|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:Been speelt geen 4-3-3 nooit gedaan ook. Technisch gezien speelt ie gewoon met 5 middenvelders. 4 - 2 - 1 -2 - 1 Hij speelt met hangende vleugels. Eigenlijk dus gewoon middenvelders. Ze moeten namelijk net zo hard mee verdedigen. Fer en El ahmadi staan als een blok voor de verdedigers. De "10" er voor. Dan de 2 vleugels en 1 diepe spits.. Eigenlijk speelt niemand meer de ouderwetse 4-3-3 , want dan kom je altijd in de problemen bij iemand die 4-4-2 speelt. Verlies je de slag op t middenveld want je komt een man tekort. Precies.
We spelen hetzelfde als het Nederlands elftal qua systeem.
Mijn probleem zijn de 2 controlerende middenvelders. Fer en El Ahmadi vullen elkaar niet postief aan omdat ze allebei geen eindpass en scorende vermogen hebben.
Het is te voorspelbaar en er zit totaal geen diepgang en verrassing in het spel van beide spelers. En tevens zijn beide spelers stijf rechts waar ik ook geen voorstander van ben.
Feyenoord heeft meer behoefte aan een type speler als Theo Janssen op het middenveld dan een spits. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
de nr 10 kan in zo'n systeem de eindpass afgeven. 2 controlerende middenvelders hoeven dat niet te doen, ook is geen scorend vermogen perse nodig.
ze moeten wel diepgaan en dat mis ik enorm aan deze twee. ze vliegen er niet vaak genoeg overheen. en als ze het wel doen staat het hele elftal uit positie omdat zij elkaars taken niet goed overnemen.
behalve tegen Pisvee uit dan. toen konden ze het wel. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:22 schreef de flh het volgende:de nr 10 kan in zo'n systeem de eindpass afgeven. 2 controlerende middenvelders hoeven dat niet te doen, ook is geen scorend vermogen perse nodig. ze moeten wel diepgaan en dat mis ik enorm aan deze twee. ze vliegen er niet vaak genoeg overheen. en als ze het wel doen staat het hele elftal uit positie omdat zij elkaars taken niet goed overnemen. behalve tegen Pisvee uit dan. toen konden ze het wel. sorry hoor ik gaf gewoon mijn mening |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: en daar ging het fout! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: en ik gaf je gelijk wat het diepgaan betreft. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: vind jij ook dat Jappie_FEY lang onder een steen (hunebed) heeft gelegen? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: oooh toch nog bedankt dan kameraad! |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 11:56 schreef MMM het volgende:[..] Hahahaha Ik zou graag Wijnaldum voor een langere periode op '10' willen zien en Schaken gewoon vanaf rechts. Mee eens |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
en bedankt voor je diepgaande inbreng op dit geweldig forum!!! |
|
|
|