|
|
Mikejz93
|
|
|
Graag zou ik willen weten wat jullie mening is over de eindstand van seizoen 2010/2011
mijn eindstand zou zijn als volgt :
1. Ajax 2. Psv 3. Twente. 4. Utrecht. 5. Az Alkmaar. 6. Feyenoord 7. SC Heerenveen 8. Fc Groningen 9. Nac Breda 10.Nec Nijmegen 11.Roda Jc 12 Ado Den Haag 13.Heracles Almelo 14. Vitesse 15. VVV 16. De Graafschap 17. Willem II 18 Excelsior
heb je vragen over mijn stand, gewoon vragen ik hoop dat jullie ook leuke voorspellingen hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door Mikejz93 -- |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
Mijn top 5: 1. Ajax 2. PSV 3. FC Twente 4. Feyenoord 5. AZ |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
1 twente 2 psv 3 ajax 4 feyenoord 16 excelsior 17 willem II 18 de graafschap |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik ben bang dat PSV toch echt 1e gaat worden, al hoop ik natuurlijk op Ajax. Want 7 jaar geen kampioen is desastreus. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Vorig seizoen was de ultieme kans, we hebben het verneukt! ik baal nog steeds |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
1. ajax 2. fc twente 3. psv 4. az 5. SC heerenveen 6. groningen 7. feyenoord 8. utrecht 9. heracles 10. nac 11. roda 12. vvv 13. nec 14. vitesse 15. excelsior 16. de graafschap 17. ado 18 willem II |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hahahaha
deel deze mening 100% |
|
|
|
|
Boyan
|
|
|
1. PSV 2. FEYENOORD
18. 020 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
jij hebt er wel kijk op zeg, en waarschijnlijk ben je nog feyenord supporter ook, en die ziet liever psv kampioen worden dan feyenoord HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Prachtig xD Aah maar ieder zijn mening xD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vind het wel schatig eigenlijk xDxDxDxD oo shit klinkt wel heel fout xD |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
1. Ajax 2. PSV 3. FC Twente 4. AZ 5. FC Utrecht 6. SC Heerenveen 7. FC Groningen 8. Feyenoord 9. Roda JC 10. NAC 11. NEC 12. Vitesse 13. Heracles 14. VVV 15. Willem II 16. de Graafschap 17. Ado den Haag 18. Excelsior |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Blade85 dat is op papier kwa spelers enzo de meest reeele.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik zie toch een grote fout in zijn lijstje staan. :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xD Ja welke dan? xD Excelsior moet hoger staan??? xD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee draai jij die bovenste maar om hoor xD |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 11:18 schreef remco k het volgende:jij hebt er wel kijk op zeg, en waarschijnlijk ben je nog feyenord supporter ook, en die ziet liever psv kampioen worden dan feyenoord HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA Maar ja Feyenoordsupporters die wilden ook dat Feyenoord opzettelijk de wedstrijd tegen Twente verloren(wat uiteindelijk is gebeurd). Dus dat zou me niets verbazen ;) |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Maar ik denk dat de volgende stand: 1. Ajax 2. Psv 3. Az 4. Twente 5. Feyenoord (met hangen en wurgen;))
Ik denk dat Twente met de Cl erbij het niet gaat volhouden. Zag je vorig seizoen ook in de tweede competitiehelft. |
|
|
|
|
Drukwerk1968
|
|
|
Speelde Twente dan vorig seizoen in de 2e competitiehelft CL? Mijn eindstand: 1 Ajax 2 PSV 3 Twente 4 AZ 5 Heerenveen 6 Utrecht 7 Feyenoord |
|
|
|
|
John2
|
|
|
1. PSV, 2 Twente, 3. AJAX. We denken en hopen al jaren dat AJAX die 3e ster gaat halen. Maar gezien de aankopen van PSV(hebben nu 4 !! echte spitsen) de wedstrijd tegen Twente waarin we helemaal zoek werden gespeeld, slechte voorbereiding, nu al schorsingen en de zeer korte "vakantie" van onze belangrijkste spelers(blessures, vermoeidheid in de loop van het seizoen)ben ik bang dat we dus maximaal 3e worden. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
ik zeg al 7 jaar dat ajax kampioen word dus bij deze ajax word geen kampioen:P |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: dan heb jij eindelijk een keer gelijk;-) |
|
|
|
|
marik
|
|
|
1-AJAX 11-nac breda 2-p$v 12-de graafschap 3-fc twente 13-vitesse 4-az 14-nec nijmegen 5-heerenveen 15-ado den haag 6-fc utrecht 16-vvv-venlo 7-feyenoord 17-willem ll 8-heracles 18-excelsior 9-fc groningen 10-roda jc |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
1. Ajax 2. Twente 3. PSV
Ik denk dat Ajax sterker is dan vorig seizoen (beter ingespeeld en een veel scorende spits erbij), Twente even sterk en PSV ook even sterk. Dit seizoen moet het lukken, maar ik denk dat de scheidsrechters het grootste probleem zijn. Vorig seizoen hebben zij Ajax punten gekost. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik denk de gebruikelijke top 4. 1. Ajax 2. Twente 3. PSV 4. AZ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIks meer aan toe te voegen.
Hier teken ik wel voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Grappig trouwens.
Als je zo'n topic op het Feyenoord forum start.
Dan roept 80%: ALS AJAX HET MAAR NIET WORDT..... mooi he???LOL |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
juist remco en weet je wat ook heerlijk is'?om te schrijven `de gebruikelijke` hahaah lekker hoor |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
ik zie het vanzelf wel, en of Feyenoord 7e of 8e word? denk het zelf niet ik gok plaats 5, Ajax strijd om de eerste 3 plekken samen met Psv en Twente. Voor de rest zie ik wel. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: Ja het enige waar ik aan twijfelde waren AZ en Utrecht dat kan ook andersom. Ik ben best onder de indruk van dat utrecht die ontwikkelen zich goed door |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 18:12 schreef Blade85 het volgende:[..] Ja het enige waar ik aan twijfelde waren AZ en Utrecht dat kan ook andersom. Ik ben best onder de indruk van dat utrecht die ontwikkelen zich goed door inderdaad, en ze scoren ook heel gemakkelijk, knappe wedstrijd weer gister van Utrecht, AZ was wel wat minder, maar die gaat ook top 5 spelen hoor, Verbeek is gewoon een hele goede trainer |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: hihi Roda Twente 0 - 0 !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ja lekker, als we zelf winnen zijn dat iig vast 2 punten, en wat je hebt kun je tellen toch? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!
We gaan ervoor!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
of weer haperend ...... hoop t niet! :( |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: yepz ! :) mjah gewoon lekker voor hun zelfvertrouwen ook.. ojeeeeee gaat zelfde als AZ vorig seizoen ? :P:D |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:47 schreef remco k het volgende:[..] inderdaad, en ze scoren ook heel gemakkelijk, knappe wedstrijd weer gister van Utrecht, AZ was wel wat minder, maar die gaat ook top 5 spelen hoor, Verbeek is gewoon een hele goede trainer Ja dat issie zeker alleen hebben ze een grote fout gemaakt om el hamdaoui zo makkelijk te laten gaan (niet dat ik dat nou zo erg vind:P:D) Ze komen voorin toch wel een afmaker te kort of die jonathas of hoe die ook heet moet losbranden want van benschop en die gudmonson moet je toch niet afhankelijk gaan worden... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Was vorig jaar wel onder de indruk van Benschop hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 14:20 schreef nummer10 het volgende:[..] yepz ! :) mjah gewoon lekker voor hun zelfvertrouwen ook.. ojeeeeee gaat zelfde als AZ vorig seizoen ? :P:D ik hoop het wel, psv was ook totaal niet goed en komt pas 6 minuten voor tijd op voorsprong, 't zal toch niet het twente van 2010/2011 gaan worden he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 16:16 schreef Blade85 het volgende:[..] Ja dat issie zeker alleen hebben ze een grote fout gemaakt om el hamdaoui zo makkelijk te laten gaan (niet dat ik dat nou zo erg vind:P:D) Ze komen voorin toch wel een afmaker te kort of die jonathas of hoe die ook heet moet losbranden want van benschop en die gudmonson moet je toch niet afhankelijk gaan worden... Ze wouden hem ook wel houden, maar ze konden hem zoiezo niet meer betalen, dus ze moesten hem wel laten gaan. |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Remco, psv speelt al 7/8 jaar zo. Vorig jaar hadden ze alleen een paar keer minder geluk waardoor ze gelijk speelden. Nu zijn ze dus weer op het oude pad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 00:24 schreef Wonderdokter het volgende:Remco, psv speelt al 7/8 jaar zo. Vorig jaar hadden ze alleen een paar keer minder geluk waardoor ze gelijk speelden. Nu zijn ze dus weer op het oude pad toch waren ze vandaag ook gewoon niet goed, en dat waren ze afgelopen jaren wel |
|
|
|