|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Wat doen jullie in jullie vrije tijd?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Beetje Computeren,TV Kijken en PS3 Over 5 weekjes begint m'n volgende opleiding dus nog ff genieten van het vrije leven ! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
PS3, Headliner, PSP, Mobiel, Voetballen. |
|
|
|
|
Saint
|
|
|
Xbox 360, Heeadliner, Ds, Site bijhouden en Me slanggetjes verzorgen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: origami uit de mode? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: origami is voor homo's |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee!
macramé of ik doe niet mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Feyenoord nieuws lezen, feyenoord dingetjes verzamelen, feyenoord liedjes zingen, feyenoord sites surfen, jullie pesten op dit forum, en me natuurlijk dood lachen om 13 jarige internet hoolies zoals ryanajax. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 22:28 schreef moa het volgende:Feyenoord nieuws lezen, feyenoord dingetjes verzamelen, feyenoord liedjes zingen, feyenoord sites surfen, jullie pesten op dit forum, en me natuurlijk dood lachen om 13 jarige internet hoolies zoals ryanajax. Kan ik in de toekomst kijken ofwat? Voor ik mijn post schreef las ik je post ook al... Wtf |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hohohoho vingers van de deleteknop af boudewijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door craven -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Werd verwijdert, terwijl ik me keurig aan de regeltjes houdt, dus plaat em gewoon nog een keer :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gelukkig blijft hij van het 'Babovic' topic af |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahaha kijk maar uit.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha nee nee, Boudewijn weet dat ik wil dat dat topic echt open blijft. Beste topic op headliner! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 22:30 schreef moa het volgende:[..] Werd verwijdert, terwijl ik me keurig aan de regeltjes houdt, dus plaat em gewoon nog een keer :) oh, dacht al haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2010 - 22:33 schreef MMM het volgende:[..] Hahaha nee nee, Boudewijn weet dat ik wil dat dat topic echt open blijft. Beste topic op headliner! 1 na beste.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: idd,
JAPPIE_FEY///HELD! steekt er qua niveau inderdaad bovenuit. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: misschien 2 na beste, of zo? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: grmbl..."help ons topic"..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Bijvoorbeeld, ja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
werken en af en toe figuurzagen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ohja en soms horizontaal gymnastieken. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben al weken bezig een ostlund baart te laten groeien. verder veel oefenen om geen kinderen te krijgen. en soms fifa xboxen met mijn grote vriend jozoo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: of verticaal, als 't zo uitkomt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, maar alleen in t weekend. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
Uhmm normaal werken misschien?? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: groeien, oogsten, knippen, sealen...
je kent t wel.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ooowwww is dat werken! dan werk ik! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat moet je dan op je werk? als je werkt in je vrije tijd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
werken, xbox 360, voetballen, internetten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
naast Feyenoord, zo veel mogelijk van andere mooie en leuke dingen genieten in 't leven, zoals 't hoort te zijn en voor zover 't mogelijk is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 20:33 schreef sevillana het volgende:naast Feyenoord, zo veel mogelijk van andere mooie en leuke dingen genieten in 't leven, zoals 't hoort te zijn en voor zover 't mogelijk is. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: behoort idd (gelukkig) tot de mogelijkheden |
|
|
|