|
|
Darryl1997
|
|
|
Tussenstand 4-1
Smolov '4
Caradozo '50 Caradozo '72 ??? '76 , '86
PFF
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door Darryl1997 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heerlijk om wijnaldum te zien spelen:) nu al geniete gewoon |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon de goal gemist.. was t wat? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: hij is inderdaad weer helemaal terug in z'n oude spel ! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: steekbal/fout van de verdediging |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Kijk , dat is jezelf eens goed presenteren.Klasse Smolov...hij staat er meteen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
individueel ziet het er prima uit, nu nog als team beter op elkaar ingespeeld raken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Els -- |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
ben benieuwd welke 11 er dan morgen op het veld staan . |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
smolov ziet er echt goed uit hij jaagt goed speelt goed samen en was echt koel bloedig goal ga zo door smolov |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Voor alle negatieve fans van Bruins "opletten als hij de bal verspeeld dan jaagt die wel zelf door" wou het gewoon ff zeggen, ik vind dat die jongen meer inzet toont en hij heeft gewoon goed inzicht voor steekpasjes dus mijn mening is dat die opnieuw een eerlijke kans moet krijgen alsof dit z'n eerste jaar is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben aangenaam verrast...
benfica probeert ons vast te zetten en af te jagen, maar komen er toch makkelijk uit. verdedigend prima..
mooi. |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
feyenoord speelt behoorlijk goed moet toch bruins een + punt geven hij speelt behoorlijk goed is goed samen spel ga zo door |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
vindt ze wel goed spelen. Smolov is duidelijk een versterking. Vindt alleen wijnaldum nog niet goed spelen |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
De Cler heeft zn beste tijd echt gehad hoor... Aanvallend loopt hij aardig mee maar verdedigend (waar het om gaat) is hij echt heel slecht. Kan ook genieten van Smolov hoor, die jongen heeft wel wat! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:40 schreef darwin het volgende:vindt ze wel goed spelen. Smolov is duidelijk een versterking. Vindt alleen wijnaldum nog niet goed spelen heb jij het eerste kwartier wel gezien? @ wijnaldum. |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
smolov nieuwe babovic heeft karakter wil kampoin worden heeft veel ambities echt goede speler |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Oja, en Mulder moet leren uittrappen... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wil niet te vroeg juichen, maar ben wel onder de indruk van Smolov. Ziet er tot nog toe goed uit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:42 schreef mithell13 het volgende:smolov nieuwe babovic heeft karakter wil kampoin worden heeft veel ambities echt goede speler tja, kampioen worden wil ik ook, maar weet niet of hij behalve ambitie ook realiteitszin heeft. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: je zonnebril nog op ofzo? |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
quote: Ja hoor, vindt dat hij te weinig diepgang heeft voor rechtsbuiten. Kapt altijd eerst terug. Werkt wel hard |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
ik wil lumb 2 helft wel is zien want de cler is tot nu toe niks |
|
|
|
|
Els
|
|
|
zooo, ben blij dat Mulder z'n engeltje ook in de koffer heeft gestopt. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Jezuss schrok me dood, Feyenoord moet nu presteren anders heb ik nu voor niks ruzie met m'n vriendin omdat ik voetbal kijk:p |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
kom op vlaar je laat de hele tijd je man uit je rug lopen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Eens, ik ben ook nieuwschierig naar auasar. Heb ik bij VVV nooit in de gaten gehouden |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Biseswar loopt gewoon linksback omdat opa de Cler het niet meer kan bolwerken.. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:46 schreef darwin het volgende:[..] Ja hoor, vindt dat hij te weinig diepgang heeft voor rechtsbuiten. Kapt altijd eerst terug. Werkt wel hard goed spelen is belangerijk maar heb er meer respect voor als iemand zich helemaal te ***** in werkt. |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:51 schreef Darryl1997 het volgende:[..] goed spelen is belangerijk maar heb er meer respect voor als iemand zich helemaal te ***** in werkt. daar heb je gelijk in |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mulder = clown:p haha wat een geniale bal net |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Hadden we maar voor Arnautovic gekozen ipv die zaalvoetballer.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wees nu eens een keer trots op je club en spelers stelletje zeijkwijfen. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
De nul vasthouden nu, het wordt knap lastig... |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ga jij maar lekker trots zijn op de Cler, veel plezier... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
In balbezit iets te slordig maar voorde rest gewoon een goede wedstrijd tot nu toe |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
viel niet tegen toch, werken er wel voor zelfs bruins loopt overal. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ja hoor, 1-0 voor, dus ben best blij. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
goed begin daarna druk van Benfica was het ff wat minder.....Mulder idd slecht met uittrappen maar kan de bal op links nooit kwijt omdat de Cler verstoppertje speelt...De Cler wordt sowieso niet in het spel betrokken dus feitelijk speel je met een man minder. Bruins weer af en toe te gemakzuchtig......Hopelijk herpakt Feyenoord zich en dicteert het spel straks weer net zo al het begin.....zag er toen echt goed uit. El ahmadi zeer sterk. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
feyenoord 1 - 0 voor tegen benfica?????? ze spelen zeker met een wisselteam? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies. Je zou toch wat positiever geluid verwachten.
De Cler speelt naar zn kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 23:08 schreef patrickpsv15 het volgende:feyenoord 1 - 0 voor tegen benfica?????? ze spelen zeker met een wisselteam? Nope. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Trots zijn op heeft btw ook weinig te maken met aanmerkingen op het spel... |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote: Helemaal mee eens,het afzeiken van spelers heeft geen enkele nut. Ze spelen voor Feyenoord dus respecteer ze dan ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja aanmerkingen.. beetje janken om arnautovic. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: oh ik zie het al, benfica heeft veel grote kansen gemist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah dat valt ook wel mee. Feyenoord had ook een aantal gevaarlijke aanvallen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 23:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Mwah dat valt ook wel mee. Feyenoord had ook een aantal gevaarlijke aanvallen. lieten ze niet zien, maar ben wel benieuwd. Als feyenoord van de kampioen van portugal kan winnen in een uitwedstrijd... is feyenoord in Nederland dan niet ook meteen titelkandidaat? |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Wat mij het meeste tegenstaat is de kleur van de bal, verder ben ik aangenaam verrast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 23:16 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] lieten ze niet zien, maar ben wel benieuwd. Als feyenoord van de kampioen van portugal kan winnen in een uitwedstrijd... is feyenoord in Nederland dan niet ook meteen titelkandidaat? Nee dat gaat te ver. |
|
|
|