BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Benfica - Feyenoord eindstand 4-1 NABESCHOUWING

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 31 juli 2010 - 01:11   quote  deeplink  
tot de 70ste minuut ging het daarna liep het fout. Vond Mulder initiatiefloos en niet echt een ´´ballhawk´´. Zou toch Darley of van Dijk op doel zetten.
Jeroen.
 Jeroen. - zaterdag 31 juli 2010 - 01:46   quote  deeplink  
Sorry mensen met zekere spijt heb ik deze wedstrijd aan me voorbij laten gaan.
Maar de vraag is heeft feyenoord over het algemeen een slechte wedstrijd gespeeld of hebben we wel geknakt voor wat wij feyenoord waard zijn?
Roy15
 Roy15 - zaterdag 31 juli 2010 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 01:46 schreef Jeroen. het volgende:
Sorry mensen met zekere spijt heb ik deze wedstrijd aan me voorbij laten gaan.
Maar de vraag is heeft feyenoord over het algemeen een slechte wedstrijd gespeeld of hebben we wel geknakt voor wat wij feyenoord waard zijn?
Benfica was gewoon beter.
we hebben ook niet echt geknAkt..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 08:24   quote  deeplink  
Af en toe weer leuke dingen gezien.

Maar t stortte wel heel erg in.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 31 juli 2010 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 01:11 schreef sportdwaas het volgende:
tot de 70ste minuut ging het daarna liep het fout. Vond Mulder initiatiefloos en niet echt een ´´ballhawk´´. Zou toch Darley of van Dijk op doel zetten.
En die maken geen fouten?
Als je op basis van deze wedstrijd de keeper gaat wisselen, kan je hem net zo goed verkopen. Ik heb ook Ed de Goey fouten zien maken toen hij zo jong was, maar het was wel een goeie keeper. Gewoon laten staan en vertrouwen geven.
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 31 juli 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 10:28 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

En die maken geen fouten?
Als je op basis van deze wedstrijd de keeper gaat wisselen, kan je hem net zo goed verkopen. Ik heb ook Ed de Goey fouten zien maken toen hij zo jong was, maar het was wel een goeie keeper. Gewoon laten staan en vertrouwen geven.
Mulder straalt nul,nul uit....De Goey ook niet maar die had al bewezen dat hij een goede keeper was bij Sparta.....De enige goede redding van Mulder was een slecht ingeschoten bal...de rest ging er "gewoon"in...Opzouten met die Mulder...was vorig al gewogen en niet goed genoeg, moest er toen in ivm blessures en schorsingen en liet het toen ook niet zien....of beter gezegd liet zien dat hij (nog) tekort komt voor het niveau Feyenoord.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 31 juli 2010 - 10:46   quote  deeplink  
dus als je een goeie keeper van sparta bent, ben je automatisch een goeie keeper voor feyenoord.....de keeper van onze amsterdamse vrienden had ook geen uitstraling, maar kreeg wel vertrouwen, en dat was bij van der Sar ook het geval.
Gewoon laten staan.
Els
 Els - zaterdag 31 juli 2010 - 11:08   quote  deeplink  
Bij de Goey en Dudek heb ik in het begin ook erg veel twijfels gehad. Er vlogen, zeker bij Dudek, ballen in die ik nooit voor mogelijk had gehouden. Hiele vond ik een topkeeper, als ik de beelden nu terugkijk, twijfel ik ernstig aan mijn inzicht. De professionals zeggen dat Mulder een topkeeper zal worden, ik zie het momenteel niet, maar heb geleerd van de voorgaande keepers bij Feyenoord, dat mijn oordeel niet altijd de juiste is. Geef hem wat tijd, hij is jong. Iemand gaat gelijk krijgen, hij is top, of matig. Zo hebben we er meer gehad. In de Supercup maakte De Wolff hands, had daardoor de eer als eerste direct rood te krijgen. Zijn commentaar: Ja, anders gaat hij alleen op de Goey af, nou ja, dan weet je het wel... Na het polletje incident zei Koeman, dat je met zo'n keeper natuurlijk nooit kampioen wordt. De historie leert, dat zowel De Goey als Van Breukelen hele behoorlijke keepers waren. Nogmaals een reden voor geduld met Mulder.
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 juli 2010 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 11:08 schreef Els het volgende:
Bij de Goey en Dudek heb ik in het begin ook erg veel twijfels gehad. Er vlogen, zeker bij Dudek, ballen in die ik nooit voor mogelijk had gehouden. Hiele vond ik een topkeeper, als ik de beelden nu terugkijk, twijfel ik ernstig aan mijn inzicht. De professionals zeggen dat Mulder een topkeeper zal worden, ik zie het momenteel niet, maar heb geleerd van de voorgaande keepers bij Feyenoord, dat mijn oordeel niet altijd de juiste is. Geef hem wat tijd, hij is jong. Iemand gaat gelijk krijgen, hij is top, of matig. Zo hebben we er meer gehad. In de Supercup maakte De Wolff hands, had daardoor de eer als eerste direct rood te krijgen. Zijn commentaar: Ja, anders gaat hij alleen op de Goey af, nou ja, dan weet je het wel... Na het polletje incident zei Koeman, dat je met zo'n keeper natuurlijk nooit kampioen wordt. De historie leert, dat zowel De Goey als Van Breukelen hele behoorlijke keepers waren. Nogmaals een reden voor geduld met Mulder.
EENS!
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 31 juli 2010 - 11:40   quote  deeplink  
jullie gaan er allemaal aan voorbij dat Mulder vorig jaar door Been en Lodewijks niet goed genoeg was en weg mocht.....en om nou te zeggen dat hij zijn kans heeft gegrepen!!! Het is en en bij mij....en ik vind hem niet goed genoeg en ik vind hem geen uitstraling hebben....Over een goede keeper zonder uitstraling zal je mij nooit horen....
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Mulder gaat ons punten kosten dit seizoen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Ik zie liever Darley!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
ook een keeper met een, bepaalde, uitstraling heeft de hulp van z'n medespelers (verdedigers) nodig
Milo
 Milo - zaterdag 31 juli 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 11:08 schreef Els het volgende:
Bij de Goey en Dudek heb ik in het begin ook erg veel twijfels gehad. Er vlogen, zeker bij Dudek, ballen in die ik nooit voor mogelijk had gehouden. Hiele vond ik een topkeeper, als ik de beelden nu terugkijk, twijfel ik ernstig aan mijn inzicht. De professionals zeggen dat Mulder een topkeeper zal worden, ik zie het momenteel niet, maar heb geleerd van de voorgaande keepers bij Feyenoord, dat mijn oordeel niet altijd de juiste is. Geef hem wat tijd, hij is jong. Iemand gaat gelijk krijgen, hij is top, of matig. Zo hebben we er meer gehad. In de Supercup maakte De Wolff hands, had daardoor de eer als eerste direct rood te krijgen. Zijn commentaar: Ja, anders gaat hij alleen op de Goey af, nou ja, dan weet je het wel... Na het polletje incident zei Koeman, dat je met zo'n keeper natuurlijk nooit kampioen wordt. De historie leert, dat zowel De Goey als Van Breukelen hele behoorlijke keepers waren. Nogmaals een reden voor geduld met Mulder.
niet goed genoeg, echt niet!
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 11:55 schreef Milo het volgende:

[..]

niet goed genoeg, echt niet!
ben bang dat je gelijk hebt.....
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 31 juli 2010 - 14:03   quote  deeplink  
mulder dit mulder dat... aan de goals kon mulder tog egt niet zoveel doen hoor en hij had gewoon een aantal goeie reddingen. ik vind dat zo triest joh dik zitten te zeiken nu we verloren hebben maar was het 4-0 voor ons geworden dan was mulder een //HELD geweest.
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 31 juli 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 11:55 schreef Milo het volgende:

[..]

niet goed genoeg, echt niet!
ok jongens verkopen maar, milo zegt niet goed genoeg!

zucht
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 31 juli 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 23:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee dat gaat te ver.
jah idd,

Maar je zit wel iets van lijn,laat Mario lekker doorbouwen
Denk dat ze idd nog een echt diepe spits nodig hebben(Castaignos en Tomasson moeten we nog zien)en Mulder blijft onzekere momenten houden (maar dat is mischien een kwestie van gewenning en vertrouwen)hoop dat Mario dit seizoen in ieder geval met 1 keeper blijft spelen ipv van 3 zoals vorig seizoen,voor de rest gewoon lekker deze groep voor de komende 3/4 jaar bij elkaar houden,contacten openbreken en verlengen en geen 4/5 paniekaankopen meer per seizoen
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 08:24 schreef Stylzz het volgende:
Af en toe weer leuke dingen gezien.

Maar t stortte wel heel erg in.
Eens

+ Ze hebben echt wel geknokt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 18:41   quote  deeplink  
+1 De ellende is alleen dat er teveel geknokt moet worden. Dit komt waarschijnlijk ook door verkkeerde keuzes van Been. Spelers op de verkeerde plek en spelers die uberhaupt geen plek verdienen.
Mr.Raver
 Mr.Raver - zondag 01 augustus 2010 - 00:17   quote  deeplink  
edit

srry, verkeerde nabeschouwing;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door Mr.Raver --
Darryl1997
 Darryl1997 - zondag 01 augustus 2010 - 00:53   quote  deeplink  
slotje hier?
Milo
 Milo - zondag 01 augustus 2010 - 09:28   quote  deeplink  
dat v dijk moet spelen is gister wel duidelijk geworden. Feyenoord heeft een oude rot nodig op de goal met al die jeugd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Benfica - Feyenoord eindstand 4-1 NABESCHOUWING









0.0075128