BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Snap systeem nog steeds niet!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Ik snap niet dat Been aan 1 spits blijft vasthouden!! Als je daar nu een een wereldtopper heb staan snap ik het wel. De ellende is alleen dat we die niet hebben. Zo kan je voorin bijna geen gevaar veroorzaken. Ik wil aanvallender voetbal zien!! Als je met aanvallender voetbal verliest vind ik dat minder erg. Nu is het gewoon muntje tossen. We leunen nu op middenveld en verdediging en dan maar hopen dat er geen fouten gemaakt worden!! Naar mijn mening is het doel van voetbal nog steeds om zoveel mogelijk doelpunten te maken en er minimaal 1 minder tegen te krijgen! We spelen veel te statisch!
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 12:08   quote  deeplink  
Hoe wil jij dan gaan spelen.. We hebben maar 1 spits, Smolov.
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 juli 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:08 schreef MMM het volgende:
Hoe wil jij dan gaan spelen.. We hebben maar 1 spits, Smolov.
tot gisteren/vandaag idd nog wel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Castaignos, Tomasson, Cisse??? Zijn alle drie geen echte centrumspitsen maar daar moeten we dus juist vanaf. Scorend vermogen dat is wel belangrijk en dat hebben ze alle drie.

Of je moet een type Koevermans halen maar dan moet er eerst eens wat meer rendement van de zijkanten afkomen! Makaay had het in een twee spitsen systeem ook gemaakt! Koevermans of Vennegoor zijn diepe spitsen en die worden tegenwoordig alleen vaak als pinchhitter gebruikt.

Met twee aanspeelpunten voorin maak je het een verdediging al een stuk lastiger! Nou verwachten we al twee jaar van iemand op een eiland dat hij wonderen kan verrichten!! Je heb in mijn systeem ook maar 1 echte spits nodig! Kijk naar Nillis/v.Nistelrooy, Tomasson/v.Hooydonk!!

Het systeem wat Been wil spelen is leuk in een goed voetballende ploeg maar dat hebben we nou niet echt.
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 juli 2010 - 12:25   quote  deeplink  
roeien met de riemen die je hebt?
Milo
 Milo - zaterdag 31 juli 2010 - 12:26   quote  deeplink  
cisse smolov schaken

tomasson

niet slecht, dacht ik zelf.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:25 schreef sevillana het volgende:
roeien met de riemen die je hebt?
Je heb de riemen ook voor mijn systeem!!! Met dit systeem is een spits ineens ook niet meer zo hard nodig. als twee spitsen er met zijn tweeen 30 of meer in schoppen ben ik ook al tevreden. Dan hebben ze al meer dan de helft van de productie van vorig jaar voor hun rekening genomen! Tomasson, cisse, Castaignos en Smolov komen dan veel beter tot hun recht!!
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Castaignos, Tomasson, Cisse??? Zijn alle drie geen echte centrumspitsen maar daar moeten we dus juist vanaf. Scorend vermogen dat is wel belangrijk en dat hebben ze alle drie.

Of je moet een type Koevermans halen maar dan moet er eerst eens wat meer rendement van de zijkanten afkomen! Makaay had het in een twee spitsen systeem ook gemaakt! Koevermans of Vennegoor zijn diepe spitsen en die worden tegenwoordig alleen vaak als pinchhitter gebruikt.

Met twee aanspeelpunten voorin maak je het een verdediging al een stuk lastiger! Nou verwachten we al twee jaar van iemand op een eiland dat hij wonderen kan verrichten!! Je heb in mijn systeem ook maar 1 echte spits nodig! Kijk naar Nillis/v.Nistelrooy, Tomasson/v.Hooydonk!!

Het systeem wat Been wil spelen is leuk in een goed voetballende ploeg maar dat hebben we nou niet echt.
Je weet niet of Luc er veel zal maken op dit niveau, Tomasson word ouder en is ook nooit een echte goaltjesdief geweest, Cissé is al helemaal geen doelpuntenmaker..

En om nu over Koevermans te praten heeft ook geen zin, die zal toch wel niet komen of is nu in ieder geval nog niet aan de orde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door MMM --
Jeli
 Jeli - zaterdag 31 juli 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:54 schreef MMM het volgende:

En om nu over Koevermans te praten heeft ook geen zin, die zal toch wel niet komen of is nu in ieder geval nog niet aan de orde.
Aan Koevermans heb je ook niets als je op de wijze speelt zoals Feyenoord dat gisteren deed. Ik ben het met FTID eens dat Feyenoord veel aanvallender moet spelen. Nu was gisteren misschien niet echt een graadmeter (tegenstander was gewoon te goed), maar ik ben bang dat we in de competitie ook weer veel te afwachtend gaan spelen.

Vorig jaar was een opbouwjaar waarin het behalen van EL heilig was, maar dit seizoen wil ik Feyenoord toch ook weer eens goed (aanvallend) zien spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door Jeli --
fredje
 fredje - zaterdag 31 juli 2010 - 13:14   quote  deeplink  
De aanval begint bij de verdediging en de enige die een aanval kon opbouwen was Gio en die is er niet meer.
Dat is het probleem.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 31 juli 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Feyenoord wil dit seizoen ook gewoon EL halen. Dat is de doelstelling. En hoe dat gebeurt maakt niet uit. Natuurlijk wil iedereen leuk voetbal zien. Maar waar zie je dat nog tegenwoordig? Bij Arsenal en Barcelona. Niet bij Feyenoord. Dat is altijd zo geweest!

Gister speelde je tegen een Europese subtopper. Feyenoord is dat duidelijk niet. Dat heeft gister bewezen. Gister was aanvallend gewoon slecht. Wijnaldum was weer net zo zwak als vorig seizoen als rechtsbuiten. Als een blinde drie man willen uitspelen. Hij is geen rechjtsbuiten.... Smolov is geen diepe spits die contstant in de punt staat en aanspeelbaar is. Hij duikt de ruimtes in waardoor er geen bezetting voor de goal is. En Bruins is ook niet de man om die ruimte in te duiken.
Hij zorgt voor te weinig diepgang waardoor voorzetten(wat toch het uitgangspunt is van 433), ongevaarlijk blijven. En zo ga je weer weinig scoren. Dus of een spits die in de punt blijft, of een 10 die in de punt komt... Anders wordt het niks.

Dus Bruins eruit en/of nieuwe spits erin.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 13:44   quote  deeplink  
speel desnoods 4-3-1-2

of desnoods 4-1-2-1-2 ipv nu aldoor 4-2-1-2-1 met 2 valse vleugels

maar dat vleugelspel is met deze bezetting helemaal niets.
Als Schaken en Biseswar/Cissé spelen dan zou je de 4-2-1-2-1 kunen spelen en dan kan Wijnaldum op 10.

Nu ben je aldoor vleugellam.
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:23 schreef scarface1979 het volgende:
Feyenoord wil dit seizoen ook gewoon EL halen. Dat is de doelstelling. En hoe dat gebeurt maakt niet uit. Natuurlijk wil iedereen leuk voetbal zien. Maar waar zie je dat nog tegenwoordig? Bij Arsenal en Barcelona. Niet bij Feyenoord. Dat is altijd zo geweest!

Gister speelde je tegen een Europese subtopper. Feyenoord is dat duidelijk niet. Dat heeft gister bewezen. Gister was aanvallend gewoon slecht. Wijnaldum was weer net zo zwak als vorig seizoen als rechtsbuiten. Als een blinde drie man willen uitspelen. Hij is geen rechjtsbuiten.... Smolov is geen diepe spits die contstant in de punt staat en aanspeelbaar is. Hij duikt de ruimtes in waardoor er geen bezetting voor de goal is. En Bruins is ook niet de man om die ruimte in te duiken.
Hij zorgt voor te weinig diepgang waardoor voorzetten(wat toch het uitgangspunt is van 433), ongevaarlijk blijven. En zo ga je weer weinig scoren. Dus of een spits die in de punt blijft, of een 10 die in de punt komt... Anders wordt het niks.

Dus Bruins eruit en/of nieuwe spits erin.
middenveld was gister ook niet stabiel, kwam niet aan opbouwen toe
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:47 schreef craven het volgende:

[..]

middenveld was gister ook niet stabiel, kwam niet aan opbouwen toe
Je werd gewoon afgejaagd omdat er geen beweging was. Simpel.
En dan kan je de verdedigers kwalijk nemen dat ze niet op kunnen bouwen, maar:

1. Er was niemand in beweging
2. Daardoor stond er niemand vrij.
3. De verdedigers krijgen de tijd niet om die oplossing te zoeken.

Resultaat, volledige tweede helft onder druk. Je zag het trouwens, je kwam er 1x goed uit in de tweede helft en meteen een kans voor Biseswar.

Dus wat moet er verbeteren.

1. Meer beweging.
2. Meer op elkaar in gespeeld raken met een hogere balsnelheid.
3. Een vaste basisopstelling.

1 en 2 heb ik bij vlagen gezien in de wedstrijden, 3 nog niet. Hopelijk komt dat snel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door Stylzz --
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 13:56   quote  deeplink  
de linies lagen niet goed uit elkaar, als je als een harmonica voetbalt, maar niet het juiste vertrekpunt/timing heb, krijg je steekpases die niet aankomen...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 31 juli 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:
speel desnoods 4-3-1-2

of desnoods 4-1-2-1-2 ipv nu aldoor 4-2-1-2-1 met 2 valse vleugels

...............
dat snappen die spelers nooit
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:58 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dat snappen die spelers nooit
als ik t al snap, dan zij zeker.

Technisch gezien speelt Been gewoon 4-5-1 hoor..Met 5 middenvelders.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 31 juli 2010 - 14:01   quote  deeplink  
Ik heb altijd geroepen dat been een waardeloze coach is, hoe sneller die vent weg is hoe beter voor dit jonge Feyenoord.

1. maakt (jonge) spelers niet beter
2. heeft vaak slechte wissels
3. zet spelers op verkeerde posities, zo een wijnaldum wordt al een jaar verziekt
4. maakt tactisch verkeerde/domme keuzes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door Feijenoord1908 --
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:23 schreef scarface1979 het volgende:
Dus Bruins eruit en/of nieuwe spits erin.
Bruins eruit!
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 31 juli 2010 - 14:31   quote  deeplink  
Als je straks SChaken hebt die wel diep staat en breedt houdt en een diepgaande 10 en Lumb voor de Cler en wellicht een diepe spits dan eindig je zowieso bij de eerste 5......
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 31 juli 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat been een waardeloze coach is, hoe sneller die vent weg is hoe beter voor dit jonge Feyenoord.

1. maakt (jonge) spelers niet beter
2. heeft vaak slechte wissels
3. zet spelers op verkeerde posities, zo een wijnaldum wordt al een jaar verziekt
4. maakt tactisch verkeerde/domme keuzes
Boudewijn, waarom mogen wij niet op het 020 forum, en zij hier wel?
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat been een waardeloze coach is, hoe sneller die vent weg is hoe beter voor dit jonge Feyenoord.

1. maakt (jonge) spelers niet beter
2. heeft vaak slechte wissels
3. zet spelers op verkeerde posities, zo een wijnaldum wordt al een jaar verziekt
4. maakt tactisch verkeerde/domme keuzes
dodo....
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Bruins eruit!
Ik ben geen fan van Bruins, maar hij was de enige die overeind bleef gisteren.
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 13:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je werd gewoon afgejaagd omdat er geen beweging was. Simpel.
En dan kan je de verdedigers kwalijk nemen dat ze niet op kunnen bouwen, maar:

1. Er was niemand in beweging
2. Daardoor stond er niemand vrij.
3. De verdedigers krijgen de tijd niet om die oplossing te zoeken.

Resultaat, volledige tweede helft onder druk. Je zag het trouwens, je kwam er 1x goed uit in de tweede helft en meteen een kans voor Biseswar.

Dus wat moet er verbeteren.

1. Meer beweging.
2. Meer op elkaar in gespeeld raken met een hogere balsnelheid.
3. Een vaste basisopstelling.

1 en 2 heb ik bij vlagen gezien in de wedstrijden, 3 nog niet. Hopelijk komt dat snel.
Er werd niet meer bewogen, omdat er geen ruimte was.
Er was geen ruimte, omdat élke speler in de punt vd aanval als van Persie wilde spelen..
Alleen maar aanbieden op het middenveld en niet diepgaan.

Daardoor kreeg je een heel klein speelveld en dat vonden die Portugezen best. Loopacties die wel werden gemaakt resulteerden elke keer in buitenspel.. nog ff wat finetuning nodig..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 15:18 schreef de flh het volgende:

[..]

Loopacties die wel werden gemaakt resulteerden elke keer in buitenspel..
Even over dat buitenspel gisteren, dat mag minstens dubieus genoemd worden.
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 15:16 schreef de flh het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Bruins, maar hij was de enige die overeind bleef gisteren.
Onzin. Heb 'm totaal niet gezien.. Ja toen hij die vrije trap net over de middenlijn nam, recht in de voeten van een tegenstander...

Vond Smolov één van de weinige waar je nog wat aan had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door MMM --
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 15:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Onzin. Heb 'm totaal niet gezien.. Ja toen hij die vrije trap net over de middenlijn nam, recht in de voeten van een tegenstander...

Vond Smolov één van de weinige waar je nog wat aan had.
Zet nou ff je Babo-trauma opzij.. ;))

Ik ken de statistieken niet uit m'n hoofd, maar hij heeft gigantisch veel balcontacten gehad, waarbij de meeste passes aankwamen, en elke keer paste hij vooruit en veel openingen gecreeerd in moeilijke situaties. Z'n handelingssnelheid lag behoorlijk hoog, wat nooit echt z'n sterkste punt is geweest.

Wat me ook opviel ik heb hem ook veel verdedigend werk zien doen, zeker voor een technische aanvallende middenvelder. Kheb vaak ballen zien verover, verdedigend loopwerk zien doen.

Hij ziet er ook erg afgetraind uit, nooit eerder zo gezien bij hem.
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 16:16 schreef de flh het volgende:

[..]

Zet nou ff je Babo-trauma opzij.. ;))

Ik ken de statistieken niet uit m'n hoofd, maar hij heeft gigantisch veel balcontacten gehad, waarbij de meeste passes aankwamen, en elke keer paste hij vooruit en veel openingen gecreeerd in moeilijke situaties. Z'n handelingssnelheid lag behoorlijk hoog, wat nooit echt z'n sterkste punt is geweest.

Wat me ook opviel ik heb hem ook veel verdedigend werk zien doen, zeker voor een technische aanvallende middenvelder. Kheb vaak ballen zien verover, verdedigend loopwerk zien doen.

Hij ziet er ook erg afgetraind uit, nooit eerder zo gezien bij hem.
Dat wel ja.

Verder heeft hij er altijd wel afgetraind uitgezien hoor
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 31 juli 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Na die 4 - 1 tegen Benfica weten we duidelijk waar FGeyenoord staat. En dat ziet er niet rooskleurig uit. Wie denkt dat we in de EL of zelfs de competitie potten kunnen breken komt bedrogen uit. Met dank aan Gudde. Een goed elftal had in de EL veel geld kunnen verdienen. Maa Gudde kent maar één (ambtenaren)woord: SANEREN. En: KNJB behagen!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:27 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Na die 4 - 1 tegen Benfica weten we duidelijk waar FGeyenoord staat. En dat ziet er niet rooskleurig uit. Wie denkt dat we in de EL of zelfs de competitie potten kunnen breken komt bedrogen uit. Met dank aan Gudde. Een goed elftal had in de EL veel geld kunnen verdienen. Maa Gudde kent maar één (ambtenaren)woord: SANEREN. En: KNJB behagen!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Daarrrrrrrrrrrrr isssie weer!
Gudde!

goed man.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat been een waardeloze coach is, hoe sneller die vent weg is hoe beter voor dit jonge Feyenoord.

1. maakt (jonge) spelers niet beter
2. heeft vaak slechte wissels
3. zet spelers op verkeerde posities, zo een wijnaldum wordt al een jaar verziekt
4. maakt tactisch verkeerde/domme keuzes
Ik vind dat je een punt heb. Ik was ook en fan van Been maar begin toch ook mijn twijfels te krijgen.

Je moet kijken naar de selectie die je hebt en daarop een systeem gaan spelen. Je moet proberen om zoveel mogelijk jongens op hun eigen plek goed tot hun recht te laten komen. nu houd hij gewoon stug vast aan zijn systeem.

Er is geen geld dus de door hem gewenste spelers zullen niet komen. Dat betekend dat je je beste spelers zoveel mogelijk op hun eigen positie moet laten spelen en dan kijken wat dan het beste systeem is. Dit systeem vorig jaar al niet en nu denk ik weer niet!
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Daarrrrrrrrrrrrr isssie weer!
Gudde!

goed man.
En nog met de ambtenarenslag erin ook. Ik had het niet beter kunnen zeggen..
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:27 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Na die 4 - 1 tegen Benfica weten we duidelijk waar FGeyenoord staat. En dat ziet er niet rooskleurig uit. Wie denkt dat we in de EL of zelfs de competitie potten kunnen breken komt bedrogen uit. Met dank aan Gudde. Een goed elftal had in de EL veel geld kunnen verdienen. Maa Gudde kent maar één (ambtenaren)woord: SANEREN. En: KNJB behagen!
go go go hahaha
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 15:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Even over dat buitenspel gisteren, dat mag minstens dubieus genoemd worden.
tja.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 01 augustus 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat been een waardeloze coach is, hoe sneller die vent weg is hoe beter voor dit jonge Feyenoord.

1. maakt (jonge) spelers niet beter
2. heeft vaak slechte wissels
3. zet spelers op verkeerde posities, zo een wijnaldum wordt al een jaar verziekt
4. maakt tactisch verkeerde/domme keuzes
eigenlijk heb je nog gelijk ook over die punten die je noemt.
sebbe1
 sebbe1 - zondag 01 augustus 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat been een waardeloze coach is, hoe sneller die vent weg is hoe beter voor dit jonge Feyenoord.

1. maakt (jonge) spelers niet beter
2. heeft vaak slechte wissels
3. zet spelers op verkeerde posities, zo een wijnaldum wordt al een jaar verziekt
4. maakt tactisch verkeerde/domme keuzes
Het ligt er ook maar net aan hoe je voetbalt. Voetbal je om te winnen of om niet te verliezen. Misschien heb je gelijk dat hij (nog) niet de geschikte coach is voor ons Feyenoord gezien de huidige situatie, qua schuldenlast, saneren enz, enz. Maar ik gun hem het voordeel van de twijfel. Het grootste nadeel van dit team is dat er geen leider is. Iedereen roept dat er een spits moet komen, ik zie liever een type als Van Bommel die de baas is op het middenveld, iemand die de organisatie in de gaten houdt en er wanneer het moet de beuk erin gooit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 augustus 2010 - 11:59   quote  deeplink  
Die leider op het middenveld missen we ook maar een spits missen we meer! Ook al is het maar voor de concurentie met Castaignos!
Wallie1908
 Wallie1908 - maandag 02 augustus 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Cisse stond bij roda ook in de spits en dat ging redelijk. Daarvoor is hij gehaald en dan wordt hij links neer gezet. Probeer het tijdelijk in de spits en niet een keer. Dan moet het ook beter gaan. Vorig jaar stond hij ook een wedstrijd in de spits. Ik weet niet zo snel meer tegen wie, maar er lagen er wel twee van de voet van Cisse. Misschien heeft deze jonge dit jaar geen last van zijn kleine teentje en gaat hij wel vlammen!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 augustus 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Dat was tegen Roda

Persoonlijk vind ik dat Been het prima doet
Wijnaldum zat in een dip en zit er nog steeds
Al gaat hij wel steeds beter spelen
Fer ontwikkeld zich ook prima
En denk aan jongens als de Vrij en Schenkelveld
Is ook de hand van Been

Alleen de aankopen zijn nog niet zo gelukkig
En Been krijgt Biseswar niet aan het voetballen

En het systeem
Tja, hij werd er wel vierde mee
Dat kunnen zijn voorgangers niet zeggen

Laten we het eerst maar eens bezien
Zoal het nu lijkt heb je Schaken en Boseswar (Cissé zodra die fit is) op de vleugels, Tomasson in de spits en Smolov op 10
Het kan erger
Quiroz
 Quiroz - maandag 02 augustus 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Been weet niet wat hij wil. Vorig jaar had ie drie verschillende soort spitsen:

Cissé, Tomasson en Makaay.

Cissé is een beweeglijke spits, die niet alleen in de punt staat, hij kan ook helpen meeverdedigen en assisten geven.

Tomasson die jaagt en die jaagt en die jaagt. Een plaag voor iedere verdediging. Hij verstoort de opbouw goed en pikt zijn goaltjes mee.

Makaay was een typische spits. In de buurt van de 16 blijven hangen, jezelf niet geprofileert hebben, maar bij dat ene belangrijke moment: Raak.

Makaay is als grof vuil behandeld
Cissé kreeg geen kans
en Tomasson was altijd geblesseerd

Nu spelen we 4-3-3, want dat is heilig bij Mario, net zoals dat heilig was bij van Marwijk in 2002. Van mij mag dat, maar ik denk dat er met 4-4-3 word bedoeld dat er zoveel mogelijk beweeglijke spelers in een team zitten, die één speler bedienen: de spits. De spits: Roy Makaay.
craven
 craven - maandag 02 augustus 2010 - 11:23   quote  deeplink  
4-4-2 bedoel je...
Quiroz
 Quiroz - maandag 02 augustus 2010 - 11:24   quote  deeplink  
nee 4-3-3. Vorig jaar stonden Cissé en Wijnaldum noodgedwongen op de vleugels, gelukkig hebben we nu Schaken.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 augustus 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 11:22 schreef Quiroz het volgende:
Been weet niet wat hij wil. Vorig jaar had ie drie verschillende soort spitsen:

Cissé, Tomasson en Makaay.

Is niet waar

Tomasson was de eerste spits, als hij fit was speelde hij
En als tweede ging het tussen een tegenvallende Cisse en een Makaay die niet kon brengen wat Been wilde

Alleen bij een achterstand speelde Been met Makaay en Tomasson
Verder was er geen discussie
craven
 craven - maandag 02 augustus 2010 - 11:27   quote  deeplink  
er stond 4-4-3
Quiroz
 Quiroz - maandag 02 augustus 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 11:26 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Is niet waar

Tomasson was de eerste spits, als hij fit was speelde hij
En als tweede ging het tussen een tegenvallende Cisse en een Makaay die niet kon brengen wat Been wilde

Alleen bij een achterstand speelde Been met Makaay en Tomasson
Verder was er geen discussie
Maar zo is 4-3-3 niet bedoeld! Twee stofzuigers achter een echte nummer 10. Fer en El Ahmadi, daar kun je Bruins neerzetten; dat is in feite een échte tien, maar dan neemt MMM geen seizoenkaart neer. Dan twee échte vleugels, met Schaken hebben we er één, en vooruit, Cissé of Biseswar op die andere. Dan in de spits een echte goalgetter! Dat was Roy Makaay! Maar Mario wou jagen, iedereen moest jagen. Maar wat moet Fer doen in de 16 van de tegenstander? Die moet Enoh een elleboog geven als ie over de middellijn komt! Mario heeft dit niet goed gedaan vind ik, hij heeft het systeem vorig seizoen boven de spelers verklaard, het systeem was heilig. 4-4-2 ging in de tweede helft tegen Twente helemaal geweldig, maar na één mindere wedstrijd werd het oude en nutteloze 4-3-3 weer van stal gehaald.

4-4-2

________Tomasson_________________Makaay_____________
_____________________Bruins__________________________
_______Fer_____________________________Wijnaldum_____
_____________________El Ahmadi_______________________
Gio_________Bahia_________________Vlaar_______de Vrij
_______________________Darley________________________

Waren we daar niet verder meegekomen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door Quiroz --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 augustus 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Been speelt geen 4-3-3

nooit gedaan ook.
Technisch gezien speelt ie gewoon met 5 middenvelders.

4 - 2 - 1 -2 - 1

Hij speelt met hangende vleugels. Eigenlijk dus gewoon middenvelders.
Ze moeten namelijk net zo hard mee verdedigen.
Fer en El ahmadi staan als een blok voor de verdedigers.
De "10" er voor.
Dan de 2 vleugels en 1 diepe spits..

Eigenlijk speelt niemand meer de ouderwetse 4-3-3 , want dan kom je altijd in de problemen bij iemand die 4-4-2 speelt. Verlies je de slag op t middenveld want je komt een man tekort.
Quiroz
 Quiroz - maandag 02 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
Been speelt geen 4-3-3

nooit gedaan ook.
Technisch gezien speelt ie gewoon met 5 middenvelders.

4 - 2 - 1 -2 - 1

Hij speelt met hangende vleugels. Eigenlijk dus gewoon middenvelders.
Ze moeten namelijk net zo hard mee verdedigen.
Fer en El ahmadi staan als een blok voor de verdedigers.
De "10" er voor.
Dan de 2 vleugels en 1 diepe spits..

Eigenlijk speelt niemand meer de ouderwetse 4-3-3 , want dan kom je altijd in de problemen bij iemand die 4-4-2 speelt. Verlies je de slag op t middenveld want je komt een man tekort.
Omdat we geen échte vleugels hadden!! Waarom denk je dat Schaken is gekocht?
craven
 craven - maandag 02 augustus 2010 - 11:47   quote  deeplink  
in praktijk speelde been ook: 4-2-3-1, je kan het bekijken zoals je wilt...
Quiroz
 Quiroz - maandag 02 augustus 2010 - 11:50   quote  deeplink  
En toch heb ik gelijk.
MMM
 MMM - maandag 02 augustus 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 11:32 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Maar zo is 4-3-3 niet bedoeld! Twee stofzuigers achter een echte nummer 10. Fer en El Ahmadi, daar kun je Bruins neerzetten; dat is in feite een échte tien, maar dan neemt MMM geen seizoenkaart neer.
Hahahaha

Ik zou graag Wijnaldum voor een langere periode op '10' willen zien en Schaken gewoon vanaf rechts.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Snap systeem nog steeds niet!!









0.0088279