|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax bekijkt Nordfeld (Ajax Club)
|
|
|
Thomas
|
|
|
[Gerucht] Ajax bekijkt Kristoffer Nordfeld, zo meldt althans het Zweedse medium Expressen. De 21-jarige doelman van IF Brommapojkarna werd in het duel met Helsingborg ook bekeken door delegaties van Hannover 96, Borussia Mönchengladbach en Sampdoria.
Naar verluidt heeft Ajax verregaande belangstelling voor Nordfeld, die zich in het verleden mocht verheugen op concrete interesse van SC Heerenveen. De Friezen brachten een bod uit van een kleine miljoen euro, maar dat werd door directeur Ola Danhard van tafel geveegd.
"We weten dat Ajax op de tribune heeft gezeten. Heerenveen had wat economische problemen, Ajax heeft dat misschien niet. Maar tot nu toe hebben we geen bod ontvangen voor Nordfeldt", aldus Danhard, die naar verluidt zo'n 1,5 miljoen euro wenst te ontvangen voor de 21-jarige keeper. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ken de keeper niet, maar als Steek weg zou gaan, is een beetje concurrentie voor Vermeer niet verkeerd lijkt me |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee inderdaad remco.. Er staat ook alleen dat er gekeken is naar deze keeper xD |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
snel halen voordat ome joop Munsterman Ajax weer voor is, zeker als deze keeper ook nog als rechtsbuiten uit de voeten kan( ahaha) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Laat deze joop maar een hele hoop spelers halen.. En niet presteren.. Dan gaat het niet goed dit jaar met twente.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 11:57 schreef PS25 het volgende:snel halen voordat ome joop Munsterman Ajax weer voor is, zeker als deze keeper ook nog als rechtsbuiten uit de voeten kan( ahaha) ja maar stel dat stekelenburg niet weg gaat en we kopen hem. dan hebben we 4 keepers. niet echt slim lijkt me |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 12:12 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] ja maar stel dat stekelenburg niet weg gaat en we kopen hem. dan hebben we 4 keepers. niet echt slim lijkt me padt zit bij go ahead dit seizoen.. |
|
|
|
|
Am*dam
|
|
|
1.steek 2.vermeer 3.verhoeven +nordfeld is 4 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
idd we heben genoeg keepers..dus tenzij Steek weggaat niet halen...!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10.. Maar we hebben dan steek, vermeer, verhoeven en die nordfeld.. Zijn 4 keepers.. En als je dan ook nog eens meerekent dat padt er ook nog is.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 12:36 schreef freakie het volgende:Nummer10.. Maar we hebben dan steek, vermeer, verhoeven en die nordfeld.. Zijn 4 keepers.. En als je dan ook nog eens meerekent dat padt er ook nog is.. las em ff verkeerd... helemaal gelijk... mjah misschien wil vermeer weer verhuurd worden als steek blijft ? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Als vermee verhuurd word dan zou je hem kunnen halen, maar zit je volgens seizoen ..Tenzij steel dan vertrekt.. Met teveel keepers! En zo'n jongen wil denk ikook minuten maken! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Denken julie nou werkelijk dat Ajax hem haalt zonder dat er een keeper vertrekt? Kom op zeg denk eens na. Ze orienteren zich nu. Mocht Steek toch vertrekken dan hebben ze in ieder geval een lijstje waar ze uit kunnen kiezen. Ze hebben hem alleen bekeken. Dat betekent niet dat ze hem nu ook willen halen mensen.Als ze alle spelers die ze bekijken ook daadwerkelijk halen dan kunnen we wel 15 eerste elftallen opstellen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:17 schreef Ajax_fan het volgende:Denken julie nou werkelijk dat Ajax hem haalt zonder dat er een keeper vertrekt? Kom op zeg denk eens na. Ze orienteren zich nu. Mocht Steek toch vertrekken dan hebben ze in ieder geval een lijstje waar ze uit kunnen kiezen. Ze hebben hem alleen bekeken. Dat betekent niet dat ze hem nu ook willen halen mensen.Als ze alle spelers die ze bekijken ook daadwerkelijk halen dan kunnen we wel 15 eerste elftallen opstellen. Dat word ook niet gezegd toch..? Tegen welke jullie heb jij het? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10 klopt misschien is dat voor ajax ook wel het beste.. Steek is nooit zo vaak geblesseerd dus vermeer zou weer weinig aan spelen komen dan is het handig om zo iemand gewoon te verhuren.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
En als steek dan wel gblesseerd is.. Dan Pizza op doel?:P Enls daar wat mee gebeurd dan heb je geen padt.. dus andere jeugdkeeper.. of dan deze jonge halen..? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Kijk je moet wat bedenken als ajax.. Je kan vermeer niet laten gaar koken op de bank.. Hij heeft ook protentie om een aardige keeper te worden.. Dan moet hij ook spelen.. Haal dan een andere keeper van inderdaad 20/21 die nog even kan zitten.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ja dat begijp ik.. ben ikhelemaal mee eens.. ! maar dan zou je er dus wel een vervanger voor moeten en nu padt is verhuurd? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Nou ik zie meteen alweer recties van dan hebben de er 4 als Steek blijft. Wie zegt dat ze deze jongen gaan kopen nu. Ze bekijken hem alleen maar. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja oke.. dat was 1 reactie, die 1 keeper ook vergat mee te tellen..;) Achja.. die heb je er tssen mar d8 ff da je het ook tegen mij had XD |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:37 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Nou ik zie meteen alweer recties van dan hebben de er 4 als Steek blijft. Wie zegt dat ze deze jongen gaan kopen nu. Ze bekijken hem alleen maar. waar maak je je druk om man? ik zeg alleen dat ALS ze hem kopen dat ze dan 4 keepers hebben. dan hoef jij toch niet gelijk de wiseguy uit te gaan hangen door te zeggen dat ze hem niet gelijk kopen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 12:12 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] ja maar stel dat stekelenburg niet weg gaat en we kopen hem. dan hebben we 4 keepers. niet echt slim lijkt me Ik ben eerlijk gezegd een beetje verbaasd dat je nog serieus reageert op mijn antwoord. Het was meer grappig bedoeld. Tuurlijk hoeft Ajax nog geen keeper te halen voordat Stekelenburg is verkocht. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:08 schreef PS25 het volgende:[..] Ik ben eerlijk gezegd een beetje verbaasd dat je nog serieus reageert op mijn antwoord. Het was meer grappig bedoeld. Tuurlijk hoeft Ajax nog geen keeper te halen voordat Stekelenburg is verkocht. ow ja ik zie het je hebt gelijk. haha ik d8 al xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien weet AJAX wat meer.
Maar stel dat JOl het niet ziet zitten in Vermeer als 1e keeper, wat natuurlijk mogelijk is, dan is het natuurlijk gewoon heel goed om nu een nieuwe keeper te halen, die staat er dan namelijk wel volgend seizoen als Steek wel weggaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:17 schreef Ajax_fan het volgende:Denken julie nou werkelijk dat Ajax hem haalt zonder dat er een keeper vertrekt? Kom op zeg denk eens na. Ze orienteren zich nu. Mocht Steek toch vertrekken dan hebben ze in ieder geval een lijstje waar ze uit kunnen kiezen. Ze hebben hem alleen bekeken. Dat betekent niet dat ze hem nu ook willen halen mensen.Als ze alle spelers die ze bekijken ook daadwerkelijk halen dan kunnen we wel 15 eerste elftallen opstellen. Inderdaad |
|
|
|