|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax favoriet voor kampioenschap (Ajax1.nl)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Volgens de bookmakers van Unibet.nl heeft Ajax de meeste kans op dit seizoen kampioen van de eredivisie te worden. Komende vrijdag begint de competitie weer, en ondanks een valse start in de voorrondes van de Champions League (1-1 thuis tegen PAOK Saloniki) en de Johan Cruijffschaal (1-0 verlies tegen FC Twente), hebben de gokkers het meeste vertrouwen in de formatie van trainer Martin Jol.
Ajax staat met 2,40 genoteerd bij de bookmakers van Unibet. PSV is de belangrijkste concurrent, gevolgd door de regerend kampioen FC Twente. AZ staat als vierde genoteerd met 12,00, boven Feyenoord (15,00).
Suarez en El Hamdaoui worden getipt als de toekomstige topscorers van de eredivisie. Bryan Ruiz wordt als derde getipt, gevolgd door PSV's nieuwste aanwinst Marcus Berg.
Ook is er flink gegokt wie er aan het einde van het seizoen degradeert. Excelsior lijkt daar de grootste kandidaat. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Dit zeggen ze elk jaar, zegt helemaal niets. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Inderdaad. Dit wordt elk jaar geroepen, ook door de supporters. Laten we het nu maar eens waar maken en het kampioenschap weer naar Amsterdam brengen en zorgen voor de derde ster op het shirt. Ik roep nog niets, er zijn 3 tot 4 clubs die ik tot kanshebber van het kampioenschap roep. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Zegt niets maar ik denk het ook... Mag ook wel een keertje he wat zeg ik het moet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het mag inderdaad wel weer een keer. |
|
|
|