BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert El Hamdaoui

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 30 juli 2010 - 09:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

MOUNIR EL HAMDAOUI IS AJACIED! (Ajax1.nl)

Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Ondonkor is een beest daarom.
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 11:49   quote  deeplink  
224-01.gif
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 11:49   quote  deeplink  
Ajax-fan.. Als je de berichten leest weet je dat odonkor een lange blessure achter de rug heeft en daarom dus is odonkor een snelle vervanger.. En 26 dus is niet jong maar kan wel nog beter worden.. En suarez gaan vervangen misschien..( Dat neem ik aan dat suarez natuurlijk nog 1 jaar blijft..)
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 11:49   quote  deeplink  
ja als er staat Messi naar ajax geloof je dat dan ook gelijk?
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 11:49   quote  deeplink  
Dit is de eerste keer dat de NOS bericht dat het rond zou zijn.....
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 11:50   quote  deeplink  
ik geloof er tot 13.00 niks van :$
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Klopt remco.. Dit is wel een bevestiging op wat gaat komen.. Alleen er staat onder,... ONDERWERPEN ONDER VOORBEHOUD.. Dat kan betekenen dat als ajax rond is en er een perconferentie komt dat nos dat uitzend.. Zo niet dat er dan gewoon niks komt over dit onderwerp..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door freakie --
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:52 schreef freakie het volgende:
Klopt remco.. Dit is wel een bevestiging op wat gaat komen.. Alleen er staat onder,... ONDERWERPEN ONDER VOORBEHOUD.. Dat kan betekenen dat als ajax rond is en er een perconferentie komt dat nos dat uitzend.. Zo niet dat er dan gewoon nog over dit onderwerp..
je punt?
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 11:55   quote  deeplink  
Ik krijg toch echt weer zo'n gevoel van El Hamdaoui komt bij de Arena om gewoon weer een gesprek met Ajax te voeren en de media die daar weer van maakt. El Hamdaoui definitief naar Ajax. Mag hopen dat het dit keer toch wel echt rond is.
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:52 schreef freakie het volgende:
Klopt remco.. Dit is wel een bevestiging op wat gaat komen.. Alleen er staat onder,... ONDERWERPEN ONDER VOORBEHOUD.. Dat kan betekenen dat als ajax rond is en er een perconferentie komt dat nos dat uitzend.. Zo niet dat er dan gewoon nog over dit onderwerp..
Dat kan betekenen dat als het helemaal nog niet rond is dat ze het dus helemaal niet over El Hamdaoui en Ajax gaan hebben en dat onderwerp dus gewoon geskipt wordt.
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 11:57   quote  deeplink  
Remco.. Dat zeg ik toch dat kan betekenen dat het zometeen zo anders kan zijn..
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 11:58   quote  deeplink  
xD haha ik merk dat er gewoon 3 woorden missen in die laatste zin xD
dege
 dege - vrijdag 30 juli 2010 - 12:14   quote  deeplink  
wederom afwachten, wat word ik ondertussen moe van dat El hammie verhaal. Hij moet niet zo moeilijk doen en gewoon ondertekenen, wat een gedoe zeg.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 30 juli 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:14 schreef dege het volgende:
wederom afwachten, wat word ik ondertussen moe van dat El hammie verhaal. Hij moet niet zo moeilijk doen en gewoon ondertekenen, wat een gedoe zeg.
haha het is wel echt overdreven allemaal. Zelfs de transfer van Cristiano Ronaldo naar Real was niet zo omslachtig...
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:14 schreef dege het volgende:
Ja we weten ook allemaal hoe het allemaal achter de schermen gaat he met je Hij moet niet zo moeilijk doen. Lekker iemand afzeiken terwijl hij misschien helemaal niet moeilijk doet! Hoe zou jij reageren als je familie bedreigd werd.
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 12:26   quote  deeplink  
nou is el hamdoui wel VEEEEL beter dan c ronaldo.. Dus t zou wel daaraan liggen:P
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 12:28   quote  deeplink  
haha nou ligt het aan el hamdoui dat er niet zo snel een akkoord is gekomen.... Miss ligt het nou wel aan ajax??
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 12:30   quote  deeplink  
mensen zullen we een Anti - Mike Verweij hyves of Twitter maken ?:$
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 12:33   quote  deeplink  
Waarom?
dege
 dege - vrijdag 30 juli 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:25 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja we weten ook allemaal hoe het allemaal achter de schermen gaat he met je Hij moet niet zo moeilijk doen. Lekker iemand afzeiken terwijl hij misschien helemaal niet moeilijk doet! Hoe zou jij reageren als je familie bedreigd werd.
ik zeik helemaal niemand af en als het inderdaad waar is dat zijn familie bedreigd word zijn dat een stelletje idioten waar ik geen goed woord voor over heb, zulke figuren horen maar op een plek thuis en dat is achter de tralies.
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:57 schreef freakie het volgende:
Remco.. Dat zeg ik toch dat kan betekenen dat het zometeen zo anders kan zijn..
ja, maar dat is toch duidelijk als je de letters op teleteks lees, ik vroeg me af waarom je het nog moest melden aangezien het er toch duidelijk staat, mensen die enkel de bovenste tekst lezen zijn niet de slimste:):)
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 12:41   quote  deeplink  
Nou ja ik dacht het is een topic.. Jij zegt het eerste bericht over ajax en el hamdoui dat ze rond zouden zijn.. Ik mag vanalles zeggen dus ik dacht omdat jij al schrijft dat nos meld dat ajax en elhamdoui rond zouden zijn.. Van remco lees niet het onderste deel..
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:33 schreef freakie het volgende:
Waarom?
omdat die gozer tot nu toe alleen maar onzin uitkraamt ;)
SS3000
 SS3000 - vrijdag 30 juli 2010 - 12:44   quote  deeplink  
El Hamdaoui mocht nog niet meetrainen met Ajax. Verzekeringskwestie. Trainde wel in gym. #Ajax
16 minutes ago via mobile web
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Niet bepaald, alles klopte behalve die ene keer dat hij dacht dat el hamdoui rond zou zijn maar eigenlijk klopte dat ook.. Alleen veranderde er op het laatste moment wat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door freakie --
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:41 schreef freakie het volgende:
Nou ja ik dacht het is een topic.. Jij zegt het eerste bericht over ajax en el hamdoui dat ze rond zouden zijn.. Ik mag vanalles zeggen dus ik dacht omdat jij al schrijft dat nos meld dat ajax en elhamdoui rond zouden zijn.. Van remco lees niet het onderste deel..
prima toch:):)
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Ja daarom..:P
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - vrijdag 30 juli 2010 - 12:57   quote  deeplink  
Nu definitief: NOS bevestigd op teletekst pagina 802!

802-01.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door www.ajax-blog.nl --
teriele
 teriele - vrijdag 30 juli 2010 - 12:57   quote  deeplink  
jongens,, op voetbalzone.nl staat nog helemaal niks over dat het rond is met el hamdaoui en op voetbalzone is vaak alles waar
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Beter dat ook de NOS het meldt.
Nu nog wachten op de presentatie of een bericht van Ajax zelf.
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:57 schreef teriele het volgende:
jongens,, op voetbalzone.nl staat nog helemaal niks over dat het rond is met el hamdaoui en op voetbalzone is vaak alles waar
Voetbalzone??? Dat is juist een site die allemaal onzinverhalen van andere sites kopieert en dan ook nog bewust stukken weglaat om de boel op te stoken.
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:33 schreef dege het volgende:

[..]

ik zeik helemaal niemand af en als het inderdaad waar is dat zijn familie bedreigd word zijn dat een stelletje idioten waar ik geen goed woord voor over heb, zulke figuren horen maar op een plek thuis en dat is achter de tralies.
Idd ja. Maar doet El Hamdaoui dan meteen moeilijk? Ik zou ook twijfelen als mijn familie de lul zou zijn door een transfer naar Ajax.
Medi..
 Medi.. - vrijdag 30 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
Nos Journaal meldt het. Nu lijkt het 99% zeker.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:09 schreef Medi.. het volgende:
Nos Journaal meldt het. Nu lijkt het 99% zeker.
Dat lijkt mij ook alleen wil het eerst wel even op de Ajax site zien staan..
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Het Nos nieuws meldt niet zomaar iets dus het is rond. De afgelopen dagen toen het rond leek zeiden ze er niks over. Nu wel, wat eeno pluchting.
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 13:11   quote  deeplink  
inderdaad, alleen nog even op de site van AJAX, maar dat zal denk ik pas of aan het einde van de dag, en anders pas maandag worden gedaan, dit ivm de beurs, het zou wel leuk zijn als hij morgen aan het publiek wordt getoond
Medi..
 Medi.. - vrijdag 30 juli 2010 - 13:11   quote  deeplink  
Ik wil alleen nog even wachten dat het op Ajax.nl staat, maar het lijkt zeker idd.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 30 juli 2010 - 13:11   quote  deeplink  
Mee eens! Vind het een fantastische spits voor Ajax!
Jammer dat ie woensdag niet mag meedoen.
Hoop dat ie er morgen wel bij is!
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 13:13   quote  deeplink  
EN WAAR IS VISMELOEN NU MET ZIJN WEL INGELICHTE BRONNEN?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 13:13   quote  deeplink  
die zie je hier waarschijnlijk niet meer terug en anders met een andere naam
Medi..
 Medi.. - vrijdag 30 juli 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Ik denk dat jol hem morgen zeker laat invallen, laat staan basis. Je zag toch dat Ajax een afwerker mist, alles was gericht op Suarez. Ik ben er absoluut blij mee!
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - vrijdag 30 juli 2010 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:11 schreef remco k het volgende:
inderdaad, alleen nog even op de site van AJAX, maar dat zal denk ik pas of aan het einde van de dag, en anders pas maandag worden gedaan, dit ivm de beurs, het zou wel leuk zijn als hij morgen aan het publiek wordt getoond
De beurs maakt niet uit gezien het transferbedrag lager is dan 10% van de begroting! ;)
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 13:14   quote  deeplink  
lekker nieuws dit jongens, hopen dat we het zonder hem redden tegen poak en dan met hem de CL bereiken...
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 30 juli 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:11 schreef Medi.. het volgende:
Ik wil alleen nog even wachten dat het op Ajax.nl staat, maar het lijkt zeker idd.
Martin Jol heeft het bevestigd en het Nos nieuws heeft het bevestigd. Hoeveel bewijs wil je hebben dat het rond is ;-)
Mensne het is gewoon klaar. Hij is van ons! Eindelijk :-)
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:13 schreef www.ajax-blog.nl het volgende:

[..]

De beurs maakt niet uit gezien het transferbedrag lager is dan 10% van de begroting! ;)
volgens mij heeft het niet alleen daarmee te maken toch, het gaat toch ook om dingen die van groot belang kunnen zijn voor het aandeel ajax, en dat hoeft niet alleen maar met de begroting te makente hebben toch???
remco k
 remco k - vrijdag 30 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:15 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Martin Jol heeft het bevestigd en het Nos nieuws heeft het bevestigd. Hoeveel bewijs wil je hebben dat het rond is ;-)
Waar heeft Jol het bevestigd dan??
Medi..
 Medi.. - vrijdag 30 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:15 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Heeft Jol het ook bevestigd?:)
Wanneer dan?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 30 juli 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar heeft Jol het bevestigd dan??
Ik lees net dat hij het tijdens de persconferentie heeft bevestigd, dan is het definitief.
Medi..
 Medi.. - vrijdag 30 juli 2010 - 13:17   quote  deeplink  
Waar is dat te lezen?
gerbrandus
 gerbrandus - vrijdag 30 juli 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Wil een copie van het contract zien en dan graag inzoomen op de handtekening, als ik dat gezien heb geloof ik het pas hahahahah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert El Hamdaoui

0.0082919