|
|
Wallie1908
|
|
|
Het zal zwaar worden gezien de vorm van de Dom stedelingen. Maar vertrouwen in Feyenoord natuurlijk. Een zware middag met een winst van 2-1.
1-0 Smolov 2-0 Wijnaldum 2-1 v. Wolfswinckel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door Wallie1908 -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Bedankt namens het Legioen en de Toto......Henk de Gier!!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
wordt lastig. utrecht is wel heel erg ver. wij niet zo. zoals Castaignos speelde tegen Aston Villa, verdient hij gewoon een basisplaats. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hangt ervan af waar je woont.
van mij vandaan een kilometer of 30 dus dat vind ik wel meevallen?
waar woon jij dan? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
KvZ, maar je snapt best wat ik bedoelde. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ja, was maar een geintje man. Hij weet ook wel dat Utrecht al onderweg is. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: raadsman van me...hahahaha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
doe er nog een paar bij en dan kan ik er ook wel om lachen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: basdeclown komt langs een paal, wat doet ie? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
niks, loopt r gewoon voorbij |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
dat had ik nou niet verwacht van hem |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Rotterdam, die mooie stad, met hoeveel letters spel je dat? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:11 schreef de flh het volgende:wordt lastig. utrecht is wel heel erg ver. wij niet zo. zoals Castaignos speelde tegen Aston Villa, verdient hij gewoon een basisplaats. Waarom precies, omdat ze over 2 wedstrijden amateurs uit Albanie hebben verslagen? Of omdat ze maarliefst 1 doelpunt wisten te maken tegen "FC Luzern" (altijd lastig) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
omdat hun organisatie in het veld goed staat. ik ga hopen op een beetje kuipvrees bij ze. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
nee 3, want r staat
met hoeveel letters spel je DAT
hahahahahaha (de fih kom) hahaahhaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik zei toch, je gaat me wel waarderen! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: je heb me te pakken zeg....die Bassie toch hahahaha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hm.. ik weet het niet, ik denk dat wij op vrijwel iedere positie een betere speler hebben. En we spelen met dezelfde jongens als vorig jaar, alleen met wat meer jonkies op de bank. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ik mis nog een Martins Indi in de opstelling, deze jongen heeft echt wel indruk gemaakt groot sterk en linksbenig!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:41 schreef El Jardinero het volgende:Ik mis nog een Martins Indi in de opstelling, deze jongen heeft echt wel indruk gemaakt groot sterk en linksbenig!! Mwoah, geef mij maar de Cler |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:41 schreef El Jardinero het volgende:Ik mis nog een Martins Indi in de opstelling, deze jongen heeft echt wel indruk gemaakt groot sterk en linksbenig!! ben je niet in de war met Bahia? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Utrecht met alleen maar invallers wint wel van Mallorca. Volgens mij hadden we daar wat moeite mee. Heerenveen wint er ook van 4-0. Wordt echt lastig zondag maar mijn gevoel zegt dat we toch winnen en het met wat doorbrekende jeugd van Haaren castagnos komt het goed |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik zou het mooi (en niet eens ondenkbaar) vinden als Been met deze verrassende opstelling begint:
Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - Lumb
El Ahmadi - Fer
Smolov - Wijnaldum - Bruins
Castaignos
Lumb is m.i. beter dan De Cler, Smolov is geen diepe spits en was behoorlijk dreigend vanaf rechts, Wijnaldum moet je volgens mij op 10 laten spelen of anders op de bank zetten (sorry) en Bruins verdient vertrouwen, maar kan dat volgens mij ook prima vanaf links. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Saint
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
word een moeilijke wedstrijd,utrecht heeft een sterk elftal,maar als feyenoord zijn koppie er bij houd moeten we kunnen winnen.ik ben van mening om veel jonge gretige honden op te stellen die het vuur van de schoenen lopen. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Mulder Fernandez De Vrij Vlaar Lumb
El Ahmadi Fer Bruins
Wijnaldum Biseswar Smolov
Eindstand: 1-0 |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:37 schreef moa het volgende:[..] Hm.. ik weet het niet, ik denk dat wij op vrijwel iedere positie een betere speler hebben. En we spelen met dezelfde jongens als vorig jaar, alleen met wat meer jonkies op de bank. individueel wel, maar die jonge jongens zijn erg wisselvallig en hebben moeite om vanuit de organisatie te spelen.. als bijvoorbeeld fer tegen utrecht ook weer een paar keer z'n man laat lopen, dan gaat utrecht scoren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:58 schreef de flh het volgende:[..] individueel wel, maar die jonge jongens zijn erg wisselvallig en hebben moeite om vanuit de organisatie te spelen.. als bijvoorbeeld fer tegen utrecht ook weer een paar keer z'n man laat lopen, dan gaat utrecht scoren. taak verzaken, . . . betekend wisselen |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Eens,een naam is een naam en die heb je al snel tussen zo'n jong team! Maar laat niet onverlet dat je gewoon je taak moet uitvoeren |
|
|
|