Op maandag 02 augustus 2010 - 15:39 schreef scarface1979 het volgende:[..]
Biseswar heeft mij 2 jaar geleden al overtuigd,. Ik volgde hem al langer via het Wku17 en de jeugd van Feyenoord. Die jongen is gewoon een leuke voetballer. Hij heeft alles wat een aanvaller nodig heeft, snelheid kracht en een schot. Alleen is het de vraag of hij mentaal sterk genoeg is. De een wordt sneller volwassen als de ander en bij Biseswar komt dat relatief laat. Dat zie je aan dat hij zn koppie laat hangen bij een gemiste actie. Irritante gebaartjes maakt, kibbelt met de scheids etc... Dat was vorig jaar veelvuldig het geval en hij heeft toen geen gelukkig seizoen gehad. Maarja....
Onder Verbeek speelde hij alles. Door hard te werken en niet op te geven en zich op de training en in de wedstrijd van zn beste kant laten zien. Hard werken, goed meeverdedigen en een veel goals en assists. Toen heeft hij aangetoond graag te willen slagen.
Vervolgens "smeekte" Been hem om bij te tekenen ondanks interesse van aantrekkelijke buitenlandse clubs. Hij bleef trouw aan de club(mag ook wel eens gezegd worden, iedereen zeikt over Guzman, maar juich ook eens voor jongens die wel trouw zijn) om vervolgens nooit meer eerste keus te zijn. Hij wist dat als Cisse fit was hij gewoon weer op de bank mocht plaatsnemen. Zo krijgt die jongen geen vertrouwen. En dat is zonde, want dat heeft hij wel nodig op zn leeftijd/volwassenheidniveau. En ALS hij dat krijgt betaald hij dat terug. Maar Been houdt Cisse een hand boven zn hoofd omdat het zijn aankoop is. Vind IK jammer. Maar dat is wel duidelijk denk ik.
En Biseswar gaat meer buitenom om met links een voorzet te geven dan hij binnendoor gaat. Hij heeft vd zomer doorgetraint. Dat blijkt, en dat tekent zijn instelling(al straalt dat er niet altijd vanaf)