|
|
Eide
|
|
|
Artikel uit het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/1427/FC-Utrecht/article/detail/502174/2010/08/03/Ajax-helpt-FC-Utrecht-uit-de-brand.dhtml
UTRECHT - Uitgerekend aartsrivaal Ajax heeft FC Utrecht geholpen in de speurtocht naar originele Jabulani-ballen. De Domstedelingen hebben de voor het WK ontworpen bal nodig om zich voor te bereiden op het Europa League-duel van donderdagavond tegen FC Luzern. De Zwitsers spelen met de veel bekritiseerde bal, die zoveel is aangevraagd dat hij niet meer te verkrijgen is.
Gisteren rolden er opeens tien 'Amsterdamse' Jabulani's over het Utrechtse trainingscomplex. Samen met de tien exemplaren die Utrecht zelf bijeen heeft kunnen verzamelen, was dat genoeg om mee te trainen.
Netjes van Ajax. Misschien dat al die mafkezen die zich altijd zonodig negatief over andere clubs uit moeten laten hier eens een voorbeeld aan kunnen nemen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
HAhahaaa las he al jah.. ERg mooi! Zeer profesioneel van Ajax! Nu moeten ze bij ajax overigens trainen met die van jol!;) hahahahaaa |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ja ik had dat ook gelezen. goede actie van ajax. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 13:56 schreef joey het volgende:HAhahaaa las he al jah.. ERg mooi! Zeer profesioneel van Ajax! Nu moeten ze bij ajax overigens trainen met die van jol!;) hahahahaaa haha xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lijkt me ook niet meer dan normaal toch, prima van AJAX, ben benieuwd of er clubs zijn in NL die AJAX GEEN ballen had gegeven... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Goed van Ajax en het werkt bij aan het imagoprobleem. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
|
|
|
Am*dam
|
|
|
Dat heel Nederland tegen Ajax is omdat wij de mooiste en beste club van Nederland zijn!!! Wij hadden zeker geen ballen gekregen. Maar goed gebaar van Ajax! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik had het zeer zeker niet voor die dommestatters gedaan,maar dat wisten jullie wel zeker?;);)Die zijn echt anti ajax dusssssssss |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het imago van Ajax is in de loop der jaren geschaad, doordat Ajax als club niet altijd netjes en naar buiten uit professioneel opstelt. Het te zeer de scheidsrechter ter discussie stellen is daar een voorbeeld van. Supporters mogen kritiek leveren, maar als club behoort Ajax zich te gedragen als een voorbeeldfunctie. Ajax is immers de mooiste en beste club van Nederland en behoort dat naar buiten toe dan ook uit te stralen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 18:35 schreef alibabba het volgende:[..] Het imago van Ajax is in de loop der jaren geschaad, doordat Ajax als club niet altijd netjes en naar buiten uit professioneel opstelt. Het te zeer de scheidsrechter ter discussie stellen is daar een voorbeeld van. Supporters mogen kritiek leveren, maar als club behoort Ajax zich te gedragen als een voorbeeldfunctie. Ajax is immers de mooiste en beste club van Nederland en behoort dat naar buiten toe dan ook uit te stralen. hahah alibabba?Lees andere forums even??????anti-ajax,anti-ajax,anti-ajax,anti-ajax etc. Je hebt in principe gelijk,maar kijk niet zo rose......... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:07 schreef joduh het volgende:[..] hahah alibabba?Lees andere forums even??????anti-ajax,anti-ajax,anti-ajax,anti-ajax etc. Je hebt in principe gelijk,maar kijk niet zo rose......... Ik kijk altijd objectief richting Ajax en Ajax is mijn leven. Ik sta op met Ajax en ga naar bed met AJAX. In het verleden was ik na een nederlaag absoluut niet te genieten en was ik amper aanspreekbaar voor mijn omgeving. Dat is in de loop der jaren niet meer zo erg, omdat ik door het falend beleid kritisch naar Ajax ben gaan kijken. Ik ben iemand die een mening van een ander veelal serieus neemt, zodat je niet met oogkleppen door het leven loopt. De meningen over Ajax door mensen in mijn buurt en ver daarbuiten, laten een mindere positieve kant zien van Ajax en die meningen neem ik mee in een oordeel. Ajax is een fantastische club met een rijk verleden en een club als Ajax hoort zich professioneel en groot op te stellen. Excuses zoeken bij een ander na een nederlaag is een voorbeeld van Calimero-gedrag, zoals Emanuelson dat na zondag deed, en dat gedrag noem ik een voorbeeld van hoe het niet moet. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok,ik begrijp het.en is dik ok,maar wat nu als die leipo nou het veld eens niet op kwam????(ook ik ben van mening dat ema dat niet als excuus had moeten aanhalen hoor) Maar hij heeft wel een punt hiermee toch? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Gaat eerder om de beslissing van de scheids en als Urby zich daadwerkelijk een hoedje schrok is het dapper van hem om dat toe te geven in deze macho-wereld. Daarbij geeft hij een mening en niet een verwijt.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:28 schreef joduh het volgende:ok,ik begrijp het.en is dik ok,maar wat nu als die leipo nou het veld eens niet op kwam????(ook ik ben van mening dat ema dat niet als excuus had moeten aanhalen hoor) Maar hij heeft wel een punt hiermee toch? Al heeft hij daarmee een punt. Allereerst stel je je eigen prestatie aan de kaak en dat weeg je het zwaarst. Pas wanneer de intervieuwer er om vraagt, kun je het ter sprake stellen. Ook dan is het zaak om je groots op te stellen door te zeggen dat dat nooit een excuus mag zijn voor een zekere voorsprong. Een club als Ajax moet perfectie nastreven en belachelijke excuses passen hier niet bij. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:46 schreef alibabba het volgende:[..] Al heeft hij daarmee een punt. Allereerst stel je je eigen prestatie aan de kaak en dat weeg je het zwaarst. Pas wanneer de intervieuwer er om vraagt, kun je het ter sprake stellen. Ook dan is het zaak om je groots op te stellen door te zeggen dat dat nooit een excuus mag zijn voor een zekere voorsprong. Een club als Ajax moet perfectie nastreven en belachelijke excuses passen hier niet bij. Inderdaad |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Sommige berichten
quote:Gouden kakkerlak voor smerigste deelgemeente ROTTERDAM -
Leefbaar Rotterdam gaat een zwartboek aanleggen van de smerigste plekken in Rotterdam: een vuilboek.
Dat meldt de site van TV Rijnmond. De smerigste deelgemeente krijgt 'een gouden kakkerlak' als wisseltrofee. Volgens de partij is dit een goede manier om de bestuurders van de stad wakker te schudden. Raadslid Dries Mosch vindt dat het probleem vooral ligt bij de deelgemeenten die het probleem van vuil op straat niet snel genoeg oppakken.
Rotterdammers kunnen foto's insturen van uitpuilende vuilnisbakken, vuil op straat dat er al dagen ligt en andere viezigheid. Foto's van die taferelen worden daarna geplaatst op de website van Leefbaar Rotterdam.
Ik nomineer deze -->> gewoon op klikken ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
alibabba