|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
MOUNIR EL HAMDAOUI IS AJACIED! (Ajax1.nl)
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Ondonkor is een beest daarom. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ajax-fan.. Als je de berichten leest weet je dat odonkor een lange blessure achter de rug heeft en daarom dus is odonkor een snelle vervanger.. En 26 dus is niet jong maar kan wel nog beter worden.. En suarez gaan vervangen misschien..( Dat neem ik aan dat suarez natuurlijk nog 1 jaar blijft..) |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ja als er staat Messi naar ajax geloof je dat dan ook gelijk? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is de eerste keer dat de NOS bericht dat het rond zou zijn..... |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik geloof er tot 13.00 niks van :$ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Klopt remco.. Dit is wel een bevestiging op wat gaat komen.. Alleen er staat onder,... ONDERWERPEN ONDER VOORBEHOUD.. Dat kan betekenen dat als ajax rond is en er een perconferentie komt dat nos dat uitzend.. Zo niet dat er dan gewoon niks komt over dit onderwerp..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:52 schreef freakie het volgende:Klopt remco.. Dit is wel een bevestiging op wat gaat komen.. Alleen er staat onder,... ONDERWERPEN ONDER VOORBEHOUD.. Dat kan betekenen dat als ajax rond is en er een perconferentie komt dat nos dat uitzend.. Zo niet dat er dan gewoon nog over dit onderwerp.. je punt? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik krijg toch echt weer zo'n gevoel van El Hamdaoui komt bij de Arena om gewoon weer een gesprek met Ajax te voeren en de media die daar weer van maakt. El Hamdaoui definitief naar Ajax. Mag hopen dat het dit keer toch wel echt rond is. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:52 schreef freakie het volgende:Klopt remco.. Dit is wel een bevestiging op wat gaat komen.. Alleen er staat onder,... ONDERWERPEN ONDER VOORBEHOUD.. Dat kan betekenen dat als ajax rond is en er een perconferentie komt dat nos dat uitzend.. Zo niet dat er dan gewoon nog over dit onderwerp.. Dat kan betekenen dat als het helemaal nog niet rond is dat ze het dus helemaal niet over El Hamdaoui en Ajax gaan hebben en dat onderwerp dus gewoon geskipt wordt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco.. Dat zeg ik toch dat kan betekenen dat het zometeen zo anders kan zijn.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xD haha ik merk dat er gewoon 3 woorden missen in die laatste zin xD |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wederom afwachten, wat word ik ondertussen moe van dat El hammie verhaal. Hij moet niet zo moeilijk doen en gewoon ondertekenen, wat een gedoe zeg. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:14 schreef dege het volgende:wederom afwachten, wat word ik ondertussen moe van dat El hammie verhaal. Hij moet niet zo moeilijk doen en gewoon ondertekenen, wat een gedoe zeg. haha het is wel echt overdreven allemaal. Zelfs de transfer van Cristiano Ronaldo naar Real was niet zo omslachtig... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:14 schreef dege het volgende:wederom afwachten, wat word ik ondertussen moe van dat El hammie verhaal. Hij moet niet zo moeilijk doen en gewoon ondertekenen, wat een gedoe zeg. Ja we weten ook allemaal hoe het allemaal achter de schermen gaat he met je Hij moet niet zo moeilijk doen. Lekker iemand afzeiken terwijl hij misschien helemaal niet moeilijk doet! Hoe zou jij reageren als je familie bedreigd werd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nou is el hamdoui wel VEEEEL beter dan c ronaldo.. Dus t zou wel daaraan liggen:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha nou ligt het aan el hamdoui dat er niet zo snel een akkoord is gekomen.... Miss ligt het nou wel aan ajax?? |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
mensen zullen we een Anti - Mike Verweij hyves of Twitter maken ?:$ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:25 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ja we weten ook allemaal hoe het allemaal achter de schermen gaat he met je Hij moet niet zo moeilijk doen. Lekker iemand afzeiken terwijl hij misschien helemaal niet moeilijk doet! Hoe zou jij reageren als je familie bedreigd werd. ik zeik helemaal niemand af en als het inderdaad waar is dat zijn familie bedreigd word zijn dat een stelletje idioten waar ik geen goed woord voor over heb, zulke figuren horen maar op een plek thuis en dat is achter de tralies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:57 schreef freakie het volgende:Remco.. Dat zeg ik toch dat kan betekenen dat het zometeen zo anders kan zijn.. ja, maar dat is toch duidelijk als je de letters op teleteks lees, ik vroeg me af waarom je het nog moest melden aangezien het er toch duidelijk staat, mensen die enkel de bovenste tekst lezen zijn niet de slimste:):) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou ja ik dacht het is een topic.. Jij zegt het eerste bericht over ajax en el hamdoui dat ze rond zouden zijn.. Ik mag vanalles zeggen dus ik dacht omdat jij al schrijft dat nos meld dat ajax en elhamdoui rond zouden zijn.. Van remco lees niet het onderste deel.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote: omdat die gozer tot nu toe alleen maar onzin uitkraamt ;) |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
El Hamdaoui mocht nog niet meetrainen met Ajax. Verzekeringskwestie. Trainde wel in gym. #Ajax 16 minutes ago via mobile web |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Niet bepaald, alles klopte behalve die ene keer dat hij dacht dat el hamdoui rond zou zijn maar eigenlijk klopte dat ook.. Alleen veranderde er op het laatste moment wat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:41 schreef freakie het volgende:Nou ja ik dacht het is een topic.. Jij zegt het eerste bericht over ajax en el hamdoui dat ze rond zouden zijn.. Ik mag vanalles zeggen dus ik dacht omdat jij al schrijft dat nos meld dat ajax en elhamdoui rond zouden zijn.. Van remco lees niet het onderste deel.. prima toch:):) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
www.ajax-blog.nl
|
|
|
Nu definitief: NOS bevestigd op teletekst pagina 802!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door www.ajax-blog.nl -- |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
jongens,, op voetbalzone.nl staat nog helemaal niks over dat het rond is met el hamdaoui en op voetbalzone is vaak alles waar |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Beter dat ook de NOS het meldt. Nu nog wachten op de presentatie of een bericht van Ajax zelf. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:57 schreef teriele het volgende:jongens,, op voetbalzone.nl staat nog helemaal niks over dat het rond is met el hamdaoui en op voetbalzone is vaak alles waar Voetbalzone??? Dat is juist een site die allemaal onzinverhalen van andere sites kopieert en dan ook nog bewust stukken weglaat om de boel op te stoken. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:33 schreef dege het volgende:[..] ik zeik helemaal niemand af en als het inderdaad waar is dat zijn familie bedreigd word zijn dat een stelletje idioten waar ik geen goed woord voor over heb, zulke figuren horen maar op een plek thuis en dat is achter de tralies. Idd ja. Maar doet El Hamdaoui dan meteen moeilijk? Ik zou ook twijfelen als mijn familie de lul zou zijn door een transfer naar Ajax. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Nos Journaal meldt het. Nu lijkt het 99% zeker. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Dat lijkt mij ook alleen wil het eerst wel even op de Ajax site zien staan.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Het Nos nieuws meldt niet zomaar iets dus het is rond. De afgelopen dagen toen het rond leek zeiden ze er niks over. Nu wel, wat eeno pluchting. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad, alleen nog even op de site van AJAX, maar dat zal denk ik pas of aan het einde van de dag, en anders pas maandag worden gedaan, dit ivm de beurs, het zou wel leuk zijn als hij morgen aan het publiek wordt getoond |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Ik wil alleen nog even wachten dat het op Ajax.nl staat, maar het lijkt zeker idd. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Mee eens! Vind het een fantastische spits voor Ajax! Jammer dat ie woensdag niet mag meedoen. Hoop dat ie er morgen wel bij is! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
EN WAAR IS VISMELOEN NU MET ZIJN WEL INGELICHTE BRONNEN?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
die zie je hier waarschijnlijk niet meer terug en anders met een andere naam |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Ik denk dat jol hem morgen zeker laat invallen, laat staan basis. Je zag toch dat Ajax een afwerker mist, alles was gericht op Suarez. Ik ben er absoluut blij mee! |
|
|
|
|
www.ajax-blog.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:11 schreef remco k het volgende:inderdaad, alleen nog even op de site van AJAX, maar dat zal denk ik pas of aan het einde van de dag, en anders pas maandag worden gedaan, dit ivm de beurs, het zou wel leuk zijn als hij morgen aan het publiek wordt getoond De beurs maakt niet uit gezien het transferbedrag lager is dan 10% van de begroting! ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
lekker nieuws dit jongens, hopen dat we het zonder hem redden tegen poak en dan met hem de CL bereiken... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:11 schreef Medi.. het volgende:Ik wil alleen nog even wachten dat het op Ajax.nl staat, maar het lijkt zeker idd. Martin Jol heeft het bevestigd en het Nos nieuws heeft het bevestigd. Hoeveel bewijs wil je hebben dat het rond is ;-) Mensne het is gewoon klaar. Hij is van ons! Eindelijk :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: volgens mij heeft het niet alleen daarmee te maken toch, het gaat toch ook om dingen die van groot belang kunnen zijn voor het aandeel ajax, en dat hoeft niet alleen maar met de begroting te makente hebben toch??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:15 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Martin Jol heeft het bevestigd en het Nos nieuws heeft het bevestigd. Hoeveel bewijs wil je hebben dat het rond is ;-) Mensne het is gewoon klaar. Hij is van ons! Eindelijk :-) Waar heeft Jol het bevestigd dan?? |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:15 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Martin Jol heeft het bevestigd en het Nos nieuws heeft het bevestigd. Hoeveel bewijs wil je hebben dat het rond is ;-) Mensne het is gewoon klaar. Hij is van ons! Eindelijk :-) Heeft Jol het ook bevestigd?:) Wanneer dan? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik lees net dat hij het tijdens de persconferentie heeft bevestigd, dan is het definitief. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
gerbrandus
|
|
|
Wil een copie van het contract zien en dan graag inzoomen op de handtekening, als ik dat gezien heb geloof ik het pas hahahahah |
|
|
|