|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 18:16 schreef nummer10 het volgende:tjah remco er zijn mensen die werken en niet zoveel kunnen reageren als koos werkloos.. kijk deze discusie is zinloos.. ik vind Urby een Topper jij vind mister ik durf niemand aan te spelen dus leg ik hem maar terug een topper.. sorry ik zie gewoon HET talent eriksen nog niet in Ajax 1.. heb me mateloos lopen te ergeren tegen twente hoevaak hij de bal wel niet terug legt.. en het klopt inderdaad dat er via suarez meer assists zijn.. de bal gaat ook veel meer via rechts omdat daar meer voetbal is met vdwiel achterin.. de gehele rechterkant is gewoon sterker.. ieder blind paard kan toch verdorie zien dat als ema erin komt op links dat het aan de linker kant beter draait.. maar goed laten we hier mee stoppen ieder zijn mening.. en patrick over steek waren wij het toen de tijd eens... en nog steeds denk ik.. Koos werkloos?? of vakantie een een hele goede baan, een eigen bedrijf laten opstarten daardoor dus meer vrije tijd dan iemand die aan de lopende band bij de stork staat. Sorry dat het met sommige mensen wel goed gaat en dat sommige mensen wel succelvol zijn.
Maar goed iedere coach zal het wel verkeerd zien in Eriksen, en inderdaad afgelopen pot was hij niet goed, maar Urby nog veel slechter.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 18:25 schreef freakie het volgende:Ja remco dat was hij wel.. Steek was een van de belangrijkste spelers van het wk.. En zowiezo de beste keeper van het wk.. Bijna iedere keeper maakte blunders.. Maar hij niet.. hij was heel goed, maar niet de belangrijkste man bij Oranje, dat is gewoon onzin... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Als je goed leest.. Zeg ik een van de belangrijkste mannen.. Hij was samen met sneijder en van bommel de belangrijkste speler.. Hij heeft geweldige reddingen gehad.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: ja maar dat is ook iemand die er alleen maar genoegen in schept anderen af te zeiken zonder ook maar op enig moment inhoudelijk te kunnen reageren.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: ja idd KRUNK.....volgens mij heeft die een definitieve ban gekregen.....whahahaha...grappig mannetje was dat... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 18:15 schreef joduh het volgende:ik snap als 1 van de weinigen hier nummer 10 wel!!!!maar ja wij zijn geen voetbalkenners natuurlijk! als jij je op het gelijke niveau als nummertje 10 zet heb je inderdaad gelijk met je opmerking... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 18:25 schreef freakie het volgende:Ja remco dat was hij wel.. Steek was een van de belangrijkste spelers van het wk.. En zowiezo de beste keeper van het wk.. Bijna iedere keeper maakte blunders.. Maar hij niet.. tja...daarom stond ie ook als onbetwiste nummer 1 keeper in het elftal van beste spelers van het WK...maar waarschijnlijk is dit elftal samengesteld door een heel stel onwetenden... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 19:16 schreef freakie het volgende:Als je goed leest.. Zeg ik een van de belangrijkste mannen.. Hij was samen met sneijder en van bommel de belangrijkste speler.. Hij heeft geweldige reddingen gehad.. dat is dan wel weer waar.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha patrick inderdaad ze zullen wel allemaal geen verstand hebben xDxD Nee steek is een geweldige keeper en veel verder dan vermeer dat zowiezo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 17:22 schreef freakie het volgende:Ja je kan natuurlijk alles slecht vinden.. Maar maarten is nu toch de belangrijkste schakel geweest bij het nederlands elftal.. En ook toch in de wedstrijden tegen twente en paok.. Want hij heeft toch best moeilijke ballen gehouden.. Dat je een fout maakt bij een wedstrijd waar de trainer eigenlijk al had gezegt.. Ach deze is niet echt heel belangrijk dan speel je al niet goed.. Maarten die neemt de schuld op zich.. Goed van hem maar hij had ook kunnen zegge.. HET IS EEN KLOTE VOORBEREIDING... IK HAD ER LIEVER NIET INGESTAAN... Hier zeg je zelf :DE BELANGRIJKSTE SCHAKEL GEWEEST VOOR HET NEDERLANDS ELFTAL........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 19:28 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] als jij je op het gelijke niveau als nummertje 10 zet heb je inderdaad gelijk met je opmerking... Joduh is een prima gozerdje echt waar, doet geen vlieg kwaad, en je kan ermee/om lachen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 19:33 schreef freakie het volgende:Hahaha patrick inderdaad ze zullen wel allemaal geen verstand hebben xDxD Nee steek is een geweldige keeper en veel verder dan vermeer dat zowiezo.. dat is dan wel weer waar... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco ik zie het zelf ook maar dat was niet de bedoeling om het zo op te schrijven! Mijn fout! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ok geen probleem HAHAHA zie je wel we kunnen het wel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nou ,jij kan wel overdrijven zeg?geen vlieg kwaad???zeg dat ff tegen die blauwpetten dan.!!;) maarre die hennie buisman heeft het bekkie wel groot zat eiguluk? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco we kunnen het zeker ja xD |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: sorry joduh...sorry |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 20:26 schreef joduh het volgende:[..] nou ,jij kan wel overdrijven zeg?geen vlieg kwaad???zeg dat ff tegen die blauwpetten dan.!!;) maarre die hennie buisman heeft het bekkie wel groot zat eiguluk? HAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 20:26 schreef joduh het volgende:[..] nou ,jij kan wel overdrijven zeg?geen vlieg kwaad???zeg dat ff tegen die blauwpetten dan.!!;) maarre die hennie buisman heeft het bekkie wel groot zat eiguluk? owww...toch geen sorry joduh...echt geen sorry..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Even over het seizoensstart.. Het is een hele slechte voorbereiding dit seizoen.. Nu staat er zelfs dat enoh gewoon opgeroepen gaat worden.. het is te zot voor woorden... we kunnen beter de eerste 2 wedstrijden niet spelen.. Want dan hebben we tenminste nog een beetje voorbereiding.. Iedere speler liep vorig jaar op hun laatste stukje energie.. Wat moet dat dit seizoen worden? Want zoon slechte voorbereiding kan niet goed gaan.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 11:15 schreef freakie het volgende:Inderdaad patrick.. als ik dan nog op de eerste 3 redens mag reageren van guyt xD Inzet en felheid zijn leuk.. Kuyt, suarez of suk hebben dat(zo snel als ik wat kon bedenken zouden wel meer spelers hebben) ook.. Maar dat maakt hun geen goede voetballer.. Kuyt is een goede voetballer geworden bij liverpool omdat hij veel scoorde.. Suarez heeft een actie en kan ook nog eens scoren.. Suk dat is nu geen goede speler. Waarom? Hij kan net als ema niets anders dan alleen inzet tonen.. Maar bij suk heeft dat nog zin.. Bij ema niet.. want hij word al ouder enzo.. Sorry maar je gaat toch Urby niet vergelijken met Kuyt... Kuyt is de meest overschatte voetballer die er is daar heb je helemaal niks aan... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 13:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb helemaal geen hat naar deze jongen integendeel, ik vond het altijd een heel groot talent met veel mogelijkheden, alleen dat is hij nu nog steeds snap je??, hij heeft tot nu toe nog nooit de stap naar een goede voetballer die constant een 7 speelt kunnen maken. en dat is toch wel nodig als je bij AJAX goed wilt zijn... Ik vind het enkel grappig dat mensen zeggen dat hij goed was, net als jij nu, je zegt dat hij veel ballen veroverde?? ja dat kan kloppen, maar wat je er niet bij verteld is dat het vaak kwam doordat hij zelf heel erg vaak dom balverlies leed, en dat dus moet goedmaken. Wij kijken duidelijk anders naar Urby ik vind hem goed jij vind hem niks nou dat kan...Wat moet ik er verder nog over zeggen... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 14:06 schreef nummer10 het volgende:remco... je hebt echt geen verstand van voetbal sorry.. en waar leed hij bal verlies ? doe die anti urby bril is af en geniet van zijn acties.. en hoevaak is die jongen niet verkeerd neer gezet door welke trainer dan ook ? gewoon een jojo.. en je kan niet ontkennen dat toen urby erin kwam Ajax aan de linker kant beter speelde en dat is NIET de eerste keer.. weet je wie nu echt niks brengt en waarik het talent totaal niet van zie ? Eriksen.. Ema probeert teminste een actie te maken.. eriksen legt hem alleen terug.. ik blijf erbij laat urby daar maar staan en je kunt gaan genieten... mits je de anti bril keer afzet Ja hier heb je een punt ik vind die Eriksen ook niet zo geweldig en de Zeeuw valt me ook geregeld tegen... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:11 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] ja maar dat is echt maanden en maanden geleden....toen hadden we hier zo een jankerd die de hele tijd tot aan zijn elleboog in de kont van Maarten zat....nu hebben we een Urby aanhanger die van mening is dat Urby de ster op linksbuiten is....vraag me soms af of we het wel over dezelfde spelers hebben.... Wat ben jij triest joh als mensen Urby goed vinden kan dat toch gewoon...jij lijkt met je elleboog bij Remko in zijn kont te zitten...Overal kom je voor hem op ...Heb jezelf geen eigen mening of zo???Laat iedereen in zijn waarde... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Guyt.. Kuyt heeft meer rendement dan emanuelson.. Dus meest overschatte speler? .. Wat moet dat met emanuelson niet dan zijn? Emanuelson heeft 1 goed ding gedaan in de wedstrijden: paok en twente.. Dat was het overstapje dat hij deed bij paok.. Hij heeft ongv 7 keer geschoten.. En wat remco zei 1 bal zijn ze nog steeds aan het zoeken en de andere paar pogingen waren niet gevaarlijk.. Hij heeft een aantal dribbels gehad.. Leuk 1 man langslopen(1 man komt iedere redelijke voetballer voorbij) En de volgende speler die verdedigd hem.. En dan zijn we weer een aanval kwijt.. Deze jongen kan redelijk voetballen.. Maar het is niet het nivo dat ajax nastreeft.. We willen champions league spelen.. Dat nivo moet je dan ook hebben.. En geen eredivisie nivo.. Emanuelson is een prima speler.. Maar niet voor het nivo dat ajax nastreeft..
Maar inderdaad remco vroeg al.. nadat hij antwoord had gegeven over wat eriksen goed heeft gedaan.. Wat emanuelson(met dubbele aantal wedstrijden) goed deed.. Noem 10 voorbeelden.. (dan ben je nog mild eriksen is dacht ik ong. 5 jaar jonger en speelde net bij ajax) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 23:03 schreef Guyt het volgende:[..] Sorry maar je gaat toch Urby niet vergelijken met Kuyt... Kuyt is de meest overschatte voetballer die er is daar heb je helemaal niks aan... Daarom speelt hij ook ALTIJD in de basis bij LIVERPOOL, en moet Urby maar weer afwachten wat dit seizoen hem brengt, sterker nog, ik ben benieuwd welke club hem op ten duur gratis komt ophalen, Groningen of H'veen misschien en als hij echt naar het buitenland wil, kan hij misschien bij Portsmouth of Middelsbrough aan de gang... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 23:05 schreef Guyt het volgende:[..] Wij kijken duidelijk anders naar Urby ik vind hem goed jij vind hem niks nou dat kan...Wat moet ik er verder nog over zeggen... klopt inderdaad, ik vraag mij dan alleen af wat iemand goed aan hem vind?? that's all |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Volgens mij heb ik jou dat al eens uitgelegt man?Urby is klasse..En ja freakie?cl nivo???? haalt ajax dat dan?Kan zo 7 a 8 spelers opnoemen die dat nivo ZEKER niet halen jongen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco... als ik zeg koos werkloos heb ik het niet perse over jou ok ? gewoon in het algemeen.. maar jij zegt alle trainers zullen het fout zien in eriksen.. dus ook alle trainers zien het verkeerd in ema door hem telkens weer op te stellen ? Urby is gewoon een topper VIND IK.. wat jij ervan vind is jou mening.. alleen het rare is.. dat het merendeel van Ajax hem wel ziet zitten.. ook het publiek.. en wat er goed aan hem is ? jij ziet toch ook duideijk dat als Urby erin staat dat er meer voetbal is aan de linkerkant of wil je dat niet zien ? en dat rendement kan me gestolen worden.. hij staat links buiten inderdaad.. maar geeft vaak gewone ballen niet perse om uit te scoren maar om het op te bouwen.. tuurlijk tis geen echte ajax links buiten die strooit met voorzetten maar moet dat dan ? moet hij perse doelpunten maken ? moet hij perse 20 assists afleveren ? kijk in jou ogen wel in de mijne niet.. zolang hij de verdedigers bezig houd zodat iemand anders een assist kan geven vind ik het ook prima |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Kuyt meest overschatte voetballer het enige wat hij doet is overal op het veld staan steeds balletje terug ,geen voorzet zit niks in die jongen... Bij Liverpool in de basis en dan zeggen hij is goed je kan ook zeggen kijk eens met welke topspelers hij speelt daar word je ook niet slechter van he.Die jongen likt zich overal in... Kuyt en rendament hahahaha goeie grap... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 23:40 schreef freakie het volgende:Guyt.. Kuyt heeft meer rendement dan emanuelson.. Dus meest overschatte speler? .. Wat moet dat met emanuelson niet dan zijn? Emanuelson heeft 1 goed ding gedaan in de wedstrijden: paok en twente.. Dat was het overstapje dat hij deed bij paok.. Hij heeft ongv 7 keer geschoten.. En wat remco zei 1 bal zijn ze nog steeds aan het zoeken en de andere paar pogingen waren niet gevaarlijk.. Hij heeft een aantal dribbels gehad.. Leuk 1 man langslopen(1 man komt iedere redelijke voetballer voorbij) En de volgende speler die verdedigd hem.. En dan zijn we weer een aanval kwijt.. Deze jongen kan redelijk voetballen.. Maar het is niet het nivo dat ajax nastreeft.. We willen champions league spelen.. Dat nivo moet je dan ook hebben.. En geen eredivisie nivo.. Emanuelson is een prima speler.. Maar niet voor het nivo dat ajax nastreeft.. Maar inderdaad remco vroeg al.. nadat hij antwoord had gegeven over wat eriksen goed heeft gedaan.. Wat emanuelson(met dubbele aantal wedstrijden) goed deed.. Noem 10 voorbeelden.. (dan ben je nog mild eriksen is dacht ik ong. 5 jaar jonger en speelde net bij ajax) Kuyt niet die komt geen man voorbij dus is dat geen redelijke voetballer... Je spreekt jezelf nu wel een beetje tegen, vind je ook niet??? Eriksen vond ik in het begin wel aardig maar al is hij jonger ik vind hem niet geweldig... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 23:11 schreef Guyt het volgende:[..] Wat ben jij triest joh als mensen Urby goed vinden kan dat toch gewoon...jij lijkt met je elleboog bij Remko in zijn kont te zitten...Overal kom je voor hem op ...Heb jezelf geen eigen mening of zo???Laat iedereen in zijn waarde... whahahaha...Guyt...rustig aan hoor...wist niet dat als je het simpelweg met elkaar eens bent je dan geen eigen mening hebt...vind het gewoon zielig voor jou dat je zo alleen staat in je mening...zal het daarom volgende keer met jou eens zijn... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 08:13 schreef nummer10 het volgende:remco... als ik zeg koos werkloos heb ik het niet perse over jou ok ? gewoon in het algemeen.. maar jij zegt alle trainers zullen het fout zien in eriksen.. dus ook alle trainers zien het verkeerd in ema door hem telkens weer op te stellen ? Urby is gewoon een topper VIND IK.. wat jij ervan vind is jou mening.. alleen het rare is.. dat het merendeel van Ajax hem wel ziet zitten.. ook het publiek.. en wat er goed aan hem is ? jij ziet toch ook duideijk dat als Urby erin staat dat er meer voetbal is aan de linkerkant of wil je dat niet zien ? en dat rendement kan me gestolen worden.. hij staat links buiten inderdaad.. maar geeft vaak gewone ballen niet perse om uit te scoren maar om het op te bouwen.. tuurlijk tis geen echte ajax links buiten die strooit met voorzetten maar moet dat dan ? moet hij perse doelpunten maken ? moet hij perse 20 assists afleveren ? kijk in jou ogen wel in de mijne niet.. zolang hij de verdedigers bezig houd zodat iemand anders een assist kan geven vind ik het ook prima tja...al ie dan alleen al dat deed, maar zelfs dat lukt hem niet... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
whaha ! grapjas... weet je patrick dit gaat het zelfde als met steek toen de tijd.. jou wil is wet... de rest zijn mening respecteer je niet.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 10:22 schreef nummer10 het volgende:whaha ! grapjas... weet je patrick dit gaat het zelfde als met steek toen de tijd.. jou wil is wet... de rest zijn mening respecteer je niet.. nee nee dat heb je fout....jouw mening respecteer ik niet...komt omdat je hoofdzakelijk op anderen af zit te geven zonder fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren...nu heb ik het vermoeden waar dat aan ligt en daar kan je dan zelf ook niets aan doen, maar zielig en irritant is het wel... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Guyt je geeft geen antwoord op een vraag die ik stel.. noem een 10 dingen die goed zijn van emanuelson?
Dan over kuyt.. Ik denk dat kuyt bij zijn club geen linksbuiten of rechtsbuiten is.. Je moet als je spelers vergelijkt kijken naar wat spelers moeten kunnen.. Kuyt heeft gescoord in het nederlands elftal toen hij buitenspeler was.. En dat voor een speler die eigenlijk een spits is.. Ik spreek mezelf helemaal niet tegen want kuyt komt ook een man voorbij.. Alleen kuyt moet je eigenlijk bij liverpool afrekenen op zijn goals... Emanuelson op zijn acties(Niks gezien de eerste 2 wedstrijden) Voorzetten(welke?) en natuurlijk af en toe een schot(7 geschoten nou ik weet niet heb jij het spannend gevonden toen hij schoot?... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En nummer10.. Emanuelson die heeft veel wedstrijden al niet af gespeeld of niet gespeeld vorig seizoen... Jol heeft een kritiek op zijn houding.. Maar dat trainers emanuelson opstellen is inderdaad eigenlijk heel logisch.. Er staat geen enkele goede speler op zijn plek.. Het vervelende is dat we niet voor elke iets mindere positie een speler kunnen halen.. Ze willen een speler achter suarez hebben.. En een spits achter el hamdoui.. Maar dan de plek voor emanuelson heb je niet zomaar.. Als emanuelson echt zo goed is had ajax allang zijn contract verlengt.. Toevallig doen ze dat niet.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 10:55 schreef freakie het volgende:En nummer10.. Emanuelson die heeft veel wedstrijden al niet af gespeeld of niet gespeeld vorig seizoen... Jol heeft een kritiek op zijn houding.. Maar dat trainers emanuelson opstellen is inderdaad eigenlijk heel logisch.. Er staat geen enkele goede speler op zijn plek.. Het vervelende is dat we niet voor elke iets mindere positie een speler kunnen halen.. Ze willen een speler achter suarez hebben.. En een spits achter el hamdoui.. Maar dan de plek voor emanuelson heb je niet zomaar.. Als emanuelson echt zo goed is had ajax allang zijn contract verlengt.. Toevallig doen ze dat niet.. oeps...zal toch geen kern van waarheid in dit verhaal zitten he??!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 08:13 schreef nummer10 het volgende:remco... als ik zeg koos werkloos heb ik het niet perse over jou ok ? gewoon in het algemeen.. maar jij zegt alle trainers zullen het fout zien in eriksen.. dus ook alle trainers zien het verkeerd in ema door hem telkens weer op te stellen ? Urby is gewoon een topper VIND IK.. wat jij ervan vind is jou mening.. alleen het rare is.. dat het merendeel van Ajax hem wel ziet zitten.. ook het publiek.. en wat er goed aan hem is ? jij ziet toch ook duideijk dat als Urby erin staat dat er meer voetbal is aan de linkerkant of wil je dat niet zien ? en dat rendement kan me gestolen worden.. hij staat links buiten inderdaad.. maar geeft vaak gewone ballen niet perse om uit te scoren maar om het op te bouwen.. tuurlijk tis geen echte ajax links buiten die strooit met voorzetten maar moet dat dan ? moet hij perse doelpunten maken ? moet hij perse 20 assists afleveren ? kijk in jou ogen wel in de mijne niet.. zolang hij de verdedigers bezig houd zodat iemand anders een assist kan geven vind ik het ook prima Rendement kan je gestolen worden????? hahahahahaha, zonder rendement kun je die derde ster uberhaubt beter vergeten...... Ach als jij liever naar een speler kijkt die ALTIJD heel leuk 1 man voorbei komt en dan balverlies leidt is dat prima, dat moet je zelf weten, mij ging het er om dat JIJ niet fatsoenlijk kan discussieren, altijd gaat lopen roepen dat een ander geen verstand van voetbal heeft, en koos kanslos is. Maar goed, als je dan dingen gaat roepn dat rendement onbelangrijk is......tsjaa dat zegt wederom genog lijkt me...
En jij roept iedere trainer stelt hem op, hij werd anders afgelopen seizoen wel gepasseerd door Eriksen die helemaal geen linksbuiten is, en waarom wordt hij niet meer uitgenodigd voor de NL elftal wedstrijden dan (en ga niet roepen dat hij nu wel wordt opgeroepen want de WK gangers en dat zijn er 23 staan normaal namelijk nog voor hem). |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 10:55 schreef freakie het volgende:En nummer10.. Emanuelson die heeft veel wedstrijden al niet af gespeeld of niet gespeeld vorig seizoen... Jol heeft een kritiek op zijn houding.. Maar dat trainers emanuelson opstellen is inderdaad eigenlijk heel logisch.. Er staat geen enkele goede speler op zijn plek.. Het vervelende is dat we niet voor elke iets mindere positie een speler kunnen halen.. Ze willen een speler achter suarez hebben.. En een spits achter el hamdoui.. Maar dan de plek voor emanuelson heb je niet zomaar.. Als emanuelson echt zo goed is had ajax allang zijn contract verlengt.. Toevallig doen ze dat niet.. jol HAD kritiek op zijn houding.. daarin tegen heeft hij ook gezegt dat Emanuelson ook over erg veel techniek beschikt en een hele goeie traptechniek heeft.. mjah tis al goed kerel :) we zullen over paar jaar kijken ok ? kijken of je op je mening terug durft te komen zelfde als wat je toen de tijd met steek had.. toen kwam je ook een paar maand niet opdagen.. maar jij weet net zogoed als een ander dat je er toen compleet naast zat.. ik ook hoor maar ik durf het WEL toe tegeven |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 11:08 schreef remco k het volgende:[..] Rendement kan je gestolen worden????? hahahahahaha, zonder rendement kun je die derde ster uberhaubt beter vergeten...... Ach als jij liever naar een speler kijkt die ALTIJD heel leuk 1 man voorbei komt en dan balverlies leidt is dat prima, dat moet je zelf weten, mij ging het er om dat JIJ niet fatsoenlijk kan discussieren, altijd gaat lopen roepen dat een ander geen verstand van voetbal heeft, en koos kanslos is. Maar goed, als je dan dingen gaat roepn dat rendement onbelangrijk is......tsjaa dat zegt wederom genog lijkt me... En jij roept iedere trainer stelt hem op, hij werd anders afgelopen seizoen wel gepasseerd door Eriksen die helemaal geen linksbuiten is, en waarom wordt hij niet meer uitgenodigd voor de NL elftal wedstrijden dan (en ga niet roepen dat hij nu wel wordt opgeroepen want de WK gangers en dat zijn er 23 staan normaal namelijk nog voor hem). beetje raar dan toch dat ze nooit zoveel hebben gescoort als vorig seizoen ? ja in de oude tijd ja.. hoe komt dat dan ? loop acties, kaatsen.. etc etc.. maar tis al goed remco.. jij je mening ik mijn mening.. en zoals ik net aangaf bij patrick.. we zullen er OOIT nog keer op terug komen ok ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 09:20 schreef Guyt het volgende:Kuyt meest overschatte voetballer het enige wat hij doet is overal op het veld staan steeds balletje terug ,geen voorzet zit niks in die jongen... Bij Liverpool in de basis en dan zeggen hij is goed je kan ook zeggen kijk eens met welke topspelers hij speelt daar word je ook niet slechter van he.Die jongen likt zich overal in... Kuyt en rendament hahahaha goeie grap... http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirk_Kuijt
Kijk even naar de statistieken voordat je dit soort rare uitlatingen doet. Hij loopt bij een topclub uit Engeland 1 op 4 en dat al 4 seizoenen lang.
Urby daarenetegen loopt bij AJAX 1 op 10 en dat al 6 seizoenen lang in een dus veel mindere competitie waarbij AJAX ook nog eens 40 goals per seizoen meer maakt dan liverpool.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:[..] beetje raar dan toch dat ze nooit zoveel hebben gescoort als vorig seizoen ? ja in de oude tijd ja.. hoe komt dat dan ? loop acties, kaatsen.. etc etc.. maar tis al goed remco.. jij je mening ik mijn mening.. en zoals ik net aangaf bij patrick.. we zullen er OOIT nog keer op terug komen ok ? Volgens mij gaf je dat bij Freaky aan toch |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
uu een paar maanden wanneer?? Ik heb steek altijd een goede keeper gevonden.. En die tijd dat hij het slecht deed ook.. Waarom.. Een keeper van 24/25 is nog een jonge keeper.. vaak gaan deze keepers op hun 28/29 bij een europese topclub spelen.. Emanuelson is 24 voor een speler die al bijna 5 jaar voetbalt bij ajax en eigenlijk nooit een vaste positie had en geen groei laat zien is dat matig.. Je zegt erg veel techniek.. En een goede traptechniek.. Vind je 15 meter over het doel schieten een goede traptechniek? En 1 speler langs gaan met een sprintje en de volgende verdediger pakt dan de bal af.. Is dat goede techniek?.. Dat doet hij bijna altijd.. Ja iedere speler heeft wel eens goede dingen.. Dus emanuelson ook.. In de meest belangrijke wedstrijden in de nederlandse competitie.. Maar dat maakt een speler toch niet goed??? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:[..] beetje raar dan toch dat ze nooit zoveel hebben gescoort als vorig seizoen ? ja in de oude tijd ja.. hoe komt dat dan ? loop acties, kaatsen.. etc etc.. maar tis al goed remco.. jij je mening ik mijn mening.. en zoals ik net aangaf bij patrick.. we zullen er OOIT nog keer op terug komen ok ? ik snap dat je een soort verliefdheid voelt als je mijn naam ziet, maar mocht je jezelf weer een beetje op het rechte pad hebben en je verliefde gevoelens weer een beetje onder controle....volgens mij gaf je "net" helemaal nix aan bij Patrick...maar ik zal het nu heel hard zeggen...het ligt echt niet aan jou maar ik ben al jaren verliefd op een ander... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 11:19 schreef freakie het volgende:uu een paar maanden wanneer?? Ik heb steek altijd een goede keeper gevonden.. En die tijd dat hij het slecht deed ook.. Waarom.. Een keeper van 24/25 is nog een jonge keeper.. vaak gaan deze keepers op hun 28/29 bij een europese topclub spelen.. Emanuelson is 24 voor een speler die al bijna 5 jaar voetbalt bij ajax en eigenlijk nooit een vaste positie had en geen groei laat zien is dat matig.. Je zegt erg veel techniek.. En een goede traptechniek.. Vind je 15 meter over het doel schieten een goede traptechniek? En 1 speler langs gaan met een sprintje en de volgende verdediger pakt dan de bal af.. Is dat goede techniek?.. Dat doet hij bijna altijd.. Ja iedere speler heeft wel eens goede dingen.. Dus emanuelson ook.. In de meest belangrijke wedstrijden in de nederlandse competitie.. Maar dat maakt een speler toch niet goed??? ...zal ie wel niet snappen hoor...tis me zo onderhand duidelijk dat uitleggen aan deze jongen echt een kansloze onderneming is.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja dat zeker.. Maar ja ik blijf het proberen xD Maar om nou gelijk ook mij aan te vallen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klopt helemaal.. totaal zinloos.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 06:07 schreef joduh het volgende:[..] Volgens mij heb ik jou dat al eens uitgelegt man?Urby is klasse..En ja freakie?cl nivo???? haalt ajax dat dan?Kan zo 7 a 8 spelers opnoemen die dat nivo ZEKER niet halen jongen? 7/8 spelers van ajax die cl niveau niet halen?! noem ze |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hij zegt 7/8 spelers die het niveau NIET halen.. |
|
|
|