|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
interesseert me tog geen fuck,ik hoor zingen zo hahahaha |
|
|
|
|
halloween
|
|
|
Frank Snoeks is de beste verslaggever |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Ja echt kappen met deze man. Ik als gedwongen tv-Ajax supporter erger me dood aan deze uilskuiken. Geluid uit bij deze ei!!!! |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Voor de gene die het wel intresseerd. |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
driessen is inderdaad echt waardeloos |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Wordt weer tijd voor zo een gezamelijke protest actie tegen deze anti voetbal verslaggever. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Kansloos... wie betaald bepaald en dat zijn wij niet. |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Idd laatste keer heeft ook niet geholpen. |
|
|
|
|
Tokioelite
|
|
|
Leo Driessen is een misselijke waardeloze verslaggever en ben echt blij dat hij vanavond niet te horen is op TV. Dat ze daar bij RTL eens een keer wakker worden en die misselijke vent wegtrappen. Ik las ook al op het Feyenoord netwerk dat ze zich groen en geel aan het ergeren waren aan die Leo Driessen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Leo Driessen is inderdaad een slaplullende krentenbaard!
Maar het belangrijkste is dat Ajax niet slap speelt, erop knallen vanavond! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Leo Driessen werkt toch voor RTL? De wedstrijd word uitgezonden door SBS, maar inderdaad, die Driessen vind ik een stuk verveel van de bovenste plank. Het is net of hij er totaal geen plezier in heeft en een voetbalcommentator moet frivool klinken. |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Juist frivool en levendig zoals het voetbal hoort te zijn. Zoals hij verslag doet met al zijn fouten en momenten die hij totaal anders ziet dan de gene die voor de buis zit is niet normaal. Zelf mijn oma van 86 jaar ziet het beter! En dan niet alleen door een Ajax bril maar puur objectief. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Die gast ziet idd dingen die er helemaal niet zijn. En dingen die wel gebeuren ziet ie niet. En er hoeft maar 1 overtreding te zijn van een Ajax speler in de 18e minuut en hij zit er in de 85ste minuut nog over te lullen. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Leo oldenburger vind ik een fantastische vent, die geeft ook gwn normaal commentaar bij Oranje. |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
logisch als hij niet voor sbs werkt ! |
|
|
|
|
tom
|
|
|
hoezo eindelijk? heb je ajax-paok niet gezien? is nos dus ook geen driessen, daarom hoop ik ook op cl, andere comementator:P |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik wil Evert Ten Napel overal :$ |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Tsja...... Ik ben ook geen fan van Driessen maar om daar nou een heel topic voor te maken als hij het een keertje niet doet? Niveauloos..... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|