BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert El Hamdaoui

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 30 juli 2010 - 09:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

MOUNIR EL HAMDAOUI IS AJACIED! (Ajax1.nl)

Dit topic is een vervolg op het topic:  AFCA.NL VERZON BERICHT OVER BEDREIGING!!
MUFC
 MUFC - vrijdag 30 juli 2010 - 10:07   quote  deeplink  
De doorgaans zeer betrouwbare Telegraaf journalist Mike Verwey meldt zojuist op zijn twitter pagina dat Mounhir El Hamdaoui gesignaleerd is in de kleedkamer van Ajax met trainingskleren. De deal is vannacht rond gekomen.
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 10:09   quote  deeplink  
Jongens hoevaak is hij volgens bronnen al niet van ajax geweest?

ik wacht eerst maar effe af op officiele berichten.
MUFC
 MUFC - vrijdag 30 juli 2010 - 10:12   quote  deeplink  
kijk op www.telesport.nl (nog niet echt officieel van ajax.nl maar...)
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 30 juli 2010 - 10:20   quote  deeplink  
HEHE EINDELIJK onze nummer 9:)

weet iemand of hij zondag ook al mee doet tegen fc twente om in het team te komen en dan tegen paok in griekenland ons naar de volgende ronde te schieten of doet hij eerste paar wedstrijden nog niet mee?
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 10:21   quote  deeplink  
Ik denk dat hij dan tegen twente zowiezo speelt.. Ik denk een perfect moment om te oefenen!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 juli 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Héhé eindelijk onze gewenste spits binnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Hummel10 --
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 30 juli 2010 - 10:26   quote  deeplink  
owke:) en dan denk ik dat Suarez De Zeeuw VD WIEL en STEKELENBURG rust krijgen:$
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 10:26   quote  deeplink  
Hij is inmiddels gespot op het trainingsveld van AJAX n wordt vandaag ook gepresenteerd
ThreeStars
 ThreeStars - vrijdag 30 juli 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Remco K - Ik zij het tog dat hij Morgen of Overmorgen zal komen dus hij is Overmorgen gekomen dankjewel

Vertrouw me volgende keer :)
henk K
 henk K - vrijdag 30 juli 2010 - 10:28   quote  deeplink  
mag tegen paok NIET meedoen volgens de nieuwsbronnen
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:28 schreef henk K het volgende:
mag tegen paok NIET meedoen volgens de nieuwsbronnen
Nee dat wisten wel ook al..
aiaiai
 aiaiai - vrijdag 30 juli 2010 - 10:34   quote  deeplink  
ajax kan zonder el ham ook tegen PAOK winnen dus geen probleem..
aiaiai
 aiaiai - vrijdag 30 juli 2010 - 10:34   quote  deeplink  
laat hem maar 2e helft beginnen (beker)
Rogier
 Rogier - vrijdag 30 juli 2010 - 10:35   quote  deeplink  
[Update] Tegenover een verslaggever van RTV Noord-Holland zou de persdienst van Ajax hebben laten weten dat het nog niet rond is. El Hamdaoui zou wel aanwezig zijn.
Medi..
 Medi.. - vrijdag 30 juli 2010 - 10:35   quote  deeplink  
Waarom mag die niet tegen Paok-uit meedoen?
aiaiai
 aiaiai - vrijdag 30 juli 2010 - 10:35   quote  deeplink  
hij staat niet op de lijst van EUFA.. na de vooronde kan ie er weer op volgens mij..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:35 schreef Medi.. het volgende:
Waarom mag die niet tegen Paok-uit meedoen?
Hij moest 24 uur voor de eerste wedstrijd ingeschreven staan.
Dat geldt dus ook voor het 2de duel.
aiaiai
 aiaiai - vrijdag 30 juli 2010 - 10:37   quote  deeplink  
eehm nee hoor volgens mij na deze voorronde mag er weer nieuwe mensen op de lijst geplaatst worden..
SanderS
 SanderS - vrijdag 30 juli 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Ik ben erg blij met deze aanwinst... heb er steeds meer vertrouwen in dit jaar! Suarez blijft namelijk ook wel denk ik!
aiaiai
 aiaiai - vrijdag 30 juli 2010 - 10:38   quote  deeplink  
suarez gaat niet weg zelfs als Barca komt..
aiaiai
ik hoop dst vd wiel wel blijft
aiaiai
en sulejmani ook want hij maakt kant op links buiten let maar op..
Rogier
 Rogier - vrijdag 30 juli 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Er is niks zeker, hij heeft ook nog niet getekent en is ook niet op de training maar voor onderhandelingen !
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:40 schreef Rogier het volgende:
Er is niks zeker, hij heeft ook nog niet getekent en is ook niet op de training maar voor onderhandelingen !
idd dat las ik ook al. Telegraaf áltijd te voorbarig..
TUKKER
 TUKKER - vrijdag 30 juli 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Ajax moet dit jaar verplicht kampioen worden,met al die spelers (de best scorende spitsen van nederland)weer een mis stap is CATASTROFAAL voor ajax.De druk word al maar grote voor ajax,dus we zullen zien wat het dit seizoen word,maar in ieder geval het word weer spannend seizoen
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 30 juli 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Als hij echt nog niet getekend heeft, zoals RTVNH beweerd...dan is de Telegraaf echt een poepkrant. haha hoeveel contracten heeft hij al volgens die Mike Verweij getekend? 10?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 juli 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Het staat wel op AJAXCLUB.NL
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 10:59   quote  deeplink  
allemaal blij om niks. tis Waarschijnlijk weer een leuke grap, want die gozer traint niet eens mee .
megafred
 megafred - vrijdag 30 juli 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Hier baal ik als een stekker van. wat een nare gozer die Hamdaoui. naar mannetje op het veld en ook daarbuiten. Nog niets gepresteert en nu al sterallures bah.
dege
 dege - vrijdag 30 juli 2010 - 11:01   quote  deeplink  
hoop niet dat dit weer een te voorbarig bericht is geweest, anders word ik er echt strondziek van.
Maar het is wel duidelijk dat we een echte nr 9 missen, hopenlijk klopt het allemaal en hebben we zaterdag tegen Twente onze gewenste nr 9. Ondanks dat we woensdag weer tegen Paok spelen hoop ik wel dat we winnen tegen Twente zodat het zelfvertrouwen weer lekker word opgekrikt en we weer een mooi seizoen tegenmoet kunnen gaan, afgelopen seizoen, zeker na de winterstop heb ik genoten van ons AJAX!
Jacco
 Jacco - vrijdag 30 juli 2010 - 11:06   quote  deeplink  
Oke, 1 van ons allen moet vandaag toch wel vrij zijn. Kan die persoon niet ff naar het trainingsveld om te laten weten of El Hamdaoui daar loopt of niet? Dat is uiteindelijk betrouwbaarder dan die 'echte' journalisten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Jacco --
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:35 schreef Rogier het volgende:
[Update] Tegenover een verslaggever van RTV Noord-Holland zou de persdienst van Ajax hebben laten weten dat het nog niet rond is. El Hamdaoui zou wel aanwezig zijn.
Dat wordt altijd gezegd, AJAX beaamt het pas bij een persmoment waarbij hij zijn contract tekent... geen paniek zaaien dus aub
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het staat wel op AJAXCLUB.NL
zozo, die hebben het gewoon overgenomen van de Telegraaf.
Houd aub je minder slimme reacties voor je..
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 30 juli 2010 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wordt altijd gezegd, AJAX beaamt het pas bij een persmoment waarbij hij zijn contract tekent... geen paniek zaaien dus aub
Maar dat hij meetraint is dan toch ook gelul van die Mike Verweij. Hij is degene die al dagen paniek zit te zaaien. Hij is toch een journalist of niet? Gewoon feiten melden en niet geilen op die ene primeur, om daarna trots te lopen doen. Want iedereen neemt het nu van hem over. Waar hebben we dat eerder gezien?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 juli 2010 - 11:09   quote  deeplink  
El Hamdaoui kan zaterdag debuteren; Earnest hoopte op transf... Aldus AJAXCLUB.NL
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 11:12   quote  deeplink  
jaja dat is allemaal overgenomen van de twitter van Mike Verweij..
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 11:14   quote  deeplink  
Dus oftewel, blij gemaakt met een dooie mus , kom op jongens op naar de 11e transfer van elhamdaoui naar ajax.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:14 schreef Mikejz93 het volgende:
Dus oftewel, blij gemaakt met een dooie mus , kom op jongens op naar de 11e transfer van elhamdaoui naar ajax.
idd ik hoop zelf dat het bij de 16de rond komt...
Vind ik wel een mooi getal (A)
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Schatjes afwachten tot 13.00 en dan Nederland 1+2 sportjournaal ;)
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Maar dat hij meetraint is dan toch ook gelul van die Mike Verweij. Hij is degene die al dagen paniek zit te zaaien. Hij is toch een journalist of niet? Gewoon feiten melden en niet geilen op die ene primeur, om daarna trots te lopen doen. Want iedereen neemt het nu van hem over. Waar hebben we dat eerder gezien?
Nieuwe spelers worden heel vaak na hun eerste training gepresenteerd.
KAb
 KAb - vrijdag 30 juli 2010 - 11:23   quote  deeplink  
jongens kijk eens op pagina 224 van teletekst daar staat het om 1 uur in het sport journaal el ham naar ajax
henk K
 henk K - vrijdag 30 juli 2010 - 11:25   quote  deeplink  
Ajax: 'Geen akkoord, wel gesprek met El Hamdaoui'
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:25 schreef henk K het volgende:
Ajax: 'Geen akkoord, wel gesprek met El Hamdaoui'
Dat moet Ajax altijd zeggen..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:23 schreef KAb het volgende:
jongens kijk eens op pagina 224 van teletekst daar staat het om 1 uur in het sport journaal el ham naar ajax
Jep heb het gezien.
Alleen het staat weer niet op pagina 801..
Lekker naar het journaal kijken straks xD
BRW
 BRW - vrijdag 30 juli 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Ik wacht eerst Ajax.nl af! Dan geloof ik het pas echt.. Ik wil niet weer teleurgesteld worden!

Daarnaast ben ik toch wel nieuwsgierig waarom El Hamdaoui bedenktijd nodig had, waren het de (zogenaamde) bedreigingen, was het de sportzaak, het salaris?

Mocht ie deze vraag gesteld krijgen dan hoop ik dat ie eerlijk antwoord geeft..

Ik was een beetje El Hamdaoui moe geworden, maar ik hoop toch echt dat het nu DEFINITIEF rond is..

(En AJAX nu gauw aan het werk om Odonkor binnen te halen en Mido! Laat dan het seizoen maar beginnen.. P$V eat your heart out!!)
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 11:38   quote  deeplink  
BRW.. Niemand heeft bevestigd dat het om zijn sportzaak gaat.. Alleen zoals gewoonlijk geruchten sites..
BRW
 BRW - vrijdag 30 juli 2010 - 11:44   quote  deeplink  
Freakie, I know.. Ik zeg ook niet dat dat bevestigd is.. Ik vraag mij gewoon af of die geruchten kloppen, net zoals die bedreigingen! Als dat namelijk wel zo is vind ik het in en in triest.. Met andere woorden, ik ben gewoon nieuwsgierig waarom hij die bedenktijd nodig heeft gehad..
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Bedreigingen weet ik ook niet.. Maar ik weet dat als je hier op dit forum kijk bij dat forum dat het heeeel gevoelig ligt.. En dat zijn vaak niet eens de mensen die het ergste zijn..
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:36 schreef BRW het volgende:
Ik wacht eerst Ajax.nl af! Dan geloof ik het pas echt.. Ik wil niet weer teleurgesteld worden!

Daarnaast ben ik toch wel nieuwsgierig waarom El Hamdaoui bedenktijd nodig had, waren het de (zogenaamde) bedreigingen, was het de sportzaak, het salaris?

Mocht ie deze vraag gesteld krijgen dan hoop ik dat ie eerlijk antwoord geeft..

Ik was een beetje El Hamdaoui moe geworden, maar ik hoop toch echt dat het nu DEFINITIEF rond is..

(En AJAX nu gauw aan het werk om Odonkor binnen te halen en Mido! Laat dan het seizoen maar beginnen.. P$V eat your heart out!!)
Waarom Odonkor in hemelsnaam?? Die zet je toch niet op de bank of wel soms....we hebben een backup speler op rechts nodig. Rommedahl was ook geen basisspeler.
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Een woordvoerder van AJAX heeft net gemeld, dat er [nog] geen akkoord is, maar dat hij vandaag op gesprek is en dat men wel degelijk de hoop en het vertrouwen heeft dat het vandaag rondkomt, hij is wel degelijk in de kleedkamer geweest en heeft met een aantal spelers gepraat.....
Mijn zoon is nu bij de toekomst en belde dit net door, de training is overigens besloten???????? waarom weet ik niet, maar dit is net verteld aan de aanwezige mensen......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert El Hamdaoui

0.0225188