BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Excelsior hoopt nog op drietal versterkingen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - maandag 02 augustus 2010 - 16:25   quote  deeplink  
sranang ouwe
Quiroz
 Quiroz - maandag 02 augustus 2010 - 16:25   quote  deeplink  
hou me tegen jonge
scarface1979
 scarface1979 - maandag 02 augustus 2010 - 16:38   quote  deeplink  
Ja alles leuk en aardig. Maar dit is toch een forum om te discussieren? Ik typ zojuist een A4tje vol waarom ik Biseswar een prima speler vind en niemand reageert erop!!!!!!!!!! ;)
Quiroz
 Quiroz - maandag 02 augustus 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 12:08 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Carbral heeft 1 wedstrijd meegedaan. En Biseswar maakt een prima indruk in de voorbereiding. Is fit en gretig. Doet zn best, is gevaarlijk zowel binnendoor als buitenom.
Maar Cisse is voor Been de nr 1 linksbuiten. Die krijgt toch de voorkeur zodra hij geen pijntjes meer heeft...

Cabral kan wennen aan het niveau bij Excelsior. En leren verdedigen/omschakelen etc. Hij is gewend om iedere week te winnen en helaas is dat niet het geval bij Feyenoord 1.
oneens
KKL
 KKL - maandag 02 augustus 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 16:38 schreef scarface1979 het volgende:
Ja alles leuk en aardig. Maar dit is toch een forum om te discussieren? Ik typ zojuist een A4tje vol waarom ik Biseswar een prima speler vind en niemand reageert erop!!!!!!!!!! ;)
jij bent de enige die hier kan lezen....wist je niet hé?
KKL
 KKL - maandag 02 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 15:39 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Biseswar heeft mij 2 jaar geleden al overtuigd,. Ik volgde hem al langer via het Wku17 en de jeugd van Feyenoord. Die jongen is gewoon een leuke voetballer. Hij heeft alles wat een aanvaller nodig heeft, snelheid kracht en een schot. Alleen is het de vraag of hij mentaal sterk genoeg is. De een wordt sneller volwassen als de ander en bij Biseswar komt dat relatief laat. Dat zie je aan dat hij zn koppie laat hangen bij een gemiste actie. Irritante gebaartjes maakt, kibbelt met de scheids etc... Dat was vorig jaar veelvuldig het geval en hij heeft toen geen gelukkig seizoen gehad. Maarja....

Onder Verbeek speelde hij alles. Door hard te werken en niet op te geven en zich op de training en in de wedstrijd van zn beste kant laten zien. Hard werken, goed meeverdedigen en een veel goals en assists. Toen heeft hij aangetoond graag te willen slagen.

Vervolgens "smeekte" Been hem om bij te tekenen ondanks interesse van aantrekkelijke buitenlandse clubs. Hij bleef trouw aan de club(mag ook wel eens gezegd worden, iedereen zeikt over Guzman, maar juich ook eens voor jongens die wel trouw zijn) om vervolgens nooit meer eerste keus te zijn. Hij wist dat als Cisse fit was hij gewoon weer op de bank mocht plaatsnemen. Zo krijgt die jongen geen vertrouwen. En dat is zonde, want dat heeft hij wel nodig op zn leeftijd/volwassenheidniveau. En ALS hij dat krijgt betaald hij dat terug. Maar Been houdt Cisse een hand boven zn hoofd omdat het zijn aankoop is. Vind IK jammer. Maar dat is wel duidelijk denk ik.

En Biseswar gaat meer buitenom om met links een voorzet te geven dan hij binnendoor gaat. Hij heeft vd zomer doorgetraint. Dat blijkt, en dat tekent zijn instelling(al straalt dat er niet altijd vanaf)
uit respect...toch wel ja

reactie: eens
scarface1979
 scarface1979 - maandag 02 augustus 2010 - 17:03   quote  deeplink  
haha thanks mate!
craven
 craven - dinsdag 03 augustus 2010 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 15:08 schreef woutah het volgende:

[..]

dan heb jij in de voorbereiding niet goed gekeken
ja hoor, anderzijds dan heb jij cabral niet goed bekeken

Nou Cabral goede 2 e helft, vondt hem beter dan biseswar....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door craven --
JanM
 JanM - dinsdag 03 augustus 2010 - 11:03   quote  deeplink  
topic: Excelsior hoopt nog op drietal versterkingen, Feyenoord ook!
MMM
 MMM - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:30   quote  deeplink  
3-0 achter...
JanM
 JanM - zondag 08 augustus 2010 - 00:48   quote  deeplink  
Titel topic inmiddels gewijzigd: Excelsior hoopt nog op elftal versterkingen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 augustus 2010 - 08:19   quote  deeplink  
Feyenoord ook!!
thomas 66565
 thomas 66565 - zondag 08 augustus 2010 - 10:55   quote  deeplink  
Laten gaan denk je dat cas dit seizoen al het gaat reden hij kan beter naar ons kleine broertje waar die er 15 tot 20 inschiet een voor leerdam is het ook beter die speelt bij feyenoord die seizoen niet denk! En mokotjo ik denk dat hij te goed is voor ex. Maar we gaan het zien!
craven
 craven - zondag 08 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 01:03 schreef craven het volgende:

[..]

ja hoor, anderzijds dan heb jij cabral niet goed bekeken

Nou Cabral goede 2 e helft, vondt hem beter dan biseswar....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:34   quote  deeplink  
slotje
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:40   quote  deeplink  
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Excelsior hoopt nog op drietal versterkingen









0.0061719