BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing FC Groningen - Ajax (08-08-2010 14:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  In welk opstelling zal ajax zondag aantreden tegen fc groningen.
Bas12345
 Bas12345 - zondag 01 augustus 2010 - 00:33   quote  deeplink  
Ik denk dat ajax moeilijk gaat krijgen tegen Groningen ze missen 3 belangrijke basisspelers ik denk dat opstellign is:
stekeleburg
vd wiel aldeirwereld oleqeur anit
de zeeuw
eriksen de jong
sarpong el hamdoui emanuwelson

alleen sarpong weet ik niemand anders voor
Marco AFCA
 Marco AFCA - zondag 01 augustus 2010 - 04:00   quote  deeplink  
ik denk ook dat het geen makkelijke wedstrijd wordt we hebben vanavond zoals velen van jullie hebben gezien verloren van twente, we missen belangrijke basiskrachten en staan aankomende week een moeilijke opgaven in griekenland maar niks is onmogelijk onze jongens komen er boven op, een opstelling ga ik nu niet maken dat laat ik aan onze trainer over ik verwacht wel dat El Hamdaoui start, positieve is dat jan terug keerd, we moeten ons niet te druk maken, het was maar de JC Schaal dat zegt niet zoveel, tegen paok moeten we er staan!
henk K
 henk K - zondag 01 augustus 2010 - 09:52   quote  deeplink  
elke prijs die we niet winnen hoeven we ons niet druk om te maken tuurlijk wel winnen geeft vertrouwen toch
MUFC
 MUFC - zondag 01 augustus 2010 - 09:55   quote  deeplink  
Emanuelson----el Hamdaoui----Eriksen--
--------------de Jong-------------------
------de Zeeuw-------Lindgren-----------
Anita-Oleguer--Alderweireld-van der Wiel
--------------Stekelenburg--------------

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door MUFC --
AlexAFCA
 AlexAFCA - zondag 01 augustus 2010 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2010 - 04:00 schreef Marco AFCA het volgende:
ik denk ook dat het geen makkelijke wedstrijd wordt we hebben vanavond zoals velen van jullie hebben gezien verloren van twente, we missen belangrijke basiskrachten en staan aankomende week een moeilijke opgaven in griekenland maar niks is onmogelijk onze jongens komen er boven op, een opstelling ga ik nu niet maken dat laat ik aan onze trainer over ik verwacht wel dat El Hamdaoui start, positieve is dat jan terug keerd, we moeten ons niet te druk maken, het was maar de JC Schaal dat zegt niet zoveel, tegen paok moeten we er staan!
Jan Vertonghen is tegen Groningen nog geschorst, hij mag pas weer tegen Vitesse spelen.
1nummer14
 1nummer14 - zondag 01 augustus 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2010 - 00:33 schreef Bas12345 het volgende:
Ik denk dat ajax moeilijk gaat krijgen tegen Groningen ze missen 3 belangrijke basisspelers ik denk dat opstellign is:
stekeleburg
de zeeuw
eriksen de jong
sarpong el hamdoui emanuwelson

alleen sarpong weet ik niemand anders voor
Ik stel voor Daley Blind als verdedigende middenvelder. Ik vond De Zeeuw nogal slap spelen tegen Twente en met 2 aanvallende middenvelders neem je veel risico.

En ik zou eerder Suleijmani op rechts doen dan Sarpong.

de zeeuw blind
de jong
suleijmani el hamdoui emanuwelson
Ride
 Ride - zondag 01 augustus 2010 - 17:59   quote  deeplink  
We moeten alle wedstrijden in de competitie winnen dit jaar.
Volgend jaar bestaan we 110 jaar, mooie gelegenheid om dat met een superseizoen af te sluiten.
De eerste boeren komend weekend eraan, er zullen nog velen volgen.
joey
 joey - zondag 01 augustus 2010 - 18:03   quote  deeplink  
iki denk ook sulemani.. maar blijft die dan.. horde dat hij wsl na paok naar west ham ging (verhuur)
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 00:05   quote  deeplink  
zou dat nu toch wel raar vinden, hij doet het nu redelijk goed, is gevaarlijk en dan in ene verhuren, zo blijkt maar weer dat Jol het standaard niet ziet zitten in de vBasten aankopen, ze krijgen ook gewoon geen fatsoenlijke kans.....
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 02 augustus 2010 - 08:22   quote  deeplink  
Kan mij het bommen hoe als we gvd maar winnen grijns.gif
freakie
 freakie - maandag 02 augustus 2010 - 11:21   quote  deeplink  
remco k.. Ik denk dat jol heel erg met sulejmani is bezig geweest.. Sulejmani brengt dreiging en ik heb ergens van jou een keer gelezen hij schiet vaak op doel.. Maar dat is juist het probleem... Hij heeft niet gescoord tegen twente en paok.. Ik denk dat jol hem heel veel vertrouwen heeft gegeven.. De rest van de spelers zijn natuurlijk per direct geen goede spelers.. Alleen enoh en lindgren zijn van een vorige coach.. oo trouwens oleguer ook..
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Enoh, Suarez Lingren Vertongen Van Der Wiel Sulejmani Sarpong Donald Silva Cvitanich. Stuk voor stuk spelers die het in mijn ogen prima tot goed deden onder van Basten sommige als basisspeler en anderen als wissel. Ik vind namelijk ook dat Sulejmani het prim aheeft gedaan in zijn eerste seizoen, 10 goals en 13 assists zijn statistieken waar Urby bijvoorbeeld alleen maar van kan dromen, en Sulejmanispeelde in zijn eerste seizoen voornamelijk vanaf de linkerzijde.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 augustus 2010 - 15:08   quote  deeplink  
Er van uitgaande dat Suarez, Vertonghen, Enoh en Lindgren niet mee zullen doen vanwege schorsingen en blessures denk ik dat Ajax gewoon dezelfde formatie gaat aanhouden, maar alleen die posities anders zal invullen.

-----------------------------Stekelenburg-----------------------------

Van der Wiel-------Alderweireld----------Oleguer-----------------Anita

------------------De Zeeuw----------------Blind-----------------------

------------------------------De Jong----------------------------------

Sarpong--------------------El Hamdaoui-----------------------Emanuelson

Mogelijk kan het zijn dat Sulejmani de voorkeur krijgt boven Sarpong. Dat hangt natuurlijk wel af van zijn aanblijven in Amsterdam.
Eide
 Eide - maandag 02 augustus 2010 - 15:19   quote  deeplink  
amsterdammer113, ik denk dat ik het zomaar met je eens ben wat betreft de opstelling.
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 15:08 schreef amsterdammer113 het volgende:
Er van uitgaande dat Suarez, Vertonghen, Enoh en Lindgren niet mee zullen doen vanwege schorsingen en blessures denk ik dat Ajax gewoon dezelfde formatie gaat aanhouden, maar alleen die posities anders zal invullen.

Mogelijk kan het zijn dat Sulejmani de voorkeur krijgt boven Sarpong. Dat hangt natuurlijk wel af van zijn aanblijven in Amsterdam.
Ik denk toch dat hij voor Eriksen gaat kiezen, en je weet dat ik liever Sulejmani ipv Urby zie, maar verder zal het er idd wel zo uitzien...
alibabba
 alibabba - maandag 02 augustus 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 15:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

Anita en Blind kunnen ook van plaats verwisselen. In potentie is Anita een betere verdedigende middenvelder dan linksback. Hij blijft als linksback op de been door zijn scherpte en instelling en kan daardoor prima uit de voeten als linksback. Omdat hij rechtsbenig is zie ik hem liever als rechtsback, maar verdedigende middenvelder is zijn beste positie.

Sarpong en Emanuelson vervang ik voor Sulejmani en Eriksen.
adriu
 adriu - maandag 02 augustus 2010 - 19:39   quote  deeplink  
we hoeven ons geen zorgen meer te maken!! als we de scheits rechter baas van egmond . moeten geloofen!! bij elke aanval van ajax !? en de tegen stander legt een ajax speler neer is een penaltie en ook bij het vast houden!! wat de tegen stander wel zo een4 x of 5 gebeurt tegen ajax dus we winnen elke wedstrijd met 4 doelpunten verschil!! of niet van egmond????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door adriu --
freakie
 freakie - maandag 02 augustus 2010 - 19:40   quote  deeplink  
Oo ja.. Ik snap het niet.. !!! !!!! !!!! !!!! !!!! !!??!!! !!!?? !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
freakie
 freakie - maandag 02 augustus 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Maar!!!! Dat . Ligt!!! Denk ik aan!!!! . ij!
vak414
 vak414 - maandag 02 augustus 2010 - 19:50   quote  deeplink  
maakt me niks uit als we daar maar winnen. anders heb ik wel een klote terug reis naar den bosch. (vanuit den bosch vertrekt ook een bus naar groningen toe en terug natuurlijk)
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 04 augustus 2010 - 08:41   quote  deeplink  
ik denk dat ze zo gaan spelen

steek
greg alderweireld olequer anita
de zeeuw donald
suljemani hamdoui emanuelson
afcadavid
 afcadavid - woensdag 04 augustus 2010 - 09:02   quote  deeplink  
Stekelenburg

Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita

de Zeeuw - Enoh

de Jong

Suarez - El Hamdaoui - Eriksen

Dat wordt de opstelling van volgend seizoen waar mee we KAMPIOEN worden
afcadavid
 afcadavid - woensdag 04 augustus 2010 - 09:07   quote  deeplink  
en jha ik weet suarez en vertonghen geschorst dat wordt dus gewoon oleguer en (de ridder?)
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 09:07 schreef afcadavid het volgende:
en jha ik weet suarez en vertonghen geschorst dat wordt dus gewoon oleguer en (de ridder?)
de ridder speelt niet bij AJAX en zal zeker as zondag niet in de basis staan...
freakie
 freakie - woensdag 04 augustus 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Moet je wel een beetje lezen remco.. tussen haakjes en een vraagteken.. Dan bedoelt hij denk ik het zelfde.. als jij alleen hij hoopt dat de ridder dan gauw aangetrokken gaat worden..
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 11:54 schreef freakie het volgende:
Moet je wel een beetje lezen remco.. tussen haakjes en een vraagteken.. Dan bedoelt hij denk ik het zelfde.. als jij alleen hij hoopt dat de ridder dan gauw aangetrokken gaat worden..
volgens mij gaat het om de opstelling tegen groningen, en is mijn opmerking prima op zijn plek, is hij van AJAX?? NEE, zal hij dus zondag voor AJAX spelen?? NEE, vrij simpel lijkt me toch, ik hoop ook dat odonkor komt, maar die zet je dan toch niet in de opstelling voor as zondag...

En ik snap ook wel wat hij ermee bedoelt, ben niet achtelijk ofzo, het slaat enkel nergens op
freakie
 freakie - woensdag 04 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Is het al zondag dan? NEE Dus zou hij als hij aangetrokken word kunnen spelen?? JA.. Nou remco het duurt nog wel even voor dat het zondag is dus er kan veel veranderen deze jongen hoort de geruchten.. Dus denkt dat er wel iemand bijkomt voor groningen misschien? Als je niet achtelijk bent, moet je ook niet zo reageren..
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 14:30 schreef freakie het volgende:
Is het al zondag dan? NEE Dus zou hij als hij aangetrokken word kunnen spelen?? JA.. Nou remco het duurt nog wel even voor dat het zondag is dus er kan veel veranderen deze jongen hoort de geruchten.. Dus denkt dat er wel iemand bijkomt voor groningen misschien? Als je niet achtelijk bent, moet je ook niet zo reageren..
Is de Ridder er al??? NEE. Als men dit soort fantasie dingen gaat posten kaan men ook beginnen over messi fabregas en weet ik veel wie nog meer, gewoon dom, en volgens mij ging het niet over jou toch????
maar goed, einde discussie, en als je wel doorgaat wens ik je veel plezier in je eentje
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 04 augustus 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Is de Ridder er al??? NEE. Als men dit soort fantasie dingen gaat posten kaan men ook beginnen over messi fabregas en weet ik veel wie nog meer, gewoon dom, en volgens mij ging het niet over jou toch????
maar goed, einde discussie, en als je wel doorgaat wens ik je veel plezier in je eentje
Zelfs als Ajax De Ridder nog net voor zondag zou kopen en hij is speelgerechtigd hoef je hem nog steeds niet per se op te stellen. Ik vind het ook een domme suggestie.

Niet overigens het aannemen van De Ridder op zich, lijkt mij een goede aanvulling van de selectie als hij tenminste geen salaris van 2 miljoen ofzo eist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door 1nummer14 --
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:41 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Zelfs als Ajax De Ridder nog net voor zondag zou kopen en hij is speelgerechtigd hoef je hem nog steeds niet per se op te stellen. Ik vind het ook een domme suggestie.

Niet overigens het aannemen van De Ridder op zich, lijkt mij een goede aanvulling van de selectie als hij tenminste geen salaris van 2 miljoen ofzo eist
Inderdaad.... danku
freakie
 freakie - woensdag 04 augustus 2010 - 22:59   quote  deeplink  
Remco.. wat reageer jij raar zeg... Jezus..

Fasinaties? T gaat niet om het feit of jij het eens bent dat de ridder opgesteld moet worden.. T gaat erom dat iemand de ridder(Tussenhaakjes en vraagtekens) Neerzet.. Jij zegt dat de hij nietr zondag zou speler.. Dat kan maar ik denk dat ajax toch een keer een rechtsbuiten koopt.. Dat is het slimst zo snel mogelijk.. Omdat er nu met leonardo niet zo snel een oplossing komt wie zou er dan moeten komen?? Dan heb je de ridder die nog op het lijstje stond..

En Messie en fabregas dat zijn toch VEEEEL betere spelers?? Wat is dat voorn vergelijking?? De ridder is zelfs door jol uitgesproken.. Dus ik vind het niet zo raar dat je dan iemand opstelt als vraagteken en tussenhaakjes.. Misschien heeft hij wel geen idee wie er anders opgesteld moet worden..
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 05 augustus 2010 - 08:29   quote  deeplink  
Appeltje Eitje grijns.gif
remco k
 remco k - donderdag 05 augustus 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 22:59 schreef freakie het volgende:

Fasinaties? T gaat niet om het feit of jij het eens bent dat de ridder opgesteld moet worden.. T gaat erom dat iemand de ridder(Tussenhaakjes en vraagtekens) Neerzet.. Jij zegt dat de hij nietr zondag zou speler.. Dat kan maar ik denk dat ajax toch een keer een rechtsbuiten koopt.. Dat is het slimst zo snel mogelijk.. Omdat er nu met leonardo niet zo snel een oplossing komt wie zou er dan moeten komen?? Dan heb je de ridder die nog op het lijstje stond..

En Messie en fabregas dat zijn toch VEEEEL betere spelers?? Wat is dat voorn vergelijking?? De ridder is zelfs door jol uitgesproken.. Dus ik vind het niet zo raar dat je dan iemand opstelt als vraagteken en tussenhaakjes.. Misschien heeft hij wel geen idee wie er anders opgesteld moet worden..
En Mido en v/d Vaart en Berg en zo nog 100 spelers waar Jol over gesproken heeft....

Het is gewoon een stommem opmerking om een speler waar AJAX nog niet mee bezig was, om die in je opstelling te plaatsen, ik geef enkel mijn mening daarover, en meneertje Freaky moet alles weer x1000 uitvergroten en er maar over door blijven zaniken en zeiken.

IS DE RIDDER VAN AJAX?????????? NEE, WAAROM DAN OPSTELLEN. klaaaaaaaaaaar!!!!!
remco k
 remco k - donderdag 05 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 22:59 schreef freakie het volgende:

FASINATIES??????? wat betekend dat?
joduh
 joduh - donderdag 05 augustus 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Vaccinatie ken ik wel.....
410
 410 - donderdag 05 augustus 2010 - 18:12   quote  deeplink  
remco k koning van het voetbal forum probeer nou niet overal mee te bemoeien en beter te weten!!
alibabba
 alibabba - donderdag 05 augustus 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 18:08 schreef joduh het volgende:
Vaccinatie ken ik wel.....
Hahahahahahahaha, joduh for president.........xD.
freakie
 freakie - donderdag 05 augustus 2010 - 22:16   quote  deeplink  
Ik denk remco dat je even gewoon normaal inhoudelijk kan reageren want jij weet altijd overal een draai aan te geven...
mmhj
 mmhj - donderdag 05 augustus 2010 - 22:24   quote  deeplink  
@freakie als koning remco k gesproken heeft dien je daar niet tegen in te gaan. Hij gaf het zelf ook al aan door zijn post te eindigen met "klaar!" En dat betekent dat hij dan geen reactie meer wilt. Het is nou eenmaal klaar...
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - donderdag 05 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Stekelenburg
VD Wiel, Alderweireld, Oleguer, Anita
De Zeeuw, De Jong, Lindgren
Aissati, El Hamdaoui, Emanuelson

Als Sulejmani niet verkocht wordt zou ik hem ipv Aissati neerzetten.
bahbah
 bahbah - donderdag 05 augustus 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 23:05 schreef Dramawedstrijd het volgende:
Stekelenburg
VD Wiel, Alderweireld, Oleguer, Anita
De Zeeuw, De Jong, Lindgren
Aissati, El Hamdaoui, Emanuelson

Als Sulejmani niet verkocht wordt zou ik hem ipv Aissati neerzetten.
denk dat we zo maar eens moeten beginnen ja...al zou het een optie zijn om blind te late n spelen voor vd wiel......omdat die jongen echt even rust nodig heeft.....en een zware blessure riskeert daarmee....
freakie
 freakie - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Hhaha mmhj klopt.. Maar dan leek zijn voorspelling vandaag toch bijna mis te gaan heey!!

De ridder die was namelijk op het eufa lijstje verschenen.. Of het waar is weet ik niet maar ja dat maakt niet uit.. Aan de andere kant koning remco die wil inderdaad geen reactie meer geven.. En die doet net of hij de wijste is.. Maar ach ben deze vakantie periode er wel achter gekomen dat hij niet normaal een discussie aankan.. En als hij het probeert elke keer van onderwerp verandert... Naar remco moet je luisteren maar laat het nou net zo zijn dat ik niet alleen ja knik..
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 22:16 schreef freakie het volgende:
Ik denk remco dat je even gewoon normaal inhoudelijk kan reageren want jij weet altijd overal een draai aan te geven...
noem 1 post waar ik niet inhoudlijk reageer, behalve dat van je fascinaities ofzo want dat is niet te begrijpen.
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 22:24 schreef mmhj het volgende:
@freakie als koning remco k gesproken heeft dien je daar niet tegen in te gaan. Hij gaf het zelf ook al aan door zijn post te eindigen met "klaar!" En dat betekent dat hij dan geen reactie meer wilt. Het is nou eenmaal klaar...
volgens mij reageer ik prima inhoudelijk, en heb jij heel de discussie niet gevolgt doe dat eerst eens voordat je gaat reageren wil je
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:17 schreef freakie het volgende:
Hhaha mmhj klopt.. Maar dan leek zijn voorspelling vandaag toch bijna mis te gaan heey!!

De ridder die was namelijk op het eufa lijstje verschenen.. Of het waar is weet ik niet maar ja dat maakt niet uit.. Aan de andere kant koning remco die wil inderdaad geen reactie meer geven.. En die doet net of hij de wijste is.. Maar ach ben deze vakantie periode er wel achter gekomen dat hij niet normaal een discussie aankan.. En als hij het probeert elke keer van onderwerp verandert... Naar remco moet je luisteren maar laat het nou net zo zijn dat ik niet alleen ja knik..
waar ben je nou mee bezig kerel, ik kap deze discussie enkel af omdat het totaal geen zin heeft, ik reageer volkomen normaal. kijk maar even

remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 11:23 edit quote deeplink

quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 09:07 schreef afcadavid het volgende:

de ridder speelt niet bij AJAX en zal zeker as zondag niet in de basis staan...

Degene die hier over valt ben jij, en degene die hier over door blijft gaan ben jij, degen die dus geen normale discussie kan voeren hierover ben jij.

Heb jij hem inmiddles al op het trainingsveld zien staan?
En al zou hij spelen, het gaat om de reatie en die is volkomen normaal, jij blijft echter maar doorzaniken over 1 ding terwijl je er eigenlijk helemaal niks mee te maken hebt.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 23:11 schreef bahbah het volgende:

[..]

denk dat we zo maar eens moeten beginnen ja...al zou het een optie zijn om blind te late n spelen voor vd wiel......omdat die jongen echt even rust nodig heeft.....en een zware blessure riskeert daarmee....
Ja misschien wel, maar toch denk ik dat we hem hard nodig zullen hebben in Groningen. Wanneer blind opgesteld wordt zou ik hem eerder linksback maken en Anita rechtsback. Lijkt me toch wat beter, gewoon een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links.
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Gwn BLind op rechtsback en anita links.

en anders Zeegelaar :$

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door Mikejz93 --
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:56 schreef Mikejz93 het volgende:
Gwn BLind op rechtsback en anita links.

en anders Zeegelaar :$
waarom zou je een linksbenige speler op rechts willen hebben en een rechtsbenige speler op links als je dat ook op normale wijze kan oplossen??
Ride
 Ride - vrijdag 06 augustus 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Omdat dat onverwacht is?
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 18:54 schreef Ride het volgende:
Omdat dat onverwacht is?
Anita speelt al een heel seizoen aan die zijde, en ik snap de verassing ook niet helemaal, je bent er alleen verdedigend zwakker van...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing FC Groningen - Ajax (08-08-2010 14:30): 2-2

0.0088641