|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 13:13 schreef Enigma het volgende:Als laatste; heeft die Munsterman drie zeer goede aankopen gedaan voor weinig; Rosales, Chadli en die linksachter uit België. Waarom worden we steeds afgetroefd?? Zijn zij nou zo slim of is ons bestuur zo laks, traag en dom?? Het moet nog maar blijken of het goede aankopen zijn, maar het is wel een gegeven dat spelers niet meer zo makkelijk naar Ajax gaan en dat is toch een teken aan de wand. Goeie spelers gaan net zo makkelijk naar Heerenveen of Twente en dat is in het verleden wel eens anders geweest. Bij de column van Wim Kieft gisteren in de Telegrof sluit ik me volledig aan en hij raakt hierbij een gevoelige snaar aan alles wat met Ajax te maken heeft.
Ajax moet als club een positieve uitstraling creeren en dan is slimheid tonen essentieel. Binnen Ajax lijkt men zich dat nu ook te realiseren, want Ajax gaat beginnen om oud-spelers in het zonnetje te zetten wanneer ze jarig zijn. Dat had allang in een eerder stadium moeten gebeuren, maar beter te laat dan nooit. Het moet voor oud-spelers, trainers en iedereen die zich met Ajax verbonden voelt een fijn gevoel geven wanneer men richting Amsterdam reist. Het draagt bij aan een positieve uitstraling en hoe beter de uitstraling hoe beter de resultaten worden. Ook scheidsrechters voelen dat en een scheidsrechter in een warm nest is positief beinvloedbaar.
Om te stellen dat Ajax een dramatische seizoensstart meemaakt, gaat mij te ver. Als Ajax woensdag Paok oprolt, is iedereen weer positief en gaan we met een lekker gevoel de competitie beginnen. De basisopstelling van vorig seizoen is behoudens Pantelic intact gebleven en El Hamdaoui is daarvoor in de plaats gekomen. De kritiek op Eriksen en de Zeeuw vind ik onterecht, het heeft gewoon tijd nodig om weer in het ritme te komen. De Zeeuw van vorig seizoen is dezelfde als die van nu en het kan niet zo zijn dat hij er nu niks meer van kan, geduld is een schone zaak. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 03:19 schreef alibabba het volgende:Het is onzin om te stellen dat Ajax een dramatische seizoenstart maakt, enkele spelers zijn amper hersteld van het WK en hebben tijd nodig om in het ritme te komen. Twente was vandaag ( gister ) slimmer in de passing, maar het elftal van Ajax heeft veel meer kwaliteit. Suk is Ajax-onwaardig en het word tijd dat Eriksen als een belangrijke schakel word ervaren. Hij is nog jong en begrijpelijk dat hij nog niet de rust beheerst dat Ajax nodig heeft. Het is een fase in zijn ontwikkeling, maar hoe ouder hij word des te beter AJAX functioneert. Het is vorig seizoen gebleken dat Ajax de tegenstander zijn wil kan opleggen, maar RUST is het woord om dat een vervolg te geven. Eriksen is in de toekomst in staat om dat belangrijke element in vervoering te brengen. Trouwens de rode kaart van Suarez vond ik een onterechte, want hij had absoluut niet de intentie om zijn tegenstander te blesseren. Fel ingaan op de bal hoeft niet te betekenen dat iemand bewust een speler wil tackelen. een rode kaart kun je ook krijgen omdat er gevaar bestaat de tegenstander ernstig te blesseren. Dat hoeft zelfs nog niet bewust te gebeuren. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
al dat gezwam over nieuwe spelers. Geld is op, basta. Liever nu verliezen dan zijn we woensdag scherp. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Dramatische seizoensstart omdat je de JC schaal niet heb gewonnen... Man stel je niet zo aan... Urby was gister zeker goed heb weer genoten van die jongen... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 21:16 schreef Guyt het volgende:Dramatische seizoensstart omdat je de JC schaal niet heb gewonnen... Man stel je niet zo aan... Urby was gister zeker goed heb weer genoten van die jongen... tja...urby viel zeker niet slecht in...maar om nou te zeggen dat het een linksbuiten is van het niveau waarvan ik altijd hoop dat ajax echt beter wordt.....daar komt bij dat er gisteren een (veel te groot) aantal spelers er in mijn ogen uberhaupt niet veel van maakten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 23:15 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik vond het wel rood en die van Tiote later in de wedstrijd ook. In beide gevallen kwamen ze met gestrekt been in. Dan heb je het echt niet goed gezien, kijk maar terug, Suarez had z'n been half rond en helemaal niet gestrekt, tuurlijk ging hij er keihard in. Kijk het maar terug. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het is toch gebleken dat we weggespeeld werden op het middenveld in de eerste 20 minuten!!! Dacht je dat Ajax die sachaal niet wou winnen, natuurlijk wel! Een Dembele erbij ook tav Mounir zou een welkome versterking zijn! ik snap niet wat je zeurt over ons middenveld, dezelfde spelers wat vorig seizoen verrweg het sterkste middenveld was hebben we nog steeds, Vertongen was er niet bij en die ontlast het middenveld prima, je kon aan alles zien dat AJAX spelers zich probeerder te sparen en TWente er wel vol voor ging, toch zijn we in de tweede helft met 10 man helemaal niet in de problemen gekomen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 13:13 schreef Enigma het volgende:Na de wedstrijd tegen die Grieken gaf ik hier ook al aan dat we op bepaalde sleutelposities, voor Ajax dan wel te verstaan, de juiste spelers missen en dat vooral de absolute wil om te winnen er niet is.(Suárez uitgezonderd).Gra Ik vond Urby goed invallen en dat is dan de enige speler die op linksbuiten kan, ook al is hij een middenvelder in mijn ogen. Overigens ben ik van mening dat hij behoorlijk vooruitgang heeft geboekt en hoop ik alsnog dat hij blijft want hij voegt toch echt wel wat toe hoor. Sulejmani; grootste miskoop ooit van Ajax; loopt zelfingenomen het veld in, afgelopen woensdag ook al, en presteert ecth drie keer niks. Gauw verkopen of verhuren. Hij past niet bij Ajax. Aldeweireld; zonder Vertonghen aangeschoten wild. Kan het nog niet alleen. Ik ben bang dat de nigis er in is gekropen en dat dit team dood bloedt als een gewond hert. Volgens mij krijgt Jol het alleen weer voor elkaar als hij een LB en RB erbij krijgt met echte winnaarsmentaliteit (Odonkor zou super zijn!!) En hopelijk een talentje uit Roemenië of zo in de verdediging want die zijn vaak technisch en snoeihard. Mijn voorgevoel zegt dat we er woensdag keihard uitliggen en dat Groningen heel pittig wordt simpelweg omdat we Luis misen in Groningen en geen uitzicht heb een versterking LB of RB. Voorts is de mentale weerbaarheid erg zwak; lees de laatste 2 wedstrijden maar; een goal tegen en het kraakt overal. Ik hoop nogmaals dat er iets wordt gedaan op de markt of uit de jeugd iets doorschuiven anders wordt het heel eng dit seizoen. Ja, je kunt nu al voorzichtig een voorspelling doen over dit team en niet alleen wij.. Het is niet voor niks dat Jol dit al tijden roept en zelfs hiervoor wel weg wilde. Bestuur: doe iets!! (ook al heb ik totaal geen vertrouwen in dit bestuur maar dat heb al vaker geropen) En zet nou verdomme eens een capabale scouting neer en hoofd opleidingen; waar blijven onze zo beroemde talenten?? Als laatste; heeft die Munsterman drie zeer goede aankopen gedaan voor weinig; Rosales, Chadli en die linksachter uit België. Waarom worden we steeds afgetroefd?? Zijn zij nou zo slim of is ons bestuur zo laks, traag en dom?? Grappig dat je Sulejmani zo slecht vind/vond, toch heeft hij meer op de goal geschoten dat het hele elftal in de hele wedstrijd bij elkaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 18:01 schreef joey het volgende:Je zietdat ajax de scherpte nog mist.. De zeeuw is OP! Vd wiel vond ik gister echt spelen met een aditute van IK WIL WEG!.. (maargoed dat vind ik heh) En verder missen ze een tot nu toe een spits in het veld! Gister heeft Suarez Rood gekregen.. Leek vanuit me stoel.. niet veel..maar later was het toch wel zo..en toen was ajax klaar! Urby speelde goed.. Had er eigenlijk vanaf het begin in gemoeten.. Hoop dat ze woensdag weer lekker aanvallend gaan spelen.. begin van vorige wedstrij tegen paok was goed! Maar ze moeten nie terugvalen.. Voor de rest hebben ze natuulijk en barslechte voorbereiding gehad omda de belangrijke mensen gewoon er niet waren.. Wat was goed aan Urby dan?? Dat hij 4 keer de bal de tweede ring in schoot, of het balverlies dat hij telkkens leed doordat hij z'n acties te ver doorvoert?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben het helemaal eens met jou Remco, Urby speelde als een krant zoals overigens heel ons middenveld heel matig was. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Wat was goed aan Urby dan?? Dat hij 4 keer de bal de tweede ring in schoot, of het balverlies dat hij telkkens leed doordat hij z'n acties te ver doorvoert?? Zn inzet en zn felheid hij veroverde tegen Twente vaak de bal... En dat hij dan eens overschiet tja je kan het ook zien dat hij het tenminste probeert... En vlogen ze er tegen Feyenoord en Psv niet mooi in...Dus hij kan het wel...Je kunt Urby blijven neerhalen Remco en volgens mij hebben we daar al zoveel discussies over gehad... Ik vind hem goed en ben fan van hem... En jij heb duidelijk een haat naar die jongen toe dat wil zeggen al doet die jongen wat goed jij vind altijd wel een manier om hem in de grond te trappen... Dat mag jij mag je mening geven maar ik ben/word het wat Urby betreft niet met jou eens... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ben het helemaal eens met jou Remco, Urby speelde als een krant zoals overigens heel ons middenveld heel matig was. Urby was voor mij de uitblinker... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Niet doen Remco... niet doen... laat het vallen laat het gaan laat het los
|
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 01:35 schreef Guyt het volgende:[..] Zn inzet en zn felheid hij veroverde tegen Twente vaak de bal... En dat hij dan eens overschiet tja je kan het ook zien dat hij het tenminste probeert... En vlogen ze er tegen Feyenoord en Psv niet mooi in...Dus hij kan het wel...Je kunt Urby blijven neerhalen Remco en volgens mij hebben we daar al zoveel discussies over gehad... Ik vind hem goed en ben fan van hem... En jij heb duidelijk een haat naar die jongen toe dat wil zeggen al doet die jongen wat goed jij vind altijd wel een manier om hem in de grond te trappen... Dat mag jij mag je mening geven maar ik ben/word het wat Urby betreft niet met jou eens... heeft helemaal nix met haat te maken...heeft er simpelweg mee te maken dat Urby in ieder geval op de linksbuitenplek niets heeft wat je van een echte ajaxlinksbuiten mag verwachten....geen echte snelheid...geen passeeractie en eigenlijk ook niet echt een fantastische voorzet....tis een leuke voetballer als ie "kan komen" bv vanaf het middenveld maar als linksbuiten is het geen geschikte keuze... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Inderdaad patrick.. als ik dan nog op de eerste 3 redens mag reageren van guyt xD Inzet en felheid zijn leuk.. Kuyt, suarez of suk hebben dat(zo snel als ik wat kon bedenken zouden wel meer spelers hebben) ook.. Maar dat maakt hun geen goede voetballer..
Kuyt is een goede voetballer geworden bij liverpool omdat hij veel scoorde.. Suarez heeft een actie en kan ook nog eens scoren.. Suk dat is nu geen goede speler. Waarom? Hij kan net als ema niets anders dan alleen inzet tonen.. Maar bij suk heeft dat nog zin.. Bij ema niet.. want hij word al ouder enzo.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: dat zegt dan wel heel veel over de rest van de spelers hoor.....goeiegenade!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: HET MOET SORRY:):):):):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: in negatieve zin neem ik aan??????
3 schoten op goal, waarvan ze 1 bal nog steeds aan het zoeken zijn, de tweede een man in de derde ring raakte(jaja dat is een clubrecord) en zijn topet voor eeuwig heeft gesloopt, en de derde haalde de achterlijn niet eens...... Maar goed je zal het dan wel over die twee voorzetten hebben, waarvan 1 bal waarschijnlijk naast de nog niet teruggevonden bal ligt, en die andere was zolang onderweg, dat die pas werd uitverdedigd naar het douchen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 01:35 schreef Guyt het volgende:[..] Zn inzet en zn felheid hij veroverde tegen Twente vaak de bal... En dat hij dan eens overschiet tja je kan het ook zien dat hij het tenminste probeert... En vlogen ze er tegen Feyenoord en Psv niet mooi in...Dus hij kan het wel...Je kunt Urby blijven neerhalen Remco en volgens mij hebben we daar al zoveel discussies over gehad... Ik vind hem goed en ben fan van hem... En jij heb duidelijk een haat naar die jongen toe dat wil zeggen al doet die jongen wat goed jij vind altijd wel een manier om hem in de grond te trappen... Dat mag jij mag je mening geven maar ik ben/word het wat Urby betreft niet met jou eens... Ik heb helemaal geen hat naar deze jongen integendeel, ik vond het altijd een heel groot talent met veel mogelijkheden, alleen dat is hij nu nog steeds snap je??, hij heeft tot nu toe nog nooit de stap naar een goede voetballer die constant een 7 speelt kunnen maken. en dat is toch wel nodig als je bij AJAX goed wilt zijn...
Ik vind het enkel grappig dat mensen zeggen dat hij goed was, net als jij nu, je zegt dat hij veel ballen veroverde?? ja dat kan kloppen, maar wat je er niet bij verteld is dat het vaak kwam doordat hij zelf heel erg vaak dom balverlies leed, en dat dus moet goedmaken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco... je hebt echt geen verstand van voetbal sorry.. en waar leed hij bal verlies ? doe die anti urby bril is af en geniet van zijn acties.. en hoevaak is die jongen niet verkeerd neer gezet door welke trainer dan ook ? gewoon een jojo.. en je kan niet ontkennen dat toen urby erin kwam Ajax aan de linker kant beter speelde en dat is NIET de eerste keer.. weet je wie nu echt niks brengt en waarik het talent totaal niet van zie ? Eriksen.. Ema probeert teminste een actie te maken.. eriksen legt hem alleen terug.. ik blijf erbij laat urby daar maar staan en je kunt gaan genieten... mits je de anti bril keer afzet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 13:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb helemaal geen hat naar deze jongen integendeel, ik vond het altijd een heel groot talent met veel mogelijkheden, alleen dat is hij nu nog steeds snap je??, hij heeft tot nu toe nog nooit de stap naar een goede voetballer die constant een 7 speelt kunnen maken. en dat is toch wel nodig als je bij AJAX goed wilt zijn... Ik vind het enkel grappig dat mensen zeggen dat hij goed was, net als jij nu, je zegt dat hij veel ballen veroverde?? ja dat kan kloppen, maar wat je er niet bij verteld is dat het vaak kwam doordat hij zelf heel erg vaak dom balverlies leed, en dat dus moet goedmaken. noem jij is 1 speler die wel constant een 7 haalt ? en je hebt het over bal verlies en niet mee verdedigen.. suarez verliest vaker de bal dan urby en die verdedigd inderdaad niet mee terug wat urby dus wel goed doet.. als Anita opkomt laat urby zich zakken iets wat suarez dus niet doet.. dus wat is het verschil ? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vond het verschil in volwassenheid tussen twente en Ajax enorm...daar stonden mannen, bij Ajax mietjes. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 14:08 schreef nummer10 het volgende:[..] noem jij is 1 speler die wel constant een 7 haalt ? en je hebt het over bal verlies en niet mee verdedigen.. suarez verliest vaker de bal dan urby en die verdedigd inderdaad niet mee terug wat urby dus wel goed doet.. als Anita opkomt laat urby zich zakken iets wat suarez dus niet doet.. dus wat is het verschil ? het verschil?? ca 30 doelpunten per jaar en een (geschatte) transferwaarde van ca € 30.000.000,-- verschil genoeg???? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 14:06 schreef nummer10 het volgende:remco... je hebt echt geen verstand van voetbal sorry.. en waar leed hij bal verlies ? doe die anti urby bril is af en geniet van zijn acties.. en hoevaak is die jongen niet verkeerd neer gezet door welke trainer dan ook ? gewoon een jojo.. en je kan niet ontkennen dat toen urby erin kwam Ajax aan de linker kant beter speelde en dat is NIET de eerste keer.. weet je wie nu echt niks brengt en waarik het talent totaal niet van zie ? Eriksen.. Ema probeert teminste een actie te maken.. eriksen legt hem alleen terug.. ik blijf erbij laat urby daar maar staan en je kunt gaan genieten... mits je de anti bril keer afzet tis inderdaad zo dat iedereen het samen met remco verkeerd ziet...geloof dat de topclubs zich reeds nu al bij Aja x hebben gemeld voor eriksen en dat Urby volgend jaar tranfervrij de deur uitloopt...maar denk idd dat de scouts van bv Arsenal er inderdaad ook geen bal van snappen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat zou best kunnen... en geloof ik wel dat het een talent is maar NIET op de linkerkant.. en al helemaal geen linksbuiten.. wil hem wel eens zien op 10 zoals in jong ajax.. en ja de transferwaarde is hoger dat klopt als een bus.. de doelpunten die hij maakt zijn er ook meer klopt ook.. neemt niet weg dat er meer voetbal is aan de linker kant met Urby.. Urby moet gewoon wat brutaler worden daar voorin.. en nog ff over eriksen.. kan jij mij 5 goeie dingen opnoemen zins vorig jaar van hem ? mooi doelpunt ? mooie pass ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:23 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] tis inderdaad zo dat iedereen het samen met remco verkeerd ziet...geloof dat de topclubs zich reeds nu al bij Aja x hebben gemeld voor eriksen en dat Urby volgend jaar tranfervrij de deur uitloopt...maar denk idd dat de scouts van bv Arsenal er inderdaad ook geen bal van snappen.. nou denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.. alleen er zijn weinig mensen die zin hebben om tegen remco in te gaan en jou over Urby.. waarom ? wat een ander namelijk ookzegt .. remco en jou wil is wet.. respect voor een ander zijn mening is er niet bij... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:34 schreef nummer10 het volgende:[..] nou denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.. alleen er zijn weinig mensen die zin hebben om tegen remco in te gaan en jou over Urby.. waarom ? wat een ander namelijk ookzegt .. remco en jou wil is wet.. respect voor een ander zijn mening is er niet bij... knappe inhoudelijke opmerking van je... je kent me niet eens, je weet dus ook helemaal niet of ik jou mening wel of niet respecteer, maar om je uit de droom te helpen, dat respecteer ik wel, ik verdedig enkel mijn mening, en blijkbaar is dat voor sommige mensen wat te veel, en gaan ze lopen janken, sorry dat ik daar niet mee kan zitten. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:32 schreef nummer10 het volgende:dat zou best kunnen... en geloof ik wel dat het een talent is maar NIET op de linkerkant.. en al helemaal geen linksbuiten.. wil hem wel eens zien op 10 zoals in jong ajax.. en ja de transferwaarde is hoger dat klopt als een bus.. de doelpunten die hij maakt zijn er ook meer klopt ook.. neemt niet weg dat er meer voetbal is aan de linker kant met Urby.. Urby moet gewoon wat brutaler worden daar voorin.. en nog ff over eriksen.. kan jij mij 5 goeie dingen opnoemen zins vorig jaar van hem ? mooi doelpunt ? mooie pass ? hij speelt toch ook geen linksbuiten.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:43 schreef remco k het volgende:[..] knappe inhoudelijke opmerking van je... je kent me niet eens, je weet dus ook helemaal niet of ik jou mening wel of niet respecteer, maar om je uit de droom te helpen, dat respecteer ik wel, ik verdedig enkel mijn mening, en blijkbaar is dat voor sommige mensen wat te veel, en gaan ze lopen janken, sorry dat ik daar niet mee kan zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door Patrick Buisman -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 14:08 schreef nummer10 het volgende:[..] noem jij is 1 speler die wel constant een 7 haalt ? en je hebt het over bal verlies en niet mee verdedigen.. suarez verliest vaker de bal dan urby en die verdedigd inderdaad niet mee terug wat urby dus wel goed doet.. als Anita opkomt laat urby zich zakken iets wat suarez dus niet doet.. dus wat is het verschil ? Suarez hoeft niet mee te verdedigen en 35 goals en 17 assist in 32 eredivisiepotjes en hij speelt vanaf de rechterzijde, Urby vanaf de linkerzijde 5 goals en 3 assists in 32 wedsrtijden....
Snap je het verschil, of heb je cht geen verstand van voetbal, het zou je sieren als je trouwens eens stopt met dat soort domme opmerkingen, jij die predkt dat ik een ander zijn mening niet respecteer, maar zelf post je zowat tegen iedereen dat de ander geen verstand heeft van voetbal.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:34 schreef nummer10 het volgende:[..] nou denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.. alleen er zijn weinig mensen die zin hebben om tegen remco in te gaan en jou over Urby.. waarom ? wat een ander namelijk ookzegt .. remco en jou wil is wet.. respect voor een ander zijn mening is er niet bij... heejjj nummertje 10...ik geef hier sinds 2 dagen reactie op dit forum...wellicht dat je even voor jezelf kunt spreken waarom mensen niet tegen een ander in durven gaan...mijn wil is wet zeg je?? whahahaha...van mij mag iedereen zijn mening geven en de bedoeling van een forum is volgens mij dat je elkaars mening respecteert..dus voordat je jezelf in de positie plaatst dat je denkt namens anderen te kunnen spreken eerst even dit: feit is dat jouw schriftelijke kwaliteiten bagger zijn....mocht je je nu ooit eens op een fatsoenlijke wijze kunnen uitdrukken nodig ik je van harte uit weer op mijn berichtjes te reageren...zolang je daartoe niet in staat blijkt (en volgens mij is dat nog heel erg lang) lijkt het me het meest simpel als je je inhoudelijk niet meer met mijn berichtjes bezig houdt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 14:06 schreef nummer10 het volgende:remco... je hebt echt geen verstand van voetbal sorry.. en waar leed hij bal verlies ? doe die anti urby bril is af en geniet van zijn acties.. en hoevaak is die jongen niet verkeerd neer gezet door welke trainer dan ook ? gewoon een jojo.. en je kan niet ontkennen dat toen urby erin kwam Ajax aan de linker kant beter speelde en dat is NIET de eerste keer.. weet je wie nu echt niks brengt en waarik het talent totaal niet van zie ? Eriksen.. Ema probeert teminste een actie te maken.. eriksen legt hem alleen terug.. ik blijf erbij laat urby daar maar staan en je kunt gaan genieten... mits je de anti bril keer afzet Hij leed balverlies bij IEDERE actie die hij probeerde te maken, zonder uitzondering.
Grappig dat jij een ander beschuldigd geen verstand van voetbal te hebben, en dan zelf roepen dat Eriksen geen talent is. ARSENAL en een aantal andere topclubs waaronder BArcelona volgen deze jongen al tijden, en hij Arsenal wou hem afgelopen seizoen al binnenhalen.
Ach ja, volgens jou hebben Jol Wenger Guardiola Cruiyff Bergkamp Olsen en weet ik veel wie er nog meer erg lirisch zijn over deze jongen, dus gewoon GEEN VERSTAND van voetbal. Deze opmerking zegt ALLES over je eigen verstand van voetbal, je mag zelf uitzoeken wat ik ermee bedoel... |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik heb niet alle reacties gelezen omdat het er al erg veel zijn. Ik hoop dus maar dat ik niet iemand na-praat.
Maar ten eerste vond ik AJAX tegen PAOK geweldig spelen de eerste helft, maar helaas ging die 2de goal er niet in. 2de helft speelde ajax iets minder maar kwam ook niet in de problemen. Die goal van paok was gewoon een heel goede counter. Maar woensdag maakt ajax het gewoon af! let maar op!
Wat de JCS betreft; AJAX kwam door een fout op achterstand, was ff de kluts kwijt, begon daarna te dicteren en kreeg toen een terecht rode kaart. Vanaf dan ben je klaar. Tegen dit twente win je niet ff met 10man. Maar Twente heeft volgens mij geen kans gecreerd met een man meer! Ook dit geeft mij dan weer voldoende vertrouwen voor de toekomst. Ik vond trouwens Oleguer met kop en schouders de beste man van AJAX kant. Maar goed, basisspeler zal hij terecht nooit worden!
AJAX gaat gewoon door in de CL, al wordt het na deze ronde wel lastig om de poulefase te halen. En AJAX wordt dit jaar 100% cker kampioen... watch my words!
MZZL! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:32 schreef nummer10 het volgende:dat zou best kunnen... en geloof ik wel dat het een talent is maar NIET op de linkerkant.. en al helemaal geen linksbuiten.. wil hem wel eens zien op 10 zoals in jong ajax.. en ja de transferwaarde is hoger dat klopt als een bus.. de doelpunten die hij maakt zijn er ook meer klopt ook.. neemt niet weg dat er meer voetbal is aan de linker kant met Urby.. Urby moet gewoon wat brutaler worden daar voorin.. en nog ff over eriksen.. kan jij mij 5 goeie dingen opnoemen zins vorig jaar van hem ? mooi doelpunt ? mooie pass ? wat een werkelijk onzinnige vraag....uiteraard heeft Eriksen 5 goede dingen laten zien...overigens net zo als Emanuelson....maar het lijkt me niet een juiste vergelijking tussen een jongen als Emanuelson die toch al wat jaren de kans heeft zich bij Ajax te bewijzen en een jongen als Eriksen die net komt kijken...maar geloof wat je wilt geloven..ieder zijn waarheid...Eriksen gaat niet net zolang het talent worden als Emanuelson...deze is namelij nooit echt van dat predikaat afgekomen...heb ook nooit aangegeven dat Emanuelson een slechte voetballer is...heb alleen aangegeven dat hij er absoluut niet in slaagt Ajax een echte linksbuiten te brengen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:32 schreef nummer10 het volgende:dat zou best kunnen... en geloof ik wel dat het een talent is maar NIET op de linkerkant.. en al helemaal geen linksbuiten.. wil hem wel eens zien op 10 zoals in jong ajax.. en ja de transferwaarde is hoger dat klopt als een bus.. de doelpunten die hij maakt zijn er ook meer klopt ook.. neemt niet weg dat er meer voetbal is aan de linker kant met Urby.. Urby moet gewoon wat brutaler worden daar voorin.. en nog ff over eriksen.. kan jij mij 5 goeie dingen opnoemen zins vorig jaar van hem ? mooi doelpunt ? mooie pass ? Assist tegen feyenoord van grote schoonheid, Assist tegen Psv van grote schoonheid, veel steekballetjes tussen de linies wat grote kansen heeft opgeleverd...
Andere vraag dan voor jou. Eriksen heeft slechts 15 wedstrijden gespeeld en Urby afgelopen seizoen 31.
Ik moest van jou 5 momenten noemen van Eriksen, noem jij er dan even 10 van Urby?????
Ik zal je meteen uit de droom helpen.
Urby is in de gehele competitie nog niet bij 10 goals betrokken geweest. en dat in zijn 5e seizoen als AJACIED, je kunt niet ontkennen dat dat diep triest is voor iemand die linksbuiten speelt bij een team dat 105 goals heeft gemaakt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:52 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] heejjj nummertje 10...ik geef hier sinds 2 dagen reactie op dit forum...wellicht dat je even voor jezelf kunt spreken waarom mensen niet tegen een ander in durven gaan...mijn wil is wet zeg je?? whahahaha...van mij mag iedereen zijn mening geven en de bedoeling van een forum is volgens mij dat je elkaars mening respecteert..dus voordat je jezelf in de positie plaatst dat je denkt namens anderen te kunnen spreken eerst even dit: feit is dat jouw schriftelijke kwaliteiten bagger zijn....mocht je je nu ooit eens op een fatsoenlijke wijze kunnen uitdrukken nodig ik je van harte uit weer op mijn berichtjes te reageren...zolang je daartoe niet in staat blijkt (en volgens mij is dat nog heel erg lang) lijkt het me het meest simpel als je je inhoudelijk niet meer met mijn berichtjes bezig houdt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En zoals verwacht stopt meneer met reageren, beantwoord nooit fatsoenlijk een vraag, en komt over een tijdje weer even om iemand hier af te zeiken. maar goed dat zijn we van hem wel gewend.
@Patrick Buisman, je hebt hier wel eerder gereageerd toch, je naam komt me iig erg bekend voor |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:00 schreef remco k het volgende:En zoals verwacht stopt meneer met reageren, beantwoord nooit fatsoenlijk een vraag, en komt over een tijdje weer even om iemand hier af te zeiken. maar goed dat zijn we van hem wel gewend. @Patrick Buisman, je hebt hier wel eerder gereageerd toch, je naam komt me iig erg bekend voor welke meneer stopt er nu met reageren??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door Patrick Buisman -- |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:00 schreef remco k het volgende:En zoals verwacht stopt meneer met reageren, beantwoord nooit fatsoenlijk een vraag, en komt over een tijdje weer even om iemand hier af te zeiken. maar goed dat zijn we van hem wel gewend. @Patrick Buisman, je hebt hier wel eerder gereageerd toch, je naam komt me iig erg bekend voor ja maar dat is echt maanden en maanden geleden....toen hadden we hier zo een jankerd die de hele tijd tot aan zijn elleboog in de kont van Maarten zat....nu hebben we een Urby aanhanger die van mening is dat Urby de ster op linksbuiten is....vraag me soms af of we het wel over dezelfde spelers hebben.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Patrick heeft heel lang geleden gereageerd ja.. xD Leuk dat hij er is.. Maar over maarten hebben vele gelijk gehad patrick.. Maarten is een topkeeper.. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote: Ik heb begrepen dat 2 x geel en dus rood geen schorsing opleverd voor de competitie, maar wel voor de beker. Direct rood dus wel. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 17:00 schreef freakie het volgende:Patrick heeft heel lang geleden gereageerd ja.. xD Leuk dat hij er is.. Maar over maarten hebben vele gelijk gehad patrick.. Maarten is een topkeeper.. hihihihi...ja vooral die prachtige inspeelpass afgelopen wedstrijd....vrees dat hij nog steeds niet die topkeeper is waarvan iedereen hoopt dat hij het al zou zijn... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja je kan natuurlijk alles slecht vinden.. Maar maarten is nu toch de belangrijkste schakel geweest bij het nederlands elftal.. En ook toch in de wedstrijden tegen twente en paok.. Want hij heeft toch best moeilijke ballen gehouden.. Dat je een fout maakt bij een wedstrijd waar de trainer eigenlijk al had gezegt.. Ach deze is niet echt heel belangrijk dan speel je al niet goed.. Maarten die neemt de schuld op zich.. Goed van hem maar hij had ook kunnen zegge.. HET IS EEN KLOTE VOORBEREIDING... IK HAD ER LIEVER NIET INGESTAAN... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik geef je gelijk van dat het een blunder is.. Maar zoiets doe je niet als je gefocust bent.. Een verhoeven of een keeper van IJFC..(Club van ijsselstein..) Zou dan niet eens doen.. Dit is een voorbeeld van laks zijn.. Niet communiceren.. Een blunder die eigenlijk niks met kwaliteit te maken heeft... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:11 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] ja maar dat is echt maanden en maanden geleden....toen hadden we hier zo een jankerd die de hele tijd tot aan zijn elleboog in de kont van Maarten zat....nu hebben we een Urby aanhanger die van mening is dat Urby de ster op linksbuiten is....vraag me soms af of we het wel over dezelfde spelers hebben.... HAHAHA, jij bedoelt Krunk...... HAHA, die is hier al in geen maanden geweest... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik snap als 1 van de weinigen hier nummer 10 wel!!!!maar ja wij zijn geen voetbalkenners natuurlijk! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 17:22 schreef freakie het volgende:Ja je kan natuurlijk alles slecht vinden.. Maar maarten is nu toch de belangrijkste schakel geweest bij het nederlands elftal.. En ook toch in de wedstrijden tegen twente en paok.. Want hij heeft toch best moeilijke ballen gehouden.. Dat je een fout maakt bij een wedstrijd waar de trainer eigenlijk al had gezegt.. Ach deze is niet echt heel belangrijk dan speel je al niet goed.. Maarten die neemt de schuld op zich.. Goed van hem maar hij had ook kunnen zegge.. HET IS EEN KLOTE VOORBEREIDING... IK HAD ER LIEVER NIET INGESTAAN... Belangrijkste man bij Oranje is een beetje onzin Freaky, hij was goed maar niet onmisbaar... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjah remco er zijn mensen die werken en niet zoveel kunnen reageren als koos werkloos.. kijk deze discusie is zinloos.. ik vind Urby een Topper jij vind mister ik durf niemand aan te spelen dus leg ik hem maar terug een topper.. sorry ik zie gewoon HET talent eriksen nog niet in Ajax 1.. heb me mateloos lopen te ergeren tegen twente hoevaak hij de bal wel niet terug legt.. en het klopt inderdaad dat er via suarez meer assists zijn.. de bal gaat ook veel meer via rechts omdat daar meer voetbal is met vdwiel achterin.. de gehele rechterkant is gewoon sterker.. ieder blind paard kan toch verdorie zien dat als ema erin komt op links dat het aan de linker kant beter draait.. maar goed laten we hier mee stoppen ieder zijn mening.. en patrick over steek waren wij het toen de tijd eens... en nog steeds denk ik.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco dat was hij wel.. Steek was een van de belangrijkste spelers van het wk.. En zowiezo de beste keeper van het wk.. Bijna iedere keeper maakte blunders.. Maar hij niet.. |
|
|
|