BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing FC Groningen - Ajax (08-08-2010 14:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:22   quote  deeplink  
groningen......omfg wat een afgang dit

0-2 voor en jahoor , ajax weet het nog te verkloten
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
lekker weer hoor, weer een kutweek! lekker werken morgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:17 schreef dege het volgende:
mag je toch niet uit handen geven een 0-2 voorsprong. Ze zijn het zelf schuld, dit was niet nodig.
Dat mag zeker niet nee..ERg jammer:(
ALTIJD PRIJS IN DE K
heb er zin in ajax, bedankt!
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 08 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
TYFUS KLOTE TIETEN!

IK BEN ER KAPOT VAN!
MAAR TOG KAN GEBEUREN JE WEET GRONINGEN!
Maar tog PSV verliest nog wel wat vaker.
let maar op.
ALTIJD PRIJS IN DE K
jammer????
dege
 dege - zondag 08 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
steeds die balletjes terug op steek en de lange bal waarvan je zeker weet dat je balverlies lijd, zo dom om op die manier een wedstrijd proberen uit te spelen.
Zo ontzettend onnodig!!!!!
KAb
 KAb - zondag 08 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
na de 2-0 .. deed Ajax niks meer man ze dachte dat buit al binne was ..dacht ik eigelij ook en dan zo laf spelen .. verspelen ze toch duren punten ..& en dan hebbe die kakkerlakken ook nog gewonnen niet dat dat concurrent is maar toch kut dag vandaag
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
hou op man, dit zijn de eerste 2 weggegooide kutpunten!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 08 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:23 schreef ThreeStars het volgende:
TYFUS KLOTE TIETEN!

IK BEN ER KAPOT VAN!
MAAR TOG KAN GEBEUREN JE WEET GRONINGEN!
Maar tog PSV verliest nog wel wat vaker.
let maar op.
Het moet eens zo zijn dat Psv achter Ajax aan moet.
Niet heletijd andersom, is al te vaak gebeurd.
Boss
 Boss - zondag 08 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Wat is met vd Wiel? Dramatisch weer!
ajax
 ajax - zondag 08 augustus 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Nee..ze missen een aantal belangrijke spelers..ik heb me wel doodgeërgerd aan v.d. Wiel..denkt ie ineens dat ie alles is???? maakte toch weer een paar grove fouten en anita was ook weer slecht!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:24 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Het moet eens zo zijn dat Psv achter Ajax aan moet.
Niet heletijd andersom, is al te vaak gebeurd.
we staan alweer achter! lekker dit!

en maar lachen die kutboeren en kakkerlakken!

wij laten ons weer als vanouds overbluffen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:26   quote  deeplink  
ik hang straks in het trapgat!

zo triest dit!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:27   quote  deeplink  
zit je zo te genieten van een spits die er 2 maakt!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 08 augustus 2010 - 16:27   quote  deeplink  
We gaan weer een fantastich seizoen tegemoet met gemiddeld 2 tegengoals per wedstrijd en teleurstelling na teleurstelling.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Onwaarschijnlijk om een 2-0 voorsprong weg te geven! Dit kan gewoon niet. Dit zijn de wedstrijden die je gewoon MOET winnen!!! Zo niet, kijk naar het vorige seizoen, word je geen kampioen. Zo goed als dezelfde verdediging als vorig jaar, toen bijna niet te kloppen, staat nu (net als tegen de Grieken en tegen FC Twente op de JC schaal) te schutteren als een juniorenteam. GVD!!! En weer vlak voor tijd. Ajax heeft zoals zo vaak problemen om 90 minuten de concentratie vast te houden. Ik ben er helemaal stuk van GVD!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Pietje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
echt zin om v/d wiel een rotbeuk te geven man, 3esterallures
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:28 schreef Pietje het volgende:
Onwaarschijnlijk om een 2-0 voorsprong weg te geven! Dit kan gewoon niet. Dit zijn de wedstrijden die je gewoon MOET winnen!!! Zo niet, kijk naar het vorige seizoen, word je geen kampioen. Zo goed als dezelfde verdediging als vorig jaar, toen bijna niet te kloppen, staat nu (net als tegen de Grieken en tegen FC Twente op de JC schaal) te schutteren als een juniorenteam. GVD!!! En weer vlak voor tijd. Ajax heeft zoals zo vaak problemen om 90 minuten de concentratie vast te houden. Ik ben er helemaal stuk van GVD!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
kutkind

ipv inzet te tonen, gaat ie lopen dollen en hoe??

hoop dat je het leest lamlul!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 08 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
De echte stekelenburg is weer terug. Tijdens het WK was die goed maar vandaag weer ouderwets 2 fouten.
alibabba
 alibabba - zondag 08 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Ongelofelijk dit, 0-2 en dan moet de wedstrijd OP SLOT. Dat is iets wat Ajax moet leren ,want ik word er echt KOTSMISSELIJK van. Het gaat om PUNTEN en dan zet je een verdediger erbij en speel je op de counter. Vorig jaar gebeurde het ook in Eindhoven, toen we met 1-2 voor stonden bij de rust. Juist die PUNTEN, die Ajax moet veiligstellen, kom je misschien aan het eind van de rit tekort. DOOD EN DOODZIEK BEN IK, TERWIJL IK NU EUFORISCH HAD MOETEN ZIJN, WANT WE STONDEN 0-2 VOOR MAN.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
steek doet nog zn uiterste best, maar 2 verdedigers niet!

Oprotten dan als je niet meer wilt bikkelen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Jol mag wel een strafkamp naast het trainingsveld plaatsen voor die slappelingen
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 16:32   quote  deeplink  
nou gaan we weer achter de feiten aanlopen waar ik een gruwelijke hekel aan heb! ik ga even mijn frustraties uiten op mijn console, zo'n schijt schietspel spelen.
GODVERDOMME
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:32   quote  deeplink  
keihard afbeulen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:32 schreef Johnnyafca het volgende:
nou gaan we weer achter de feiten aanlopen waar ik een gruwelijke hekel aan heb! ik ga even mijn frustraties uiten op mijn console, zo'n schijt schietspel spelen.
GODVERDOMME
cod MW2?

ik ook!

ik schiet op alles wat beweegt
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jol mag wel een strafkamp naast het trainingsveld plaatsen voor die slappelingen
kut mentaliteit van vd wiel, urby, denke altijd oh deze pot winnen we met gemak...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
schijtweekend dankzij onze helden
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

cod MW2?

ik ook!

ik schiet op alles wat beweegt
Ja.. welke console heb je?
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:30 schreef alibabba het volgende:
Ongelofelijk dit, 0-2 en dan moet de wedstrijd OP SLOT. Dat is iets wat Ajax moet leren ,want ik word er echt KOTSMISSELIJK van. Het gaat om PUNTEN en dan zet je een verdediger erbij en speel je op de counter. Vorig jaar gebeurde het ook in Eindhoven, toen we met 1-2 voor stonden bij de rust. Juist die PUNTEN, die Ajax moet veiligstellen, kom je misschien aan het eind van de rit tekort. DOOD EN DOODZIEK BEN IK, TERWIJL IK NU EUFORISCH HAD MOETEN ZIJN, WANT WE STONDEN 0-2 VOOR MAN.
Klopt, alibabba. En zoals ik eerder hier schreef: dit zijn de wedstrijden de je beslist MOET winnen om kampioen te worden. Ik ben over het algemeen een (vrij) rustig persoon, maar nu... GVD!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:33 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

kut mentaliteit van vd wiel, urby, denke altijd oh deze pot winnen we met gemak...
idd, oprotten met die schijthonden!

het kan best een keer wat minder lopen met een speler, maar deze mentaliteit hoort in een gevangenis thuis! luie klootzakken!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:33 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Ja.. welke console heb je?
ps3
ALTIJD PRIJS IN DE K
xboxlive
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

ps3
ik ook..
ALTIJD PRIJS IN DE K
allebei

en pc
ALTIJD PRIJS IN DE K
daar speel ik nu maar even op
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
godverdomme!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 16:37   quote  deeplink  
okee...voeg mij toe op ps3 network, johnnyafca
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 08 augustus 2010 - 16:38   quote  deeplink  
JONGENS RUSTIG!
IK BEN ER OOK SCHIJT ZIEK VAN
IK BEN BOOS op Groningen!
AJAX speelde goed!
Het waren 2 MAZZEL KUT goaltjes!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 16:39   quote  deeplink  
nee thuis winnen we, ik ga het positief proberen in te zien. Dan is jan terug, en enoh hoop ik ook.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
hoerenzoon vd wiel
:P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Ik begrijp de frustratie bij sommigen, maar is het dan echt nodig om met kanker te spotten?? Kom op jongens hou het wel een beetje beschaafd.

Ook ik baal van het dure puntenverlies. Echter sinds de 0-2 zag je dit al gebeuren. De concentratie ebde weg en er werd slordig gespeeld. Van der Wiel lijkt zich helemaal gefocust te hebben op een transfer en speelt nu alsof hij heel veel teleurstelling over het uitblijven daarvan heeft. El Hamdaoui heeft zich meteen laten gelden met 2 doelpunten en ik persoonlijk denk dat we daar veel plezier van gaan beleven.

Toch is de teleurstelling groot. Natuurlijk hebben we nog 33 wedstrijden te spelen en is nog niets beslist, maar dit zijn wel de wedstrijden waarin je geen punten mag laten liggen. Heel jammer, maar we moeten weer vooruit kijken. Komende week komt Vitesse naar de ArenA en daar moeten we toch echt 3 punten pakken. De komende weken worden bepalend voor het seizoen van Ajax, incluis de wedstrijden voorronde CL, en hopelijk wordt het team op tijd wakker.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 augustus 2010 - 16:44   quote  deeplink  
het is gewoon weeer kloten, VORIG SEIZOEN WAS DE ULTIEME KANS, NU STAAN DIE LAMPEKAPPEN OP EN GAAN ER MET DE TITEL VAN DOOR
KAb
 KAb - zondag 08 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
ag we winnen misschien wel weer het topscorers klassement .. ook leuk :S:S:S:S
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 08 augustus 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:48 schreef KAb het volgende:
ag we winnen misschien wel weer het topscorers klassement .. ook leuk :S:S:S:S
En het klassement van de meeste tegengoals
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:44 schreef Johnnyafca het volgende:
het is gewoon weeer kloten, VORIG SEIZOEN WAS DE ULTIEME KANS, NU STAAN DIE LAMPEKAPPEN OP EN GAAN ER MET DE TITEL VAN DOOR
Goh wat een conclusie na 1 wedstrijd in de competitie. Je komt die lampekappen nog 2 keer tegen en als je die beiden wint sta je weer 4 punten voor. Kap eens met het negatieve in te zien. Natuurlijk is het kut van vandaag, maar ga nu alsjeblieft geen onzin roepen.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:41 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik begrijp de frustratie bij sommigen, maar is het dan echt nodig om met kanker te spotten?? Kom op jongens hou het wel een beetje beschaafd.

Ook ik baal van het dure puntenverlies. Echter sinds de 0-2 zag je dit al gebeuren. De concentratie ebde weg en er werd slordig gespeeld. Van der Wiel lijkt zich helemaal gefocust te hebben op een transfer en speelt nu alsof hij heel veel teleurstelling over het uitblijven daarvan heeft. El Hamdaoui heeft zich meteen laten gelden met 2 doelpunten en ik persoonlijk denk dat we daar veel plezier van gaan beleven.

Toch is de teleurstelling groot. Natuurlijk hebben we nog 33 wedstrijden te spelen en is nog niets beslist, maar dit zijn wel de wedstrijden waarin je geen punten mag laten liggen. Heel jammer, maar we moeten weer vooruit kijken. Komende week komt Vitesse naar de ArenA en daar moeten we toch echt 3 punten pakken. De komende weken worden bepalend voor het seizoen van Ajax, incluis de wedstrijden voorronde CL, en hopelijk wordt het team op tijd wakker.
Je hebt helemaal gelijk, Amsterdammer, helemaal waar je schrijft over het roepen over die erge ziekte, daar doe ik ook nooit aan mee. Maar de teleurstelling is nou eenmaal gigantisch. Ik ben er echt helemaal stuk van! Vorig seizoen verloren we ook de nodige punten in de eerste seizoenshelft tegen mindere opponenten. Ook toen riepen we met z'n allen dat het seizoen nog niet afgelopen was en dat er nog veel wedstrijden gespeeld moesten worden. Maar mooi dat we één zielig puntje tekort kwamen. Met de instelling van sommige spelers vanmiddag zie ik hetzelfde scenario als vorig jaar weer helemaal terugkeren. Ik moet er simpelweg niet aan denken. Ik wil, nee ik MOET kampioen worden dit seizoen en vandaag, na een wedstrijd lopen we alweer achter te feiten aan. Ik ben echt ziedend!!!
wup von dutch
 wup von dutch - zondag 08 augustus 2010 - 16:54   quote  deeplink  
verdomme ze moeten snel mertens halen ! das de speler die ze missen ! en anita eruit en blind in zijn plaats
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, Amsterdammer, helemaal waar je schrijft over het roepen over die erge ziekte, daar doe ik ook nooit aan mee. Maar de teleurstelling is nou eenmaal gigantisch. Ik ben er echt helemaal stuk van! Vorig seizoen verloren we ook de nodige punten in de eerste seizoenshelft tegen mindere opponenten. Ook toen riepen we met z'n allen dat het seizoen nog niet afgelopen was en dat er nog veel wedstrijden gespeeld moesten worden. Maar mooi dat we één zielig puntje tekort kwamen. Met de instelling van sommige spelers vanmiddag zie ik hetzelfde scenario als vorig jaar weer helemaal terugkeren. Ik moet er simpelweg niet aan denken. Ik wil, nee ik MOET kampioen worden dit seizoen en vandaag, na een wedstrijd lopen we alweer achter te feiten aan. Ik ben echt ziedend!!!
Ik weet het Pietje, maar kom op. Je speelt nog 2 keer tegen die lampekappen. Ajax heeft op een domme manier een zeker ogende winst weggegeven, maar ik ga het seizoen niet nu al opgeven. En ook al is de teleurstelling nog zo groot, bepaalde woorden gebruik je gewoon niet op het forum.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing FC Groningen - Ajax (08-08-2010 14:30): 2-2

0.0092949