|
|
Wolfmen
|
|
|
2-0 of 2-1 zijn we spekkoper.... Denk persoonlijk dat Utrecht het goed gaat doen dit seizoen,met een redelijk uitgebalanceerde selectie.... Voor ons is het belangrijk de eerste paar wedstrijden te winnen,is natuurlijk een cliche en geld voor alle teams,maar denk dat we zeker met zo'n jonge groep een goede start moeten maken,dan kan het kwartje nog wel s leuk vallen voor de rest van het seizoen!! |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 11:28 schreef Wolfmen het volgende:2-0 of 2-1 zijn we spekkoper.... Denk persoonlijk dat Utrecht het goed gaat doen dit seizoen,met een redelijk uitgebalanceerde selectie.... Voor ons is het belangrijk de eerste paar wedstrijden te winnen,is natuurlijk een cliche en geld voor alle teams,maar denk dat we zeker met zo'n jonge groep een goede start moeten maken,dan kan het kwartje nog wel s leuk vallen voor de rest van het seizoen!! Niks aan toe te voegen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door JanM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als jullie elkaar nou eens lekker met PRIVÉ-berichten gingen bestoken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
biak
|
|
|
de cler en lumb achterin. en bahia in de spits |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Martins Indi i.p.v. Lumb dan op de plek van Bahia! Maar ff serieus, Bahia in de spits zou alleen zin hebben als je 2 buitenspelers hebt die continu goeie voorzetten geven op een kopsterke spits: Schaken is nog geschorst en Biseswar komt altijd naar binnen en gaat dan voor eigen succes. Bahia zou dus echt op een eiland staan en voetballend is het natuurlijk absoluut geen spits ... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 11:28 schreef Wolfmen het volgende:2-0 of 2-1 zijn we spekkoper.... Denk persoonlijk dat Utrecht het goed gaat doen dit seizoen,met een redelijk uitgebalanceerde selectie.... Voor ons is het belangrijk de eerste paar wedstrijden te winnen,is natuurlijk een cliche en geld voor alle teams,maar denk dat we zeker met zo'n jonge groep een goede start moeten maken,dan kan het kwartje nog wel s leuk vallen voor de rest van het seizoen!! +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Mulder De Vrij-Vlaar-Bahia-De Cler Fer-El'Ahmadi-Auassar-Wijnaldum -----Smolov------------ ------------Castaignos.---- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom zou je Auassar opstellen? Die heeft nog geen bal goed geraakt in de voorbereiding.
Maar ik ga naar de tempel, tot vanmiddag! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:27 schreef JanM het volgende:Het (b)lijkt te worden: Mulder De Vrij - Vlaar - Bahia - De Cler El Ahmadi - Fer Wijnaldum - Bruins - Biseswar Smolov Dat zeg ik: WINNEN! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 13:06 schreef JanM het volgende:[..] Martins Indi i.p.v. Lumb dan op de plek van Bahia! Maar ff serieus, Bahia in de spits zou alleen zin hebben als je 2 buitenspelers hebt die continu goeie voorzetten geven op een kopsterke spits: Schaken is nog geschorst en Biseswar komt altijd naar binnen en gaat dan voor eigen succes. Bahia zou dus echt op een eiland staan en voetballend is het natuurlijk absoluut geen spits ... Ff serieus. Gewoon een discussie of Bahia in de spits moet!!! haha Kappe jongens. Dit wordt te gek. Feyenoord gaat 1-0 winnen. Goal Bahia uit een corner, verder niks weggeven. De vrij speelt Mertens uit de wedstrijd en Ricky komt er niet aan tegen Bahia en Vlaar. 3 punten! MZL |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
heeft er iemand een streampje? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mulder er gewoon een keer uit. Absoluut de minste van de drie. |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: wat denk je van gewoon betalen dat weer ten goede komt aan Feyenoord? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Wat is die Smolov goed En tja de Cler......... |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
de cler en el dramadi wat een sukkels |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Je weet toch helemaal niets van de omstandigheden joh, lullo |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dus ook geen vrienden? en makkelijk he, schelden..... |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
die de cler kan echt niet voetballe-.- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Het wordt tijd dat Wijnaldum zn belofte een x waarmaakt! Is weer helemaal niks met die jongen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ja, ik kan hier zo boos om worden! Misschien heeft ie wel een ziekte ofso, weet jij veel. Ik zou zelf kruipend naar De Kuip willen, maar ik kan ook niet gaan... |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
ik weet echt niet wat ik zie.. doe Cabral er maar in. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: zelfde naam zelfde visie |
|
|
|
|
zuidbest@hotmail.nl
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 15:20 schreef Quiroz het volgende:[..] Ja, ik kan hier zo boos om worden! Misschien heeft ie wel een ziekte ofso, weet jij veel. Ik zou zelf kruipend naar De Kuip willen, maar ik kan ook niet gaan... en waarom zo boos worde, ben t wel eens....ook al ben je ziek of gehandicapt (ik dus ook) er is altijd wel een legale manier om de wedstrijd te volge dus nie zo piepe |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ik wilde niemand beledigen, maar wat hierboven ook wordt gezegd, er is altijd wel een weg om het te kunnen zien,en misschien met goeie vrienden die je 1 keer in de twee weken voor 3 euro laten kijken op de eredivisie site, dan zie je toch de wedstrijd. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jullie weten toch HELEMAAL niet van de situatie af??? Vraag lekker aan me ouders of ze dat doen!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
kunnen we het niet gewoon over de wedstrijd hebben? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
mounir is een vuile kk nsber |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zie m blij zjin hé, die nep Rotterdammer! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik was zo blij omdat ik nu m'n sportpooler goed heb:D |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Als het zo blijft heb ik hem ook goed. Maar van mij mogen ze er ook nog wel een paar inschieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blom heeft utrecht op winst |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mulder is ook zo slecht als Mounir in de kerk... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
2-1 ajax groningen.. kan leuk worden! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: laat maar zo, sportpooler:) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Liever nul punten en winst voor groningen dan 6 punten en winst voor 020 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: TOCH WEL EENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|