|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
MOUNIR EL HAMDAOUI IS AJACIED! (Ajax1.nl)
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:13 schreef Medi.. het volgende:Ik denk dat jol hem morgen zeker laat invallen, laat staan basis. Je zag toch dat Ajax een afwerker mist, alles was gericht op Suarez. Ik ben er absoluut blij mee! Ajax mistte in de 2de helft tegen PAOK geen afwerker, maar een aanspeelpunt. Eerlijk gezegd vind ik hem geen goed aanspeelpunt, omdat hij te veel zwerft. Ik ben benieuwd hoe Jol gaat spelen en hoe ze hem erin gaan passen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Achja vraag gelijk of je zn pincode mag? |
|
|
|
|
www.ajax-blog.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:15 schreef remco k het volgende:[..] volgens mij heeft het niet alleen daarmee te maken toch, het gaat toch ook om dingen die van groot belang kunnen zijn voor het aandeel ajax, en dat hoeft niet alleen maar met de begroting te makente hebben toch??? Hoe het EXACT in elkaar steekt durf ik niet te zeggen. |
|
|
|
|
www.ajax-blog.nl
|
|
|
Vrijdag is er dan eindelijk een einde gekomen aan de transfersoap rondom Mounir El Hamdaoui. De Marokkaanse aanvaller kwam vrijdag aan bij Ajax en heeft volgens Martin Jol zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij de Amsterdamse club. Ajax heeft het nieuws nog niet bevestigd op haar digitale thuis, maar op het perspraatje liet de coach weten dat alles in kannen en kruiken is. Later meer...
voetbalzone.nl |
|
|
|
|
gerbrandus
|
|
|
Ik wil eerst een copie van het contract zien en dan inzoomen op handtekening van meneer el hamdaoui, als ik dat zie geloof ik het pas hahaha |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui en Ajax zijn er uit. De aanvaller mag zich de komende jaar Ajacied noemen.
Dat bevestigde trainer Martin Jol vrijdag tijdens een persconferentie.
De Amsterdammers waren met AZ al eerder tot een overeenstemming gekomen, maar de afgelopen week verliepen de onderhandelingen met de speler zelf uiterst moeizaam. |
|
|
|
|
www.ajax-blog.nl
|
|
|
Jol dolblij: We zijn eruit met El Hamdaoui
AMSTERDAM - Mounir El-Hamdaoui is sinds vanochtend op Ajax' trainingscomplex De Toekomst. De aanvaller trainde binnen, terwijl de advocaten van Ajax met de mensen rondom de speler bezig waren om de laatste details af te ronden in een vierjarig contract. De verwachting is dat El Hamdaoui later op de dag zal tekenen.
Ajax-trainer Martin Jol is dolblij met de komst van El Hamdaoui naar Amsterdam. ,,We hebben na Luis Suárez een tweede topscorer in huis", verwees Jol naar de topscorerstitel van El Hamdaoui in het kampioensjaar van AZ (2008/09). Suárez scoorde afgelopen seizoen de meest treffers in de eredivisie.
Ajax en AZ bereikten vorige week al een akkoord over een transfer van de Rotterdammer met Marokkaanse roots. De club van trainer Martin Jol moet vijf miljoen euro betalen aan de Alkmaarders. Dit bedrag wordt in termijnen betaald en kan, bij sportieve successen van Ajax, oplopen tot zeven miljoen.
De onderhandelingen tussen Ajax en El Hamdaoui verliepen een stuk stroever dan tussen de clubs. De spits zou eerst geen genoegen hebben genomen met het aanbod van Ajax, maar later kwamen er toch nieuwe gesprekken.
El Hamdaoui gaf Jol twee keer het ja-woord, maar kwam na een medische keuring op maandag met nieuwe eisen. De transfer leek afgeketst en El Hamdaoui trainde weer bij AZ.
Ajax hoopte dat El Hamdaoui al in het duel tegen PAOK Saloniki in de voorronde van de Champions League (1-1) zijn debuut kon maken. Dit lukte niet en in de return kan El Hamdaoui - of hij vandaag nu wel of niet tekent - door de regels van de UEFA niet spelen.
Bij plaatsing voor het hoofdtoernooi, zou de oud-speler van Excelsior, Tottenham Hotspur en Willem II wel mee kunnen doen.
El Hamdaoui kan morgenavond in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente al zijn debuut maken voor Ajax. (NIK KOK/RED)
ad.nl |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Zijn er nu nog steeds mensen die willen wachten met blij zijn voordat het op de Ajax site staat?? Az meldt het idd ook al. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Dus mag hij ook niet meedoen in Q4 ronde ? |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Ik denk dat ik zelfs als ik zaterdag in de Arena de opstelling zie, nog twijfel of hij daadwerkelijk het veld op stapt. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
japhe
|
|
|
AJAX.NL MELD HET en ik zie van de week al dat het op transfermarkt.de stond maar niemand geloofde het dus transfermarkt.de is toch betrouwbaar |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:52 schreef japhe het volgende:AJAX.NL MELD HET en ik zie van de week al dat het op transfermarkt.de stond maar niemand geloofde het dus transfermarkt.de is toch betrouwbaar Bullshit. Het is vannacht rondgekomen dus die site is gewoon voorbarig geweest net zoals alle media afgelopen maandag. Die site is niet betrouwbaar. Die transferbedragen daar kloppen ook nooit. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Als het vandaag officieel is, kan dat toch niet waar zijn, dat is gewoon een gok en bij deze hebben ze geluk. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Maar mag hij nu wel in de volgende kwalificatieronde meedoen als Ajax PAOK weet te verslaan ? |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
EL HAMMIE OP MIJN BROODJE !!! |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
Stekelenburg (blind)van der Wiel,Alderweireld,Verthongen,Anita de Zeeuw, Eriksen(de Jong), Enoh Suarez(Sarpong), El Hamdaoui(Suk), Sulejmani(Emanuelson)
Edit: Mooie opstelling?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door aiaiai -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
aiaiai....Eriksen vervangen door De Jong natuurlijk. |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
tuurlijk is de jong beter maar eriksen heeft meer kans om beter te worden en als ajax tog wint laat dan eriksen erin doen tenzij ajax gaat verliezen... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Kan Micky ook maar beter verhuurd worden:
-------------------Steek------------------- ------Vertongen-----------Alderweireld----- Wiel----------------------------------Anita ----------Zeeuw-----------Enoh------------- -----------------De jong------------------- Suarez---------------------------Emanuelson ------------------Hamdoui------------------ |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
nee man sulejmani was best fit.. en emanuelson? totaal niet.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Jongens ik hoor nu niemand meer Over Mido.
ik wil hem toch ook heel graag bij ons Aller Ajax zien evenals Odonkor. |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
voor wat mido? is alleen maar salaris over 2jaar is suk er? |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
we hebben nu genoeg wissels.. behalve 1 iemand aan de rechterkant maar dat zou sarpong kunnen zien.. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote: Maar als je Micky daar neerzet heb je éé iemand in de spits (Hammie) en 2 gasten die constant naar binnen komen. Gaat wel een beetje vol worden in de 16 als De jong ook nog mee op komt. |
|
|
|
|
mark ajax
|
|
|
ajax.nl heeft gemeld dat el hamdaoui oficieel gecontracteerd is. Goede aankoop maar hij moet zich ook bij ajax bewijzen(geen probleem denk!) |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: AFCA.NL VERZON BERICHT OVER BEDREIGING!!
Het ene hoeft het andere toch niet uit te sluiten? Het kan toch zijn dat hij in zijn maag zat met zijn sportzaak in Rotterdam (ik kan me voorstellen dat je als Ajacied in Rotterdam een moeilijk leven hebt) en dat Ajax voor hem een nieuw winkelpand heeft weten te regelen in Amsterdam (zoiets las ik tenminste ergens)? Dan heeft AFCA toch niets verzonnen? Beetje raar bericht ook om dat zo te posten op een forum, terwijl je zelf geen idee hebt wat zich allemaal heeft afgespeeld... |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Op Ajax.nl staat al het 1ste interview |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
nu maar hopen dat we CL halen anders kost het weer veel geld |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Gefeliciteerd, we hebben een (top) spits!!
Klasse! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 14:01 schreef Rogier het volgende:Maar mag hij nu wel in de volgende kwalificatieronde meedoen als Ajax PAOK weet te verslaan ? Ajax moest dinsdag een spelerslijst inleveren bij de UEFA. Deze lijst mag pas worden veranderd als de vierde voorronde - in de Champions League dan wel Europa League - in aantocht is. Daarom moet El Hamdaoui even geduld hebben tot hij op Europees niveau voor Ajax mag debuteren. Hij mag dus meespelen wanneer Ajax zich plaatst voor de 4e voorronde van de CL.
We hebben met El Hamdaoui een fantastische spits in huis en met hem heeft Ajax voor dit seizoen een prima selectie. Het is te hopen dat er niemand meer verkocht word, want met deze selectie zou je zeggen dat Ajax kampioen word. Ik zie nog erg graag de Ridder komen, want hij gaat in dit Ajax zijn draai volledig vinden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 14:19 schreef E-J het volgende:Kan Micky ook maar beter verhuurd worden: -------------------Steek------------------- ------Vertongen-----------Alderweireld----- Wiel----------------------------------Anita ----------Zeeuw-----------Enoh------------- -----------------De jong------------------- Suarez---------------------------Emanuelson ------------------Hamdoui------------------ Das ook mijn opstelling man.....Geweldig!!!!! JODUH JODUH JODUH |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Voor de gein ff az fanpage of Forza az checken! Wat een zielige mensen daar...! Lach me kapot!!!! Ze hebben in Zwalkmaar een beetje last van grootmoedswaanzin... Het blijft een veredeld dorp.. |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
En hij is binnen, officieel op ajax.nl. Morgen kan hij zijn opwachting al maken volgens Jol, ben benieuwd hoeveel speelminuten hij gaat krijgen. Heb er al zin an. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:53 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Bullshit. Het is vannacht rondgekomen dus die site is gewoon voorbarig geweest net zoals alle media afgelopen maandag. Die site is niet betrouwbaar. Die transferbedragen daar kloppen ook nooit. Bullshit.
Transfermarkt.de is een zeer betrouwbare site, vorig seizoen was de site al eerder met de Zeeuw en Pantelic, en wisten ze een dag voor alle andere media te vertellen dat Zlatan getekend had bij Barca. DIt zijn slechts voorbeelden, maar ze hebben 90%van de zogenaamde geruchten die op hun site staan gewoon goed. Tuurlijk is het pas vanacht rondgekomen, maar misschien wisten hun uit zeer betrouwbare bron te melden dat AJAX nog wat achter de hand had, of dat EL Hamdaoui nog wat wou inleveren, wie zal het zeggen, maar feit is wel dat ze echt veel meer goed hebben dan welke NL site dan ook inclusief vi |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 16:19 schreef Wonderdokter het volgende:En hij is binnen, officieel op ajax.nl. Morgen kan hij zijn opwachting al maken volgens Jol, ben benieuwd hoeveel speelminuten hij gaat krijgen. Heb er al zin an. ik ben benieuwd hoe lang hij heel blijft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kweenie . . . . . . . . . ., kunstgras of zo? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jaloers dat jullie geen fatsoenlijke spits hebben kunnen kopen??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
Als transfermarkt.de zo betrouwbaar is, waarom is Mido dan opeens wel weggehaald? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Daarom... We hebben nu onze Ham |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Feyenoord kerel, of support je dat clubje niet meer?? |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
quote: Het was sarcasme, de mensen die riepen, dat die site zo betrouwbaar was riepen dat Ham en Mido zouden komen. De ene komt en de andere is verwijderd.
Ik verwacht nu wel, dat died winkel van Ham Ajax shirts gaat verkopen!!! Eindelijk eens echte shirts voor die havenslaven! |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
El Hamdaoui erbij en Suarez binnenkort naar een andere club voor de broodnodige centen. Zonder Cl deelname zal het tekort weer net zo hoog worden als afgelopen seizoen en is het over met Ajax...en die kans is redelijk hoog. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:10 schreef vries60 het volgende:El Hamdaoui erbij en Suarez binnenkort naar een andere club voor de broodnodige centen. Zonder Cl deelname zal het tekort weer net zo hoog worden als afgelopen seizoen en is het over met Ajax...en die kans is redelijk hoog. tsja, . . . het verhaal van die bergen en die hemel |
|
|
|