BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dramatische seizoensstart

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 03 augustus 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 12:55 schreef nummer10 het volgende:
hij zegt 7/8 spelers die het niveau NIET halen..
ja dat zegt de man boven je toch ook.....pfff....beheersing van de nederlandse taal in woord en geschrift is echt niet je sterkste punt hoor.....
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 augustus 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 12:55 schreef nummer10 het volgende:
hij zegt 7/8 spelers die het niveau NIET halen..
nee hij zegt dat niveau... en daarmee bedoelt hij het cl niveau waarover hij het in de zin daarvoor over had. dus houd jij je er lekker buiten
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirk_Kuijt

Kijk even naar de statistieken voordat je dit soort rare uitlatingen doet.
Hij loopt bij een topclub uit Engeland 1 op 4 en dat al 4 seizoenen lang.

Urby daarenetegen loopt bij AJAX 1 op 10 en dat al 6 seizoenen lang in een dus veel mindere competitie waarbij AJAX ook nog eens 40 goals per seizoen meer maakt dan liverpool..
Ik ben anti Kuyt dus geen interesse om meer over hem te weten... Bovendien is liverpool wel een verschil met Ajax he als je daar Urby tussen de grote spelers zet zal hij dat ook kunnen... Dus hou op over dat overschatte ventje... Zoveel scoort hij in Engeland niet hoor... Daar zijn jongens als Torres en Gerrard the man...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door Guyt --
freakie
 freakie - dinsdag 03 augustus 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Ja guyt en kuyt is daar ook the man.. Denk je nou echt dat emanuelson daar beter tot zijn recht komt?? Als emanuelson de de enige acties die hij deed tegen twente gestopt word door WISGERHOF.. Dan kan je het wel vergeten bij liverpool.. Want dan speel je tegen verdedigers die 2 keer wisgerhof zijn of zelfs 3 keer.. Als je dan met geen 1 actie langs wisgerhof komt dan is het iet best.. Maar ajax zou zijn contract wel niet verlengen omdat hij zoon geweldige speler is..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 12:39 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

7/8 spelers van ajax die cl niveau niet halen?! noem ze
hallo?
freakie
 freakie - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Je reageerde ook allemaal niet op de vraag van remco.. En net ook de vraag van mij.. Noem eens 10 punten op die emanuelson goed heeft gedaan vorig seizoen..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:09 schreef freakie het volgende:
Je reageerde ook allemaal niet op de vraag van remco.. En net ook de vraag van mij.. Noem eens 10 punten op die emanuelson goed heeft gedaan vorig seizoen..
dan moet je ook geen onmogelijke vraag stellen. maar hij zegt ZELF dat er 7/8 spelers zijn die `t nieveau niet halen.
freakie
 freakie - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Ja die het niveau ZOWIEZO niet halen zei hij xD
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:16 schreef freakie het volgende:
Ja die het niveau ZOWIEZO niet halen zei hij xD
ja maakt dat enig verschil dan?
freakie
 freakie - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Ja dat verschil is er ja.. zowiezo niet halen en niet halen.. Er zit verschil in de klank.. Hij weet ZEKER dat spelers het niet halen dit jaar op cl niveau.. Als je zegt er zitten spelers bij ajax die het niet gaan halen op cl nivo dan klinkt het al wat minder zeker.. Ik neem het voorbeeld:"De jong" Hij zou het niet kunnen halen op cl niveau.. Maar het is niet zo dat hij het zowiezo niet gaat halen..

Dus hij weet ze dus heel gauw op te noemen die 8 spelers..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:34   quote  deeplink  
ja maar dit alles maakt geen verschil op mijn vraag. dat was wat ik bedoelde.
freakie
 freakie - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Nee dat lijkt zo.. Maar als je zo je vraag stelt krijg je een elle lange discussie.. Of bijvoorbeeld de jong het wel of niet gaat halen.. Als je zowiezo schrijft dan moet je er heel zeker van zijn dat hij het niet haalt.. Dus over sno kan je dat zegge.. Hij haalt zowiezo het nivo niet xDxD Dus hoe je je vraag stelt is dan wel belangrijk hier..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:43   quote  deeplink  
daar ben ik het niet mee eens (over sno wel xD) maar dan word de vraag dus: welke spelers halen het zoieso niet op cl nieveau en dat zoieso is niets meer dan een detail.
remco k
 remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:14 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

dan moet je ook geen onmogelijke vraag stellen. maar hij zegt ZELF dat er 7/8 spelers zijn die `t nieveau niet halen.
HAHAHAHAHHA
remco k
 remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:02 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

hallo?
Ik denk dat de volgende spelers die wij hebben CL waardig zijn. Stekelenburg, van der Wiel, Alderweireld (alleen als Vertongen speelt) Vertongen, de Zeeuw (is nu alleen wat uit vorm) Enoh, Eriksen, Suarez, EL Hamdaoui.

Waarvan nu Enoh en Eriksen nog de zwaksten zijn, maar die worden steeds beter..

MAW, ik denk dus dat wij best wel wat te zoeken hebben in de CL, het enige nadeel is de korte voorbereiding, tuurlijk zijn wij 3 keer beter dan POAK Salonki, maar met slechts 1/2 week echte voorbereiding ga je zo'n pot niet even makkelijk winnen, en als wij dan zoveel mogelijkheden krijgen en ze niet afmaken, ja dan wordt het een lastig verhaal.

Het is ook niet menselijk van de fifa om te denken dat spelers met 1 week vakantie genoeg hebben om daarna weer 50/60 wedstrijden te spelen, dat kan en mag gewoon niet, en zo erg als het dit jaar is, is het nog nooit geweest... Suarez bijvoorbeeld komt eigenlijk pas op maandag terug, en moet Woensdag 1 van de belangrijkste wedstrijden uit z'n carriere spelen, dat kan niet..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:12 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

nee hij zegt dat niveau... en daarmee bedoelt hij het cl niveau waarover hij het in de zin daarvoor over had. dus houd jij je er lekker buiten
spreek je tegen mij of tegen een ander??
freakie
 freakie - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Klopt remco en we hebben dan nog het geluk dat ons team niet uit elkaar is gevallen we we eigenlijk de belangrijkste spelers nog hadden.. We hebben geen spits dat is zo maar suarez, van der wiel en steek zijn nog niet weg en daar hebben we veel geluk mee gehad..
remco k
 remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:59 schreef freakie het volgende:
Klopt remco en we hebben dan nog het geluk dat ons team niet uit elkaar is gevallen we we eigenlijk de belangrijkste spelers nog hadden.. We hebben geen spits dat is zo maar suarez, van der wiel en steek zijn nog niet weg en daar hebben we veel geluk mee gehad..
El HAMMIE is spits, die mag in de volgende voorronde gewoon meedoen hoor... als we morgen dus maar doorkomen, dan zijn we weer wat langer onderweg, heeft Suarez ook z'n vakantie gehad.
freakie
 freakie - dinsdag 03 augustus 2010 - 15:02   quote  deeplink  
Ja maa tegen paok niet... Dat is jammer..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 augustus 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:58 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

spreek je tegen mij of tegen een ander??
ik had het tegen freaky
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 augustus 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de volgende spelers die wij hebben CL waardig zijn. Stekelenburg, van der Wiel, Alderweireld (alleen als Vertongen speelt) Vertongen, de Zeeuw (is nu alleen wat uit vorm) Enoh, Eriksen, Suarez, EL Hamdaoui.

Waarvan nu Enoh en Eriksen nog de zwaksten zijn, maar die worden steeds beter..

MAW, ik denk dus dat wij best wel wat te zoeken hebben in de CL, het enige nadeel is de korte voorbereiding, tuurlijk zijn wij 3 keer beter dan POAK Salonki, maar met slechts 1/2 week echte voorbereiding ga je zo'n pot niet even makkelijk winnen, en als wij dan zoveel mogelijkheden krijgen en ze niet afmaken, ja dan wordt het een lastig verhaal.

Het is ook niet menselijk van de fifa om te denken dat spelers met 1 week vakantie genoeg hebben om daarna weer 50/60 wedstrijden te spelen, dat kan en mag gewoon niet, en zo erg als het dit jaar is, is het nog nooit geweest... Suarez bijvoorbeeld komt eigenlijk pas op maandag terug, en moet Woensdag 1 van de belangrijkste wedstrijden uit z'n carriere spelen, dat kan niet..
ja dat denk ik dus ook. wij hebben echt goede spelers in onze selectie en we kunnen dit jaar ECHT wat berijken. ik denk daarom niet dat het waar is dat 7/8 spelers dit niveau niet halen.
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 10:08 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

whahahaha...Guyt...rustig aan hoor...wist niet dat als je het simpelweg met elkaar eens bent je dan geen eigen mening hebt...vind het gewoon zielig voor jou dat je zo alleen staat in je mening...zal het daarom volgende keer met jou eens zijn...
Nee hoor Patrick is niet nodig...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 03 augustus 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 15:10 schreef Guyt het volgende:

[..]

Nee hoor Patrick is niet nodig...
okay...dan kan ik het gewoon bij mijn eigen mening houden..thnx
joduh
 joduh - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:34   quote  deeplink  
hallo hallo,mannetjes!!!we zijn allemaal voor ajax tog????en ik ben waanzinnige urby fa,ik merk dat nummer 10 en guyt dat ook zijn?en waar speelt urby????Bij ONS ajax! Dus de ene vind hem goed,en anderen niet.Maar dat is bij anita,eriksen,de zeeuw en noem ze maar op.......Dus laat deze zinloze discussie lekker varen ,en laat iedereen lekker voor zijn idool gaan....
Daarbij moet ik reageren op iemand die hallo? zegt ????? Sommige mensen hebben niet de hele dag de tijd om ff te pcen oki?
Maar ik wil wel namen noemen doe ook cl nivo niet halen hoor?Ben bang voor weer een ellenlange discussie maar interesseert me niet.
Anita,de zeeuw,de jong,eriksen,seluimani,suk,aisatti,sarpong,zeegelaar,Heb ik er al 7??????
Maarten,alder,vertong,suarez zijn mijnsziens de enige die er wat te VERTELLEN hebben.Dus die iets extras kunnen laten zien.en ikzelf vind dat urby daar net achter komt.....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
mee eens.. alleen vind ik anita erg goed vooral als linksback terwijl hij dat niet eens is.. maar CL niveau ? denk het nog niet.. rest mee eens.. en ja ben Urby fan
joduh
 joduh - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 10:08 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

whahahaha...Guyt...rustig aan hoor...wist niet dat als je het simpelweg met elkaar eens bent je dan geen eigen mening hebt...vind het gewoon zielig voor jou dat je zo alleen staat in je mening...zal het daarom volgende keer met jou eens zijn...
hij staat zeer zeker niet alleen hierin vrind....en bij het woord zielig denk ik meer aan jouw tekst eiguluk man.
joduh
 joduh - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:41 schreef nummer10 het volgende:
mee eens.. alleen vind ik anita erg goed vooral als linksback terwijl hij dat niet eens is.. maar CL niveau ? denk het nog niet.. rest mee eens.. en ja ben Urby fan
Ook anita is een kanjer,maar moet mijns inziens nog groeien.Jammer dat ie zo klein is he?hahahah
remco k
 remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:34 schreef joduh het volgende:
hallo hallo,mannetjes!!!we zijn allemaal voor ajax tog????en ik ben waanzinnige urby fa,ik merk dat nummer 10 en guyt dat ook zijn?en waar speelt urby????Bij ONS ajax! Dus de ene vind hem goed,en anderen niet.Maar dat is bij anita,eriksen,de zeeuw en noem ze maar op.......Dus laat deze zinloze discussie lekker varen ,en laat iedereen lekker voor zijn idool gaan....
Daarbij moet ik reageren op iemand die hallo? zegt ????? Sommige mensen hebben niet de hele dag de tijd om ff te pcen oki?
Maar ik wil wel namen noemen doe ook cl nivo niet halen hoor?Ben bang voor weer een ellenlange discussie maar interesseert me niet.
Anita,de zeeuw,de jong,eriksen,seluimani,suk,aisatti,sarpong,zeegelaar,Heb ik er al 7??????
Maarten,alder,vertong,suarez zijn mijnsziens de enige die er wat te VERTELLEN hebben.Dus die iets extras kunnen laten zien.en ikzelf vind dat urby daar net achter komt.....
v/d Wiel de Zeeuw??
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:45 schreef joduh het volgende:

[..]

hij staat zeer zeker niet alleen hierin vrind....en bij het woord zielig denk ik meer aan jouw tekst eiguluk man.
heeejjj joduh....taaltechnisch in ieder geval weer niet foutloos...mocht ik jouw mening willen schud ik wel even met de strontpot okay....
joduh
 joduh - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
yep ,sorry v d wiel was ik vergeten. De Zeeuw zie ik ook nog niet de sterren van de hemel spelen remco
joduh
 joduh - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:18 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

heeejjj joduh....taaltechnisch in ieder geval weer niet foutloos...mocht ik jouw mening willen schud ik wel even met de strontpot okay....
okay man
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

v/d Wiel de Zeeuw??
oeps...was ie even deze 2 kanjers vergeten....maar zullen wel niet van het gewenste niveau zijn....daarom zitten de grote clubs ook achter Van der Wiel aan...
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:18 schreef joduh het volgende:
yep ,sorry v d wiel was ik vergeten. De Zeeuw zie ik ook nog niet de sterren van de hemel spelen remco
Vd Wiel hoort daar natuurlijk ook bij en ook ik vind de Zeeuw tegen vallen.
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vd Wiel hoort daar natuurlijk ook bij en ook ik vind de Zeeuw tegen vallen.
Vd Wiel hoort daar zeker bij maar ik vind dat de Zeeuw ook goed genoeg is je hebt op CL niveau gewoon zo'n felle middenvelders nodig.
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 18:04 schreef PSVdaanPSV het volgende:

[..]

Vd Wiel hoort daar zeker bij maar ik vind dat de Zeeuw ook goed genoeg is je hebt op CL niveau gewoon zo'n felle middenvelders nodig.
Toch vond ik Gabri beter dan de Zeeuw...
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 18:25 schreef Guyt het volgende:

[..]

Toch vond ik Gabri beter dan de Zeeuw...
Hoe vond je de Zeeuw vorig seizoen dan?
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 18:27 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hoe vond je de Zeeuw vorig seizoen dan?
Niet slecht maar ik had er meer van verwacht van een speler als Gabri hield ik gelijk die heb tot nu toe nog steeds een betere indruk achter gelaten bij mij.
remco k
 remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:18 schreef joduh het volgende:
NU misschien nog niet in vorm, toch was hij afgelopen seizoen een van de belangrijkste schakels op het veld, en zoals elders anders gevraagd, dit is wel een speler die een heel seizoen een 7 heeft gespeeld.

En zeker beter dan Gabri, de Zeeuw valt misschien wat minder op, maar is wel degelijk extreem belangrijk voor deze ploeg..
dege
 dege - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:13   quote  deeplink  
ik vond De Zeeuw tegen zowel PAOK als Twente niet echt indruk maken, terwijl ik afgelopen seizoen echt onder de indruk van hem was. Hoop niet dat het afgelopen seizoen en het aansluitende WK teveel invloed gaat hebben op deze jongens.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:41   quote  deeplink  
dezeeuw viel inderdaad op maar kwam dat niet door al het opruim werk van Enoh ? daarbij vind ik vdwiel rare vedette trekken krijgen in het veld..
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 augustus 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 18:43 schreef Guyt het volgende:

[..]

Niet slecht maar ik had er meer van verwacht van een speler als Gabri hield ik gelijk die heb tot nu toe nog steeds een betere indruk achter gelaten bij mij.
Je moet de waarde van de Zeeuw afgelopen seizoen niet onderschatten. Hij was en is ontzettend belangrijk voor de balans van het elftal. Hij loopt samen met Enoh gaten dicht, is een balafpakker, heeft een goeie inzicht en pass en kan scoren.

Dat hij nu in een mindere fase zit is meer dan normaal. Hij heeft amper vakantie gehad en heeft een WK achter de rug. Het is verdomde moeilijk om in zo'n korte periode de accu weer op te laden.
freakie
 freakie - woensdag 04 augustus 2010 - 00:02   quote  deeplink  
Maar zeegelaar hoeft toch ook niet in de basis? T gaat mij denk ik om de basis.. Wat de spelers daar achter zijn dat is ook wel belangrijk.. Maar wie daarvan misschien net niet de champions league aankunnen is eigenlijk niet erg van belang.. Eigenlijk zou je 1 speler van de spelers die jij opnoemt zowiezo rustig kunnen opstellen omdat de ploeg dat aankan.. Als jij de zeeuw en de jong opnoemt om te zegge dat die het niveau zowiezo niet aankunnen dan kan je urby er ook bij zetten..

Nummer10 ik denk inderdaad ook wat jij zegt het komt omdat enoh veel opruimde.. Dat heeft enoh dus 2 wedstrijden niet kunnen doen.. Lindgren staat er nu en die moeten de rollen verdelen.. Over van der wiel ben ik het niet helemaal eens.. Hij doet het nog steeds erg goed(Voor een vleugelverdediger) Hij zorgt dat andere aanvallers meer ruimte krijegen.. En komt wel 3 mensen voorbij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door freakie --
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 19:41 schreef nummer10 het volgende:
dezeeuw viel inderdaad op maar kwam dat niet door al het opruim werk van Enoh ? daarbij vind ik vdwiel rare vedette trekken krijgen in het veld..
Ik denk dat dit door beide spelers kwam, ze vullen elkaar gewoon goed in, en de Zeeuw heeft gewoon een fantastisch seizoen gedraaid, hij wordt natuurlijk niet voor niks opgeroepen voor het WK, en staat in de pikorde nu ook voor Stein Schaars, terwijl dat daarvoor andersom was.

Het middenveld van AJAX was afgelopen seizoen perfect in balans, ze controlerden zonder uitzondering iedere wesdtrijd, zelfs in Europa..

En zoals Alibabba het stelt, is het natuurlijk inderdaad niet raar dat hij nu een kleine terugval heeft, door het lange slepende seizoen en geen vakantie, en dan is het inderdaad misschien lastig om de batterij weer volledig op te laden, maar toch was hij tegen Twente helemaal niet extreem slecht, hij viel alleen wat minder op....
freakie
 freakie - woensdag 04 augustus 2010 - 11:57   quote  deeplink  
Klopt remco.. Enoh pakt veel ballen af.. Bij twente kon enoh dat heel even doen.. Maar toen hij wegging moest de zeeuw die taak een beetje overnemen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 augustus 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 00:02 schreef freakie het volgende:
Maar zeegelaar hoeft toch ook niet in de basis? T gaat mij denk ik om de basis.. Wat de spelers daar achter zijn dat is ook wel belangrijk.. Maar wie daarvan misschien net niet de champions league aankunnen is eigenlijk niet erg van belang.. Eigenlijk zou je 1 speler van de spelers die jij opnoemt zowiezo rustig kunnen opstellen omdat de ploeg dat aankan.. Als jij de zeeuw en de jong opnoemt om te zegge dat die het niveau zowiezo niet aankunnen dan kan je urby er ook bij zetten..

Nummer10 ik denk inderdaad ook wat jij zegt het komt omdat enoh veel opruimde.. Dat heeft enoh dus 2 wedstrijden niet kunnen doen.. Lindgren staat er nu en die moeten de rollen verdelen.. Over van der wiel ben ik het niet helemaal eens.. Hij doet het nog steeds erg goed(Voor een vleugelverdediger) Hij zorgt dat andere aanvallers meer ruimte krijegen.. En komt wel 3 mensen voorbij..
zullen zien vanaaf :) hoop op een 0-2
freakie
 freakie - woensdag 04 augustus 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Ja dat hoop ik ook als ze er net als de vorige wedstrijd de eerste helft gewoon op knallen dan krijgen ze vast weer een aantal goede kansen.. Maar ben benieuwt wat jol van plan is..
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 12:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zullen zien vanaaf :) hoop op een 0-2
zie je wel, we kunnen het best z'n allen eens zijn LOL
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 augustus 2010 - 16:09   quote  deeplink  
whaha aapje ben je ook he :D
marik
 marik - woensdag 04 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
de winnaar van de j.c. schaal wordt nooit kampioen!!
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 17:36   quote  deeplink  
niet vaak, nooit is niet waar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dramatische seizoensstart

0.0076730