|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 17:07 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik weet het Pietje, maar kom op. Je speelt nog 2 keer tegen die lampekappen. Ajax heeft op een domme manier een zeker ogende winst weggegeven, maar ik ga het seizoen niet nu al opgeven. En ook al is de teleurstelling nog zo groot, bepaalde woorden gebruik je gewoon niet op het forum. Over dat laatste schreef ik ook dat je daarin helemaal gelijk hebt. Je kunt al mijn bijdragen aan alle topics erop nalezen: het woord "kanker" heb ik nog nooit gebezigd. Dat hoort niet op dit of op een ander forum thuis. Sterker: het hoort nergens thuis! En natuurlijk weet ik dat Ajax nog 2 x tegen PSV en alle andere clubs (behalve tegen FC Groningen dan...) moet spelen. Maar feit is, dat wij nu alweer gedoemd zijn om in te moeten halen in plaats van andersom. Ik ben niet alleen super-teleurgesteld, ik ben vooral ook erg kwaad op sommige van onze spelers en dan met name op hun (verkeerde) mentaliteit. En natuurlijk speelt het een grote rol dat Martin Jol niet de beschikking had over Suárez, Vertonghen en Enoh (om er maar een paar te noemen), maar dat zou nou juist een extra drive voor de spelers moeten zijn om een stap extra te doen. Maar als ik Gregory van der Wiel zie (onder andere) dan word ik nou niet bijster vrolijk :-( Er is ook nogal wat kritiek op Aissaiti, maar hij stond op een plaats waar hij volgens mij nog niet eerder heeft gespeeld. Maar goed, de tijd zal het leren. En ik smacht naar de kampioensschaal dit seizoen!!! Niet weer een tussenjaar, ik denk dat geen enkele Ajacied dat nog trekt! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Dit is niet leuk...maar wel goed dat Hammie er gelijk 2 heel mooi intrapt. Gaat allemaal nog goed komen, Wiel is nog te moe...die heeft rust nodig die hij niet krijgt. Boela halen en snel... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dum Spiro Spero(zolang ik adem hoop ik) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 17:21 schreef Pietje het volgende:[..] Over dat laatste schreef ik ook dat je daarin helemaal gelijk hebt. Je kunt al mijn bijdragen aan alle topics erop nalezen: het woord "kanker" heb ik nog nooit gebezigd. Dat hoort niet op dit of op een ander forum thuis. Sterker: het hoort nergens thuis! En natuurlijk weet ik dat Ajax nog 2 x tegen PSV en alle andere clubs (behalve tegen FC Groningen dan...) moet spelen. Maar feit is, dat wij nu alweer gedoemd zijn om in te moeten halen in plaats van andersom. Ik ben niet alleen super-teleurgesteld, ik ben vooral ook erg kwaad op sommige van onze spelers en dan met name op hun (verkeerde) mentaliteit. En natuurlijk speelt het een grote rol dat Martin Jol niet de beschikking had over Suárez, Vertonghen en Enoh (om er maar een paar te noemen), maar dat zou nou juist een extra drive voor de spelers moeten zijn om een stap extra te doen. Maar als ik Gregory van der Wiel zie (onder andere) dan word ik nou niet bijster vrolijk :-( Er is ook nogal wat kritiek op Aissaiti, maar hij stond op een plaats waar hij volgens mij nog niet eerder heeft gespeeld. Maar goed, de tijd zal het leren. En ik smacht naar de kampioensschaal dit seizoen!!! Niet weer een tussenjaar, ik denk dat geen enkele Ajacied dat nog trekt! Ik geef je inderdaad helemaal gelijk. Zoals ik al aangaf lijkt het alsof Van der Wiel had gerekend op een transfer. Hij lijkt te voetballen met teleurstelling in zijn spel of hij heeft knap wat sterallures op dit moment. Jol zou deze speler eigenlijk eens een wedstrijd op de bank moeten houden om hem te prikkelen. Misschien is dat de motivatie die Van der Wiel op dit moment nodig heeft.
Over de linkerflank ben ik meer dan duidelijk geweest is diverse topics. Dat is namelijk het zorgenkindje bij Ajax. Urby en Anita spelen allebei wispelturig en zodoende kan Ajax daar niet op excelleren. Ajax zou dus nodig de linkerflank moeten gaan versterken. Anita komt wat mij betreft kracht en lengte te kort om als linkervleugelverdediger te acteren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik geef je inderdaad helemaal gelijk. Zoals ik al aangaf lijkt het alsof Van der Wiel had gerekend op een transfer. Hij lijkt te voetballen met teleurstelling in zijn spel of hij heeft knap wat sterallures op dit moment. Jol zou deze speler eigenlijk eens een wedstrijd op de bank moeten houden om hem te prikkelen. Misschien is dat de motivatie die Van der Wiel op dit moment nodig heeft. Over de linkerflank ben ik meer dan duidelijk geweest is diverse topics. Dat is namelijk het zorgenkindje bij Ajax. Urby en Anita spelen allebei wispelturig en zodoende kan Ajax daar niet op excelleren. Ajax zou dus nodig de linkerflank moeten gaan versterken. Anita komt wat mij betreft kracht en lengte te kort om als linkervleugelverdediger te acteren. Helemaal eens! (Wat een eendracht, hè?) Zie ook een ander topic :)) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 20:30 schreef bahbah het volgende:Ik denk dat we met olequer voor vertonghen een redelijke vervanger hebben. en met hamdoui in de spits maak je ook maar geen zorgen... de zorgen liggen even op het middenveld,zonder enoh en lindgren,en op rechtsbuitenkant.....scheelt 33.3 procent aanvoer naar hammie de rechtsbuiten....dus gaat het over links met emanuelson.....en dat weet groningen ook wel.....ik denk dat we sterker zullen zijn maar stootkracht te kort gaan komen zonder een echte rechtsbuiten en een verzwakt middenveld.dus worden het spaarzame kansen,en die zijn wel aan hamdoui besteed....dus ik verwacht een 2-2.......kan er ff niet meer van maken jongens..... joehoe.......ehhehe..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Volgens mij heb jij een glazen bol ;-) Maar je voorspelling kwam wel uit, helaas... Ik had het graag anders gezien. Jezus-nog-aan-toe. Ik zit nog steeds te balen!!! En dat zal nog wel even aanhouden, vrees ik. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik ben weer iets rustiger, maar heb niet lekker gegeten ofzo!
sorry voor mn gescheld en getier, tuurlijk is dit pas de eerste wedstrijd, maar wel gelijk dure punten kwijt!
Ik hou van Ajax en z'n spelers, ook die lul van een anita en wiel, maar schandalig dat we dit nog uit handen hebben gegeven!
Morgen na de eerste wedstrijd meteen een rotdag op m'n werk, ik denk dat ik "we hebben nog geenéén keer verloren" maar inzet tegen m'n collega's. Ik ben serieus een beetje verdrietig!
Ajax, maakt meer kapot dan je lief is......snik! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 18:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik ben weer iets rustiger, maar heb niet lekker gegeten ofzo! sorry voor mn gescheld en getier, tuurlijk is dit pas de eerste wedstrijd, maar wel gelijk dure punten kwijt! Ik hou van Ajax en z'n spelers, ook die lul van een anita en wiel, maar schandalig dat we dit nog uit handen hebben gegeven! Morgen na de eerste wedstrijd meteen een rotdag op m'n werk, ik denk dat ik "we hebben nog geenéén keer verloren" maar inzet tegen m'n collega's. Ik ben serieus een beetje verdrietig! Ajax, maakt meer kapot dan je lief is......snik! Hahaha!! Ik leef met je mee, altijd prijs. Ik voel me ook (nog) beroerd... En ik moet nog eten. En weet je waar ik morgen voor mijn werkgever naar toe moet?? Naar Rotterdam... Dat gaat, vrees ik, niet meevallen... En ook ik houd van Ajax! En hoe!! Het zit al meer dan 55 jaar in mijn genen (Ik ben ruim 61 jaar en sinds een kleine 5 maanden opa) en heb veel leuke dingen en ellendige dingen in mijn leven meegemaakt. Maar als Ajax verloren heeft (of gelijkgespeeld heeft) heb ik het echt te kwaad, sterker, dan ben ik niet te genieten voor m'n omgeving. Ik zit dan ook nu nog steeds gigantisch te balen :-((( |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Een aantal spelers zoals Greg zijn met hun hoofd al aan het voetballen in het buitenland,Ze hebben zich al bewezen denken ze en daar teren ze nu op.
Je zult straks zien dat als de transferperiode over is er een knop omgaat en het er wel uitkomt,mits hij blijft. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 18:08 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha!! Ik leef met je mee, altijd prijs. Ik voel me ook (nog) beroerd... En ik moet nog eten. En weet je waar ik morgen voor mijn werkgever naar toe moet?? Naar Rotterdam... Dat gaat, vrees ik, niet meevallen... En ook ik houd van Ajax! En hoe!! Het zit al meer dan 55 jaar in mijn genen (Ik ben ruim 61 jaar en sinds een kleine 5 maanden opa) en heb veel leuke dingen en ellendige dingen in mijn leven meegemaakt. Maar als Ajax verloren heeft (of gelijkgespeeld heeft) heb ik het echt te kwaad, sterker, dan ben ik niet te genieten voor m'n omgeving. Ik zit dan ook nu nog steeds gigantisch te balen :-((( Respect aan u, ik ben trots op mensen zoals u!
Mensen die echt voor de club leven, Ajax is niet alleen een spelletje voetbal zie je!
Laten we hopen dat we die feyenerds 2 x verslaan dit seizoen en dan hopen we meteen dat we die 3e ster op dat shirt mogen naaien!
Veel geluk met die kleine en rustig aan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik geef je inderdaad helemaal gelijk. Zoals ik al aangaf lijkt het alsof Van der Wiel had gerekend op een transfer. Hij lijkt te voetballen met teleurstelling in zijn spel of hij heeft knap wat sterallures op dit moment. Jol zou deze speler eigenlijk eens een wedstrijd op de bank moeten houden om hem te prikkelen. Misschien is dat de motivatie die Van der Wiel op dit moment nodig heeft. Over de linkerflank ben ik meer dan duidelijk geweest is diverse topics. Dat is namelijk het zorgenkindje bij Ajax. Urby en Anita spelen allebei wispelturig en zodoende kan Ajax daar niet op excelleren. Ajax zou dus nodig de linkerflank moeten gaan versterken. Anita komt wat mij betreft kracht en lengte te kort om als linkervleugelverdediger te acteren. volledig mee eens, onze linkerflank en vandaag ook de rechterflank is gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vandaag is gewoon te triest voor woorden, het kan en mag niet gebeuren dat je in 5 dagen tijd, 2 keer een voorsprong van 2 goals verschil weggeeft. Vandaag werd eens te meer de klasse van Enoh duidelijk, en het gemis was echt heel erg vandaag, ik vond Groningen vandaag erg slecht positioneel spelen, en het is echt heel erg geweest dat wij dit dan nog weggeven, bij AJAX was IEDEREEN van een bedroevend niveau INCLUSIEF JOL. AJAX stond op papier veel te aanvallend ingesteld. Hij had NOOIT met aissati mogen beginnen, maar had BLIND naast de Zeeuw moeten zetten of Anita en dan Blind linksback, dan had Eriksen vanaf rechts kunnen spelen en de Jong gewoon op 10.
Op die manier hadden we een veel sterker middenveld gehad, ik vind dit echt een erg kwalijke zaak van JOL.
Van der Wiel moet gewoon tegen Vitesse op de bank, wat die jongen laat zien is echt van een bedroevend niveau, al denk ik niet dat het komt door een eventuele transfer, maar eerder door een te zwaar programma en te weinig rust, je ziet het bij alle wk gangers bij AJAX,
Stekelenburg is speelt volgens mij op 85% van zijn kunnen, van der Wiel haalt amper de 60% van zijn kunnen, en heeft nog helemaal niets laten zien aanvallend, De Zeeuw lijkt nog wat voorzichtig te zijn in duels ivm met zijn kaak, Lodeiro is er nog niet bij en Suarez is ook niet 100% data kun je merken in de DOMME kaarten die hij heeft gepakt en het feit dat hij veel te snel geirriteerd is.
Toch slaat het nergens op dat we een KUT seizoen of wat dan ook tegemoet gaan, sommige mensen schijnen even te vergeten dat we in principe 3 basisspelers en Lindgren moeten missen.
Trouwens werd vandaag ook wel weer heel erg duidelijk hoe DOM het is geweest om Sulejmani te verhuren, die had voor veel meer dreiging kunnen zorgen vanaf de rechterzijde, want Aissatie was gewoon een grrot drama |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
JE ziet vaak dat als er een zeer goed middenveld is dat een ncclub vaak veel wint. Vind dat het middenveld toch ook in deze wedstrijd grotendeels in handen was van groningen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 19:34 schreef frankdrebin het volgende:JE ziet vaak dat als er een zeer goed middenveld is dat een ncclub vaak veel wint. Vind dat het middenveld toch ook in deze wedstrijd grotendeels in handen was van groningen klopt inderdaad, en daarom is Enoh ook zo belangrijk voor AJAX, hij neemt zoveel werk weg voor de verdedigers, en lijkt altijd op de juiste plek te staan... |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Ja Remco , Enoh is heel belangrijk voor de belans tussen de linies,zeker nu Demy wat opgebrand is.ALs lindgren weer van zijn blessure af is zou wat rust vor Demy niet verkeerd zijn.Want laten we eerlijk zijn, een Demy en ENoh in vorm is Fantastisch voor het middenveld |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Jezussssss,kom ladderzat thuis nu en ben volledig naar de kloten!wat een dagg enwat eenwdstrijd...urby was ok..maar greg is ver wegg....nu al puntverlies is trieste vertoning |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Emanuelson: "Die gek kost ons gewoon twee punten" Tijdens het treffen in de Eredivisie tussen FC Groningen en Ajax (2-2) betrad een supporter het veld. De man is niet meer welkom in de Euroborg. Door Ruben Winkels 9 aug. 2010 08:40:00
Share Foto GalleryZoom Tim Matavz viert gelijkmaker, FC Groningen - Ajax (PROSHOTS) Gerelateerde links Teams Ajax FC Groningen "Hij krijgt een stadionverbod voor het leven", zei algemeen directeur Hans Nijland na afloop tegen De Telegraaf. "En of de KNVB het ermee eens is, interesseert me niet. Het is ons huis en wij bepalen de regels tot hoever men kan gaan. Dat doe ik ook bij mijn kinderen: afspraak is afspraak."
Overigens ging de directeur opvallend luchtig met het voorval om. "Wat wil je nog meer voor spektakel? Vier goals en nog iemand op het speelveld ook!" Urby Emanuelson kon niet lachen om het voorval. "Dit kost ons gewoon twee punten. FC Groningen wordt beloond voor een gek, een eigen supporter, die het veld betreedt."
"Die man stond midden in de aanval en een aantal spelers van ons schrok zich dood", zegt de alleskunner. "Dat zie je ook. Ik had uiteindelijk niet het idee dat hij ons wilde aanvallen, maar in het begin weet je natuurlijk niet wat hij van plan is. Je past dan toch op. Nu scoorde Groningen uit de corner die volgde 1-2. De arbiter had gewoon moeten affluiten en - nadat die man was opgepakt - het spel moeten hervatten met een scheidsrechtersbal."
Zit wat in... weer een voorbeeld van een triest nivo van scheidsrechters... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mooi om te lezen,en zit kern van waarheid in.....Maar 2-1 is nog geen 2-2..... Leuk stukje f-side! vooral dat er staat Urby Emanuelson de alleskunner......joduhh |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 18:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Respect aan u, ik ben trots op mensen zoals u! Mensen die echt voor de club leven, Ajax is niet alleen een spelletje voetbal zie je! Laten we hopen dat we die feyenerds 2 x verslaan dit seizoen en dan hopen we meteen dat we die 3e ster op dat shirt mogen naaien! Veel geluk met die kleine en rustig aan! Gaan we "U" zeggen? Niet doen, hoor! Ajacieden onder elkaar, dat is ouwe-jongens-krentebrood! Bedankt voor je wens wat betreft onze kleindochter. En rustig aan doen, zit er nog niet in: hard werken... Overigens ben ik het desastreuze gelijkspel van gisteren nog altijd niet kwijt, ik loop nog steeds gigantisch te balen omdat we nu alweer in de achtervolging moeten. Maar ja, nog vele wedstrijden volgen en als wij ons voor de CL plaatsen via Dinamo Kiev, ach dan lacht het leven mij en ons weer een beetje toe. Ik moest vandaag voor mijn werk in Rotterdam zijn en zij kennen daar mijn achtergrond... Zij hebben zeer wijselijk hun mond gehouden en dat was erg verstandig :-) |
|
|
|
|
|