BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Utrecht (08-08-2010 14:30): 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Xapter
 Xapter - zondag 08 augustus 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:08 schreef Quiroz het volgende:

[..]

tief toch op man...
kijk is uit je dopppen knul
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Luc nog ff?
Quiroz
 Quiroz - zondag 08 augustus 2010 - 16:10   quote  deeplink  
We staan 3-1 voor tegen Utrecht, ok Diego had een mindere dag, maar hoezo moet dit nou?
Xapter
 Xapter - zondag 08 augustus 2010 - 16:10   quote  deeplink  
heb je hem vorig jaar gezien?
en in de voorbereiding?
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
Omdat Biseswar heel kut was?
henkie1969
 henkie1969 - zondag 08 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
biseswar gewoon verkopen :)
Xapter
 Xapter - zondag 08 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
als cabral het al zo waarmaakt in zijn eerste wedstrijd wil ik hem elke wedstrijd wel zien spelen
Quiroz
 Quiroz - zondag 08 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:10 schreef Xapter het volgende:
heb je hem vorig jaar gezien?
en in de voorbereiding?
Ik herinner me 08-09 dat rampseizoen nog... Wat een parel was t toen! Iets meer respect mag wel!!
Quiroz
 Quiroz - zondag 08 augustus 2010 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:11 schreef Xapter het volgende:
als cabral het al zo waarmaakt in zijn eerste wedstrijd wil ik hem elke wedstrijd wel zien spelen
Cabral speelt idd fantastisch!
Quiroz
 Quiroz - zondag 08 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
www.vi.nl mooie achtergrond:)
Xapter
 Xapter - zondag 08 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
2-2!!!! WOOHOO
Xapter
 Xapter - zondag 08 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
scheit ajax!
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Hahahahah
Quiroz
 Quiroz - zondag 08 augustus 2010 - 16:14   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHAHA

NU NOG 4-1 ZOU HELEMAAL GEWELDIG ZIJN! STAAN WE OOK GEWOON BOVENAAN!!!
WAT EEN HEERLIJK WEEKEND!!!
Roy15
 Roy15 - zondag 08 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 15:20 schreef Roy15 het volgende:
ik weet echt niet wat ik zie..
doe Cabral er maar in.
ik zei het toch! ;)
scarface1979
 scarface1979 - zondag 08 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Biseswar was niet goed. Maar Wijnaldum ook zeker niet. Die was nog minder, maar wordt nooit geofferd. Cabral speelde leuk, en als hij iedere wedstrijd zo speelt mag hij blijven staan. Maar als Wijnaldum niet uitkijkt zit hij straks ook op de bank...
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 08 augustus 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Scarface,heb je je bril wel op?? met je Wijnaldum was minder dan Biseswar hahah.en Biseswar gewoon op tribune zetten.heb je geen reet aan.of geef maar aan Excelsior
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 08 augustus 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Groot compliment voor Feyenoord1
Allemaal/////helden!!!!!!!!

Ps,12e minuut was ook prachtig!!!
scarface1979
 scarface1979 - zondag 08 augustus 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:51 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Scarface,heb je je bril wel op?? met je Wijnaldum was minder dan Biseswar hahah.en Biseswar gewoon op tribune zetten.heb je geen reet aan.of geef maar aan Excelsior
Wat heeft Wijnaldum gedaan dan? In de weg lopen. Pas toen het 3-1 stond en iedereen 30m ruimte kreeg kon hij lekker lopen met de bal.
Hij was drama en heeft helemaal niks goeds gedaan.
coenjo
 coenjo - zondag 08 augustus 2010 - 17:03   quote  deeplink  
biseswar is veel te voorspelbaar..cabral is een type taument(wat we jaren lang gemist hebben)
MMM
 MMM - zondag 08 augustus 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Heerlijk! Echt enorm blij met deze overwinning. De eerste helft was zo ongelooflijk slecht, smste naar een maat van me 'Dit kan weleens een heel lang seizoen worden'. Maar in de 2e helft stond er een heel ander Feyenoord! Passie, strijd, werklust. Cabral fantastische invalbeurt, Fer zowel aanvallend als verdedigend sterk, Bruins goed, Smolov liet zien zeker wat te kunnen en Wijnaldum een goede 2e helft.

Minpunten: El Ahmadi, Biseswar en Mulder.

Mulder? Ja, ik wil nog even de 0-1 goed bekijken op TV maar hij verwerkte die bal echt dramatisch volgens mij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Klopt alleen liet Vlaar v wolfswinkel te makkelijk lopen
Xapter
 Xapter - zondag 08 augustus 2010 - 17:13   quote  deeplink  
iemand al een samenvatting gezien?
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 17:15   quote  deeplink  
De hele wedstrijd zelfs
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 08 augustus 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:04 schreef MMM het volgende:
Heerlijk! Echt enorm blij met deze overwinning. De eerste helft was zo ongelooflijk slecht, smste naar een maat van me 'Dit kan weleens een heel lang seizoen worden'. Maar in de 2e helft stond er een heel ander Feyenoord! Passie, strijd, werklust. Cabral fantastische invalbeurt, Fer zowel aanvallend als verdedigend sterk, Bruins goed, Smolov liet zien zeker wat te kunnen en Wijnaldum een goede 2e helft.

Minpunten: El Ahmadi, Biseswar en Mulder.

Mulder? Ja, ik wil nog even de 0-1 goed bekijken op TV maar hij verwerkte die bal echt dramatisch volgens mij..
Minpunten El ahmadi en Mulder? waar heb jij gezeten?
Wat had Mulder dan moeten doen?
El Ahmadi speelde een puike wedstrijd, goed meegevoetbald en lekkere verdedigende acties uitevoerd.

Minpunten: Wijnaldum, Biseswar en Fer en vond De Vrij ook niet best.
Pluspunten: Bruins en El ahmadi
Roy15
 Roy15 - zondag 08 augustus 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:21 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Minpunten El ahmadi en Mulder? waar heb jij gezeten?
Wat had Mulder dan moeten doen?
El Ahmadi speelde een puike wedstrijd, goed meegevoetbald en lekkere verdedigende acties uitevoerd.

Minpunten: Wijnaldum, Biseswar en Fer en vond De Vrij ook niet best.
Pluspunten: Bruins en El ahmadi
Waar heb jij gezeten?
dennie
 dennie - zondag 08 augustus 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Jerson Cabral hoor.. heerlijke speler mag van mij volgende week direct in de basis, samen met de opgeleefde Wijnaldum geeft hij hoop voor het nieuwe seizoen! Nu nog een goalgetter in de punt en het zou helemaal mooi zijn.
Quiroz
 Quiroz - zondag 08 augustus 2010 - 17:25   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Quiroz --
dennie
 dennie - zondag 08 augustus 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:24 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Waar heb jij gezeten?
hele slechte analyse idd.. k weet niet wat sommige van die spelers bij minpunten doen.. daarbij staat Cabral niet eens bij pluspunten, dat is helemaal dramatisch.. hij kwam erin bij een 0-1 stand hea..
MMM
 MMM - zondag 08 augustus 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:21 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Minpunten El ahmadi en Mulder? waar heb jij gezeten?
Wat had Mulder dan moeten doen?
El Ahmadi speelde een puike wedstrijd, goed meegevoetbald en lekkere verdedigende acties uitevoerd.

Minpunten: Wijnaldum, Biseswar en Fer en vond De Vrij ook niet best.
Pluspunten: Bruins en El ahmadi
In de Kuip en jij?

Mulder verwerkte de bal heel slecht (de 0-1), 2e helft zat hij er nog eens helemaal naast bij een hoge bal. Nee, geef mij maar Rob.

En over El Ahmadi? En weer draaien, de bal brengen, tikkie terug.. In de 2e helft waren we er zelfs uit met 3 á 4 man tegen een stuk of 3 verdedigers, en wat doet hij? Treuzelen, treuzelen, treuzelen en kwijt. Ongelooflijk.

Ik vraag me eerder af waar jij hebt gezeten. Minpunten Wijnaldum en Fer? Hahaha..

Wijnaldum bracht zoveel gevaar in de 2e helft samen met Cabral op de flank. Fer heeft zowel aanvallend als verdedigend een goede pot gespeeld.

Wat een onzin verkondig je hier zeg, ongelooflijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door MMM --
dennie
 dennie - zondag 08 augustus 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:28 schreef MMM het volgende:

[..]

In de Kuip en jij?

Mulder verwerkte de bal heel slecht (de 0-1), 2e helft zat hij er nog eens helemaal naast bij een hoge bal. Nee, geef mij maar Rob.

En over El Ahmadi? En weer draaien, de bal brengen, tikkie terug.. In de 2e helft waren we er zelfs uit met 3 á 4 man tegen een stuk of 3 verdedigers, en wat doet hij? Treuzelen, treuzelen, treuzelen en kwijt. Ongelooflijk.

Ik vraag me eerder af waar jij hebt gezeten. Minpunten Wijnaldum en Fer? Hahaha..

Wijnaldum bracht zoveel gevaar in de 2e helft samen met Cabral op de flank. Fer heeft zowel aanvallend als verdedigend een goede pot gespeeld.

Wat een onzin verkondig je hier zeg, ongelooflijk..
niet iedereen heeft een even helder verstand..
MMM
 MMM - zondag 08 augustus 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:32 schreef dennie het volgende:

[..]

niet iedereen heeft een even helder verstand..
Dat blijkt inderdaad..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door MMM --
PieterBos
 PieterBos - zondag 08 augustus 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:02 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Liever nul punten en winst voor groningen dan 6 punten en winst voor 020
6 punten voor mij en maar 1 voor 020 hahaha ;)
scarface1979
 scarface1979 - zondag 08 augustus 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Fer was de tweede helft goed, maar de eerste helft was het ook niks. Het is weer duidelijk geworden dat Feyenoord ruimte nodigt heeft en in de counter het gevaarlijkste is. Dan kunnen Fer en Wijnaldum met lange rushes snel voor de goal komen. Maar de eerste helft hadden zij niks in te brengen. En El Ahmadi was verdedigend heel scherp!! Aanvallend iets te weinig risico. Maar Been krijgt dat er wel uit!
Smolov kan lekker ballen. We hebben een hoop concurrentie dit jaar!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 augustus 2010 - 21:06   quote  deeplink  
leuk feitje:

quote:
De 3-1 zege van Feyenoord op FC Utrecht werd tot stand gebracht door het jongste Feyenoord-elftal sinds 35 jaar in de eredivisie. Dat weet statistiekenprovider Infostrada zojuist te melden. Gemiddeld was het elftal vanmiddag 22 jaar en 147 dagen oud.

Bron : Feyenoord netwerk
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 08 augustus 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 21:06 schreef Jappie_FEY het volgende:
leuk feitje:

[..]

Idd en hoopgevend voor de toekomst
MMM
 MMM - zondag 08 augustus 2010 - 21:11   quote  deeplink  
De jeugd heeft de toekomst!
JanM
 JanM - zondag 08 augustus 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 21:11 schreef MMM het volgende:
De jeugd heeft de toekomst!
Absoluut. Topic kan nu wel in de prullebak ...
Els
 Els - zondag 08 augustus 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Wedstrijd met 2 gezichten, 1e helft dramatisch, 2e helft goed. Ws exemplarisch voor dit seizoen. Mulder zag er niet goed uit, had die vrije trap klemvast moeten hebben en de bal anders naar de zijkant moeten stompen. En dat onder de bal doorspringen moet hij ook niet meer doen. Bijna alle spelers zakten de 1e helft door het ijs. Biseswar maakte een grote fout, terecht dat Been ingreep, maar om hem nou gelijk helemaal af te serveren.... beetje kort door de bocht. Als we het aan sommige criticasters hier over laten, eindigen we het seizoen met alleen maar mascottes of kameraadjes in het elftal. Gelukkig hebben we de wedstrijd gewonnen, 3 punten in de pocket, 2 meer dan ik gedacht had.
dennie
 dennie - maandag 09 augustus 2010 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 16:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik herinner me 08-09 dat rampseizoen nog... Wat een parel was t toen! Iets meer respect mag wel!!
aai dat wel maare hij had toen ook wel het geluk dat z'n afstandschoten allemaal in de kruising belanden.. voor de rest heeft die man echt veel te weinig rendement.. daarbij heeft hij amper dreiging en zie ik eigelijk helemaal niets in deze speler, Feyenoord onwaardig als je t mij vraagt.
dennie
 dennie - maandag 09 augustus 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 22:45 schreef Els het volgende:
Wedstrijd met 2 gezichten, 1e helft dramatisch, 2e helft goed. Ws exemplarisch voor dit seizoen. Mulder zag er niet goed uit, had die vrije trap klemvast moeten hebben en de bal anders naar de zijkant moeten stompen. En dat onder de bal doorspringen moet hij ook niet meer doen. Bijna alle spelers zakten de 1e helft door het ijs. Biseswar maakte een grote fout, terecht dat Been ingreep, maar om hem nou gelijk helemaal af te serveren.... beetje kort door de bocht. Als we het aan sommige criticasters hier over laten, eindigen we het seizoen met alleen maar mascottes of kameraadjes in het elftal. Gelukkig hebben we de wedstrijd gewonnen, 3 punten in de pocket, 2 meer dan ik gedacht had.
Ben jij een man met een vrouwen naam, of een vrouw die over voetbal praat als een man... ? haha...
Vind het overigens onterecht dat je zegt dat het kort door de bocht is om Biseswar af te serveren, die man heeft al seizoenen lang de kans los te komen maar presteert waardeloos tot de dag van vandaag.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 augustus 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 22:45 schreef Els het volgende:
Als we het aan sommige criticasters hier over laten, eindigen we het seizoen met alleen maar mascottes of kameraadjes in het elftal. ..
die koentje is die al fit, lijkt me een ideale spits met dat grote hoofd.
KKL
 KKL - maandag 09 augustus 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 11:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

die koentje is die al fit, lijkt me een ideale spits met dat grote hoofd.
je werd wel gemist gisteren.....maar toch was iedereen helemaal naar de klote op de terug weg hahahaha

in de trein bij de Bijlmer....tegen een vent; voor welke club ben jij? of ben je een jood?
ojaaa en ga je naar dat grafhok? nee? ok dan ben je een echte neus! hahahahaha weg was hij hahahaa

wat een nivo?!
KKL
 KKL - maandag 09 augustus 2010 - 11:51   quote  deeplink  
je moet erbij zijn geweest hahahaa
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 augustus 2010 - 11:52   quote  deeplink  
hahaha toppertje dus weer!
KKL
 KKL - maandag 09 augustus 2010 - 11:53   quote  deeplink  
jazeker...was wel een klein groepje deze keer maar de kwaliteit was goed hahahahaha

david was echt kachel hahahaha
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 augustus 2010 - 12:04   quote  deeplink  
en z'n broer al beroofd door de mexicaanse politie, gaat lekker daar
KKL
 KKL - maandag 09 augustus 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 12:04 schreef hotjumper het volgende:
en z'n broer al beroofd door de mexicaanse politie, gaat lekker daar
tsjaaa hahahaha wat een verhaal zeg....en niet te vergeten O.Lippi....die had ook nog eens een koortslip erbij hahahaha....nu was het echt Jan Jaap van der Wall hahahhaa
JanM
 JanM - maandag 09 augustus 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Prima resultaat. Nu de wedstrijd fatsoenlijk beginnen!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
slotje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Utrecht (08-08-2010 14:30): 3-1









0.0101039