|
|
Darryl1997
|
|
|
Aston Villa Feyenoord 3-1
-Castaingos '14
-???? '4 '72'78
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door Darryl1997 -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja.. ik ben benieuwd.
Niet zuurmutsen van te voren |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
3-1 te weinig ervaring aan feyenoordkant |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Opstelling: Van Dijk; Fernández, Leerdam, Martins Indi, Lumb; Mokotjo, Van Haaren, Auassar; Wijnaldum, Castaignos en Cabral. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Mokotjo, Auassar, van Haaren ziet er wel interessant uit, ben benieuwd. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: jammer dat schenkeveld geblesseerd is, anders is het wel wat natuurlijk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: Ja inderdaad, begrijp niet waarom hij de Vrij niet gewoon laat spelen ipv Indi/Leerdam. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
de vrij gaat op voor een basisplaats als rechtsback. beoogde basis speelde de eerste wedstrijd. blijkbaar kan hij geen 2 wedstrijden spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ga extra op m letten vandaag!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: deal, let ik op DE BAAB! :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis eigenlijk niet om aan te zien deze beelden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
foutje van van Dijk....goeie keeper....echt stukken beter dan Mulder |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hey darryl ben je wakker....we staan al 1-0 achter hoor.... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
aussar is goed bezig net zoals die cabral |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: ik wacht liever op een antwoord van ons. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aston Villa is wel van een beduidend ander niveau.
0-1 Albrighton
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
jah maar kijk ook effe hoe wij scoren
1-1 castiagnos |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: kan ik me voorstellen, was bang dat je zat te pissen...zo snel tegendoelpunt...:P |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
als je de jonkies zo ziet voetballen dan moet je Bruins toch NOOIT meer opstellen! |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
als je ze zo ziet spelen dan dmoet je dus EL DRAMADI nooit op stellen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ik zie toch een paar spelers die echt niets bij feyenoord te zoeken hebben.... die in positieve zin opvallen zijn : Bruno (van Gobbel 2), Leerdam (nog wel licht), Castaignos (samen met Tomasson mooie voorhoede)
Lumb: komt bijna geen pass aan Mokotjo: is piepertje....maar kan wel wat Wijnaldum: behalve het schot tegen de paal, ligt halve wedstrijd languit (verkeerde schoenen?) Auassar: leuke speler voor Feyenoord 2
Ze spelen wel fris, en brutaal....als de basisspelers nou eens met deze inzet zouden spelen.....leukere wedstrijd dan gisteren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die actie van Castaignos vlak voor rust, langs de zijlijn, prachtig!
Cabral speelt ook goed.
Valt me helemaal niet tegen tot nu toe! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Lumb: onderschept werkelijk alles Mokotjo: Verdedigt goed mee Wijnaldum: kan nog steeds niet scoren Auasar: Ehhhhhhmmmmm ..... |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ik kan er wel vrolijk van worden als ik zo onze jonkies zie ballen hoor.. Spelen met meer frisheid, lef en elan als de vaste keus van gister. Zie zelfs een paar trucjes langs de zijlijn van die broekies. Niets dan respect! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 22:59 schreef henkie1969 het volgende:ik zie toch een paar spelers die echt niets bij feyenoord te zoeken hebben.... die in positieve zin opvallen zijn : Bruno (van Gobbel 2), Leerdam (nog wel licht), Castaignos (samen met Tomasson mooie voorhoede) Lumb: komt bijna geen pass aan Mokotjo: is piepertje....maar kan wel wat Wijnaldum: behalve het schot tegen de paal, ligt halve wedstrijd languit (verkeerde schoenen?) Auassar: leuke speler voor Feyenoord 2 Ze spelen wel fris, en brutaal....als de basisspelers nou eens met deze inzet zouden spelen.....leukere wedstrijd dan gisteren Nou..allemaal verkopen dan maar he!
als we jou niet hadden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t leuk om te zien en vind er niet 1 slecht.
AV valt me wel tegen. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
tegendoelpunt was een fout van Mokotjo...had ff een dip daarna maar herstelde goed...Wijnaldum speelt niet stijf op rechts en is daardoor nadrukkelijker aanwezig. Indi en Leerdam nog foutloos...had ik niet verwacht! tot op heden bovenverwachting...kan niet inschatten met hoeveel niet vaste waardes A.V. speelt... niettemin...dit geeft weer hoop en dat had ik wel nodig naar gisteren... |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Heel knap hoe deze jonge jongens zich hebben herpakt. Leuke wedstrijd.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind Auassar wel een beetje tegenvallen als ik eerlijk ben, af en toe wat slordig in de passing. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: misschien eens leren lezen ?? zo kritisch ben ik niet....ze hebben nog wel wat te leren, maar van mij hoeven ze niet weg...zoals ik al zei : als de basisspelers ook eens met zoveel passie zouden spelen... maar ja, voor die ene hersencel van jou is lezen ook echt lastig....misschien moet je het eens voor laten lezen...dan snap je het misschien |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 23:05 schreef MMM het volgende:[..] Vind Auassar wel een beetje tegenvallen als ik eerlijk ben, af en toe wat slordig in de passing. ik heb nog liever bruins, en dat zeg heel wat! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat dan weer niet hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 23:06 schreef henkie1969 het volgende:[..] misschien eens leren lezen ?? zo kritisch ben ik niet....ze hebben nog wel wat te leren, maar van mij hoeven ze niet weg...zoals ik al zei : als de basisspelers ook eens met zoveel passie zouden spelen... maar ja, voor die ene hersencel van jou is lezen ook echt lastig....misschien moet je het eens voor laten lezen...dan snap je het misschien je bent gewoon een zeikerd, t enige wat je kan is piepen. Jankmuil. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: tuurlijk jochie...als iemand het niet eens is met jou.... maar goed...ieder zijn mening....zolang we maar achter feyenoord blijven staan.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 23:05 schreef MMM het volgende:[..] Vind Auassar wel een beetje tegenvallen als ik eerlijk ben, af en toe wat slordig in de passing. Maar slecht is een te groot woord. Ik kan echt in 1 helft niet beoordelen of iemand tekort komt.
Sommige mensen kunnen dat blijkbaar al na 5 minuten, die hebben denk ik hun roeping gemist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 23:08 schreef henkie1969 het volgende:[..] maar goed...ieder zijn mening....zolang we maar achter feyenoord blijven staan.... eens. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: zie je, we komen er wel uit :D |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 23:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar slecht is een te groot woord. Ik kan echt in 1 helft niet beoordelen of iemand tekort komt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar al na 5 minuten, die hebben denk ik hun roeping gemist. Daar ben ik het dan wel weer mee eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt, ik vind je soms alleen wat kort door de bocht... |
|
|
|