 6 seizoenen voor AJAX. ik denk dat hij de enige speler OOIT is die 6 seizoenen voor AJAX speelde en nooit kampioen is geworden.... Maar goed jij jou waarheid, ik de mijne
joduh
 joduh - vrijdag 06 augustus 2010 - 18:50   quote  deeplink  
okee,jij vraagt naar de bekende weg remco!Jij bent anti urby en dann vind ik het best man...
Die actie ging fout ja.....Maar het was een actie waarvoor ik naar het stadion ga...
Dat is genieten voor mij.Ik hou van zijn speelstijl en ik vind hem een prof pur sang.Het feit wat hem een betere voetballer maakt dan suleimani,(dus voor een coach de ideale prof) is dat hij op verschillende posities goed uit de voeten kan.Ik zie die suleimani niet graag linksback spelen ,en als jij eerlijk bent dan moet je zeggen dat jij dat ook niet wilt...
maar ik vind zijn haar ook veel mooier,hij is helemaal veel knapper dan suleimani.......whahahahah das ff joke,maar ik begrijp dat je het niet in hem ziet zitten,maar ik vind dat je verschrikkelijk doordraaft om daar je zin in te krijgen beste kerel....
voor mij heb je hierin geen verstand van voetbal....hahahah
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 18:50 schreef joduh het volgende:
okee,jij vraagt naar de bekende weg remco!Jij bent anti urby en dann vind ik het best man...
Die actie ging fout ja.....Maar het was een actie waarvoor ik naar het stadion ga...
Dat is genieten voor mij.Ik hou van zijn speelstijl en ik vind hem een prof pur sang.Het feit wat hem een betere voetballer maakt dan suleimani,(dus voor een coach de ideale prof) is dat hij op verschillende posities goed uit de voeten kan.Ik zie die suleimani niet graag linksback spelen ,en als jij eerlijk bent dan moet je zeggen dat jij dat ook niet wilt...
maar ik vind zijn haar ook veel mooier,hij is helemaal veel knapper dan suleimani.......whahahahah das ff joke,maar ik begrijp dat je het niet in hem ziet zitten,maar ik vind dat je verschrikkelijk doordraaft om daar je zin in te krijgen beste kerel....
voor mij heb je hierin geen verstand van voetbal....hahahah
tegen iemand zeggen dat ie geen verstand van voetbal heeft is niet heel erg slim Joduh.

Ik reageer enkel terug naar mensen als ze zeggen dat hij wel goed is, en ja misschien draaf ik daar wel wat in door, maar goed daar is een forum toch ook voor toch, en nee ik zie Sulejmani ook niet als linksback spelen, maar suarez ook niet toch en Hammie ook niet
joduh
 joduh - vrijdag 06 augustus 2010 - 19:36   quote  deeplink  
ik ben ook niet heel erg slim,doe alsof.....
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 19:36 schreef joduh het volgende:
ik ben ook niet heel erg slim,doe alsof.....
HAHAHAHA. ach, uiteindelijk hebben we wel het beste voor met onze club...
alibabba
 alibabba - vrijdag 06 augustus 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:16 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Misschien hebben ze een soort play-off dat de nrs 2 - 5 voor voorronde CL spelen?
Dit is inderdaad waar. Panathinaikos werd kampioen en is rechtstreeks geplaatst voor de CL. Olympiakos werd afgelopen seizoen 2e, Paok 3e, Aek Athene 4e en Aris Saloniki 5e. Deze 4 ploegen moesten een play-off spelen voor kwalificatie voor de voorronde CL. Hierin werd Paok 1e, Aek 2e, Aris 3e en Olympiakos 4e. Paok stroomde in net als Ajax in de 3e voorronde CL, Olympiakos begon door 4e plek van play-off aan 2e voorronde EL, Aris Saloniki door 3e plek aan 3e voorronde EL en Aek Athene begint door 2e plek aan 4e voorronde EL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door alibabba --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 augustus 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

hij heeft hier bijna het hele afgelopen seizoen gespeeld. dikke punt klaar.

En ik denk niet dat iedere voetballiefhebber hem een genot vind om naar te kijken, ik ken er namelijk meer die hem echt heel slecht vinden, dan echt heel goed......

Jij blijft je maar beroepen op het feit dat hij verkeerd gebruikt is, terwijl hij na al 25/30 wedstrijden op deze positie speelt. en hij moet nog groeien is ook zoiets, hij speelt al 6 seizoenen voor AJAX. ik denk dat hij de enige speler OOIT is die 6 seizoenen voor AJAX speelde en nooit kampioen is geworden.... Maar goed jij jou waarheid, ik de mijne
en dit betekend toch dat jij geen verstand van voetbal hebt laat staan zelf gevoetbalt.. (dikke knipoog)iedereen weet die een beetje voetbalt dat je moet groeien op een positie.. als jij 5 jaar ergens anders hebt gestaan (nog meer zelfs want in de jeugd was hij ook geen linksvoor) en dan 1 seizoen linksvoor dan kost het minstens 2 seizoenen om daar beter en beter te worden.. zet Suarez is rechtsback .. wedden dat die het kan ? maar dat kost dan wel meer dan 1 seizoen.. het verschil van back en voorin is een wereld van verschil... (geloof me ben ook van rechtsback naar linksvoor gegaan) (2de klas)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 13:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dit betekend toch dat jij geen verstand van voetbal hebt laat staan zelf gevoetbalt.. (dikke knipoog)iedereen weet die een beetje voetbalt dat je moet groeien op een positie.. als jij 5 jaar ergens anders hebt gestaan (nog meer zelfs want in de jeugd was hij ook geen linksvoor) en dan 1 seizoen linksvoor dan kost het minstens 2 seizoenen om daar beter en beter te worden.. zet Suarez is rechtsback .. wedden dat die het kan ? maar dat kost dan wel meer dan 1 seizoen.. het verschil van back en voorin is een wereld van verschil... (geloof me ben ook van rechtsback naar linksvoor gegaan) (2de klas)
Hij heeft in de jeugd vrijwel in ieder team linksbuiten gespeeld, en daar heb ik hem vaak zat zien spelen in de tijd.

Ik schrijf hem trouwens ook helemaal niet af, ik vind hem NU alleen niet goed genoeg voor een AJAX dat CL wil spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing PAOK Saloniki - Ajax (04-08-2010): 3-3

0.0097188