BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Utrecht (08-08-2010 14:30): 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - woensdag 04 augustus 2010 - 23:55   quote  deeplink  
precies, zo hoort 't wel te gaan in teamsport
KKL
 KKL - donderdag 05 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Is de uitslag al bekend?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
7-7
KKL
 KKL - donderdag 05 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
zooo hé
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
`ja ga dr maar voor zitten.
sevillana
 sevillana - donderdag 05 augustus 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 16:19 schreef KKL het volgende:
Is de uitslag al bekend?
maakt niet uit, zolang Feyenoord er maar minimaal 1 meer maakt
JanM
 JanM - donderdag 05 augustus 2010 - 21:56   quote  deeplink  
8-7 dus? Lijkt me een geweldige uitslag!
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 augustus 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 21:56 schreef JanM het volgende:
8-7 dus? Lijkt me een geweldige uitslag!
lijkt me iig geen saaie pot
JanM
 JanM - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Het (b)lijkt te worden:

Mulder

De Vrij - Vlaar - Bahia - De Cler

El Ahmadi - Fer

Wijnaldum - Bruins - Biseswar

Smolov
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:31   quote  deeplink  
prima
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
De cler en bisaswar eruit voor lumb en cabral.en mulder moet zich echt nu bewijzen zondag,anders gewoon van dijk of darley.
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:27 schreef JanM het volgende:
Het (b)lijkt te worden:

Mulder

De Vrij - Vlaar - Bahia - De Cler

El Ahmadi - Fer

Wijnaldum - Bruins - Biseswar

Smolov
Tegen Excelsior: Wijnaldum op '10', Schaken kom dan terug van een schorsing die kan dan op rechts waardoor er geen plaats is voor Bruins.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door MMM --
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 15:42   quote  deeplink  
Als de training vandaag een voorbode is voor de wedstrijd tegen FC Utrecht dan moeten wij helaas somber zijn. Vandaag was er meer gretigheid bij de reserve spelers te bespeuren dan bij de selectie. Mario Been leek zichtbaar geïrriteerd. Als deze training een graadmeter is dan heeft Mario nog veel werk te doen.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Daarom zeg ik ook,bisaswar en de cler eruit,en lumb en cabral erin.

Mulder

De vrij-Vlaar-Bahia-Lumb

El Ahmadi-Fer

Wijnaldum-Bruins-Cabral

Smolov

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordforlife27 --
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Onzin. Cabral moet je lekker rustig brengen, Biseswar gewoon basis.

De Cler en Lumb, tsja weet niet..

En Bruins moet uit je opstelling.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:07   quote  deeplink  
MMM,gewoon cabral inzetten,tot cisse weer fit is.Lumb veel beter dan de cler.Bruins een geweldig voorbereiding gehad.
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 16:07 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Lumb veel beter dan de cler.
Owja, ik vond de Cler tegen Dordrecht Mallorca beter dan Lumb. En op TV Aston Villa, Benfica speelde hij aardig, maar niet beter dan de Cler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordq --
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 16:07 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
MMM,gewoon cabral inzetten,tot cisse weer fit is.Lumb veel beter dan de cler.Bruins een geweldig voorbereiding gehad.
Cissé is helemaal waardeloos.

Lumb veel beter dan de Cler? Op basis van die paar wedstrijdjes in de voorbereiding?

Heeft Bruins wel vaker, in de competitie word het weer helemaal niets.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:26   quote  deeplink  
toch cisse beter dan bisaswar.en ja lumb beter dan de cler,zag je zeker in die paar wedstrijdjes.en Feyenoordg,vond jij de cler goed tegen mallorca en Dordrecht??of zeg je nu maar wat??
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 16:26 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
toch cisse beter dan bisaswar.en ja lumb beter dan de cler,zag je zeker in die paar wedstrijdjes.en Feyenoordg,vond jij de cler goed tegen mallorca en Dordrecht??of zeg je nu maar wat??
Cissé is helemaal niets beter dan BisE(!!!!!)swar

Over de Cler en Lumb vind ik dat je nog niet kan oordelen. En nee, zo slecht deed de Cler het niet tegen Mallorca en Dordrecht. Heb meer het gevoel dat jij maar wat zegt, al was die vraag niet aan mij gericht.

Doe trouwens wat aan je spelling, het is wat onduidelijk af en toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door MMM --
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Vind jij Bisaswar beter dan Cisse? En de Cler vond ik en vele mensen niet goed spelen.Maar goede.we zien het zondag allemaal wel.
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 16:31 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Vind jij Bisaswar beter dan Cisse? En de Cler vond ik en vele mensen niet goed spelen.Maar goede.we zien het zondag allemaal wel.
BisE(!!)swar doet helemaal niets onder voor Cissé. 3,5 miljoen heeft Been weggegooid door deze prutser te halen, maar hij moest en zou hem hebben.. Omdat hij er pas 1 seizoen erop heeft zitten, geef ik Cissé nog de kans. Hopelijk moet ik mijn mening bijstellen over een tijdje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door MMM --
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 16:26 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
toch cisse beter dan bisaswar.en ja lumb beter dan de cler,zag je zeker in die paar wedstrijdjes.en Feyenoordg,vond jij de cler goed tegen mallorca en Dordrecht??of zeg je nu maar wat??
Bij die 2 wedstrijden was ik... Dus ik weet wat ik zeg, en vond de Cler beter dan Lumb. De Cler heeft 2 seizoenen geleden slecht gespeeld. De pers ging hem afkraken en daar luisteren sommige Feyenoorders na waaronder jij en gaan hem minachten. Als je vorig seizoen naar de Cler keek (ajax waaronder) speelde hij puike wedstrijden. Deze voorbereiding speelde hij beter dan Lumb dat ziet Been ook dus de Cler staat er gewoon. Helaas zien sommige dat niet in door zijn verleden, en vinden Lumb blind beter dan de Cler.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Goed gezegt,heeft nog maar 1 seizoen gespeeld,en Bisaswar al paar seizoenen.
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 16:26 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
toch cisse beter dan bisaswar.en ja lumb beter dan de cler,zag je zeker in die paar wedstrijdjes.en Feyenoordg,vond jij de cler goed tegen mallorca en Dordrecht??of zeg je nu maar wat??
En het is FeyenoordQ en niet Feyenoordg...
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Geloof mij nou maar,De cler en Bisaswar zijn de zwakste schakels van heel de selectie.En geval Bruins en Mulder moeten het dit seizoen laten zien,anders is de toekomst bij Feyenoord ook somber voor hun.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordforlife27 --
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 16:35 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Goed gezegt,heeft nog maar 1 seizoen gespeeld,en Bisaswar al paar seizoenen.
Het is Biseswar, met een E.. Probeerde ik al een paar keer duidelijk te maken
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 16:41 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Geloof mij nou maar,De cler en Bisaswar zijn de zwakste schakels van heel de selectie.En geval Bruins en Mulder moeten het dit seizoen laten zien,anders is de toekomst bij Feyenoord ook somber voor hun.
Ik geloof jou niet heb soms mijn twijfels over je voetbal visie. de Cler heb ik al uitleg over gegeven. Biseswar is minder dan Schaken en Wijnaldum maar zekker geen zwakke schakel. hij heeft een schot goed schot in de benen, kan zijn man voorbij en een aardige voorzet en is 1 van de snelste in de selectie. Zijn zwakste punt is de lengte maar dat heb je niet nodig op de flanken. Cissé heeft wel lengte maar heeft op Roda uit bij Feyenoord niks laten zien. Die teen vind ik een smoesje, hoevaak ik lees dat de pijn weg is en dan weer terug... Het KAN een aardige voetballer worden maar dan is dit jaar zijn kans anders jammer maar helaas miskoop.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Lekker boeiend,hoe je het schrijft.Gewoon opzouten met hem.Stuur hem maar naar Excelsior toe ofzo.Zulke spelers verdienen het niet,om bij Feyenoord te spelen.Als hij aan de bal komt,gaat hij altijd naar de corner flag toe en gaat liggen.je hoef alleen maar te blazen en daar gaat tie.en dan armen omhoog en verbaast kijken,dat het geen overtreding is.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Feyenoordq,Biseswar heeft idd een goed schot.maar daar blijft het helaas echt bij.
Cabral is ook klein,maar toch veel beter dan Biseswar.Biseswar staat er gewoon in,omdat hij meer ervaring heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordforlife27 --
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 06 augustus 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Wat jij wil..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordq --
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Biseswar en De Cler,hebben genoeg kansen gehad.Dus gewoon andere de kansen geven.
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 06 augustus 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 17:01 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Biseswar en De Cler,hebben genoeg kansen gehad.Dus gewoon andere de kansen geven.
In het VERLEDEN ja, we zij nu anno 2010. heb al uitleg gegeven en zeg er niks meer over punt uit.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Zeker in het verleden ja.en al een paar jaar.Dus nu iemand anders.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - vrijdag 06 augustus 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Nee,zal blij zijn,als Schaken,Tomasson en Cisse er weer bij zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordforlife27 --
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 06 augustus 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Onze beste vriend feyenoordforlife27 schreef het volgende aan mij over zij idee van voetbal, een mening mag je hebben, maar dat zo kinderachtig doen... Toch wilde ik het aan de andere laten lezen. Heb hem overigens vriendelijk plats mijn bericht terugverzonden bij deze.

feyenoordforlive27
Heb je je bril niet op ofzo? met je Bisaswar heeft goede voorzetten en gaat zijn mannentje vaak voorbij?? hhahah laat me niet lachen man.hij heeft meer balverlies en hij leg om de 5 min op de grond.Heel die bisawar steld geen drol voor.En geld ook voro de Cler.met je speelde goed en is beter dan Lumb.gaat voortaan beter kijken jongen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordq --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 augustus 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Dapper
JanM
 JanM - vrijdag 06 augustus 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 21:49 schreef feyenoordq het volgende:
Onze beste vriend feyenoordforlife27 scheef het volgende aan mij over zij idee van voetbal, een mening mag je hebben, maar dat zo kinderachtig doen... Toch wilde ik het aan de andere laten lezen. Heb hem overigens vriendelijk plats mijn bericht terugverzonden bij deze.

feyenoordforlive27
Heb je je bril niet op ofzo? met je Bisaswar heeft goede voorzetten en gaat zijn mannentje vaak voorbij?? hhahah laat me niet lachen man.hij heeft meer balverlies en hij leg om de 5 min op de grond.Heel die bisawar steld geen drol voor.En geld ook voro de Cler.met je speelde goed en is beter dan Lumb.gaat voortaan beter kijken jongen.
Hoe oud zijn jullie joh? Gekibbel als 2 ouwe wijven. En ik heb nog nooit zoveel (spel)fouten gezien in een paar regels.
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 22:46   quote  deeplink  
Oei
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 06 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 22:43 schreef JanM het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie joh? Gekibbel als 2 ouwe wijven. En ik heb nog nooit zoveel (spel)fouten gezien in een paar regels.
Ik geef mijn mening, dat hij daar zo kleinzielig zijn reactie op gaat geven kan ik weinig aan doen. Attendeer hem er alleen op. Kan weinig spelfouten uit mezelf halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordq --
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Zo!
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 augustus 2010 - 23:12   quote  deeplink  
2-1
2x Smolov
JanM
 JanM - vrijdag 06 augustus 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 23:12 schreef sevillana het volgende:
2-1
2x Smolov
Waar kan ik tekenen?

P.S. in ieder geval 1 keer Bruins denk ik!
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 23:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen?

P.S. in ieder geval 1 keer Bruins denk ik!
Dan is het 2-2..
JanM
 JanM - vrijdag 06 augustus 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 23:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan is het 2-2..
Of maar 1 keer Smolov of 3-1, 4-1, 5-1 of 6-1
gfvp1
 gfvp1 - vrijdag 06 augustus 2010 - 23:57   quote  deeplink  
3-0
feyenoordq
 feyenoordq - zaterdag 07 augustus 2010 - 01:09   quote  deeplink  
Ik ga voor een 1-0 wie gaat scoren? we zien wel.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zaterdag 07 augustus 2010 - 03:29   quote  deeplink  
Feyenoordq,wat zit je weer dom te praten hierzo?? Gaat eerst maar wat aan je spellingen doen,dan praten we verder!En ik geef gewoon een mening,dat Biseswar gewoon een matige speler is.Verders vind ik De cler ook niks voorstellen.Ik heb Zondag liever Lumb en Cabral in de basis,dan die 2 gevallen.Maar jij vind ze geweldig,dus we gaan het maar zien Zondag tegen Utrecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door feyenoordforlife27 --
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 07 augustus 2010 - 10:11   quote  deeplink  
Wij moeten gewoon scoren en niet op de nul blijven hangen zoals zo vaak vorig jaar. Ze maken het zich zo zelf moeilijk. 2 doelpunten tegen krijgen maar er zelf 3 of 4 inschieten heeft ook wel wat. Hoop dat ze ons kunnen verrassen met een 3 tal doelpunten.
feyenoordq
 feyenoordq - zaterdag 07 augustus 2010 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 03:29 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Feyenoordq,wat zit je weer dom te praten hierzo?? Gaat eerst maar wat aan je spellingen doen,dan praten we verder!En ik geef gewoon een mening,dat Biseswar gewoon een matige speler is.Verders vind ik De cler ook niks voorstellen.Ik heb Zondag liever Lumb en Cabral in de basis,dan die 2 gevallen.Maar jij vind ze geweldig,dus we gaan het maar zien Zondag tegen Utrecht.
Wat ben jij een irritant figuur zeg, over stompzinnig gesproken...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Utrecht (08-08-2010 14:30): 3-1









0.0092210