|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Aanklager doet Suarez voorstel van drie duels (VoetbalPrimeur)
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad, nou laat hem het maar een beetje goedmaken morgenavond door er daar gewoon 3 in te schieten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zie het hem zo doen xD En dan zowiezo vakantie geven.. Ook vakantie geven aan de zeeuw.. En dan kijken wanneer je nog 1 a 2 weken vakantie geeft aan van der wiel en steek.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik ben benieuwd... Ik denk dat hij morgen in ieder geval alles uit de kast haalt. Hij is echt wel gebrand om morgen te winnen. Hij wil volgens mij nu graag met ajax de CL in. Ik denk als El Hammie niet had gekomen dat het anders was geweest. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 13:44 schreef adriu het volgende:knvb doet er weer ales aan om ajax tegen te werken!!! en tiothe klap in gezicht suarez en kei hart in komen op silamani was net zo hart!!! ajax kan nog veel schorshingen verwachten van de knvb !!!! dat van die klap is wel waar jah.. voor de rest is suarez terecht bstraft |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Youri, Twente heeft 10 minuutjes leuk gespeeld, en daarbij 1 echte kans gecreƫerd in de eerste helft. Daarna is het 10 tegen 11 en is de wedstrijd wel voorbij.
Heb jij nu zo'n gekleurde bril op, of zie ik het nu gewoon zo scherp?
Overigens, de kaart was terecht en Twente speelde die 10 minuutjes ook echt goed, maar wees eerlijk, dan constateer je ook dat dat Ajax tot aan de rode kaart meer op doel bij Twente heeft geschoten dan visa versa. Er speelden trouwens maar 2 Twentenaren goed en dat waren de Jong en Tiote. |
|
|
|
|
Youri Kaspers
|
|
|
stuur prive bericht remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 00:25 quote deeplink
quote: Op maandag 02 augustus 2010 - 21:19 schreef Youri Kaspers het volgende: Jaa.. Maar de 2e helft deed twente het rustig aan anders kon het zo 3 a 4 -0 worden
Dat weet je niet, ze hebben nadat AJAX met 10 man kwam te staan, geen kans meer KUNNEN creeren...
Twente wou niet meer ze hadden de wedstrijd na de rode kaart allang binnen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 15:07 schreef Youri Kaspers het volgende:stuur prive bericht remco k - dinsdag 03 augustus 2010 - 00:25 quote deeplink quote: Op maandag 02 augustus 2010 - 21:19 schreef Youri Kaspers het volgende: Jaa.. Maar de 2e helft deed twente het rustig aan anders kon het zo 3 a 4 -0 worden Dat weet je niet, ze hebben nadat AJAX met 10 man kwam te staan, geen kans meer KUNNEN creeren... Twente wou niet meer ze hadden de wedstrijd na de rode kaart allang binnen ja tuurlijk jonge, als jij dat wilt geloven is dat prima, Twente drong wel degelijk aan, en toch niet 1 kans gecreerd, ajax kwam in de laatste minuten nog aardig dicht bij een goal, dus ga niet zeggen dat twente niet wou, AJAX wou niet en TWente kon niet, dat lijkt me meer op zijn plaats |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
aaah daar ging het over...:P:P |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 15:14 schreef remco k het volgende:[..] ja tuurlijk jonge, als jij dat wilt geloven is dat prima, Twente drong wel degelijk aan, en toch niet 1 kans gecreerd, ajax kwam in de laatste minuten nog aardig dicht bij een goal, dus ga niet zeggen dat twente niet wou, AJAX wou niet en TWente kon niet, dat lijkt me meer op zijn plaats Idd. Ze doen alsof ze Ajax helemaal vernederd hebben. Maar ze hebben gewonnen door een blunder van onze keeper. Verder geen goal kunnen maken. Ze hebben er alles aan gedaan en dat terwijl Ajax zelf op een gegeven moment niet eens aandrong. En nu roepen dat Ajax geen kampioen meer wordt omdat ze verloren hebben van het almachtige Twente dat niet eens kan scoren uit eigen gecreeerde kansen. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ik vond het licht geel maar nu wel kut tegen groningen zij hebben een goeie voorbereiding en volgens mij missen we die wedstrijd ook Enoh en Verthongen toch? |
|
|
|
|
Youri Kaspers
|
|
|
Jullie vergeten nog 1 ding dat Fctwente niet eens met z,n sterkste opsttelling speelde;) 6 van de 11 basis spelers speelde;) |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Dus? Ajax speelde op de handrem voor aankomende woensdag
daarbij speelde ajax ook niet met alle basisspelers. Eriksen is geen basis Enoh er al vroeg uit Olueger achterin en suk in de spits + dan nog een rode kaart voor Suarez. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:14 schreef Youri Kaspers het volgende:Jullie vergeten nog 1 ding dat Fctwente niet eens met z,n sterkste opsttelling speelde;) 6 van de 11 basis spelers speelde;) geen basis spelers ? wat weet je ervan kerel, jij weet niet wat hoe heet de belg ? in gedachte heeft.. maaruh wat moet je hier eigenlijk is er geen twente forum ? onee te klein sorry ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 16:35 schreef Robertos90 het volgende:Dus? Ajax speelde op de handrem voor aankomende woensdag daarbij speelde ajax ook niet met alle basisspelers. Eriksen is geen basis Enoh er al vroeg uit Olueger achterin en suk in de spits + dan nog een rode kaart voor Suarez. inderdaad.. lekker belangrijke prijs !! weet nog hoe herenveen weggespeeld werd vorig jaar door AZ draaide als een malle.. en toch klapte het in 1 keer uit elkaar ... same story met de tukkertjes |
|
|
|
|
PSVdaanPSV
|
|
|
Die Suarez moet maar is op gaan letten. Ik denk namelijk dat hij wel 3 of 4 wedstrijden krijgt. Hij had waarschijnlijk nog wat voorwaardelijke wedstrijden staan en gezien de ernst van de overtreding.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:14 schreef PSVdaanPSV het volgende:Die Suarez moet maar is op gaan letten. Ik denk namelijk dat hij wel 3 of 4 wedstrijden krijgt. Hij had waarschijnlijk nog wat voorwaardelijke wedstrijden staan en gezien de ernst van de overtreding.. Beetje domme opmerking aangezien AJAX de straf van 2 +1 voorwaardelijk al geaccepteerd heeft, misschien eerst maar eens de topictitel en eerste posts doorlezen voordat je rare dingen gaat posten. Zorg jij er nou maar voor dat die achtelijke lamp van een Affelay zijn handjes thuishoud dit seizoen, als je dat voor elkaar hebt moet je eens naar een ander kijken, afgesproken? |
|
|
|
|
PSVdaanPSV
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:19 schreef remco k het volgende:[..] Beetje domme opmerking aangezien AJAX de straf van 2 +1 voorwaardelijk al geaccepteerd heeft, misschien eerst maar eens de topictitel en eerste posts doorlezen voordat je rare dingen gaat posten. Zorg jij er nou maar voor dat die achtelijke lamp van een Affelay zijn handjes thuishoud dit seizoen, als je dat voor elkaar hebt moet je eens naar een ander kijken, afgesproken? afellay hoeft daar niet op te letten als die toch weggaat. Dus hoef ik der nie op te letten |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Mee eens maar om dan zo in te komen met al geel op zak. Daar had hij wijzer moeten zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:25 schreef PSVdaanPSV het volgende:[..] afellay hoeft daar niet op te letten als die toch weggaat. Dus hoef ik der nie op te letten en je gaat maar door met domme opmerkingen, haha, luister eens na jezelf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inderdaad, dat is gewoon heel dom, maar goed laten we het van de positieve kant bekijken, na morgen, speelt hij de komende 21/2 week geen wedstrijden meer, en kan eindelijk een tijdje rust pakken, wat ik ervan begreep, krijgt hij van Jol ook een extra week vrij, zodat hij de rest van het seizoen vol aan de bak kan en er weer lekker fris staat... |
|
|
|