|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Hoe zit het eigelijk met hem? Werd verhuurd en je hoort er niks meer van...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Manteiga tekende een contract bij de Rotterdammers dat geldig is tot medio 2011 met een optie voor nog 2 jaar. Hij kreeg het nummer 17. Hij was met André Bahia en Darley Ramon Torres de derde Braziliaan bij Feyenoord in 2008-2009.
In het seizoen 2009-2010 zit Manteiga niet bij de eerste selectie. In de winterstop vertrekt hij op huurbasis naar zijn vaderland om een half jaar bij Ponte Preta te spelen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Speelt dus bij de reserves. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
volgens mij is hij al weer weg hoor!! Weet even niet waar naar toe!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Volgens Bosz was dit een parel die we niet mochten laten lopen, we hadden al genoeg middenvelders, maar anders moesten we rond deze tijd 10 Miljoen betalen, de scouts hadden prima werk geleverd en...blablabla |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
inderdaad dit was de nieuwe Káká volgens bosz. ik kan me nog herinneren dat hij dat letterlijk zei. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: klopt....geinig was hij wel hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:20 schreef Quiroz het volgende:Volgens Bosz was dit een parel die we niet mochten laten lopen, we hadden al genoeg middenvelders, maar anders moesten we rond deze tijd 10 Miljoen betalen, de scouts hadden prima werk geleverd en...blablabla Als je hem ziet spelen druipt het talent er ook van af, hij heeft tijdens de voorbereiding van 08/09 een paar oefenpotjes meegedaan, en het leek een zeer talentvolle speler. Denk dat er iets anders dan zijn voetballende kwaliteiten er voor zorgt dat hij tot nu toe nog niet bij de eerste selectie zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach hij is toch nog van ons? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja heeft nog een contract tot 2011 met opties. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Gezien de perikelen op de beurs hoop ik maar het beste voor hem. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
hij is verkocht, weet niet meer precies waaraan. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: seizoen 2009-2010 was hij verhuurd. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
en nu....zoek het ff uit en snel!!!! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
bron: http://wwwnew.nusport.nl/eredivisie/2141695/manteiga-vertrekt-alweer-bij-feyenoord.html
AMSTERDAM - David Henrique dos Santos, beter bekend als Manteiga, keert Feyenoord per direct de rug toe. Dit meldt de Rotterdamse club op de website. Manteiga zal niet meer in actie komen voor het combinatieteam Jong Feyenoord/ Excelsior.
Zaakwaarnemer Ger Lagendijk en Feyenoord hebben in samenspraak besloten dat Manteiga zich in zijn vaderland Brazilië mag oriënteren op een nieuwe club. In de zomer van 2008 kwam Manteiga naar Rotterdam, maar speelde nooit in de hoofdmacht. Naar verluidt zou Santos interesse hebben in de 19-jarige Braziliaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toen issue verhuurd...
6 jan. 2010 20:48:42
Share Foto GalleryZoom Dit meldt Feyenoord op de clubwebsite. Bij Ponte Preta zal hij uitkomen op het één-na-hoogste niveau van Brazilië.
Bij Feyenoord speelde Manteiga vooral zijn wedstrijden in Jong Feyenoord/Excelsior. Zijn vorm wist hij echter nog niet te vinden dit seizoen. Bij de club van trainer Mario Been heeft hij nog een contract tot medio 2011. (FvdM |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL