BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax accepteert schorsing Suarez

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 02 augustus 2010 - 13:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Aanklager doet Suarez voorstel van drie duels (VoetbalPrimeur)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Suarez hoeveel wedstrijd nou ???
Thomas
 Thomas - maandag 02 augustus 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Ajax-aanvoerder Luis Suarez heeft maandag een schikkingsvoorstel van drie duels voorgeschoteld gekregen. De Uruguayaan werd zaterdag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal met FC Twente (1-0 verlies) van het veld gestuurd.

Suarez, die in het duel met gestrekt been Cheik Tioté vloerde, kreeg maandag bericht van de tuchtcommissie van de KNVB. Deze deed hem een schikkingsvoorstel van drie duels, waarvan één voorwaardelijk.

De KNVB legt Suarez 'ernstig gemeen spel' ten laste, schrijft De Telegraaf. Het schikkingsvoorstel omvat ook een proeftijd van één jaar. Suarez en Ajax moeten maandag voor 16.00 uur laten weten of zij akkoord gaan met het voorstel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 augustus 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Gelijk accepteren en niet moeilijk om doen. Hiermee mist hij de wedstrijden tegen Groningen uit en Vitesse thuis. Dit moeten duels zijn die we zonder Luis ook wel in winst moeten kunnen omzetten.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 02 augustus 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Groningen uit wordt echt lastig, Vitesse thuis moet lukken.
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Inderdaad, AJAX moet dit gewoon accepteren.

Toch wil ik wel een kleine kanttekening maken, Suarez had namelijk absoluut geen gestrekt been kijk iedere herhaling maar na, het was een Gele kaart (wat dan z'n tweede was) maar absoluut geen rode kaart, Tiothe en Anita maken allebei eenzelfde overtreding waarbij ze ellebei wel met gestrekt been inkomen...
adriu
 adriu - maandag 02 augustus 2010 - 13:44   quote  deeplink  
knvb doet er weer ales aan om ajax tegen te werken!!! en tiothe klap in gezicht suarez en kei hart in komen op silamani was net zo hart!!! ajax kan nog veel schorshingen verwachten van de knvb !!!!
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 13:45   quote  deeplink  
en de overtreding van Anita, het keiharde inkomen van de Zeeuw is toch ook niet bestraft???? stomme opmerking, kijk niet alles door een AJAX bril, schorsing is terecht.......
Rogier
 Rogier - maandag 02 augustus 2010 - 13:46   quote  deeplink  
Mooi...kan Luis ff op vakatnie om daarna superfit en gemotiveerd terug te keren !
adriu
 adriu - maandag 02 augustus 2010 - 13:46   quote  deeplink  
ben benieuwt wat de knvb doet met gelijken overtredingen van twente psv !!! zal er eens goed op letten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door adriu --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 02 augustus 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Rust voor onze Suarez... cheers.gif
bird
 bird - maandag 02 augustus 2010 - 13:55   quote  deeplink  
accepteren rot op 2 is teveel
1nummer14
 1nummer14 - maandag 02 augustus 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 13:46 schreef adriu het volgende:
ben benieuwt wat de knvb doet met gelijken overtredingen van twente psv !!! zal er eens goed op letten!!
Moet je zeker doen. Ik herinner me een lange lijst van beslissingen die tegen ajax waren. Zoals die overtreding van bakkal vorig jaar PSV-Ajax. Dat was net zo goed rood als deze van Suarez. Groningen uit vorig seizoen VD Wiel kreeg geel voor een overtreding van achteren en 2x trok een Groningen speler een ajax speler neer van achteren op de eigen helft en 2x geen geel.

Scheidsrechters zijn niet consequent bij Ajax, in NL niet en tijdens europese wedstrijden niet, het begint met kleine dingetjes en het eindigt bij rode kaarten en strafschoppen die niet worden gegeven. PSV-Ajax vorig seizoen overtreding van ooijer op suarez was een strafschop, Feyenoord-Ajax overtreding op Suarez was een strafschop en ga zo maar door. Het heeft Ajax zelfs het kampioenschap gekost denk ik. Het is al jaren dramatisch, het lijkt alsof schoppen tegen Ajax mag van de scheidsrechters maar andersom niet.
Guyt
 Guyt - maandag 02 augustus 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Niet accoord eerst kijken of je vermindering kan krijgen... Lukt dat niet dan zit er niets anders op en moet je het accepteren...
adriu
 adriu - maandag 02 augustus 2010 - 14:11   quote  deeplink  
dit gaat hem toch 4 doelpunten kosten!!!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 02 augustus 2010 - 14:14   quote  deeplink  
We moeten kampioen worden doordat we elke wedstrijd gaan winnen met veel doelpunten.
Als we er nou voor zorgen dat WIJ nu met zijn allen positief blijven kunnen de resultaten niet achter blijven.............

Ik heb geen zin meer in dat anti-scheids gedrag, 1x een kaart in ons voordeel en we kunnen weer opnieuw beginnen...zucht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door FsideVak129 --
Eide
 Eide - maandag 02 augustus 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Ajax en Suarez moeten dit voorstel natuurlijk gewoon accepteren. De rode kaart was volkomen terecht helaas. 2+1 lijkt me een prima straf.

Ontzettend jammer natuurlijk dat we nu Luis missen tegen Groningen en Vitesse, maar daar mag het toch niet aan liggen. Ajax heeft vorig seizoen ook laten zien lastige potten zonder Luis te kunnen winnen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 augustus 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 14:56 schreef Eide het volgende:
Ajax en Suarez moeten dit voorstel natuurlijk gewoon accepteren. De rode kaart was volkomen terecht helaas. 2+1 lijkt me een prima straf.

Ontzettend jammer natuurlijk dat we nu Luis missen tegen Groningen en Vitesse, maar daar mag het toch niet aan liggen. Ajax heeft vorig seizoen ook laten zien lastige potten zonder Luis te kunnen winnen.
Exact, daarbij denk ik dat een paar wedstrijden rust voor Suarez hem wel goed zal doen. Jammer alleen dat die wedstrijd tegen PAOK ertussen door komt, anders had je hem 2 weken naar zijn vrouw kunnen sturen, zodat hij fris en fruitig weer terug kon keren.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 02 augustus 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Kan na woensdag ;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 augustus 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 15:04 schreef FsideVak129 het volgende:
Kan na woensdag ;)
Hangt er natuurlijk vanaf wanneer de wedstrijden in de 4e voorronde van de CL zijn. Want dan moet Suarez er weer staan. Mits hij woensdag zijn 2e gele kaart krijgt. Volgens mij is hij dan in de eerste wedstrijd van de 4e voorronde ook geschorst.
Eide
 Eide - maandag 02 augustus 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 15:01 schreef amsterdammer113 het volgende:
anders had je hem 2 weken naar zijn vrouw kunnen sturen, zodat hij fris en fruitig weer terug kon keren.
Dat zou niet eens verkeerd zijn voor Luis denk ik zo maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door Eide --
adriu
 adriu - maandag 02 augustus 2010 - 15:33   quote  deeplink  
en die voorwaardelijke wedstrijt??? krijgt die zeker bij de wedstrijd twente of psv?!!! niet de club.s beslissen de wedstrijden maar de scheitsrechters en de knvb
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 02 augustus 2010 - 15:56   quote  deeplink  
Ajax is al akkoord...voorspelt weinig goeds.
Die gaat ons verlaten....
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 14:10 schreef Guyt het volgende:
Niet accoord eerst kijken of je vermindering kan krijgen... Lukt dat niet dan zit er niets anders op en moet je het accepteren...
Als je niet akkoord gaat en je krijgt ongelijk, dan kost het hem ook nog eens die voorwaardelijke pot en zijn we hem 3 wedstrijden kwijt...
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 14:14 schreef FsideVak129 het volgende:
We moeten kampioen worden doordat we elke wedstrijd gaan winnen met veel doelpunten.
Als we er nou voor zorgen dat WIJ nu met zijn allen positief blijven kunnen de resultaten niet achter blijven.............

Ik heb geen zin meer in dat anti-scheids gedrag, 1x een kaart in ons voordeel en we kunnen weer opnieuw beginnen...zucht.
i rest my case
Thomas
 Thomas - maandag 02 augustus 2010 - 16:05   quote  deeplink  
UPDATE:
Ajax moet het de eerste twee wedstrijden van het seizoen doen zonder sterspeler Luis Suarez.

Ajax accepteert het voorstel van de tuchtcommissie van de KNVB met betrekking tot de schorsing van Luis Suarez.

De Ajacied kreeg zaterdag in de wedstrijd tegen FC Twente rood na een overtreding op Cheik Tioté. De tuchtcommissie van de voetbalbond kwam maandag tot een schikkingsvoorstel van drie duels, waarvan een voorwaardelijk.

Ajax meldt op de officiële website dat het akkoord is gegaan met het voorstel en gaat verder niet in beroep.

Bron: Goal.com
John2
 John2 - maandag 02 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 13:45 schreef remco k het volgende:
en de overtreding van Anita, het keiharde inkomen van de Zeeuw is toch ook niet bestraft???? stomme opmerking, kijk niet alles door een AJAX bril, schorsing is terecht.......
Je spreekt jezelf tegen. Een bericht eerder vond je het geen gestrekt been en geel dus voldoende!?
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 16:53 schreef John2 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Een bericht eerder vond je het geen gestrekt been en geel dus voldoende!?
waar zeg ik hier dat het wel zo is dan???

Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, ik vond het geen rood, maar geel, maar als de scheids rood geeft, dan moet hij dat ook consquent doen en dus Anita en Tiothe er ook af sturen, overigens wordt er tegen de slaande beweging van Tiothe geen onderzoek gedaan... Raar maar waar
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 18:20   quote  deeplink  
ik vind de schorsing terecht, dat is wat anders dan dat ik het geen rood vond, hij had zoiezo geel gekregen, en de schorsing is in mij ogen terecht omdat beide kaarten gewoon heel erg dom waren, die bal wegschieten en daarna zo inkomen is gewoon te dom voor worden, daarom is het goed dat hij gestraft wordt, het is namelijk ajax onwaardig.
joduh
 joduh - maandag 02 augustus 2010 - 18:25   quote  deeplink  
beter missen tegen groningen en vitesse toch? accepteren is goed.
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 18:25 schreef joduh het volgende:
beter missen tegen groningen en vitesse toch? accepteren is goed.
inderdaad, geef hem na Poak ook zijn vakantie en laat hem een week lekker bijkomen en bij zijn vrouw zijn, als hij dan terugkomt, speelt hij de sterren van de hemel...

eerste 2 wedstrijden lekker spelen met Sulejmani op de plek van Suarez, dan komt het ook wel goed, tenminste dat zal wel moeten tegen deze twee clubs..
joduh
 joduh - maandag 02 augustus 2010 - 18:30   quote  deeplink  
zo is het, maarre wordt jij ook lid?
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 18:57   quote  deeplink  
lid waarvan??
joduh
 joduh - maandag 02 augustus 2010 - 19:45   quote  deeplink  
de urby emanuelson fanclub.Dan ben jij lid 4......hahhahahha
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 19:45 schreef joduh het volgende:
de urby emanuelson fanclub.Dan ben jij lid 4......hahhahahha
HAHAHAHAHAHAHA. mij niet gezien..........
Ik vind het trouwens verder wel een goeie gozerd, ik heb een paar keer met hem gesproken maar het is een prima gast. ik vind hem enkel niet goed genoeg voor AJAX. sommige mensen hier denken dat ik een hekel aan hem heb, maar das niet zo
Ride
 Ride - maandag 02 augustus 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Volgende keer vragen of hij ook dit forum leest...
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2010 - 20:27   quote  deeplink  
weinig kans, als er ergens veel geroddeld wordt he?? haha, ik ken hem verder ook helemaal niet ofzo...
Youri Kaspers
 Youri Kaspers - maandag 02 augustus 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Natuurlijk was het een Terrechte rode kaart;)
maar zagen jullie het klasse verschil de eerste 25 minuten(toen was het nog 11 tegen 11)

is fctwente nou zo goed of is ajax nou zo slecht??
freakie
 freakie - maandag 02 augustus 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Ik dank dat ajax heel slecht was.. En niet gemotiveerd.. De eerste 25 min was twente optiemaal gemotiveerd en scoorde..

Dus ajax is heel goed en twente ook alleen ajax had de motivatie niet....
Youri Kaspers
 Youri Kaspers - maandag 02 augustus 2010 - 21:09   quote  deeplink  
motivatie niet?
suarez was wel iets te gemotiveerd vind je ook niet?
freakie
 freakie - maandag 02 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
Ik denk niet dat hij ooit zoiets heeft gedaan vorig jaar of wel? En toen was hij ook wel eens niet zo blij met hoe het spel verliep.. suarez was gemotiveerd.. Maar hij is een voorbeeld voor iedere speler.. De rest speelde als een zoutzak.. T wil wel wat zegge dat jol eigenlijk al voor de wedstrijd had aangegeven dat het niet zoon belangrijke wedstrijd was... We moeten de voorronde halen.. We zagen allemaal het klasse verschil.. Maar ja jullie theo janssen zei het ook al.. Wij moesten niet meer en ajax wilde niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door freakie --
Youri Kaspers
 Youri Kaspers - maandag 02 augustus 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Jaa.. Maar de 2e helft deed twente het rustig aan
anders kon het zo 3 a 4 -0 worden
freakie
 freakie - maandag 02 augustus 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Ja dat klopt.. Dat zei theo janssen ook.. Ajax wou niet.. Wij hoefde niet.. Ajax hoeft die prijs niet ten koste van alles.. Eigenlijk kwamen jullie op toeval voor.. en ja dan gaat ajax niet iets willen forceren,, Ajax had toen geen zin meer.. En waren bezig met voorronde champions league.. Heel logisch..
morkanne
 morkanne - maandag 02 augustus 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Is de vrouw van Suarez al bevallen?
Het had volgens mij anderhalve week geleden al plaats moeten vinden en ik begin mij nu zorgen te maken voor woensdag
remco k
 remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 21:19 schreef Youri Kaspers het volgende:
Jaa.. Maar de 2e helft deed twente het rustig aan
anders kon het zo 3 a 4 -0 worden
Dat weet je niet, ze hebben nadat AJAX met 10 man kwam te staan, geen kans meer KUNNEN creeren...
dege
 dege - dinsdag 03 augustus 2010 - 09:55   quote  deeplink  
omdat twente er ook niet meer veel aan deed, ajax wilde gewoonweg niet voetballen, hopenlijk doen ze het morgen beter en halen we de CL. Vind ik veel belangrijker als die JC schaal, mogen ze hebben in enschede.
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 03 augustus 2010 - 10:08   quote  deeplink  
Ik denk ook niet dat Ajax zat te wachten op gelijk te maken tegen Twente.... dan hadden ze moeten verlengen..en dat is iets wat Ajax absoluut niet zou zijn uitgekomen. Je zag gewoon in de wedstrijd dat de meesten bij Ajax bij Paok zaten met de gedachten. Een op en top gemotiveerd Ajax kan twente gewoon de wil opleggen.
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 03 augustus 2010 - 10:10   quote  deeplink  
En wat betreft de schorsing van Suarez... ik vond de kaart niet rood waardig wel degelijk een tweede geel. Ik denk dat je dit seizoen niet zo afhankelijk bent van Suarez als vorig seizoen nu dat je El hammie hebt.
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 augustus 2010 - 10:10   quote  deeplink  
Misschien heeft hij het wel express gedaan joh om zo eerder bij zn vrouwtje te zijn... Zo iets werd toch ook eens gezegd van Rafael vd Vaart...Wie zal het zeggen want zeg nou zelf zo dom een bal weg schieten terwijl de scheids al heb gefloten waarvan je weet dat je geel krijgt en dan daarna ook nog zo een onbesuisde overtreding terwijl je al geel op zak heb...
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 03 augustus 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 10:10 schreef Guyt het volgende:
Misschien heeft hij het wel express gedaan joh om zo eerder bij zn vrouwtje te zijn... Zo iets werd toch ook eens gezegd van Rafael vd Vaart...Wie zal het zeggen want zeg nou zelf zo dom een bal weg schieten terwijl de scheids al heb gefloten waarvan je weet dat je geel krijgt en dan daarna ook nog zo een onbesuisde overtreding terwijl je al geel op zak heb...
Maar ik moet zeggen dat de eerste kaart in veel gevallen niet eens gegeven wordt. Alleen moet je er als speler altijd van uitgaan dat je een pietluttige scheids hebt die er wel een voor geeft.
remco k
 remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 10:10 schreef Guyt het volgende:
Maar je weet zelf ook dat Suarez wel vaker een DOMME gele kaart pakt toch
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 03 augustus 2010 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 11:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar je weet zelf ook dat Suarez wel vaker een DOMME gele kaart pakt toch
jep, maar daarna dan let ie normaal gesproken wel beter op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax accepteert schorsing Suarez

0.0079460