|
|
dege
|
|
|
achterin mogen ze wel blijven opletten. Verder is dit Groningen vandaag wel te pakken lijkt mij. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
hoe spelen ze? Ik ben aan t werk namelijk XD |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
nou ik weet het niet hoor, er moet heel wat gebeuren, willen we deze pot uiteindelijk winnen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Over rechts is het helemaal niks, de kracht van vd.Wiel is nergens te zien. Emanuelson speelt bij momenten wel aardig, maar lijdt ook balverlies en zijn rendement is nul. De passes van Vertonghen worden gemist en El Hamdaoui moet veel dieper spelen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Ik vind urby tot nu toe juist 1 van de betere spelers.. Maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Wat spelen de jong en de zeeuw slecht man vooral de jong die struikelt nog over zn eigen voeten . maja we hebben geen goede alternatieven op de bank ... ik weet niet hoe we moeten scoren op deze manier .. el ham nog niet gezien |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 15:19 schreef KAb het volgende:Wat spelen de jong en de zeeuw slecht man vooral de jong die struikelt nog over zn eigen voeten . maja we hebben geen goede alternatieven op de bank ... ik weet niet hoe we moeten scoren op deze manier .. el ham nog niet gezien De Jong en de Zeeuw spelen helemaal niet slecht, het kan natuurlijk beter en de vrije trappen van de Zeeuw zeker. Eriksen moet leren om veel rustiger te zijn in zijn spel, maar dat heeft te maken met zijn leeftijd. Hij heeft succes nodig en hoe ouder hij word, des te rustiger en beter hij word in zijn spel. |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
El Hammie bewijst meteen zijn kwaliteit, wat een wonderschoon doelpunt 0-1 !!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
mooi genoeg:D buitenkantje rechts |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
haha, topaankoop. wederom mooi afgemaakt |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
nog 1keer de jong en 410 heeft het goed |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat een klassegoals, zo technisch perfect. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: ik bedoel maar en dan zijn Suarez, Enoh en Vertonghen er nog niet bij. Kan nog wat moois worden dit seizoen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
1-2 word nog een heet kwartiertje, hopen dat ze het volhouden |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Leek me toch houdbaar voor Stekelenburg... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: ik kijk niet;) ben op me werk!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
vd wiel, wat een dropveter |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
oooh ik schrok van maarten!!! |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
pff vd wiel wat een gast we moete hem verkopen man totaal niet bij ajax |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ze moeten niet meegaan met het vechtvoetbal van groningen, als ze zelf blijven voetballen halen ze het. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Daar had ik het vorige keer ook al over met mijn vader jah..Hij voetbal een beetje alsof hij tochliever weg wilt!! Zo jammer...N dus ook weer slecht?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het is in ieder geval niet wat je van Greg gewend bent, alweer niet. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Slot offensief van Groningen of houd Ajax makkelijk stand? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Typisch Ajax weer, sjonge jonge man. Nu al weer achterstand op Psv.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
mag je toch niet uit handen geven een 0-2 voorsprong. Ze zijn het zelf schuld, dit was niet nodig. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K