BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elftal in de uitverkoop!! Schuldenvrij

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 31 juli 2010 - 09:05   quote  deeplink  
Wat een bagger gisteren weer zeg.... Van de spelers waarvan ik had verwacht een hoger niveau te halen komt helemaal niks van uit! Mijn conclusie luid dan ook het hele elftal in de uitverkoop en we kunnen schuldenvrij aan een nieuw Feyenoord gaan werken!

Mulder: kan blijven is nog jong en heeft toekomst!
De Vrij: Kan blijven heeft potentie en inzicht
Vlaar: 4 miljoen euro vangen en heel snel verkopen te trage handelingssnelheid totaal geen inzicht GEEN LEIDER!
Bahia: 4 miljoen euro cashen totaal geen inzicht alles op 3 meter dekken in de ruimte opbouwend een drama
De Cler: verkopen de ruimte dekker van de eeuw altijd aan de verkeerde kant te dekken en traag als dikke stront
El Ahmadi: Verkopen voor 3 miljoen strik eromheen, mooi weer voetballer en te flegmatiek geen spelbepaler alleen met goede voetballers eromheen een ballenbrenger en pingelaar.
Fer: Eeuwige talent trage handelingssnelheid niets 1 x reken altijd ballen brengen en vastlopen geen overzicht.
Bruins: De nieuwe Mario Been, eeuwige talent die denkt dat ie Maradonna zelf is. snel verkopen
Biseswar: Drama eerste klas geen verassing in zijn spel altijd naar binnen toe vanuit stilstand geen rendement.
Wijnaldum: Beheerst het FC knudde spel uitstekend. tikkie terug jaap... komt zijn tegenstander sporadisch voorbij haalt nooit de achterlijn ideale pleintjesvoetballer snel cashen voor deze speler nu het nog kan!
R!ck
 R!ck - zaterdag 31 juli 2010 - 09:17   quote  deeplink  
uuh ja en daarom ben ik blij dat jij geen td bent, joh denk is na jij trekt al een conclusie van 1 wedstrijd? doe rustig en wacht af wat been gaat doen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 09:20   quote  deeplink  
Als we dit soort "supporters" dan ook meteen in de uitverkoop zetten, lopen we misschien weer een duppie in op de schuld.

vreselijk wat kansloos.
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 31 juli 2010 - 09:29   quote  deeplink  
Dit is geen aanval, maar een conclusie van spelers(elftal) na 50!! wedstrijden met elkaar te hebben gevoetbald en misschien wel 200 x samen getraind hebben. oftewel spelers die 1 seizoen nodig hadden om te acclimatiseren en nu het elftal moeten dragen of in ieder geval vooruitgang boeken.
Ik weet niet of je weet wat talent betekend, maar dan heb je de potentie om uit te groeien tot een hele goede voetballer en dan mogen jullie mij zeggen wie die potentie heeft na 1 seizoen voetballen!! Dit elftal zonder routine en een leider of meerdere leiders kan zich niet meten aan clubs als Heerenveen,AZ en Twente.
Het talent zit er aan te komen maar dan moeten ze zich wel verder kunnen ontwikkelen. En dat kan alleen in een goed draaiend elftal wat lekker vrijuit kan spelen en zich niet in gaat graven op eigen helft.
Maar zo heeft iedereen een andere kijk op voetballen en een mening en dat respecteer ik. Mar ik vind dit elftal wat ik gisteren gezien heb niet de toekomst en feyenoord onwaardig!
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 31 juli 2010 - 09:35   quote  deeplink  
Het elftal hoeft nit direct in de uitverkoop. Maar er moet zeker iets bijkomen, Na de wedstrijd vanavond kan je pas een oordeel vellen.
Ben het wel gedeeltelijk met je eens. Bahia was weer als vanouds aan het voetballen. Wat een pannekoek zeg gatver
Els
 Els - zaterdag 31 juli 2010 - 09:36   quote  deeplink  
Jeetje, Jardinero, wat een wijsheid. En met dat elftal zijn we 4e van NL geworden. Zullen we het dan maar groot aanpakken en gelijk de hele nederlandse competitie in de uitverkoop zetten? Als je snoeit, moet je het ook goed doen.
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 31 juli 2010 - 09:39   quote  deeplink  
4e goed zeg Feyenoord hoort elk jaar voor de titel te gaan.
vries60
 vries60 - zaterdag 31 juli 2010 - 09:43   quote  deeplink  
Het is waar dat onze beloftes nu vooruitgang moeten gaan boeken.Als ze op het huidige niveau blijven hangen dan is er voor hun geen goude toekomst weggelegd en zal Feyenoord niet de gewenste miljoenen gaan incasseren. Maar we moeten nu nog geen conclusies trekken. Pas na FC Utrtecht kunnen we echt gaan oordelen.
henk K
 henk K - zaterdag 31 juli 2010 - 09:43   quote  deeplink  
ik schrok van de uitslag had alleen de eerste helft gezien toen vond ik het niet zo slecht spelen was de 2e helft zo`n drama dan
Els
 Els - zaterdag 31 juli 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Ja, Feyenoord hoort elk jaar voor de titel te gaan. En dat is vorig jaar niet gelukt, toen werden we 4e. En de jaren daarvoor is het ook niet gelukt, toen werden we 6e of 7e. In de afgelopen 102 jaar is het 14 keer gelukt om de titel wel te halen. In dat persperctief, met de financiele problemen in het achterhoofd, is die 4e plaats van vorig jaar niet zo gek. Ook dit jaar moet Feyenoord weer voor de titel gaan. Voorzichtige voorspelling: het gaat hem niet worden, 4e zou prachtig zijn. Dat is, de huidige status van Feyenoord in aanmerking nemend, erg ambitieus. Het wordt moeilijk genoeg om of Twente of AZ achter je te houden.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 31 juli 2010 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 09:44 schreef Els het volgende:
Ja, Feyenoord hoort elk jaar voor de titel te gaan. En dat is vorig jaar niet gelukt, toen werden we 4e. En de jaren daarvoor is het ook niet gelukt, toen werden we 6e of 7e. In de afgelopen 102 jaar is het 14 keer gelukt om de titel wel te halen. In dat persperctief, met de financiele problemen in het achterhoofd, is die 4e plaats van vorig jaar niet zo gek. Ook dit jaar moet Feyenoord weer voor de titel gaan. Voorzichtige voorspelling: het gaat hem niet worden, 4e zou prachtig zijn. Dat is, de huidige status van Feyenoord in aanmerking nemend, erg ambitieus. Het wordt moeilijk genoeg om of Twente of AZ achter je te houden.
applaus....je hebt helemaal gelijk.
ik zeg : SLOTJE
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Benfica is een goede club. Maatje te groot voor ons
Milo
 Milo - zaterdag 31 juli 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 09:05 schreef El Jardinero het volgende:
Wat een bagger gisteren weer zeg.... Van de spelers waarvan ik had verwacht een hoger niveau te halen komt helemaal niks van uit! Mijn conclusie luid dan ook het hele elftal in de uitverkoop en we kunnen schuldenvrij aan een nieuw Feyenoord gaan werken!

Mulder: kan blijven is nog jong en heeft toekomst!
De Vrij: Kan blijven heeft potentie en inzicht
Vlaar: 4 miljoen euro vangen en heel snel verkopen te trage handelingssnelheid totaal geen inzicht GEEN LEIDER!
Bahia: 4 miljoen euro cashen totaal geen inzicht alles op 3 meter dekken in de ruimte opbouwend een drama
De Cler: verkopen de ruimte dekker van de eeuw altijd aan de verkeerde kant te dekken en traag als dikke stront
El Ahmadi: Verkopen voor 3 miljoen strik eromheen, mooi weer voetballer en te flegmatiek geen spelbepaler alleen met goede voetballers eromheen een ballenbrenger en pingelaar.
Fer: Eeuwige talent trage handelingssnelheid niets 1 x reken altijd ballen brengen en vastlopen geen overzicht.
Bruins: De nieuwe Mario Been, eeuwige talent die denkt dat ie Maradonna zelf is. snel verkopen
Biseswar: Drama eerste klas geen verassing in zijn spel altijd naar binnen toe vanuit stilstand geen rendement.
Wijnaldum: Beheerst het FC knudde spel uitstekend. tikkie terug jaap... komt zijn tegenstander sporadisch voorbij haalt nooit de achterlijn ideale pleintjesvoetballer snel cashen voor deze speler nu het nog kan!
Ik geef 1 voorbeeld waarom jij echt een sukkel bent, en er geen verstand van hebt!
Kijk ff naar je puntje vlaar.
Geselecteerd voor het NL en als hij waardeloos is vang je er geen 4 miljoen voor!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 12:01   quote  deeplink  
laat die mongool toch gaan! reageer er niet eens meer op. dit is dus zo'n jongen die ik bedoelde in min topic "daalt het niveau op dit forum nu zo"
vak VV
 vak VV - zaterdag 31 juli 2010 - 12:07   quote  deeplink  
Benfica, de kampioen van Portugal volgend seizoen spelend in de Champions League... En dan zijn er nog steeds Feyenoord supporters die 'hun cluppie' met zo'n club als Benfica gaan zitten vergelijken. De 4-1 uitslag was overduidelijk geflatteerd en Feyenoord tikte die Portugezen de eerste helft helemaal zoek. Iemand als El Jardino vind een 4-1 nederlaag gewoon een afgang, een oefenwedstrijdje op een amateurveld en amateuristische ballen en arbitrage, dat maakt hem niet uit. Dat het voor Nederlanders moeilijker is om in 30 graden te voetballen dan voor Portugezen daar heeft hij helemaal nooit aan gedacht.
Nee El Jardino zou als voorzitter gelijk alle spelers verkopen... Nogmaals na een wat vervelende uitslag na een oefenwedstrijd... Haha wat laat je jezelf kennen maat. Waarom denk je dat Twente, Groningen, Heerenveen en PSV het laatste decenia zo goed hebben gepresteerd? Continuiteit!!! Helaas is dat niet mogelijk zolang zulke dombo's als jij zich Feyenoord supporter noemen..
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:
laat die mongool toch gaan! reageer er niet eens meer op. dit is dus zo'n jongen die ik bedoelde in min topic "daalt het niveau op dit forum nu zo"
aha als je t zo bedoelde dan begrijp ik je....
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 juli 2010 - 12:15   quote  deeplink  
gaat helemaal nergens over dit, hier ook maar een slotje op?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 31 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
graag
feyenoordq
 feyenoordq - zaterdag 31 juli 2010 - 12:23   quote  deeplink  
SLOT
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:15 schreef craven het volgende:

[..]

aha als je t zo bedoelde dan begrijp ik je....
Ik dacht al dat veel vaste bewoners zich angesproken voelde!!! Dat was dus totaal niet mijn insteek!!
Milo
 Milo - zaterdag 31 juli 2010 - 12:24   quote  deeplink  
Nee dit topic laten ze lekker open, boudewijn kennende.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 31 juli 2010 - 12:24   quote  deeplink  
zou me niet verbazen
Sander12345
 Sander12345 - zaterdag 31 juli 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Nee El Jardinero heeft gelijk we zijn nu al jaren aan het proberen met spelers met spelers die het niveau nooit zullen halen wat feyenoord op een hoger niveau zal brenegen.
Weg met spelers als Bruins, BIseswar, Wijndalem, Fer .
Zij zullen het niveau nooit halen want we proberen het al jaren en nog steeds lukt het niet.
DIT IS EEN SIMPELE CONSTATERING !!!
Daarom snap ik mArio Been niet.
Trouwens toch wel er is niks beters.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 12:31   quote  deeplink  
dat jij nog tot 5 kan tellen!!
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:30 schreef Sander12345 het volgende:
Nee El Jardinero heeft gelijk we zijn nu al jaren aan het proberen met spelers met spelers die het niveau nooit zullen halen wat feyenoord op een hoger niveau zal brenegen.
Weg met spelers als Bruins, BIseswar, Wijndalem, Fer .
Zij zullen het niveau nooit halen want we proberen het al jaren en nog steeds lukt het niet.
DIT IS EEN SIMPELE CONSTATERING !!!
Daarom snap ik mArio Been niet.
Trouwens toch wel er is niks beters.
jij bent voor 020....
Milo
 Milo - zaterdag 31 juli 2010 - 12:32   quote  deeplink  
jezus nog zo'n onbenul!
G-child
 G-child - zaterdag 31 juli 2010 - 13:02   quote  deeplink  
El jardinero en Sander1t/m5, beter dat jullie lekker in 020 mooi voetbal gaan zitten kijken en uit Rotterdam vertrekken. Zoals jullie je mening geven ben je in mijn ogen geen realist of voetbal liefhebber maar een rechtsstreekse hater...
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 31 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
Ik geef 1 voorbeeld waarom jij echt een sukkel bent, en er geen verstand van hebt!
Kijk ff naar je puntje vlaar.
Geselecteerd voor het NL en als hij waardeloos is vang je er geen 4 miljoen voor!

Even Milo; Vlaar geselecteerd voor het nederlands elftal wil niks zeggen was ie 4 maanden geleden ook alleen nooit meegegaan richting zuid-afrika, nadat ie en geblesseerd was(overigens niet de eerste x!! Op belangrijke momenten geblesseerd aan hamstrings) en afgewezen kwam hij zelf tot een nuchtere constatering dat dat nog een maatje te groot was en alles veel sneller ging. Dat was gisteren ook het geval. Verdedigend in de mandekking aardige voetballer maar opbouwend en handelingssnelheid en wendbaarheid een drama dus 4 miljoen voor iemand zonder europese of internationale ervaring een mooi bedrag!

Sinds jaar en dag ben ik feyenoordsupporter en hoop ik het beste elk seizoen weer , maar het falen van aankopen en uitgerangeerde spelers heb ik mijn buik vol van.Jaar in jaar uit worden elke thuiswedstrijd 42.000 mensen voor de gek gehouden en (om in termen van die pannenkoek van Heerenveen te spreken) een lekkere vis voorgehouden. Maar in werkelijkheid vullen de beleidsbepalers(incl. Leo "ik ben weer thuis" Beenhakker) de zakken en laten de supporters achter met een kater! Wanneer wordt er nou eens iemand wakker in Rotterdam die zegt we beginnen helemaal opnieuw en worden binnen nu en 10 jaar weer de grootste club van de wereld(zoals begin jaren 70) want die potentie is er(jeugdopleiding,de achterban,bedrijvigheid in en om rotterdam economisch en strategisch nummer 1 in Europa).

Maar goed als er mensen zich met dit elftal kunnen vinden en blij zijn dat we elk jaar afdankers (gratis) kunnen lenen van russische clubs en uiteindelijk ook niks opleveren even goede "vrienden" maar dit is niet waar ik van droom! Ik eis feyenoord in Europa en feyenoord op nummer 1 in nederland dat is pas supporteren... diegene die blij zijn met plaats 4 en geen vooruitgang willen zijn niet de supporters die feyenoord nodig heeft..Supporters horen kritisch te zijn en eisen op goed materiaal en voetbal!!! Gisteren 3 kansen in 90 minuten voetbal en een doelpunt wat je aangeboden krijgt niet 1 vlotlopende combinatie van achteruit naar de voorhoede 1 x de achterlijn gehaald waar een voorzet uit kwam dan kan je toch niet tevreden zijn als supporter ondanks tegen wie je voetbald, kom op we praten over de nummer 1 van portugal bij 30 graden so what wij zijn feyenoord en wij zijn beter en straal dat dan uit!!!!!
G-child
 G-child - zaterdag 31 juli 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Je droom is inderdaad een droom. Huidige selectie, bestuur en financiele situatie zorgen dat het een droom blijft. Selectie afkraken terwijl je op geen enkele manier kan aangeven waar beter spelers vandaan komen is gewoon onzin...
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 31 juli 2010 - 13:25   quote  deeplink  
oke is voor een deel waar g-child, maar het is ook een gegeven dat er mensen rondlopen die best willen en kunnen investeren en een visie hebben, maar hun vingers er niet aan branden omdat er beleidsbepalers binnen de club aanwezig zijn die zichzelf belangrijker vinden dan de club van het volk!! En dat probleem is al meer dan 10 jaar aan de gang.. betere spelers begint bij je eigen opleiding(en die is top) maar het vervolg is gewoon kut! geen geld geen europese wedstrijden waar ze beter van worden geen beleid.
ar
 ar - zaterdag 31 juli 2010 - 13:30   quote  deeplink  
aan dit soort wedstrijden moet je niet teveel waarde aan hechten,benfica was beter maar had iemand de indruk dat we ze even zouden oprollen? vanavond kun je ook maar zo winnen.volgende week staan ze er.
Jeli
 Jeli - zaterdag 31 juli 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Op sommige punten ben ik het wel eens met El J. We willen allemaal dat Feyenoord de beste wordt en dat ook uit moet stralen. Het probleem is alleen hoe bereik je dat? El J. laat zich daar wijselijk niet over uit. Door alleen de huidige spelers af te branden schiet je niets op.

Ik denk dat Feyenoord sinds vorig jaar goed bezig is. Veel jeugd laten spelen en dat proberen aan te vullen met enkele spelers die ervoor zorgen dat je ook op korte termijn mee kan doen. Om uiteindelijk die top te bereiken is het wel belangrijk dat enkele talenten doorgroeien naar echte toppers.

Ik ben echter ook bang dat er bij de huidige talenten weinig echte potentiele (europese) toppers zitten. Fer kan het misschien nog en ik vond Schenkeveld een hele goede indruk maken (jammer dat juist hij zo zwaar geblesseerd is). Van alle overige talenten; Wijnaldum, Biseswar, De Vrij, Mulder, Leerdam en zelfs Vlaar vrees ik dat het hooguit goede eredivisiespelers zullen worden. De spelers van de volgende lichting (oa Castaignos en van Haaren) heb ik nog te weinig zien spelen.

Maar misschien ben ik te somber en gaan sommige jongens zich dit seizoen als een speer doorontwikkelen.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 31 juli 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Jongens, maak je niet te druk. Laat die gozer lekker zn frustratie uiten.

Hij geeft zn mening. Dat mag op een forum.
Gaat een beetje ver om hem dan een mongool te noemen etc.

Het was gister ook erg slecht de tweede helft.

Als je zo speelt in de competitie wordt je ook zo weggespeeld tegen PSV Twente en Ajax.
Dat willen we niet. Dus er moet wel wat verranderen ten opzichte van gister.
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Denk dat El J een beetje gefrustreerd was, misschien eerst kopje koffie drinken voordat ie s'ochtends topics opent.

Triest ook om eigen spelers zo de grond in te boren.

Als je kijkt naar de kritiekpunten op spelers, dan weet hij wél de mindere kanten van de spelers goed te benoemen.

Maar hij vergeet dat elke speler die hij genoemt heeft ook heel veel goede eigenschappen bezit, dus de toon van deze topic slaat nergens op. Snap ook niet waarom ik er serieus op in ga, maar goed.

als deze spelers niet deze slechte eigenschappen hadden gehad, hadden we nu Champions League gespeelt.. dus.. wat wil je nou eigenlijk?
qwerto
 qwerto - zaterdag 31 juli 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Ja laten we gezellig met z'n allen met deze mentaliteit in het stadion gaan zitten dan eindigen we vast hoog omdat de speler onze onvoorwaardelijke steun zo goed voelen !
Triest figuur Ik neem aan dat jij pas 1 seizoen Supporter bent en dat je Bijv het seizoen 06/07 niet hebt meegemaakt ofzo ?
Dat was pas drama maar toch zitten we met z'n allen nog op de tribune ! Als je gewoon een verwachtings patroon van 0,0 aan neemt kan het aleen maar goed uitvallen !
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:09 schreef El Jardinero het volgende:blablabla zeik piep jank blaaaaaat.
Goed leuk verhaal. Maar hoe dacht je dit op te gaan lossen met 40milj schuld?
Je verkoopt t elftal.. oohja.. Hebben we geen schuld meer.. EN DAN?

Weer 60milj schuld creëren om een "kwalitatief" elftal te kopen?

Is toch geheel kansloos dit hele gejank.
Nutteloos, zonde van de tijd.
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 13:49   quote  deeplink  
slot, slotje, sloten....
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 31 juli 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:35 schreef Jeli het volgende:
Op sommige punten ben ik het wel eens met El J. We willen allemaal dat Feyenoord de beste wordt en dat ook uit moet stralen. Het probleem is alleen hoe bereik je dat? El J. laat zich daar wijselijk niet over uit. Door alleen de huidige spelers af te branden schiet je niets op.

Ik denk dat Feyenoord sinds vorig jaar goed bezig is. Veel jeugd laten spelen en dat proberen aan te vullen met enkele spelers die ervoor zorgen dat je ook op korte termijn mee kan doen. Om uiteindelijk die top te bereiken is het wel belangrijk dat enkele talenten doorgroeien naar echte toppers.

Ik ben echter ook bang dat er bij de huidige talenten weinig echte potentiele (europese) toppers zitten. Fer kan het misschien nog en ik vond Schenkeveld een hele goede indruk maken (jammer dat juist hij zo zwaar geblesseerd is). Van alle overige talenten; Wijnaldum, Biseswar, De Vrij, Mulder, Leerdam en zelfs Vlaar vrees ik dat het hooguit goede eredivisiespelers zullen worden. De spelers van de volgende lichting (oa Castaignos en van Haaren) heb ik nog te weinig zien spelen.

Maar misschien ben ik te somber en gaan sommige jongens zich dit seizoen als een speer doorontwikkelen.
Alles valt en staat met geld! investeren in de toekomst, zorgen dat je bij de nederlandse top hoort en snel aanhaken bij de europe subtop, vandaar bouw je iets op. Feyenoord heeft geen geld momenteel dus men moet inventief zijn met alle respect en credits voor Mario Been. Maar je moet wel ergens beginnen en die stap gaan zetten want stilstand is achteruitgang. Als een speler met uitzonderlijke klasse rondloopt in de jeugdopleiding wordt ie verkocht voor een appel en een ei. En als er eindelijk een speler doorbreekt precies hetzelfde, omdat deze jongen zijn marktwaarde laag is doordat ie geen ervaring heeft europees is altijd goedkoop voor buitenlandse topclubs en die zien dat als goede investering in de toekomst.
Wij laten zo'n speler ook altijd veel te snel gaan omdat ie momenteel geen "gouden" toekomst in de kuip heeft!
Neem een voorbeeld aan Anderlecht hebben geinvesteerd in de jeugd 3 jaar terug en hebben goede investeerders gevonden kijk waar die nu staan, kunnen zich gaan meten met de europese subtop waardoor er een waardevermeerderen is op de spelers!! die rennen Feyenoord binnen nu en 3 jaar ver vooruit.
Dus het kan wel zie je.... alleen wie heeft het geld en wie is een goede beleidsbepaler binnen feyenoord zou ik niet weten, daarvoor heb ik inderdaad te weinig kennis.Maar weet zeker als er iemand is die er geld in wilt en durft te investeren dat we binnen 5 jaar meed kunnen doen met de europese subtop!! Feyenoord is toch 10 x groter en veelzeggender dan een club als psv of Anderlecht.
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 13:54   quote  deeplink  
ff samenvatting: volgens mij investeerd feyenoord nu in de jeugd, dus je verhaal raakt kant nog wal...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 13:55   quote  deeplink  
Craven, met zijn gedachtengang is Feyenoord nu juist zo diep in de shit gekomen..

Laat gaan joh..
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 13:57   quote  deeplink  
oke gijpie :)
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 31 juli 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:47 schreef qwerto het volgende:
Ja laten we gezellig met z'n allen met deze mentaliteit in het stadion gaan zitten dan eindigen we vast hoog omdat de speler onze onvoorwaardelijke steun zo goed voelen !
Triest figuur Ik neem aan dat jij pas 1 seizoen Supporter bent en dat je Bijv het seizoen 06/07 niet hebt meegemaakt ofzo ?
Dat was pas drama maar toch zitten we met z'n allen nog op de tribune ! Als je gewoon een verwachtings patroon van 0,0 aan neemt kan het aleen maar goed uitvallen !
Nee al lange tijd vanaf seizoen 88/89. ook ik heb de nog slechtere tijden meegemaakt. Maar goed het zijn misschien allemaal aardige jongens die een balletje kunnen trappen en aardig mee kunnen in een goedlopend team maar het is toch feyenoord onwaardig??!! Het elftal wat kampioen werd met kiprich de wolf heus fraser enz. was voetballend en technisch misschien minder maar het waren wel spelers die wisten wat ze tekort kwamen en dat compenseerde door strijd!! En dat mis ik bij een hoop spelers in dit team, als het even tegenzit hebben ze overal pijntjes enz. Niemand die even iedereen op zijn punten wijst en mouwen omhoog en ervoor gaan. . ik zeg al leuke aardige voetballers! Misschien ben ik inderdaad gefrustreerd of kritisch maar ik kom naar het stadion om spektakel en voetbal te zien en niet om te kijken hoe vaak bruins en el ahmadi hakjes kunnen maken of hoeveel % van de wedstrijd wij de bal op eigen helft rond kunnen spelen! sorry als ik daarmee mensen kwets of raak maar dat is mijn bevinding en conclusie van dit elftal na 1 jaar samen voetballen.
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 31 juli 2010 - 14:03   quote  deeplink  
Mensen bedankt dat ik even mijn zegje mocht doen... ik ben het kwijt zo nu eerst een bakje koffie! :)
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:03 schreef El Jardinero het volgende:
Mensen bedankt dat ik even mijn zegje mocht doen... ik ben het kwijt zo nu eerst een bakje koffie! :)
Meer biertijd nu
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 31 juli 2010 - 14:08   quote  deeplink  
De vrij komt door el jardinero zn keuring!!!!!!!!!!

hopen dus dat leo dit topic leest!
Emile
 Emile - zaterdag 31 juli 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 09:05 schreef El Jardinero het volgende:
Wat een bagger gisteren weer zeg.... Van de spelers waarvan ik had verwacht een hoger niveau te halen komt helemaal niks van uit! Mijn conclusie luid dan ook het hele elftal in de uitverkoop en we kunnen schuldenvrij aan een nieuw Feyenoord gaan werken!

Mulder: kan blijven is nog jong en heeft toekomst!
De Vrij: Kan blijven heeft potentie en inzicht
Vlaar: 4 miljoen euro vangen en heel snel verkopen te trage handelingssnelheid totaal geen inzicht GEEN LEIDER!
Bahia: 4 miljoen euro cashen totaal geen inzicht alles op 3 meter dekken in de ruimte opbouwend een drama
De Cler: verkopen de ruimte dekker van de eeuw altijd aan de verkeerde kant te dekken en traag als dikke stront
El Ahmadi: Verkopen voor 3 miljoen strik eromheen, mooi weer voetballer en te flegmatiek geen spelbepaler alleen met goede voetballers eromheen een ballenbrenger en pingelaar.
Fer: Eeuwige talent trage handelingssnelheid niets 1 x reken altijd ballen brengen en vastlopen geen overzicht.
Bruins: De nieuwe Mario Been, eeuwige talent die denkt dat ie Maradonna zelf is. snel verkopen
Biseswar: Drama eerste klas geen verassing in zijn spel altijd naar binnen toe vanuit stilstand geen rendement.
Wijnaldum: Beheerst het FC knudde spel uitstekend. tikkie terug jaap... komt zijn tegenstander sporadisch voorbij haalt nooit de achterlijn ideale pleintjesvoetballer snel cashen voor deze speler nu het nog kan!
dus jij zegt dat je een elftal met een gemiddelde leeftijd van 19/20 kan verwijten te verliezen van een champions league club en ook nog is de kampioen van de p liga

en je redeneringen slaat trouwens nergens op behalve die van de cler
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 31 juli 2010 - 14:26   quote  deeplink  
beetje kort door de bocht,als je volger bent weet je hoe we in deze situatie beland zijn...
En los daarvan,eindelijk weer wat jongens uit de regio en jeugd!
Ik bedoel ooit wel s een team gezien wat gewoon 11 spelers kocht en instant suc6 had?!
Chelsea heeft er ook een jaar of 13 voor nodig gehad om zich defenitief bij de top te vestigen,Barcelona heeft hoe lang nodig gehad om op op dit niveau te komen door hier en daar een "gerichte"aankoop en een eigen jeugd middenveld te creeren!!
Dan ben je 1 klap schuldenvrij en dan?! de B1 neerzetten?!
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
En toch blijf ik bij mijn statement... tering wat een zooitje ellendelingen bijelkaar zeg!! op een enkeling na dan..
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Je krijg geen cent voor die lullo's
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:30 schreef El Jardinero het volgende:
En toch blijf ik bij mijn statement... tering wat een zooitje ellendelingen bijelkaar zeg!! op een enkeling na dan..
kortzichtige reactie. Gelukkig ben jij geen beleidsbepaler, zouden we snel onze licentie kwijt zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elftal in de uitverkoop!! Schuldenvrij









0.0097708