BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord met jonge ploeg tegen Aston Villa

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 31 juli 2010 - 14:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord met jonge ploeg tegen Aston Villa (FeyenoordTime)

Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 31 juli 2010 - 14:43   quote  deeplink  
Ik snap dat je spelers niet twee wedstrijden achter elkaar kan laten spelen maar met deze jonge ploeg tegen een subtopper uit de Premier League is regelrechte zelfmoord.

Mijns inziens was het beter geweest om Indi als linker centrale verdediger te testen naar Vlaar.
Je krijgt nu een centrum van Leerdam en Indi....het zou me verbazen als dat goed afloopt....Ik heb die Leerdam nog nooit drie volzinnen achter elkaar horen uitspreken dus dat wordt lekker coachen! OOk had Mokotjo gisteren beter kunnen spelen ipv El Ahmadi...dan had die laatste vandaag wat sturing kunnen geven.
Het Europese seizoen moet nog beginnen en we zijn nu al het lachertje van Europa als je er vanavond dik afgaat.
En wat te denken van Lumb.....die moet nu met een veredeld a1 team laten zien dat hij beter is dan de Cler.....

Nee, dit beleid snap ik niet.

ps heeft Darley de vrouw van Mario betast dat die geen kans meer krijgt!! van van Dijk weten we wel wat die kan!!
piet
 piet - zaterdag 31 juli 2010 - 14:48   quote  deeplink  
wat loop je nou te janken. Laat ze eerst eens beginnen met spelen.
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 14:55   quote  deeplink  
24 uur na de vorige wedstrijd vindt ik dit wel normaal....
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Ja joh... je went er aan hoor.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 31 juli 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Altijd dat gekut op Feyenoord.
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Hopen dat ze het onder de 4 á 5-0 kunnen houden
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 15:00 schreef MMM het volgende:
Hopen dat ze het onder de 4 á 5-0 kunnen houden
zal lastig worden.. ze hebben wel een aardig tikkie gehad en moeten nu met het b-elftal aantreden.. lastig.
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 31 juli 2010 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:48 schreef piet het volgende:
wat loop je nou te janken. Laat ze eerst eens beginnen met spelen.
gisteravond heb ik gejankt......Volgens mij snijdt het gewoon hout wat ik schrijf en natuurlijk moeten we het vanavond afwachten en hopelijk speelt Aston Villa ook met de 2e garnituur omdat zij een dag later tegen Benfica moeten.
qwerto
 qwerto - zaterdag 31 juli 2010 - 15:25   quote  deeplink  
waarom niet darley ?
legrande
 legrande - zaterdag 31 juli 2010 - 15:28   quote  deeplink  
Kon wel eens verrassend goed gaan vanavond. Hoop ik van harte tenminste. Laat ze maar eens laten zien wat ze al kunnen. Ik hoop alleen dat ze niet geveegd worden. Hopen maar het beste.
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 31 juli 2010 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 15:25 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

gisteravond heb ik gejankt......Volgens mij snijdt het gewoon hout wat ik schrijf en natuurlijk moeten we het vanavond afwachten en hopelijk speelt Aston Villa ook met de 2e garnituur omdat zij een dag later tegen Benfica moeten.
Heb niet echt gejankt,vond op voorhand elke goede actie en elk doelpunt mooi meegenomen
tegen de kampioen van Portugal met financieel wat meer armslag en een wat ervaner team!
Tel daarbij de wat langere en zwaardere voorbereiding van hun op en voila!!Ook zo'n 2e helft als Benfica er iets meer gas op gooit is een leermoment voor die jongens,en hun gaan CL spelen!ook vanavond maar is afwachten voor het groepsproces is het goed andere spelers neerzettenm,hun get gevoel geven ergens onderdeel van te zijn!!Uitslag is ondergechikt,ik bedoel Heerenveen wat vorig jaar bijna degradeerde wint van Mallorca met 3 of 4-0!!
wij verliezen 1-0 en toen hadden we Gio nota bene nog :)
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 15:25 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Volgens mij snijdt het gewoon hout wat ik schrijf
Niet echt.
Feyenoord is daar om zich zo goed mogelijk voor te bereiden op de competitie , niet om wedstrijden te winnen.
Been doet dat door zo snel mogelijk een ingespeeld team neer te zetten. Zeker met al die jonkies zijn automatismen gigantisch belangrijk.
Dan ga je dus niet je beoogde basiselftal uit elkaar halen om nietsbetekenende wedstrijdjes te winnen, maar laat je deze zo veel mogelijk met elkaar spelen. Ook al betekent dat je de volgende wedstrijd met het 2e moet spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door de flh --
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 16:07 schreef de flh het volgende:

[..]



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door de flh --
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 juli 2010 - 18:24   quote  deeplink  
Mario zal echt z'n redenen wel hebben, rest van de selectie ook eens in actie zien tegen een volwaardige tegenstander misschien?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 31 juli 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Mooi. Zij vreten tenminste het gras op, maakt niet uit hoeveel het word.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Luc hoort gewoon in de spits en dan Smolov op links!!! Hoop dat in ieder geval die Bisesnar er uit gespeeld word!!
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 31 juli 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Luc hoort gewoon in de spits en dan Smolov op links!!! Hoop dat in ieder geval die Bisesnar er uit gespeeld word!!
Enige met dreiging gisteren Biseswar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 18:37   quote  deeplink  
Al tijden veel dreiging maar rendement veel te laag!! Aldoor kappen naar rechterbeen en op die goal proberen te knallen. 10 ballen zijn 1 of twee voorzetten en de rest gaat hij voor eigen succes.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 18:41   quote  deeplink  
Gisteren ging ie ook buitenom.
Als hij dat bijgeleerd heeft, laat m dan maar staan.
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Vond Biseswar ook wel aardig ja gisteren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 18:46   quote  deeplink  
ik wil eerst overe meerdere wedstrijden rendement van hem zien! Schaken die had tegen Mallorca rendement. Weet je wel die jongen die een hoop mensen al afbrande omdat hij 27 is en bij VVV vandaan komt!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 18:49   quote  deeplink  
ja, maar schaken staat op rechts.

En welk rendement had ie dan?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 18:51   quote  deeplink  
Heb zeker 5 goede voorzetten van hem gezien.(waren er ruim meer) Dat er geen speler stond om ze in te koppen of schieten is een ander verhaal. Biseswar geeft 5 goede voorzetten over 5 wedstrijden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Heb zeker 5 goede voorzetten van hem gezien.(waren er ruim meer) Dat er geen speler stond om ze in te koppen of schieten is een ander verhaal. Biseswar geeft 5 goede voorzetten over 5 wedstrijden!
Als die van Biseswar er dan alle 5 in worden gekopt/geschoten interesseert het me geen reet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Zo kan je het ook bekijken maar de kans is denk dan toch groter dat er wat voorzetten van Schaken binnen worden gelopen, gekopt, geschoten!! Veel voorzetten brengt gevaar en dat is wat we willen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord met jonge ploeg tegen Aston Villa









0.0053172