BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing FC Groningen - Ajax (08-08-2010 14:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - vrijdag 06 augustus 2010 - 22:11   quote  deeplink  
Remco ik ben niet elke minuut aan het kijken op het forum.. Ik ga niet op jou in over andere dingen behalve wat het op het begin over ging.. En dat is DE RIDDER en hij zou volgens jou ZEKER niet spelen.. Waarom zeker niet? Dat is toch helemaal niet zo zeker? Daar ging het om remco.. Zie je hoe je op een ander onderwerp gaat zitten?? De ridder kon best zomaar in de basis staan.. Kan nog steeds.. Je zegt gelijk dat zoiets een fantasie is.. Maar dat is helemaal geen fantasie..
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 22:11 schreef freakie het volgende:
Remco ik ben niet elke minuut aan het kijken op het forum.. Ik ga niet op jou in over andere dingen behalve wat het op het begin over ging.. En dat is DE RIDDER en hij zou volgens jou ZEKER niet spelen.. Waarom zeker niet? Dat is toch helemaal niet zo zeker? Daar ging het om remco.. Zie je hoe je op een ander onderwerp gaat zitten?? De ridder kon best zomaar in de basis staan.. Kan nog steeds.. Je zegt gelijk dat zoiets een fantasie is.. Maar dat is helemaal geen fantasie..
Was de Ridder al bij AJAX??? Nee is hij nu bij AJAX??? Nee, klaar einde discussie toch??? dan kan je mido Odonkor de Mul en alle andere roddels ook wel opstellen..
freakie
 freakie - zaterdag 07 augustus 2010 - 07:21   quote  deeplink  
nee remco.. Kan je niet opstellen el hamdoui speelt gewoon.. De mul en odonkor zijn niet in de media door jol gezegd als eventuele kandidaat... Het gaat mij niet om dat de ridder nu niet bij ajax is maar op de manier hoe je het zegt.. 4 dagen tot de wedstrijd van groningen en meneer remco zegt: Dat het ZEKER niet gebeurt dat weet je helemaal niet zeker!

Dan kan je nu zegge van ja het is niet gebeurt.. Maar als hij dus in die uefa lijst ingeschreven had gestaan en van ajax was gisteren dan had hij er wel gestaan.. Het gaat om de manier hoe jij iets schrijft naar andere.. JIJ bent hier de koning niet.. gelukkig zijn in dit topic al 3 mensen die dat hebben gezien..

Ik ga slapen weltruste..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door freakie --
Ride
 Ride - zaterdag 07 augustus 2010 - 08:38   quote  deeplink  
We kunnen nu al een voorsprong pakken want ik zie PSV ook niet winnen in Heerenveen.
Groningen moet te doen zijn, ze zijn zwakker dan vorig jaar en met El Ham die scherp oogt schat ik een 0-3 overwinning in.
joduh
 joduh - zaterdag 07 augustus 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 07:21 schreef freakie het volgende:
nee remco.. Kan je niet opstellen el hamdoui speelt gewoon.. De mul en odonkor zijn niet in de media door jol gezegd als eventuele kandidaat... Het gaat mij niet om dat de ridder nu niet bij ajax is maar op de manier hoe je het zegt.. 4 dagen tot de wedstrijd van groningen en meneer remco zegt: Dat het ZEKER niet gebeurt dat weet je helemaal niet zeker!

Dan kan je nu zegge van ja het is niet gebeurt.. Maar als hij dus in die uefa lijst ingeschreven had gestaan en van ajax was gisteren dan had hij er wel gestaan.. Het gaat om de manier hoe jij iets schrijft naar andere.. JIJ bent hier de koning niet.. gelukkig zijn in dit topic al 3 mensen die dat hebben gezien..

Ik ga slapen weltruste..
hahah freakie,je bent in de war of heb je vannacht even lekker doorgehaald?half 8 en truste???????
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:08   quote  deeplink  
Fc Groningen heette voorheen GVAV en ging onder Fc Groningen verder vanaf het seizoen 71'72. 12x is GVAV - Ajax gespeeld er daarvan won Ajax er 6, speelde het 3x gelijk en verloor het 3x, doelsaldo 16-23. 1 wedstrijd daarvan was een korfbaluitslag, 3-8, en deze was op 27-11-1966 met Ajax-goals van Piet Keizer 2x, Sjaak Swart 2x, Cruijff 2x, Bennie Muller 1x en Henk Groot 1x. Ajax werd in dat seizoen kampioen met 122 goals en 5 punten voorsprong op aartsrivaal Feyenoord.

Fc Groningen - AJAX werd tot nu toe 31x gespeeld en daarvan boekte Ajax 22x een overwinning, werd het slechts 4x gelijk en verloren we 5x, doelsaldo 35-78.

In het seizoen 81'82 boekte Ajax een nipte overwinning, 2-3, waar Ronald Koeman het shirt droeg van Groningen en de 1-1 en 2-1 maakte, nadat Wim Kieft Ajax aan de leiding had gebracht in de 25e minuut. Peter Boeve scoorde de 2-2 en een eigen doelpunt van Henk Veldmate in de 76e minuut bezorgde Ajax de overwinning. Mede door deze overwinning werden we kampioen van Nederland.

Op 25-3-1984 speelde Ronald Koeman ook Groningen - Ajax, maar dit keer in het shirt van ons cluppie en ook nu scoorde hij 2 doelpunten, de 0-1 en 0-2. Karel Hiddink, de broer van Guus, scoorde 1-2, waarna v.het Schip, v.Basten en Vanenburg de score opvoerde naar 1-5.

In het seizoen 95'96 was het verschil miniem, 3-4, nadat Ajax met 1-0 en 2-1 achter kwam door goals van Sion en Bombarda. Litmanen bewees zijn waarde en scoorde de 1-1 en 2-2. Kanu maakte 2-3 en weer scoorde Sion, 3-3. In de laatste minuut, in deze knotsgekke wedstrijd, maakte Nordin Wooter het winnende doelpunt en mede door dat doelpunt werd Ajax kampioen met 6 punten voorsprong op Psv.

Een knotsgekke pot was het ook op 28-1-2007, waarin Lindgren en Suarez het Groningen-shirt verdedigde. Na een 2-0 ruststand, door onder meer een goal van onze Luis Suarez, werd er alsnog gewonnen door Ajax en wel met 2-3. In de 2e helft was het achtereenvolgens Jaap Stam, Heitinga en Leonardo die de wedstrijd volledig kantelde in ons voordeel. Het winnende doelpunt van Leonardo viel in de laatste minuut.

Vorig seizoen was de openingswedstrijd ook Fc Groningen - AJAX en om het geheugen wat op te frissen, kan ik melden dat we die pot met 0-2 wonnen. Wielaert, Rommedahl en Sulejmani waren in die match nog basisspeler. Sulejmani was ook de man die Ajax in de 41e minuut, door een assist van Rommedahl, aan de leiding bracht. De 0-2 viel in de 72e minuut door Rommedahl, met dat stiftje, en de assist kwam op naam van Suarez.

Morgen dus de openingspot van het nieuwe seizoen. Een seizoen waarin ik uiteraard hoop dat we na 34 matches eindelijk eens die derde ster op het shirt kunnen zetten. El Hamdaoui is onze nieuwe spits en hopelijk gaat hij zijn draai volledig vinden bij Ajax, maar ik heb toch lichte twijfels. Eerlijk gezegd denk ik dat Marcus Berg beter bij Ajax zou passen, maar dat is niet te bewijzen. Ajax moet basisspelers als Vertonghen, Enoh en Suarez missen en dat is een handicap, maar toch denk ik dat Ajax gaat winnen en wel met minimaal verschil. 1-2 is mijn voorspelling......
remco k
 remco k - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 07:21 schreef freakie het volgende:

Ik ga slapen weltruste..
volgens mij KUN JIJ GEWOON NIET LEZEN, kijk mijn eerste post nog eens terug, gewoon een normale reactie, alleen jij moet het weer uitvergroten en de hele discussie weer OPBLAZEN, wat een vervelend misselijk ventje ben je ook, je loopt alleen maar te stoken in de hoop dat anderen dat ook oppikken heel irritant.

EN JIJ BENT HIER DE KONING OOK NIET FREAKY, verbeter de wereld begin bij jezelf weet je nog.....

Ik baseer mijn MENING dat de Ridder as zondag niet zal spelen op meer dan alleen het FEIT dat hij NIET VAN AJAX IS, Jol stelt vrijwel nooit aankopen direct op, kijk naar Pantelic vorig seizoen, en aangezien wij prima alternatieven hebben/hadden ga ik er dan vanuit dat hij hem zoiezo niet had opgesteld, zeker aangezien hij ook helemaal niet voor de basis is gehaald.

Maar goed, blijkbaar ben jij alleen maar bezig om anderen hier te provoceren, misschien zou jij eens moeten leren lezen en proberen inhoudelijk op een discussie te reageren ipv allen maar met andere mensen bezig zijn....
remco k
 remco k - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 11:54 schreef freakie het volgende:
Moet je wel een beetje lezen remco.. tussen haakjes en een vraagteken.. Dan bedoelt hij denk ik het zelfde.. als jij alleen hij hoopt dat de ridder dan gauw aangetrokken gaat worden..
dit is jou eerste reactie, lees het zelf eens na, je enige doel hier is om te provoceren en de mening van een ander ete verdedigen, ik denk dat hij dat zelf ook prima kan.

OJA, De Ridder zit niet bij de selectie van zondag, KLAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
freakie
 freakie - zaterdag 07 augustus 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Haha joduh.. Nee maar ik word wakker rond die tijd en loop dan even rond.. En ga dan me bed in..
freakie
 freakie - zaterdag 07 augustus 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Ik denk inderdaad dat ik wat ik daar schreef niets afwijkt van wat ik zei als laatste.. Dus lezen kan ik wel degelijk.. Maar daar in tegen jij niet en je kan der ook niet tegen als ik er wat over zeg.. Ik ben inderdaad de koning niet.. Maar ik zou graag oom iemands mening willen verdedigen.. Daar is een topic voor.. Dus niks provoceren, dat maak jij ervan.. Ik blaas daarin tegen helemaal niks op.. Lees maar een GOED terug..

Jou eerste post schreef je dat de ridder ZEKER niet kwam.. Zo zeker was dat niet want er moet degelijk wel een aankoop gedaan worden.. De ridder is inderdaad als wissel als hij gehaald word.. Maar suarez speelt ook niet.. Dus oo jeetje dan is hij ineens 2e man..

De enige die loopt de provoceren ben jij.. En daarbij ik mag iemand mening verdedigen.. HET IS EEN FORUM..

Ben eigenlijk een beetje klaar met jou..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door freakie --
bahbah
 bahbah - zaterdag 07 augustus 2010 - 20:30   quote  deeplink  
Ik denk dat we met olequer voor vertonghen een redelijke vervanger hebben.
en met hamdoui in de spits maak je ook maar geen zorgen...
de zorgen liggen even op het middenveld,zonder enoh en lindgren,en op rechtsbuitenkant.....scheelt 33.3 procent aanvoer naar hammie de rechtsbuiten....dus gaat het over links met emanuelson.....en dat weet groningen ook wel.....ik denk dat we sterker zullen zijn maar stootkracht te kort gaan komen zonder een echte rechtsbuiten en een verzwakt middenveld.dus worden het spaarzame kansen,en die zijn wel aan hamdoui besteed....dus ik verwacht een 2-2.......kan er ff niet meer van maken jongens.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door bahbah --
bahbah
 bahbah - zaterdag 07 augustus 2010 - 20:31   quote  deeplink  
freakie rustig jongen.......beetje chillen,biertje erbij....
bahbah
 bahbah - zaterdag 07 augustus 2010 - 20:45   quote  deeplink  
dus ik verwacht aissati nu op rechtshalf......als een verkapte rechtsbuiten.....mits(mijn idee) zeegelaar op rechtsbuiten gaat.anders aissati creatief op rechts en eriksen creatief op links....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door bahbah --
bahbah
 bahbah - zaterdag 07 augustus 2010 - 20:52   quote  deeplink  
---------stekelenburg----------
vdwiel-----olequer-----alderweireld------anita
aissati-----de zeeuw-------eriksen/emanuelson------
zeegelaar(kan ie ook)------hamdoui--------emanuelson/eriksen

zoals je ziet is het middenveld zonder ballen....komt dus aan op lekker tikken.groningen zal proberen het middenveld te overlopen en dat levert de nodige kansen op...maar ook wij zullen gevaarlijk zijn met hamdoui,als ie aangespeeld word rond de 16....
ik stel dus nu veel vertrouwen in eriksen....en ik heb zowiezo veel vertrouwen in hamdoui:)
En wie weet gaat ieJol eriksen wel linksbuiten zetten en emanuelson linkshalf.....(ivm verdedigende kwaliteiten).
Ben wel aardig overtuigd van deze oplossing.

Ride
 Ride - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Wat een negativiteit hier...
Kom op mannen, we gaan winnen.
Wij verliezen dit jaar geen wedstrijd in deze Mickey Mouse competitie net als 94-95.
bahbah
 bahbah - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:17 schreef Ride het volgende:
Wat een negativiteit hier...
Kom op mannen, we gaan winnen.
Wij verliezen dit jaar geen wedstrijd in deze Mickey Mouse competitie net als 94-95.
?ikke niet toch?
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Freakie vs remco en remco vs freakie 2lnu6g7.gif
remco k
 remco k - zaterdag 07 augustus 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 20:25 schreef freakie het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik wat ik daar schreef niets afwijkt van wat ik zei als laatste.. Dus lezen kan ik wel degelijk.. Maar daar in tegen jij niet en je kan der ook niet tegen als ik er wat over zeg.. Ik ben inderdaad de koning niet.. Maar ik zou graag oom iemands mening willen verdedigen.. Daar is een topic voor.. Dus niks provoceren, dat maak jij ervan.. Ik blaas daarin tegen helemaal niks op.. Lees maar een GOED terug..

Jou eerste post schreef je dat de ridder ZEKER niet kwam.. Zo zeker was dat niet want er moet degelijk wel een aankoop gedaan worden.. De ridder is inderdaad als wissel als hij gehaald word.. Maar suarez speelt ook niet.. Dus oo jeetje dan is hij ineens 2e man..

De enige die loopt de provoceren ben jij.. En daarbij ik mag iemand mening verdedigen.. HET IS EEN FORUM..

Ben eigenlijk een beetje klaar met jou..
Dan reageer je toch lekker niet meer op mij, wat wou je er anders aan doen dan???!!!

Volgens mij heb ik je dat trouwens al wel vaker gevraagd, dus ben blij dat het eindelijk een keer in die botte kop van je doordringt.

En Jol heeft net in een intervieuw laten weten dat hij helemaal niet zeker is of de Ridder wel de juiste man is voor AJAX, dus alleen maar meer twijfel of hij wel niet komt, en voor de allerlaatste keer dan, IK ZEI ENKEL DAT HIJ NOG NIET BIJ AJAX SPEELDE EN DUS ZEKER AS ZONDAG NIET ZAL SPELEN TEGEN GRONINGEN, dat was, en is mijn mening en die heb je maar te accepteren, sterker nog, IK HEB NOG GELIJK GEKREGEN OOK, WANT HIJ ZIT NIET BIJ DE SELECTIE...
Ride
 Ride - zaterdag 07 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
HET IS ECHT NIET NODIG OM STEEDS JE WOORDEN IN GROTE LETTERS TE PLAATSEN...KOMT NOGAL DWINGEND OVER :+
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 07 augustus 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:52 schreef alibabba het volgende:
Freakie vs remco en remco vs freakie [ afbeelding ]
toch leuk.
om de zoveel tijd hebben we altijd een knallende ruzie tussen freaky en remco
ik ben er aan gewend geraakt
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 23:23 schreef Ride het volgende:
HET IS ECHT NIET NODIG OM STEEDS JE WOORDEN IN GROTE LETTERS TE PLAATSEN...KOMT NOGAL DWINGEND OVER :+
MISSCHIEN IS DAT OOK WEL DE BEDOELING:):):)
Ride
 Ride - zondag 08 augustus 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 23:32 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

toch leuk.
Ik niet...

Laat ze het aub per pb doen...
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 00:17   quote  deeplink  
val dan wel degene aan die de hele tijd de confrontatie opzoekt en maar door blijft zeiken over hetzelfde onderwerp...
joduh
 joduh - zondag 08 augustus 2010 - 01:08   quote  deeplink  
gelijk of ongelijk WTF.maar ik vind jullie discussie ook niet echt belangrijk voor ons allemaal hiero.Ben er ook klaar mee wel.Daarbij heeft het ook geen fuck meer met ajax te maken.zoals bericht hierboven,doe ff lekker met prive berichten!!!
joduh
 joduh - zondag 08 augustus 2010 - 01:10   quote  deeplink  
er wordt door remco en freakie gelijk met BAM en SLOTJE gegooit als iets hun niet interesseert dus graag op deze discussie BAM en SLOTJE graag
Ride
 Ride - zondag 08 augustus 2010 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 00:17 schreef remco k het volgende:
val dan wel bla bla...
Jij antwoord toch hier...kan ook per pb dan.
En nu is het klaar...

Vanmiddag in de kroeg lekker met een biertje kijken naar een 4-0 overwinning...we moeten wel gelijk boven aan staan en dat niet meer kop laten...
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 10:22   quote  deeplink  
ja laten we het gewoon over de wedstrijd hebben:D
alibabba
 alibabba - zondag 08 augustus 2010 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 23:32 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

toch leuk.
F 2qk87sk.gif en het word tijd voor een verzoening tussen beide heren 2ajbcqr.jpg , het zou velen vrolijk stemmen 6r53xf.gif
adriu
 adriu - zondag 08 augustus 2010 - 11:47   quote  deeplink  
let goed op van midag!! ROOD voor Hamdoui, knvb doet er alles aan om ajax geen kampioen te laten worden!!!!
Rogier
 Rogier - zondag 08 augustus 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Zal erg moeilijk worden vandaag, hopen dat ze erop klappen.
410
 410 - zondag 08 augustus 2010 - 12:01   quote  deeplink  
ik zit niet vaak op het forum, maar als ik kijk dan heeft remco zijn woordje altijd weer klaar..!!! Praat gewoon over het topic en ga anders prive berichten sturen heeft niemand er last van voor de rest
410
 410 - zondag 08 augustus 2010 - 12:01   quote  deeplink  
en word een 0-3 overwinning, 2x el Hammie en 1x de jong..!!
Ride
 Ride - zondag 08 augustus 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Dat is wel heel voorbarig...denk dat we juist dit jaar niet nog eens zo'n dieptepunt zullen bereiken...
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 01:10 schreef joduh het volgende:
er wordt door remco en freakie gelijk met BAM en SLOTJE gegooit als iets hun niet interesseert dus graag op deze discussie BAM en SLOTJE graag
Volgens mij moet de wedstrijd nog gespeeld worden toch, beetje raar dit topic nu op slot te gooien dan???:)
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 09:36 schreef Ride het volgende:

[..]

Jij antwoord toch hier...kan ook per pb dan.
En nu is het klaar...

Vanmiddag in de kroeg lekker met een biertje kijken naar een 4-0 overwinning...we moeten wel gelijk boven aan staan en dat niet meer kop laten...
ik antwoord enkel op jou, als jij mij ergens op wil aanspreken, kun je het zelf ook via pb doen toch???
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 11:47 schreef adriu het volgende:
let goed op van midag!! ROOD voor Hamdoui, knvb doet er alles aan om ajax geen kampioen te laten worden!!!!
doemdenker
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 12:22   quote  deeplink  
iemand al nieuws over de opstelling
SS3000
 SS3000 - zondag 08 augustus 2010 - 12:22   quote  deeplink  
1-3 (we spelen ten slotte uit).

2x De Jong, 1x Bonevacia
410
 410 - zondag 08 augustus 2010 - 12:27   quote  deeplink  
remco reageer nou niet overal op... je kan het ook opzoeken
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 12:55   quote  deeplink  
volgens mij ben jij degene die er nu weer op doorgaat, ik vraag al vele keren erover op te houden, en als ik het doe ben ik gek, tis wel goed met je....
410
 410 - zondag 08 augustus 2010 - 13:00   quote  deeplink  
yes Sire,,!!
balvers
 balvers - zondag 08 augustus 2010 - 13:35   quote  deeplink  
aisattie in de basis
balvers
 balvers - zondag 08 augustus 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Scheidsrechter: Nijhuis

Opstelling FC Groningen: Da Silva, Kieftenbeld, Ivens, Stenman, Granqvist, Sparv, Tadic, Bacuna, Van de Laak, Pedersen, Ajilore.
Wissels: Nienhuis, Matavz, Garcia, Metaj, Veldmate, Enevoldsen, Hiariej.

Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Oleguer, Anita, De Zeeuw, De Jong, Aissati, Emanuelson, El Hamdaoui, Eriksen.
Wissels: Vermeer, Blind, Zeegelaar, Bodul, Bonevacia, Kappelhof, Jozefzoon.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 augustus 2010 - 13:37   quote  deeplink  
aapje boven me was voor :(

aissati nieuwekans.. zou mij benieuwen... en hoezo ajax doet niks met eigen jeugd ????? kijk de wissels :D stemt mij in iedergeval een gelukkig man !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door nummer10 --
Ride
 Ride - zondag 08 augustus 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Ze zullen wel moeten met 3 basisspelers die niet mee doen...
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 13:37 schreef nummer10 het volgende:
aapje boven me was voor :(

aissati nieuwekans.. zou mij benieuwen... en hoezo ajax doet niks met eigen jeugd ????? kijk de wissels :D stemt mij in iedergeval een gelukkig man !!
Stemt dit jou gelukkig? mij TOTAAL niet, we hebben meer spelers nodig voor in de breedte...
balvers
 balvers - zondag 08 augustus 2010 - 13:57   quote  deeplink  
hoop dat ze winnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door balvers --
alibabba
 alibabba - zondag 08 augustus 2010 - 14:20   quote  deeplink  
De Jong schuift een linie terug en Eriksen vanaf 10 en dat vind ik prima, want Eriksen is een echte 10 en de Jong kan goed naast de Zeeuw spelen. Ben benieuwd naar El Hamdaoui en Aissati die vanaf rechts speelt...
dege
 dege - zondag 08 augustus 2010 - 14:43   quote  deeplink  
ajax is toch duidelijk de betere partij op dit moment, bevalt me wel hoe ze spelen.
balvers
 balvers - zondag 08 augustus 2010 - 14:47   quote  deeplink  
wat speelt emanuelson tog matig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing FC Groningen - Ajax (08-08-2010 14:30): 2-2

0.0127229