BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elftal in de uitverkoop!! Schuldenvrij

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
dat klopt misschien maar ik mis de wil om te winnen bij heel veel in de selectie, zelfs bij diegene die doordeweeks in het nederlands elftal voetballen! en dan durven te zeggen we moeten samen het team gaan trekken, nou ik heb het gezien. De afgrond in ja!!
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:35 schreef Els het volgende:

[..]

kortzichtige reactie. Gelukkig ben jij geen beleidsbepaler, zouden we snel onze licentie kwijt zijn.
Onzin.
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Vanaf de tribune leek het alsof de meesten dachten dat ze het klusje wel zouden klaren. Waardeloze instelling, je moet voor elke tegenstander respect hebben en zeker Feyenoord moet beseffen, dat ze van iedereen kunnen verliezen. Het zal dit jaar wel op de mentaliteit aankomen, dat zal bepalen op welke plaats je eindigt maar ook welke carriere de individuele speler heeft. Hoop dat de wedstrijd van vandaag een incident en leerpunt zal zijn.
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Onzin.
Deze reactie overtreft de originele
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:44 schreef Els het volgende:
Vanaf de tribune leek het alsof de meesten dachten dat ze het klusje wel zouden klaren. Waardeloze instelling, je moet voor elke tegenstander respect hebben en zeker Feyenoord moet beseffen, dat ze van iedereen kunnen verliezen. Het zal dit jaar wel op de mentaliteit aankomen, dat zal bepalen op welke plaats je eindigt maar ook welke carriere de individuele speler heeft. Hoop dat de wedstrijd van vandaag een incident en leerpunt zal zijn.
Kunnen we Been ook aanrekenen. Je spelers zonder strijdlust het veld in sturen.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:44 schreef Els het volgende:

[..]

Deze reactie overtreft de originele
Of je de A1 erin gooit of deze debielen.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 15 augustus 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Kunnen we Been ook aanrekenen. Je spelers zonder strijdlust het veld in sturen.
Babovic had heel veel strijdlust, waar is hij!
Roy15
 Roy15 - zondag 15 augustus 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:44 schreef Els het volgende:
Vanaf de tribune leek het alsof de meesten dachten dat ze het klusje wel zouden klaren. Waardeloze instelling, je moet voor elke tegenstander respect hebben en zeker Feyenoord moet beseffen, dat ze van iedereen kunnen verliezen. Het zal dit jaar wel op de mentaliteit aankomen, dat zal bepalen op welke plaats je eindigt maar ook welke carriere de individuele speler heeft. Hoop dat de wedstrijd van vandaag een incident en leerpunt zal zijn.
precies wat je zeg, de mentaliteit, ik verwacht dat ze er van leren en dat we Donderdag gaan vlammen of iig wel de goede mentaliteit vertonen. Niet alleen Donderdag maar ook de rest van het seizoen.
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Kunnen we Been ook aanrekenen. Je spelers zonder strijdlust het veld in sturen.
zeker, eens hij is eindverantwoordelijk. Ook slechte zaak als dat gerucht van De Cler waar blijkt te zijn, je moet als verantwoordelijke weten wanneer je wel en niet ingrijpt, dit is in elk geval een keuze die niet lekker uitgepakt heeft.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Kunnen we Been ook aanrekenen. Je spelers zonder strijdlust het veld in sturen.
kortzichtig. Jij kankert altijd op dezelfde lui.

Ik ga me nogmaals herhalen, NATUURLIJK roept Been vlak voor de wedstrijd.
Let op he jongens, halve kracht en geen inzet!!
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 15 augustus 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:51 schreef Els het volgende:

[..]

zeker, eens hij is eindverantwoordelijk. Ook slechte zaak als dat gerucht van De Cler waar blijkt te zijn, je moet als verantwoordelijke weten wanneer je wel en niet ingrijpt, dit is in elk geval een keuze die niet lekker uitgepakt heeft.
Als het waar is heeft hij het enige juiste gedaan!!
Hij is de trainer niet de Cler!!
Wou de Cler wat gaan roepen op basis van zijn spel van de afgelopen 3/4 jaar?!
De laatste keer dat er spelers gingen muiten pakte dat ook niet goed uit!!
In het voetbal is bijna geen enkele wissel een zekerheid van lekker uitpakken of niet
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:49 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

Babovic had heel veel strijdlust, waar is hij!
Niet te hard zeggen hier, anders krijg je iedereen over hem heen. Maar idd, zo'n speler had je nodig kunnen hebben vandaag.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:51 schreef Els het volgende:

[..]

zeker, eens hij is eindverantwoordelijk. Ook slechte zaak als dat gerucht van De Cler waar blijkt te zijn, je moet als verantwoordelijke weten wanneer je wel en niet ingrijpt, dit is in elk geval een keuze die niet lekker uitgepakt heeft.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet te hard zeggen hier, anders krijg je iedereen over hem heen. Maar idd, zo'n speler had je nodig kunnen hebben vandaag.
Als die ook nog kon voetballen wel ja.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als die ook nog kon voetballen wel ja.
En dat kan hij.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:15 schreef MMM het volgende:

[..]

En dat kan hij.
ik heb t niet gezien.
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:01 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Als het waar is heeft hij het enige juiste gedaan!!
Hij is de trainer niet de Cler!!
Wou de Cler wat gaan roepen op basis van zijn spel van de afgelopen 3/4 jaar?!
De laatste keer dat er spelers gingen muiten pakte dat ook niet goed uit!!
In het voetbal is bijna geen enkele wissel een zekerheid van lekker uitpakken of niet
Je weet niet wat er gezegd is, alleen Mario laat zich erover uit. Hoor en wederhoor, is tot nog toe niet geweest. Als leidinggevende moet je weten wanneer je scherp moet zijn, en wanneer doof. Tot het hele verhaal naar buiten komt, kunnen wij niet oordelen. Je baseert je mening nu op de uitlatingen van 1 kant. Elk verhaal heeft er 2. Been is de baas, dat lijkt me duidelijk, maar dat wil niet zeggen dat hij overal op in moet grijpen. Lijkt nu een beetje op Verbeek, die maakte ook dit soort beslissingen, en bij hem bleken dat uiteindelijk fouten te zijn.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb t niet gezien.
www.pearle.nl
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 15 augustus 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:21 schreef Els het volgende:

[..]

Je weet niet wat er gezegd is, alleen Mario laat zich erover uit. Hoor en wederhoor, is tot nog toe niet geweest. Als leidinggevende moet je weten wanneer je scherp moet zijn, en wanneer doof. Tot het hele verhaal naar buiten komt, kunnen wij niet oordelen. Je baseert je mening nu op de uitlatingen van 1 kant. Elk verhaal heeft er 2. Been is de baas, dat lijkt me duidelijk, maar dat wil niet zeggen dat hij overal op in moet grijpen. Lijkt nu een beetje op Verbeek, die maakte ook dit soort beslissingen, en bij hem bleken dat uiteindelijk fouten te zijn.
Volgens mij baseer/oordeel(Been moet iets volgens jouw iets realiseren wat simpelweg gewoon niet kan,de wissel had ook goed kunen uitpakken en waarom het vergelijk met Verbeek als je dus niet weet wat er precies gezegd is) jij nu ook iets op basis van wat je weet,dus niet de inhoud!!
Dat elk verhaal 2 kanten heeft zijn inkoppertjes er zijn meer van die tegeltjeswijsheden..
Wat ik wel weet dat is dat Been er op heeft moeten toeleggen bij de Club,vorig jaar een prima prestatie met Feyenoord heeft neergezet(ook overwegend zonder de Cler)en al jarenlang openbaar zijn liefde voor Feyenoord beleid!!

Begrijp me niet verkeerd,ook Been kan fouten maken en is zeker onschendbaar maar welke trainer wel?!Vind simpelweg dat wat de Cler de afgelopen 3/4 jaar te weinig gebracht heeft
en als oudere speler beter zou moeten weten tussen zo'n jonge selectie
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:28 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Volgens mij baseer/oordeel(Been moet iets volgens jouw iets realiseren wat simpelweg gewoon niet kan,de wissel had ook goed kunen uitpakken en waarom het vergelijk met Verbeek als je dus niet weet wat er precies gezegd is) jij nu ook iets op basis van wat je weet,dus niet de inhoud!!
Dat elk verhaal 2 kanten heeft zijn inkoppertjes er zijn meer van die tegeltjeswijsheden..
Wat ik wel weet dat is dat Been er op heeft moeten toeleggen bij de Club,vorig jaar een prima prestatie met Feyenoord heeft neergezet(ook overwegend zonder de Cler)en al jarenlang openbaar zijn liefde voor Feyenoord beleid!!

Begrijp me niet verkeerd,ook Been kan fouten maken en is zeker onschendbaar maar welke trainer wel?!Vind simpelweg dat wat de Cler de afgelopen 3/4 jaar te weinig gebracht heeft
en als oudere speler beter zou moeten weten tussen zo'n jonge selectie
De Cler is door Feyenoord bij AZ vandaan gehaald, omdat ze hem zo goed vonden. Hij zat in dat eerste jaar ook bijna bij het NL elftal. Daarna is hij weggezakt, het is onduidelijk waardoor. Ik ben benieuwd hoe dat komt, vooral omdat het Feyenoord vaker overkomt, goede spelers halen, die enorm teleurstellen. En als ze weggaan, gewoon weer goed zijn. Verbeekt heeft te veel interne problemen naar buiten gebracht, teveel en te vaak vanuit de emotie gehandeld, terwijl het ook weleens heilzaam kan zijn, om bepaalde zaken (even) te laten rusten, zodat de scherpe kantjes er vanaf gaan. Mario brengt nu ook de emotie van de kleedkamer naar buiten. Hij staat in zijn recht om De Cler te wisselen, en kan vele redenen aanvoeren waarom. Hij kiest ervoor om de emotie van de kleedkamer naar buiten te brengen en zelfs in de media te zeggen dat hij hem niet meer hoeft te zien. Je kan dit incident gebruiken om de boel op scherp te zetten, een zondebok zoeken, die volledig afvallen en daarmee een groep smeden. Het kan een tactiek zijn die Mario nu hanteert. Of het tactiek is of emotie, maakt me niet zoveel uit. Ik constateer een feit, de reden doet er niet toe. Het kan goed uitpakken, en het kan slecht uitpakken. Feyenoord heeft op de linksback positie niet zoveel alternatieven. Of het zijn positie goed doet, als hij na zijn heftige reactie de Cler uit opportunisctische overwegongen weer terug moeten halen, valt te betwijfelen.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 15 augustus 2010 - 15:59   quote  deeplink  
Dat er goede spelers gehaald worden en niet slagen is niet uniek voor Feyenoord!!020 heeft inmiddels 75 spelers,en zo zijn er er wel meer clubs die spelers halen die vervolgens niet uit de verf komen
Je kan je ook afvragen waarom een Bosvelt, van Gastel,van Wonderen etc wel slagen...
Denk ook niet dat het een keuze is als je wat gevraagd word door de media,heb hem net op de radio gehoord en vind dat hij het keurig verwoord!
Daarbij is de reden tot het feit wel degelijk belangrijk,de andere spelers en zeker zo'n jonge groep merken nu wat voor gevolgen uitspraken of houding en gedrag kunen hebben!!Op bijna elke positie hebben we weinig alternatieven,de Cler is niet groter als de club en zeker niet onmisbaar alla Bosvelt,Kuijt,van Hooijdonk,etc
waakzame
 waakzame - zondag 15 augustus 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Ik ben er in ieder geval goed ziek van!
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 18:00   quote  deeplink  
is een geval van scouten, de cler is een aanvallend ingestelde back, wat erg goed kan werken als je een sterk team hebt. de kwaliteit van de selectie is helaas dusdanig dat we behoefte hebben aan een back waarbij de nadruk op het verdedigen ligt en dat is Tim duidelijk niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 augustus 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 18:00 schreef hotjumper het volgende:
is een geval van scouten, de cler is een aanvallend ingestelde back, wat erg goed kan werken als je een sterk team hebt. de kwaliteit van de selectie is helaas dusdanig dat we behoefte hebben aan een back waarbij de nadruk op het verdedigen ligt en dat is Tim duidelijk niet.
Lumb is aanvallend nog 2 graadjes erger!!!
Tegen Mallorca stond hij 80 % van de tijd op de linker vleugel..'
Ik moet wel zeggen dat hij vandaag iets probeerde te foceren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elftal in de uitverkoop!! Schuldenvrij









0.0069539