BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert El Hamdaoui

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 30 juli 2010 - 09:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

MOUNIR EL HAMDAOUI IS AJACIED! (Ajax1.nl)

PETER111
 PETER111 - vrijdag 30 juli 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . . het verhaal van die bergen en die hemel
tsja,... het verhaal van een armoedig clubje dat diep in de schulden zit, zonder fatsoenlijke spits(/elftal), die matige spelers moet huren om nog een redelijk jupiler league elftal op te kunnen stellen.
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:10 schreef vries60 het volgende:
El Hamdaoui erbij en Suarez binnenkort naar een andere club voor de broodnodige centen. Zonder Cl deelname zal het tekort weer net zo hoog worden als afgelopen seizoen en is het over met Ajax...en die kans is redelijk hoog.
Volgens mij echt grote onzin wat je zegt, AJAX heeft het salarishuis met 13% kunnen verkleinen, en heeft EL Ham op afbetaling kunnen kopen, Stel dat Suarez al wegmag weggaat, dan levert hij veel geld op, en de besparing op zijn salaris.. AJAX heeft bij voorbaat de 21 miljoen die vorig seizoen te kort waren, dit seizoen al weten te voorkomen. Misschien moet jij je zaakjes wat beter uitzoeken. voordat je van di niks zeggende opmerkingen plaatst...
vries60
 vries60 - vrijdag 30 juli 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:18 schreef PETER111 het volgende:

[..]

tsja,... het verhaal van een armoedig clubje dat diep in de schulden zit, zonder fatsoenlijke spits(/elftal), die matige spelers moet huren om nog een redelijk jupiler league elftal op te kunnen stellen.
Dat staat jullie ook allemaal te wachten maar dan zijn wij er inmiddels weer bovenop.
Wie het laatst lacht......
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

waarom zo raar reagereren?, snap je niet precies hoe een forum werkt ofzo?
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:23 schreef vries60 het volgende:

[..]

Dat staat jullie ook allemaal te wachten maar dan zijn wij er inmiddels weer bovenop.
Wie het laatst lacht......
waar baseer je dat toch op, geen feiten geen cijfers, niks meer dan een losgeslagen mening van je.....
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

misschien wel het verhaal van een club met karakter, en de beste jeugdopleiding in NL waar de club in de nabije toekomst profijt van zal hebben. kwestie van organiseren en puin ruimen wat door verkeerde beleidvoerders is achtergelaten.
morkanne
 morkanne - vrijdag 30 juli 2010 - 21:30   quote  deeplink  
Heeft El Hamdaoui nog steeds die onsnappingsclausule in zijn contract dat hij weg mag als er dit jaar geen Championsleauge gespeeld wordt door Ajax?
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:30 schreef morkanne het volgende:
Heeft El Hamdaoui nog steeds die onsnappingsclausule in zijn contract dat hij weg mag als er dit jaar geen Championsleauge gespeeld wordt door Ajax?
is dat zo?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 30 juli 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Zo een clausule bestaat niet of denk je dat een club 5 tot 7 mln gaat betalen voor een speler die binnen een week zijn contract weer kan inleveren? Lijkt me sterk.
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:32 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Zo een clausule bestaat niet of denk je dat een club 5 tot 7 mln gaat betalen voor een speler die binnen een week zijn contract weer kan inleveren? Lijkt me sterk.
mij ook wel
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Nee, dat was ook een volledig onzinnig bericht van iemand bij de VI weg, sloeg helemaal nergens op
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - vrijdag 30 juli 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Ter info, een speler mag slechts 1 maal per half jaar transfereren. Kortom, gelul.
vries60
 vries60 - vrijdag 30 juli 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:24 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

waar baseer je dat toch op, geen feiten geen cijfers, niks meer dan een losgeslagen mening van je.....
Moet je dit stukje maar eens doorlezen,het is structureel mis met Ajax... http://www.catenaccio.nl/2010/04/05/ajax-staat-op-rand-financiele-afgrond/
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:46 schreef vries60 het volgende:

[..]

Moet je dit stukje maar eens doorlezen,het is structureel mis met Ajax... http://www.catenaccio.nl/2010/04/05/ajax-staat-op-rand-financiele-afgrond/
het is dus best mogelijk dat straks de topscorer van het vorig seizoen alsnog verkast naar . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ?
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:46 schreef vries60 het volgende:

[..]

http://www.catenaccio.nl/2010/04/05/ajax-staat-op-rand-financiele-afgrond/

Kortom, en dan moet je het stuk goed lezen.

AJAX heeft de vrije val die zich in 2003 heeft ingezet gebroken, heeft geen leningen nodig, en heeft extreem veel vermogen op het veld staan...

MAW het tij is juist gekeerd, met de afgelopen zomer als extra bewijs, overbodige spelers die miljoenen verdienen, zijn vrijwel allemaal weg en dat levert een flinke besparing op.

En dan nog het feit dat AJAX dus gewoon nog steeds een eigen vermogen heeft...
vries60
 vries60 - vrijdag 30 juli 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:58 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

http://www.catenaccio.nl/2010/04/05/ajax-staat-op-rand-financiele-afgrond/

Kortom, en dan moet je het stuk goed lezen.

AJAX heeft de vrije val die zich in 2003 heeft ingezet gebroken, heeft geen leningen nodig, en heeft extreem veel vermogen op het veld staan...

MAW het tij is juist gekeerd, met de afgelopen zomer als extra bewijs, overbodige spelers die miljoenen verdienen, zijn vrijwel allemaal weg en dat levert een flinke besparing op.

En dan nog het feit dat AJAX dus gewoon nog steeds een eigen vermogen heeft...
Je pakt nu alleen de positieve stukjes eruit maar het feit is dat er structureel verlies wordt gedraaid en de omzet wordt niet verhoogd maar er wordt wel meer geinvesteerd zonder resultaat.
Dat kan je niet nog een aantal jaar zo volhouden zonder in de problemen te komen.Daarom zei ik ook dat zonder Cl er weer een negatief resultaat geboekt gaat worden,ondanks dat de salarispost wat lager zal zijn.
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 22:34   quote  deeplink  
xD nee vries daar is ajax dit seizoen mee bezig geweeest.. Ze hebben een hele hoop spelers laten gaan.. Om structureel tekort komen minder te maken.. Door deelname van de champions league puolefase kan ajax dus gewoon weer doorgaan.. En dat gaat natuurlijk gewoon gebeuren.. Tegen paok had ajax gewoon met 3-0 moeten winnen... Jammer maar helaas scoorde ajax ze niet.. Volgende wedstrijd wel..
vries60
 vries60 - vrijdag 30 juli 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:34 schreef freakie het volgende:
xD nee vries daar is ajax dit seizoen mee bezig geweeest.. Ze hebben een hele hoop spelers laten gaan.. Om structureel tekort komen minder te maken.. Door deelname van de champions league puolefase kan ajax dus gewoon weer doorgaan.. En dat gaat natuurlijk gewoon gebeuren.. Tegen paok had ajax gewoon met 3-0 moeten winnen... Jammer maar helaas scoorde ajax ze niet.. Volgende wedstrijd wel..
Het zal een zeer belangrijke wedstrijd worden voor Ajax...maar ik denk dat deze wedstrijd wel bepalend is voor het finaciele beleid. Bij uitschakeling zie ik Suarez in de verkoop gaan en dan is het afwachten of de clubs nog wel hele grote bedragen willen neertellen. Want overal is het een bende op financieel gebied, met name bij de grote topclubs.
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 22:55   quote  deeplink  
.. Inderdaad ik zou t ook niet weten of ze dan hoge bedragen willen betalen.. Maar dan gaat hij niet? Maakt mij niet uit hoor.. Zou hem graag nog zien scoren tegen feyenoord, psv en twente..
vries60
 vries60 - vrijdag 30 juli 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:55 schreef freakie het volgende:
.. Inderdaad ik zou t ook niet weten of ze dan hoge bedragen willen betalen.. Maar dan gaat hij niet? Maakt mij niet uit hoor.. Zou hem graag nog zien scoren tegen feyenoord, psv en twente..
PSV en Twente is geen probleem...maar zal hij weer zoveel gaan scoren als het afgelopen seizoen? Of zal El Hamdaoui zijn doelpunten gaan maken ten koste van Suarez?
bahbah
 bahbah - vrijdag 30 juli 2010 - 23:22   quote  deeplink  
aan alle mede-ajacieden :
proficiat met deze geweldige spits!!!!!!
Enorm veel rendement zullen we nu gaan beleven.....suarez met hammie.....oi oi oi
geweldig!
bla bla bla
 bla bla bla - zaterdag 31 juli 2010 - 00:03   quote  deeplink  
nu nog een goede rechtsbuiten en we zijn binnen.
dus even rommedahl terug halen ;)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zaterdag 31 juli 2010 - 00:11   quote  deeplink  
Ik zie de Ridder nog wel komen, vooral voor be bank, en hoop eigenlijk een beetje ook op Mido.
Weet niet waarom alleen denk dat hij best van waarde kan zijn voor dit Ajax.
Misschien voorhoede van Mido, Mounir en Suarez?
Met mido op links, heeft ie wel vaker gespeeld toch?
Zal wel dodelijk zijn, alleen of het gaat werken met 3 zulke spelers..
schapio
 schapio - zaterdag 31 juli 2010 - 01:58   quote  deeplink  
super aankoop van jol,deze jongen kan geweldig voetballen.
nou nog de ridder,mido en bouhlarouz halen en hopen dat chelsea rcht 24 miljoen biedt voor van de wiel.
dan meteen verkopen en zelf er naar toe brengen voor ze zich bedenken, zoveel geld voor een rechtsback uit de eigen jeugd dan ben je stom als je dat laat lopen.
rest bij elkaar houden en bouwen aan een mooi team met voorin een koningskoppel.
T-imothy
 T-imothy - zaterdag 31 juli 2010 - 02:18   quote  deeplink  
Je moet eerlijk zijn en concluderen dat ajax de afgelopen twee jaar geen onnodig geld heeft uitgegeven.

Atouba en patelic zijn transfervrij gekomen. Weliswaar heb je van atouba niks gezien maar je weet het nooit. Pantelic heeft zijn waarde bewezen.

Kerlon en Ze eduardo waren transfervrij dus no money.

De zeeuw en El hamdaoui zijn gewoon twee geweldige aankopen geweest. Het elftal vond ik zeer goed in balans de eerste helft tegen Paok en vond sulejmani ook een stuk opgeleefder. Hij zag er goed fit uit.

Met deze selectie heb je zeer veel keus, veel onnodige spelers vertrokken.

Weet niet of mido nou echt iemand is voor op links. Daar heb je emanuelson, sulejmani en eriksen al voor. Spits zou kunnen maar lijkt me waarschijnlijker dan suarez bij afwezigheid of blessure in de spits staat of net zoals woensdag sulejmani. Lijkt me overbodig dus.

De ridder lijkt me een jongen die zich weer wilt bewijzen. Of hij echt van toegevoegde waarde is moet nog blijken.

Hoe beter dit team gaat presteren, hoe meer kans je maakt dat het bij elkaar kan en wil blijven.

Ps. V/d wiel 21 miljoen...... IK DOE ER GRATIS EEN STRIK OMHEEN!!!
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - zaterdag 31 juli 2010 - 02:39   quote  deeplink  
Tsja, Atouba... Hadden ze net zo goed mij kunnen contracteren, waren ze nog goedkoper uit geweest :P

Nee zonder gekheid als van der wiel weggaat is dat wel een aderlating, met aan de andere kant 24 miljoen. Mooiste zou dan zijn om voor dit seizoen terug te huren zodat ie dit jaar met Ajax kampioen wordt!

El Hamdaoui met Suarez, 2 klasbakken garant voor 50 goals dit seizoen! (hopelijk dan)
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - zaterdag 31 juli 2010 - 02:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 02:18 schreef T-imothy het volgende:

*Kerlon en Ze eduardo waren transfervrij dus no money.

*Weet niet of mido nou echt iemand is voor op links. Daar heb je emanuelson, sulejmani en eriksen al voor.

*De ridder lijkt me een jongen die zich weer wilt bewijzen. Of hij echt van toegevoegde waarde is moet nog blijken.

*Kerlon en Ze Eduardo waren vorig seizoen inderdaad gehuurd.

* Mido is meer een spits, maar kan in nood wel op links. Hij speelde 7 jaar geleden ook met Zlatan in de basis (niet alle wedstrijden maar toch) Daarbij kan Suarez ook op links natuurlijk. Dus Mido zou een mooie aanvulling zijn als backup voor El Hamdaoui.

* Ergens zou ik Odonkor graag willen zien, lijkt me een hele goeie, rappe vleugelspits, sneller als Rommedahl. Maarja, ook blessuregevoelig aan de andere kant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door www.ajax-blog.nl --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 31 juli 2010 - 02:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 02:18 schreef T-imothy het volgende:
Je moet eerlijk zijn en concluderen dat ajax de afgelopen twee jaar geen onnodig geld heeft uitgegeven.
De afgelopen 2 jaar geen onnodig geld uitgegeven? Je realiseert je wel dat het Van Basten debacle binnen die termijn valt. Wat is er van die 30 miljoen overgebleven? Aissati, Wielaert, Sulejmani, Oleguer, Cvitanich en Sno? Afgelopen seizoen stonden ze geen van alle in de basisopstelling van Jol. Ook Jol heeft de plank misgeslagen met zijn Atouba. Volgens Bild zou hij 1,4 miljoen aan salaris opstrijken. Dus nogmaals...geen onnodig geld? Aan de Zeeuw en Pantelic heeft Ajax meer gehad dan aan bovengenoemde spelers bij elkaar en als je de transfergelden + salarissen optelt van die spelers kom je over de afgelopen 2 seizoenen dik over de 40 miljoen euro...en dan heb je het hoofdzakelijk over bankzitters, spelers die op de tribune zaten en hun wedstrijdjes in het tweede speelden.

Overigens zijn transfervrije spelers vaak niet gratis. Ze krijgen meestal tekengeld, zeker als er veel interesse is. Jongens buiten de EU verdienen ook minimaal 3 ton aan salaris, dat is wettelijk vastgelegd. Dus Ajax heeft minstens 6 ton uitgegeven aan 2 Brazilianen die 0 minuten hebben gespeeld. Had je die 6 ton beter als bonus aan Suarez kunnen geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door PSVMocro --
Boss
 Boss - zaterdag 31 juli 2010 - 06:49   quote  deeplink  
salaris Kerlon is door Inter betaald...
freakie
 freakie - zaterdag 31 juli 2010 - 07:20   quote  deeplink  
Ja psv mocro.. IK snap jou... Maar je moet even bedenken dat hij bedoelt deze transfer periode en vorig seizoen.. Dan is alleen atouba verkeert geweest.. En door omstandigheden.. Want ik dacht dat hij uiteindelijk weer een blesure kreeg.. Dan vind ik dat kerlon en ze eduardo helemaal gen verkeerde zetten zijn geweest.. Het zijn gewoon zetten geweest die ajax heel misschien beter zouden kunnen gaan maken.. Dus die 6 ton is uiteindelijk weggegooid maar toen ze gehaald werden kon je dat niet zeggen..

De rest van de spelers die je opnoemt zijn van het tijdperk van basten.. Ik zeg niet dat van basten daar de schuldige van is maar dat jol zowiezo niks kan doen aan die aankopen..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 31 juli 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 07:20 schreef freakie het volgende:
Ja psv mocro.. IK snap jou... Maar je moet even bedenken dat hij bedoelt deze transfer periode en vorig seizoen.. Dan is alleen atouba verkeert geweest.. En door omstandigheden.. Want ik dacht dat hij uiteindelijk weer een blesure kreeg.. Dan vind ik dat kerlon en ze eduardo helemaal gen verkeerde zetten zijn geweest.. Het zijn gewoon zetten geweest die ajax heel misschien beter zouden kunnen gaan maken.. Dus die 6 ton is uiteindelijk weggegooid maar toen ze gehaald werden kon je dat niet zeggen..

De rest van de spelers die je opnoemt zijn van het tijdperk van basten.. Ik zeg niet dat van basten daar de schuldige van is maar dat jol zowiezo niks kan doen aan die aankopen..
Ok, ik dacht 2 jaar en niet 2 transferperioden. Dat Jol niet zoveel (onnodig) geld heeft uitgeven, hangt wel weer samen met de periode ervoor. Verder heb je gelijk dat het achteraf makkelijk praten is. Maar dat is de enige manier om te oordelen. Als die talenten gekke dingen gingen doen en hun draai zouden vinden, dan was het een geniale zet geweest. Zo is het dan ook wel weer.
remco k
 remco k - zaterdag 31 juli 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 02:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De afgelopen 2 jaar geen onnodig geld uitgegeven? Je realiseert je wel dat het Van Basten debacle binnen die termijn valt. Wat is er van die 30 miljoen overgebleven? Aissati, Wielaert, Sulejmani, Oleguer, Cvitanich en Sno? Afgelopen seizoen stonden ze geen van alle in de basisopstelling van Jol. Ook Jol heeft de plank misgeslagen met zijn Atouba. Volgens Bild zou hij 1,4 miljoen aan salaris opstrijken. Dus nogmaals...geen onnodig geld? Aan de Zeeuw en Pantelic heeft Ajax meer gehad dan aan bovengenoemde spelers bij elkaar en als je de transfergelden + salarissen optelt van die spelers kom je over de afgelopen 2 seizoenen dik over de 40 miljoen euro...en dan heb je het hoofdzakelijk over bankzitters, spelers die op de tribune zaten en hun wedstrijdjes in het tweede speelden.

Overigens zijn transfervrije spelers vaak niet gratis. Ze krijgen meestal tekengeld, zeker als er veel interesse is. Jongens buiten de EU verdienen ook minimaal 3 ton aan salaris, dat is wettelijk vastgelegd. Dus Ajax heeft minstens 6 ton uitgegeven aan 2 Brazilianen die 0 minuten hebben gespeeld. Had je die 6 ton beter als bonus aan Suarez kunnen geven.
Ik denk ook niet dat Jol spelers die van Basten heeft gehaald, echt een kans heeft willen geven, zoals bijvoorbeeld Cvitanich, dat was een prima spits geweest bij AJAX als hij wat meer vertrouwen zou krijgen. Van Basten en Jol staan nu samen eenmaal niet bekent alsof ze ff uit eten gaan als je me snapt....

Statistisch gezien is het een prima speler.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dar%C3%ADo_Cvitanich

Waarbij de helft bij AJAX slechts invalbeurten waren. Ik denk ook dat Suarez erg goed met hem kan/kon samenspelen. En dat zal nu met Mounir ook wel goed gaan komen.

op het moment dat de aankoop Sulejmani werd gedaan stond iedereen daar achter en hetzelfde geld voor Wielaert, beide spelers krijgen onder Jol echter gewoon Geen fatsoenlijke kans, Wielaert helemaal niet, en Sulejmani staat na een goede wedstrijd de volgende pot er gewoon weer naast. Dat zijn geen eerlijke kansen...

Daarom is het nu heel makkelijk te stellen dat Jol het veel beter doet dan van Basten.

Maar was het niet van Basten die V/D Wiel op rechtsback heeft gezet, Vertongen het centrum in van de verdediging Anita en De Jong laten debuteren, en eigenlijk begon van Basten ook al met het belngrijk maken van Suarez.

Jol doet het prima, maar om te zeggen dat van Basten te veel heeft verpest vind ik wel wat ver gaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert El Hamdaoui

0.0082910