|
|
BRAYY
|
|
|
Feyenoord hield hem een vis voor.
Youssef wilde graag vis, maar Feyenoord had geen vis.
Terwijl ze hem wel vis voorhielden.
Youssef is nu kwaad op Feyenoord, want je moet geen grappen maken over vis hoor tegen hem.
Maar hij was transfervrij. Kennelijk vroeg ie dus wel erg veel vis voor 1 seizoen futebal. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
blij dat we hem nie hebben gehaald ik dacht dat hij zo graag voor mario en feyenoord wilde spelen. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
hij deed het dus alleen maar voor de vis,jammer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
heeft zeker ook een viswijf. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
waar gaat dit over,elke vrouw ruikt naar vis,he Stylzz wanneer gaan we vissen |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
ik heb gister zitten vissen als iemand het adres van el akchaoui heeft stuur ik hem een paling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na de vakanties denk ik. Ik zit in Augustus tijdstechnisch ruk, want ik heb 4 weken achter elkaar standby. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
standby kan toch ook vanaf de boot,nee hoo geintje ik hoor het wel,ben voorlopig toch nog dicht,er is asbest gevonden tijdens de verbouwing. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
hij vist wel heel erg naar ruzzie vind je ook niet ? Mischien moeten we naast het zaakje van de Fam. El Hamdoui nu ook zoeken naar El Ack gerelateerde zaakjes om de ruiten in te gooien met vis :O |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Hij wilde zelf niet naar Feyenoord omdatie bang was dat zijn viskraam in Nijemgen minder omzet zou gaan draaien, daarvoor wilde hij gecompenseerd worden. Gudde hield hem een paar guppies en een haring voor maar daar ging Youssef niet mee akkoord. Nu vist ie achter het net. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:32 schreef bram het volgende:standby kan toch ook vanaf de boot,nee hoo geintje ik hoor het wel,ben voorlopig toch nog dicht,er is asbest gevonden tijdens de verbouwing. oei duur grapje...........maar dat is toch binnen 2 dagen weg. Of is het zoveel??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Als de nood echt hoog word:
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 13:45 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] oei duur grapje...........maar dat is toch binnen 2 dagen weg. Of is het zoveel?? zit door het hele pand gelukkig huurpand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door bram -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
die gozert moet niet zo janken! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Je bent alleen maar teleurgesteld als je iets heel graag wil. Diepe teleurstelling krijg je alleen na een diep verlangen. In dat licht bezien, vind ik het dus niet zo'n verkeerde gozer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 14:31 schreef Els het volgende:Je bent alleen maar teleurgesteld als je iets heel graag wil. Diepe teleurstelling krijg je alleen na een diep verlangen. In dat licht bezien, vind ik het dus niet zo'n verkeerde gozer. als je het zo zegd ja, dan is het idd niet verkeerd, alleen dat achteraf gelul! ppppfffff ik word daar zo moe van! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hele nette beschaafde jongen. Jammer dat ie niet kwam. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 14:36 schreef Milo het volgende:[..] als je het zo zegd ja, dan is het idd niet verkeerd, alleen dat achteraf gelul! ppppfffff ik word daar zo moe van! Tuurlijk, liever geen gezeik achteraf, aan de andere kant: Het is voor de kranten ook vakantietijd, ze moeten toch iets brengen om te verkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Els -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 14:38 schreef Els het volgende:[..] Tuurlijk, liever geen gezeik achteraf, aan de andere kanten. Het is voor de kranten ook vakantietijd, ze moeten toch iets brengen om te verkopen. oke het viskraampje mag gesloten worden. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Als El Hamdaoui en El Akchaoui nou samen een winkel beginnen in 020.... Een sportvis winkel lijkt me dan wel gepast. |
|
|
|
|
dennis kooiman
|
|
|
veel piezer in lulland en neem je famielie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben blij dat hij niet gekomen is. Probeert nu al onrust te veroorzaken. Bij 020 proberen ze de ene na de andere lastpost in te lijven. Ik zeg: GOED BEZIG!!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ze hadden m een haai moeten geven, wat een blaaskaak zeg mag je tegenwoordig als club zijnde niet eens meer informeren naar een speler Was het nog maar als vroeger toen ging alles om een appel en een ei
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: spijtig zo in de zomer........... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 14:48 schreef Red het volgende:Als El Hamdaoui en El Akchaoui nou samen een winkel beginnen in 020.... Een sportvis winkel lijkt me dan wel gepast. wel geinig |
|
|
|