|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Opstelling tegen Utrecht aanstaande zondag. |
|
|
|
craven
|
|
|
Nog een weekje en dan gaan we vlammen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Benieuwd naar de opstelling, wordt luc opgesteld? of durft Been het nog niet aan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb voor t eerst geen idee. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Lastige wedstrijd Utrecht is al aardig op dreef. Ik denk niet dat we al klaar zijn voor de comp. Ik zie nog geen team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er nog geen basis opstelling uit kunnen halen uit de oefenwedstrijden.. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Ik ga voor winst, maar daar zullen ze wel voor moeten vechten. Ik verwacht dat Utrecht dit jaar voor veel onverwachte dingen gaat zorgen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
-------v.Dijk/mulder-------- -Fernandez-Vlaar-Bahia-Lumb-- ------Fer---El Amadhi------- -Schaken-Smolov/JDT--Wijnaldum ----------Luc--------------- ???????????????????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kan.. maar kan ook niet.. uh. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
je gaat zondag dik winnen,kom op zeg. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Cabral op links,eindelijk weer een buitenspeler die het achterlijnje haalt en dan met voorzet komt, en eindelijk een speler die niet zoals biseswar of wijnaldum elke keer naar binnen trekt..... dus ik zeg:DOEN |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
v.Dijk
De Vrij-Vlaar-Bahia-Lumb
El Ahmadi - Fer
Wijnaldum - Bruins - Biseswar
Smolov
*Tomasson nog steeds geblesseerd (?) *Cissé nog steeds geblesseerd (?) *Schaken geschorst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 14:45 schreef craven het volgende:-------v.Dijk/mulder-------- -Fernandez-Vlaar-Bahia-Lumb-- ------Fer---El Amadhi------- -Schaken-Smolov/JDT--Wijnaldum ----------Luc--------------- ??????????????????????? Schaken is geschorst |
|
|
|
|
ar
|
|
|
toch is luc een afmakertje hoor,hoe hij gisteren die goal maakte. lekker hoor |
|
|
|
|
moa
|
|
|
v.Dijk
De Vrij-Vlaar-Bahia-Cler
El Ahmadi - Fer
Wijnaldum - Tomasson - Biseswar
Smolov
Indien allen fit |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 14:45 schreef craven het volgende:-------v.Dijk/mulder-------- -Fernandez-Vlaar-Bahia-Lumb-- ------Fer---El Amadhi------- -wijnaldum-Smolov/JDT--Cabral ----------Luc--------------- ??????????????????????? zo dan..... |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Ben wel onder de indruk van Cabral goede linksbuiten hoop dat hij speelt. En het wordt gewoon 3-1 |
|
|
|
|
feyenoordfamilie
|
|
|
van dijk de vrij vlaar bahia lumb amadhi smolov assauar schaken thomasson/castagnos cabral |
|
|
|
|
feyenoordfamilie23
|
|
|
van dijk de vrij/fernandez vlaar bahia lumb amadhi smolov assauar/leerdam schaken thomasson/castagnos cabral/wijnaldum |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
-------Mulder-------- -De Vrij-Vlaar-Bahia-De cler-- ------Fer---El Amadhi------- -Wijnaldum-Smolov--Biseswar ----------Jon---------------
Dit heeft mario in gedachten wedden van wel. |
|
|
|
|
paco
|
|
|
die jonge honden van gisterenavond opstellen,EEN GENOT OM DIE TE ZIEN SPELEN |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Utrecht wint wel van Mallorca. Zal dus nog tegen vallen denk ik. Gok op 2-1 winst |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 15:25 schreef moa het volgende:v.Dijk De Vrij-Vlaar-Bahia-Cler El Ahmadi - Fer Wijnaldum - Tomasson - Biseswar Smolov Indien allen fit ik denk bruins erin voor tomasson en je bent er. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Been heeft voor Mulder gekozen dus ik verwacht:
Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - De Cler
El Ahmadi - Fer
Smolov
en het feit dat Utrecht wel wint van Mallorca maakt mij er niet geruster op. Maar ik verwacht wel dat we winnen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Tomasson iig niet, hij is niet fit. |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
- - - - - - - - Mulder - - - - - - - -
- Fernandez - Vlaar - Bahia - De Cler -
- - El Ahmadi - - - Bruins - - - Fer - -
- - Wijnaldum - - - Smolov - - - Biseswar -
Bank: van Dijk, de Vrij, Lumb, Mokotjo, Auassar, Castaignos en Cabral
Uitslag: 2-0 2x Smolov
Hoeveel kan ik winnen als ik een tientje inzet op me eigen voorspelling en ik heb het juist? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ben ik met je eens, jammer dat Jon niet meedoet.
Dit zal em dan wel worden gok ik:
v.Dijk
De Vrij-Vlaar-Bahia-Cler
El Ahmadi - Fer
Smolov |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik hoop dat het zo wordt, maar ik ben bang dat mulder keept |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Nou 2 handen op 1 buik dus :) Ben ook bang dat Mulder keept, lijkt wel voor 90% zeker, maar hoop toch echt op v.Dijk, en is Darley al fit? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou het voor komende zondag het liefst zo zien:
v.Dijk
De Vrij - Vlaar -Bahia - De Cler
El Ahmadi - Fer
Wijnaldum - Smolov - Biseswar
Castaignos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T boeit me niet als we maar winnen :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Echt wel Bruins. Net als Mulder als eerste op het wedstrijdformulier, zoals Van Marwijk Kuyt als eerste opschrijft! |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Geen Bruins en geen Biseswar. Speelde beide een goed voorbereiding, tegen de amateurs.
v.Dijk
De Vrij - Vlaar - Bahia - Lumb
El Ahmadi - Mokotjo(Fer) - Fer(Auassar)
Wijnaldum - Tomasson(Smolov) - Cisse(Cabral)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
____________________Castaignos__________________ _________Cissé____________________Smolov________ ___________________Wijnaldum____________________ __________El Ahmadi____________Fer________________ de Cler____Bahia________________Vlaar_____Fernandez ____________________van Dijk___________________
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 22:47 schreef JanM het volgende:[..] Echt wel Bruins. Net als Mulder als eerste op het wedstrijdformulier, zoals Van Marwijk Kuyt als eerste opschrijft! Wat een onzin |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 23:23 schreef feyenoord-fr12info het volgende:Geen Bruins en geen Biseswar. Speelde beide een goed voorbereiding, tegen de amateurs. v.Dijk De Vrij - Vlaar - Bahia - Lumb El Ahmadi - Mokotjo(Fer) - Fer(Auassar) Wijnaldum - Tomasson(Smolov) - Cisse(Cabral) Mulder is 1e keeper, Tomasson en Cissé zijn nog geblesseerd / komen net terug van blessures en Mokotjo is een defensieve middenvelder, net als El Ahmadi en Fer ... |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
_________________Mulder Fernandez___Vlaar______Bahia__De Cler ____________Fer______El Ahmadi Wijnaldum________Bruins________Biseswar _____________Tomasson (Smolov)
zo gaan ze denk ik zondag voetballen. Helaas staat bruins in de basis, Heb liever Gini op 10 en schaken en Diego op de vlanken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
Boyan
|
|
|
1-2 helaas :(
wij gaan niet van deze clubs winnen in de competitie |
|
|
|
|
bram
|
|
|
4-0,drie keer smolov,een keer bahia,glansrol voor keeper van dijk die mulder vervangt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik begin toch alweer een beetje de kriebels te krijgen hehe. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 23:46 schreef Quiroz het volgende:____________________Castaignos__________________ _________Cissé____________________Smolov________ ___________________Wijnaldum____________________ __________El Ahmadi____________Fer________________ de Cler____Bahia________________Vlaar_____Fernandez ____________________van Dijk___________________ Helemaal mee eens. Als Cisse zijn teen het houidt vind ik dit een pracht opstelling. Misschien de Vrij voor Fernandez. De Vrij speelt ook sterk momenteel. Maar verder prima opstelling. Die Smolov id echt goed vanaf rechts. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 08:40 schreef legrande het volgende:[..] Helemaal mee eens. Als Cisse zijn teen het houidt vind ik dit een pracht opstelling. Misschien de Vrij voor Fernandez. De Vrij speelt ook sterk momenteel. Maar verder prima opstelling. Die Smolov id echt goed vanaf rechts. Opstelling voor tegen Utrecht hé. Anders toch liever Tomasson op de plek van Castaignos, want dan kunnen we 'jagen' wat Mario al zolang in zijn hoofd heeft. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ik denk 3x Wijnaldum en 2x Bruins
einduitslag 1-1 |
|
|