BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe Ajax film bij RTL 7

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Smaeck
 Smaeck - dinsdag 03 augustus 2010 - 01:10   quote  deeplink  
Hallo,

Even een tip: a.s. maandag 9 aug. Om 22.00u op RTL7: AFC Ajax: Twee weken tussen Hoop en Vrees. Een film achter de schermen bij Ajax over de laatste twee weken van afgelopen seizoen waarin de AFC drie finales moest spelen.
Ik vond de trailer op You Tube:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door Thomas --
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 03 augustus 2010 - 07:26   quote  deeplink  
Leuk... nog een keer die deceptie van de titel mislopen herbeleven...
bird
 bird - dinsdag 03 augustus 2010 - 08:06   quote  deeplink  
op zich wel grappig maar toch die titel mislopen blijft kut om te zien
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 03 augustus 2010 - 09:28   quote  deeplink  
Als ik dat kijk, is dit m'n laatste reactie hier op headliner.......dan krijg ik een hartaanval zie je!

toch bedankt voor het delen!
freakie
 freakie - dinsdag 03 augustus 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Hahahahaha fsidevak xD Lekker sarcastisch xD
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 09 augustus 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Maar .... nu ik er zo over nadenk... ben toch wel nieuwsgierig wat er zoal speelt rondom de wedstrijden tegen feyenooinie...
toch wel lekker om die wedstrijden nog eens "her te beleven"...

hahahahaha

die titel mislopen is al balen genoeg geweest... dat zal toch wel pijn doen..
eens kijken hoe ze daar op reageren..wie onverschillig is krijgt van mij zaterdagavond een extra fluitconcertje...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 09 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
pffffff LOL ja!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 09 augustus 2010 - 16:31   quote  deeplink  
of gewoon 8-0 winnen van vites!

Oh nee, dat had die sportdwaas ook al voorspeld toch?

:D
Ride
 Ride - maandag 09 augustus 2010 - 22:21   quote  deeplink  
Toch leuk om te kijken tot nu toe, oké...het resultaat is niet anders maar buiten Remco is er hier niemand die zo dichtbij komt.

Geintje Rem...
alibabba
 alibabba - maandag 09 augustus 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Ik vond het niet veel bijzonders, maar ik vond het schitterend om die twee vrijwilligers aan het werk te zien. Dat doet me echt goed en laat een leuke kant van Ajax zien. David Endt vind ik een geweldige gast en een echte Ajacied. Het uit-tenue waarmee Ajax nu speelt is een schitterend shirt.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 10 augustus 2010 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:36 schreef alibabba het volgende:
Ik vond het niet veel bijzonders, maar ik vond het schitterend om die twee vrijwilligers aan het werk te zien. Dat doet me echt goed en laat een leuke kant van Ajax zien. David Endt vind ik een geweldige gast en een echte Ajacied. Het uit-tenue waarmee Ajax nu speelt is een schitterend shirt.
Ik heb toch maar gekeken en het viel me op dat het toch best amateuristisch is allemaal.
Zoals de vergadering over de eventuele huldiging...zulke plannen heb je toch allang klaar.
Is dit zo moeilijk?
Begrijp dat het de eerste keer zou zijn in de Arena maar dan nog. Beetje beleidsmaker/planner had dat allang in een draaiboek klaar gehad want je werkt voor Ajax en dat speelt elk jaar voor de hoofdprijs..als je pas gaat kijken wat je moet doen nadat de titel eventueel bijna binnen is. Lijkt mij mismanagement.
Denk dat ik maar eens een open sollicitatiebrief ga sturen want daar kunnen ze makkelijk op bezuinigen. Ik doe het voor de helft van het salaris wat die 250.000+ dude daar verdiend.

De vrijwilligers zijn de olie in de motor bij Ajax. Die mensen geven hun leven. Heerlijk om te zien en erg mooi gefilmd.

Toch leuk om eens binnen in de "cirkel" van Ajax te kijken. Kon het toch wel waarderen alleen jammer dat wij de titel niet haalden...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe Ajax film bij RTL 7

0.0059571