|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Twente toont zich een stuk slagvaardiger dan Ajax (Voetbalcentraal)
|
|
|
Thomas
|
|
|
FC Twente heeft deze transferperiode aangetoond slagvaardiger te zijn dan Ajax. De Tukkers versterkten zich met Emir Bajrami en Roberto Rosales, terwijl de Amsterdammers ook belangstelling voor hen hadden.
"Het snelle zakendoen is ons handelsmerk", geeft voorzitter Joop Munsterman dinsdag aan tegenover De Telegraaf. "We weten wat we willen hebben en gaan daar recht op af."
"Bij Emir Bajrami zijn we direct naar Zweden gereisd. Wij zaten 's ochtends met hem te praten en 's middags kwam Ajax pas. Dat was te laat." Ook met Roberto Rosales was FC Twente de Amsterdammers te snel af. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Bij Rosales? Wehebben vd wiel dus waarom zou ajax die rosales willen hebben???
En bij behrami..Sjaa.. oke.. is een mid toh? Denk net dat we di uberhaupt echt nodig hebben! Dus ik begrijp dit niet echt ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee ik ook niet joey.. Maar media probeer altijd wat te zoeken.. Bij elke club trouwens.. Dus dit is ook leuk.. Ajax heeft geen van deze spelers nodig.. En of überhaupt deze spelers het wel gaan halen is natuurlijk ook maar de vraag.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ja dit is lekker gemakkelijk van de media. twente heeft Stam verkocht dus halen ze een nieuwe. Ajax heeft vd Wiel nog niet verkocht dus waarom zouden ze dan die Rosales halen. Nu doen ze net alsof Twente slagvaardiger was. Wat een bagger zeg. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vind het allemaal niet zo heel erg... De media moet elke keer toch met wat nieuws komen.. Deze dag gebeurt er niks bij ajax wat heel boeiend is maar toch moet er wat "breaking news" komen.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Doe niet zo zielig allemaal... buiten dat heeft Munsterman gewoon gelijk. Het heeft mij al meerdere keren verbaasd hoe eenvoudig Twente goede spelers (al dan niet gehuurd) naar zich toe weet te trekken. Daar mag hij best trots op zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
We doen ook niet zielig ik vind van der wiel beter dan rosales en emir vind ik zeker niet beter dan een van onze middevelders.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
munsterman is een homo en wij worden kampioen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:08 schreef Ikke_tik het volgende:Doe niet zo zielig allemaal... buiten dat heeft Munsterman gewoon gelijk. Het heeft mij al meerdere keren verbaasd hoe eenvoudig Twente goede spelers (al dan niet gehuurd) naar zich toe weet te trekken. Daar mag hij best trots op zijn. Dan is ook erg goed!Maar vind niet alle spelers die twente aantrekt ajaxwaardig.. Daarnaast heb ik het vooral over dat de helft bullshit is.. Want jax zat helemaal niet echt achter Rosales aan! DAT WAs altijd nog maar een GERUCHT! Hij zou in beeld zijn wanneer Vd Wiel vertekt en die speelt gewoon nog bij ajax hoor! |
|
|
|
|
Am*dam
|
|
|
Munster mag best trots op zichzelf zijn, maar beetje zielig om te zeggen dat ze slagvaardiger zijn dan ajax. Volgens mij hebben wij al de beste rechtsback van de Nederlandse velden. En daarbij komt dat ajax zich meer bezig heeft gehouden met El Hamdoui en Leonardo. Die zouden ze bij twente ook wel graag willen hebben! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Idd wij halen spelrs die dus gewon nodig zijn.. en at doe wnte ook.. betekend niet dat ze altijd dezelfde spelers moeten heben .. Ajax was voral op zoek nar een spits.. Twente had die al gehaald..Janko.. Erg goede speler.. Maar ajx ha daar geen intresse in..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:17 schreef joey het volgende:Idd wij halen spelrs die dus gewon nodig zijn.. en at doe wnte ook.. betekend niet dat ze altijd dezelfde spelers moeten heben .. Ajax was voral op zoek nar een spits.. Twente had die al gehaald..Janko.. Erg goede speler.. Maar ajx ha daar geen intresse in.. is er iets mis met je toetsenbord ofzo? hoe dan ook, je hebt wel gelijk voorzover ik kan lezen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk inderdaad joey dat we met janko een hele goede spits hadden gehad.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: ja oke.. Dat kan.. het is altijd afwachten met elke spits.. Maargoed.. El hamdouiheeft zich al laten zien in de eredivisie enjanko moet dat nog.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja dat klopt.. el hamdoui ben ik geen fan van.. Maar ik ben van mening dat iedere spits beter is dan de spitsen die we hebben.. Suk bijvoorbeeld xDxD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Suk is een talent.. IS nog jong.. de communicatie is nog niet optimaal met zijn medespelers.. maar vind dat hij al zeker genoeg heet late zien.. niet zozeer veel inhet eerste maar in het tweede dan wel;) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:35 schreef freakie het volgende:Ja dat klopt.. el hamdoui ben ik geen fan van.. Maar ik ben van mening dat iedere spits beter is dan de spitsen die we hebben.. Suk bijvoorbeeld xDxD die suk man... als je hem zaterdag weer zag spelen.. aaargh ik ben zo blij dat we mounir nu hebben. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:39 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] die suk man... als je hem zaterdag weer zag spelen.. aaargh ik ben zo blij dat we mounir nu hebben. JA maar wat verwct je nou van die jonge? Dat hij er meteen stat in het eerste!? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: nee maar daarom hebben we nu el hamdaoui. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
hij is erookpas een halfjaartje echt bij he |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee joey.. Dat kan je niet verwachten.. Hij is inderdaad nog erg jong.. En ik hoop dat we veel plezier van hem gaan beleven.. Maar dat is mijn punt alles is beter dan suk op dit moment.. Ik vond hem niet heel slecht tegen twente.. Maar veel te veel slordige foutjes... Dus vandaar dat ik zeg alles beter dan suk.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
jah oke.. dat snap ik;) Misschien word hij ook wel een jaartje verhuurd aan nac met die deal met leonardo.. we zullen zien..DEnk ovrigens dat verhuren voor hem niet goed zal zijn,aangezien hij met zjntaal enzo moeliijker is om te wennen..Het is ook wel een rustige verlgen jongen.. maar we zullen zien.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad ik ben ook wel heel benieuwt:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 12:23 schreef Thomas het volgende:FC Twente heeft deze transferperiode aangetoond slagvaardiger te zijn dan Ajax. De Tukkers versterkten zich met Emir Bajrami en Roberto Rosales, terwijl de Amsterdammers ook belangstelling voor hen hadden. "Het snelle zakendoen is ons handelsmerk", geeft voorzitter Joop Munsterman dinsdag aan tegenover De Telegraaf. "We weten wat we willen hebben en gaan daar recht op af." "Bij Emir Bajrami zijn we direct naar Zweden gereisd. Wij zaten 's ochtends met hem te praten en 's middags kwam Ajax pas. Dat was te laat." Ook met Roberto Rosales was FC Twente de Amsterdammers te snel af. Ik denk dat meneer zichzelf een beetje te hoog inschat, AJAX heeft enkel bij deze spelers geinformeerd, dat is heel wat anders dan concrete belangstelling tonen, laat staan dat AJAX echt deze spelers wou kopen.
Bajrami, lijkt me trouwens wel een leuke goede speler.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 12:30 schreef joey het volgende:Bij Rosales? Wehebben vd wiel dus waarom zou ajax die rosales willen hebben??? En bij behrami..Sjaa.. oke.. is een mid toh? Denk net dat we di uberhaupt echt nodig hebben! Dus ik begrijp dit niet echt ;) volgens mij een linksbuiten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bajrami kan best een leuke speler worden.. Alleen kwa spelers die ajax heeft op het middeveld lijkt me die bajrami een beetje overbodig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:15 schreef Am*dam het volgende:Munster mag best trots op zichzelf zijn, maar beetje zielig om te zeggen dat ze slagvaardiger zijn dan ajax. Volgens mij hebben wij al de beste rechtsback van de Nederlandse velden. En daarbij komt dat ajax zich meer bezig heeft gehouden met El Hamdoui en Leonardo. Die zouden ze bij twente ook wel graag willen hebben! Als twente Lenonardo had willen hebben, dan had hij daar al wel gespeeld, El HAmdaoui heeft twente wel naar geinformeerd, maar daar wou hij niet spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk met EL HAMMIE een betere spits |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:39 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] die suk man... als je hem zaterdag weer zag spelen.. aaargh ik ben zo blij dat we mounir nu hebben. ik vond het wel meevallen, hij is pas 19 jaar, en je ziet wel erg veel verbetering, en blijkbaar vind Jol hem veel beter dan Bodul of Castiljon, anders hadden die wel meer gespeeld, hij zal dus ongetwijfeld wel wat kunnen, en kijk je wel eens potjes van Jong AJAX, daar is hij wekelijk de beste man op het veld, ik denk dat jij je in hem vergist, maar we zullen het gaan meemaken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja el hammie die is niet echt een super aanspeel punt.. Maar ag we zien wel.. Maar rosales is zowiezo een verdediger remco.. Rechtsback.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 15:04 schreef freakie het volgende:Bajrami kan best een leuke speler worden.. Alleen kwa spelers die ajax heeft op het middeveld lijkt me die bajrami een beetje overbodig.. Linksbuiten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zie het ja.. in zweden van de 83 wedstrijden 14 goals... mmm |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Die Monsterman wil zich veel te veel laten gelden en is een arrogante kwal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 15:08 schreef freakie het volgende:Tsja el hammie die is niet echt een super aanspeel punt.. Maar ag we zien wel.. Maar rosales is zowiezo een verdediger remco.. Rechtsback.. ja , je zegt het alsof ik dat niet wist,
Je punt?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
John2
|
|
|
Twente kan ook sneller handelen omdat ze geld hebben. Ajax moet eerst verkopen/verhuren. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik denk dat Ajax (en PSV en Feyenoord ook) mochten willen dat ze Thiote hadden. (tenminste zoals hij zaterdag speelde) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
volgens mij had AJAX afgelopen seizoen veruit het sterkste middenveld van NL, en daar is ook helemaal niks in veranderd, De Zeeuw moet enkel even weer zijn ritme krijgen en het gaat lopen als een trein straks, ik hoef Tiothe of wie dan ook van het middenveld van Twente niet bij AJAX te hebben.
2 speler bij Twente zijn individueel goed genoeg voor AJAX en dat zijn Douglas en Ruiz, de rest kan me kont afvegen. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 11:15 schreef remco k het volgende:volgens mij had AJAX afgelopen seizoen veruit het sterkste middenveld van NL, en daar is ook helemaal niks in veranderd, De Zeeuw moet enkel even weer zijn ritme krijgen en het gaat lopen als een trein straks, ik hoef Tiothe of wie dan ook van het middenveld van Twente niet bij AJAX te hebben. 2 speler bij Twente zijn individueel goed genoeg voor AJAX en dat zijn Douglas en Ruiz, de rest kan me kont afvegen. eens....helemaal eens..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ajax heeft er voor gekozen om de selectie intact te houden(basiself zowiezo)van de vaste is pantelic weg,maar kwam hammie.....dus we hoeven eigenlijk niet zo nodig... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ik denk dat we met Hammie sterker zijn geworden dat dat we met Pantelic waren, als dan ook Sulejmani een keer gaat draaien dan komt het wel goed lijkt me |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 14:12 schreef remco k het volgende:En ik denk dat we met Hammie sterker zijn geworden dat dat we met Pantelic waren, als dan ook Sulejmani een keer gaat draaien dan komt het wel goed lijkt me EENS. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco daar ben ik het wel over eens xD |
|
|
|