|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
MOUNIR EL HAMDAOUI IS AJACIED! (Ajax1.nl)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: AFCA.NL VERZON BERICHT OVER BEDREIGING!! |
|
|
|
MUFC
|
|
|
De doorgaans zeer betrouwbare Telegraaf journalist Mike Verwey meldt zojuist op zijn twitter pagina dat Mounhir El Hamdaoui gesignaleerd is in de kleedkamer van Ajax met trainingskleren. De deal is vannacht rond gekomen. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Jongens hoevaak is hij volgens bronnen al niet van ajax geweest?
ik wacht eerst maar effe af op officiele berichten. |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
HEHE EINDELIJK onze nummer 9:)
weet iemand of hij zondag ook al mee doet tegen fc twente om in het team te komen en dan tegen paok in griekenland ons naar de volgende ronde te schieten of doet hij eerste paar wedstrijden nog niet mee? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk dat hij dan tegen twente zowiezo speelt.. Ik denk een perfect moment om te oefenen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Héhé eindelijk onze gewenste spits binnen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
owke:) en dan denk ik dat Suarez De Zeeuw VD WIEL en STEKELENBURG rust krijgen:$ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij is inmiddels gespot op het trainingsveld van AJAX n wordt vandaag ook gepresenteerd |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Remco K - Ik zij het tog dat hij Morgen of Overmorgen zal komen dus hij is Overmorgen gekomen dankjewel
Vertrouw me volgende keer :) |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
mag tegen paok NIET meedoen volgens de nieuwsbronnen |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Nee dat wisten wel ook al.. |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
ajax kan zonder el ham ook tegen PAOK winnen dus geen probleem.. |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
laat hem maar 2e helft beginnen (beker) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
[Update] Tegenover een verslaggever van RTV Noord-Holland zou de persdienst van Ajax hebben laten weten dat het nog niet rond is. El Hamdaoui zou wel aanwezig zijn. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Waarom mag die niet tegen Paok-uit meedoen? |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
hij staat niet op de lijst van EUFA.. na de vooronde kan ie er weer op volgens mij.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Hij moest 24 uur voor de eerste wedstrijd ingeschreven staan. Dat geldt dus ook voor het 2de duel. |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
eehm nee hoor volgens mij na deze voorronde mag er weer nieuwe mensen op de lijst geplaatst worden.. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik ben erg blij met deze aanwinst... heb er steeds meer vertrouwen in dit jaar! Suarez blijft namelijk ook wel denk ik! |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
suarez gaat niet weg zelfs als Barca komt.. |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
ik hoop dst vd wiel wel blijft |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
en sulejmani ook want hij maakt kant op links buiten let maar op.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Er is niks zeker, hij heeft ook nog niet getekent en is ook niet op de training maar voor onderhandelingen ! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:40 schreef Rogier het volgende:Er is niks zeker, hij heeft ook nog niet getekent en is ook niet op de training maar voor onderhandelingen ! idd dat las ik ook al. Telegraaf áltijd te voorbarig.. |
|
|
|
|
TUKKER
|
|
|
Ajax moet dit jaar verplicht kampioen worden,met al die spelers (de best scorende spitsen van nederland)weer een mis stap is CATASTROFAAL voor ajax.De druk word al maar grote voor ajax,dus we zullen zien wat het dit seizoen word,maar in ieder geval het word weer spannend seizoen |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Als hij echt nog niet getekend heeft, zoals RTVNH beweerd...dan is de Telegraaf echt een poepkrant. haha hoeveel contracten heeft hij al volgens die Mike Verweij getekend? 10? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het staat wel op AJAXCLUB.NL |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
allemaal blij om niks. tis Waarschijnlijk weer een leuke grap, want die gozer traint niet eens mee . |
|
|
|
|
megafred
|
|
|
Hier baal ik als een stekker van. wat een nare gozer die Hamdaoui. naar mannetje op het veld en ook daarbuiten. Nog niets gepresteert en nu al sterallures bah. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
hoop niet dat dit weer een te voorbarig bericht is geweest, anders word ik er echt strondziek van. Maar het is wel duidelijk dat we een echte nr 9 missen, hopenlijk klopt het allemaal en hebben we zaterdag tegen Twente onze gewenste nr 9. Ondanks dat we woensdag weer tegen Paok spelen hoop ik wel dat we winnen tegen Twente zodat het zelfvertrouwen weer lekker word opgekrikt en we weer een mooi seizoen tegenmoet kunnen gaan, afgelopen seizoen, zeker na de winterstop heb ik genoten van ons AJAX! |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Oke, 1 van ons allen moet vandaag toch wel vrij zijn. Kan die persoon niet ff naar het trainingsveld om te laten weten of El Hamdaoui daar loopt of niet? Dat is uiteindelijk betrouwbaarder dan die 'echte' journalisten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Jacco -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:35 schreef Rogier het volgende:[Update] Tegenover een verslaggever van RTV Noord-Holland zou de persdienst van Ajax hebben laten weten dat het nog niet rond is. El Hamdaoui zou wel aanwezig zijn. Dat wordt altijd gezegd, AJAX beaamt het pas bij een persmoment waarbij hij zijn contract tekent... geen paniek zaaien dus aub |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: zozo, die hebben het gewoon overgenomen van de Telegraaf. Houd aub je minder slimme reacties voor je.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:07 schreef remco k het volgende:[..] Dat wordt altijd gezegd, AJAX beaamt het pas bij een persmoment waarbij hij zijn contract tekent... geen paniek zaaien dus aub Maar dat hij meetraint is dan toch ook gelul van die Mike Verweij. Hij is degene die al dagen paniek zit te zaaien. Hij is toch een journalist of niet? Gewoon feiten melden en niet geilen op die ene primeur, om daarna trots te lopen doen. Want iedereen neemt het nu van hem over. Waar hebben we dat eerder gezien? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
El Hamdaoui kan zaterdag debuteren; Earnest hoopte op transf... Aldus AJAXCLUB.NL |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
jaja dat is allemaal overgenomen van de twitter van Mike Verweij.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Dus oftewel, blij gemaakt met een dooie mus , kom op jongens op naar de 11e transfer van elhamdaoui naar ajax. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:14 schreef Mikejz93 het volgende:Dus oftewel, blij gemaakt met een dooie mus , kom op jongens op naar de 11e transfer van elhamdaoui naar ajax. idd ik hoop zelf dat het bij de 16de rond komt... Vind ik wel een mooi getal (A) |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Schatjes afwachten tot 13.00 en dan Nederland 1+2 sportjournaal ;) |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:09 schreef PSVMocro het volgende:[..] Maar dat hij meetraint is dan toch ook gelul van die Mike Verweij. Hij is degene die al dagen paniek zit te zaaien. Hij is toch een journalist of niet? Gewoon feiten melden en niet geilen op die ene primeur, om daarna trots te lopen doen. Want iedereen neemt het nu van hem over. Waar hebben we dat eerder gezien? Nieuwe spelers worden heel vaak na hun eerste training gepresenteerd. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
jongens kijk eens op pagina 224 van teletekst daar staat het om 1 uur in het sport journaal el ham naar ajax |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
Ajax: 'Geen akkoord, wel gesprek met El Hamdaoui' |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Dat moet Ajax altijd zeggen.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:23 schreef KAb het volgende:jongens kijk eens op pagina 224 van teletekst daar staat het om 1 uur in het sport journaal el ham naar ajax Jep heb het gezien. Alleen het staat weer niet op pagina 801.. Lekker naar het journaal kijken straks xD |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik wacht eerst Ajax.nl af! Dan geloof ik het pas echt.. Ik wil niet weer teleurgesteld worden!
Daarnaast ben ik toch wel nieuwsgierig waarom El Hamdaoui bedenktijd nodig had, waren het de (zogenaamde) bedreigingen, was het de sportzaak, het salaris?
Mocht ie deze vraag gesteld krijgen dan hoop ik dat ie eerlijk antwoord geeft..
Ik was een beetje El Hamdaoui moe geworden, maar ik hoop toch echt dat het nu DEFINITIEF rond is..
(En AJAX nu gauw aan het werk om Odonkor binnen te halen en Mido! Laat dan het seizoen maar beginnen.. P$V eat your heart out!!) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
BRW.. Niemand heeft bevestigd dat het om zijn sportzaak gaat.. Alleen zoals gewoonlijk geruchten sites.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Freakie, I know.. Ik zeg ook niet dat dat bevestigd is.. Ik vraag mij gewoon af of die geruchten kloppen, net zoals die bedreigingen! Als dat namelijk wel zo is vind ik het in en in triest.. Met andere woorden, ik ben gewoon nieuwsgierig waarom hij die bedenktijd nodig heeft gehad.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bedreigingen weet ik ook niet.. Maar ik weet dat als je hier op dit forum kijk bij dat forum dat het heeeel gevoelig ligt.. En dat zijn vaak niet eens de mensen die het ergste zijn.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:36 schreef BRW het volgende:Ik wacht eerst Ajax.nl af! Dan geloof ik het pas echt.. Ik wil niet weer teleurgesteld worden! Daarnaast ben ik toch wel nieuwsgierig waarom El Hamdaoui bedenktijd nodig had, waren het de (zogenaamde) bedreigingen, was het de sportzaak, het salaris? Mocht ie deze vraag gesteld krijgen dan hoop ik dat ie eerlijk antwoord geeft.. Ik was een beetje El Hamdaoui moe geworden, maar ik hoop toch echt dat het nu DEFINITIEF rond is.. (En AJAX nu gauw aan het werk om Odonkor binnen te halen en Mido! Laat dan het seizoen maar beginnen.. P$V eat your heart out!!) Waarom Odonkor in hemelsnaam?? Die zet je toch niet op de bank of wel soms....we hebben een backup speler op rechts nodig. Rommedahl was ook geen basisspeler. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een woordvoerder van AJAX heeft net gemeld, dat er [nog] geen akkoord is, maar dat hij vandaag op gesprek is en dat men wel degelijk de hoop en het vertrouwen heeft dat het vandaag rondkomt, hij is wel degelijk in de kleedkamer geweest en heeft met een aantal spelers gepraat..... Mijn zoon is nu bij de toekomst en belde dit net door, de training is overigens besloten???????? waarom weet ik niet, maar dit is net verteld aan de aanwezige mensen...... |
|
|
|