|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Onderhandelingen tussen NAC en Ajax over Leonardo afgebroken (VoetbalZone)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: 'Ajax meldt zich bij zaakwaarnemer Leonardo' |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Onderhandelingen tussen NAC en Ajax over Leonardo afgebroken
De gesprekken tussen NAC Breda en Ajax over een eventuele overgang van Leonardo naar Amsterdam zijn dinsdag op niets uitgelopen. "Leonardo blijft dus bij ons", aldus technisch directeur Jeffrey van As aan BN/De Stem. Het verschil tussen vraag en aanbod is momenteel te groot.
Het bod dat Ajax deed op de Braziliaan was voor NAC niet voldoende. Over het exacte transfervoorwaarden die de Bredase club stelde, wilde Van As geen uitspraken doen. Feit is wel dat Ajax net als NAC kampt met grote schulden, niet zomaar een speler aan kan trekken en daarom overbodige spelers aanbood.
Ajax-trainer Martin Jol is bijzonder gecharmeerd van de aanvaller, die in het seizoen 2006/2007 ook al de overstap van NAC naar Ajax maakte. Zijn periode in Amsterdam kenmerkte zich door veel blessureleed en weinig speelminuten. Pas in het laatste seizoen van coach Marco van Basten kwam de aanvaller vaker aan spelen toe. Als invaller was hij meermaals belangrijk voor Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
oo dit is dus even afwachten.. Dit van bij el hamdoui ook zo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bij el hamdaoui waren de clubs er al wel uit, dat was vrij snel geregeld, hier kunnen de clubs er niet uitkomen, dat is wel wat anders |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee is niet zoveel anders.. nac vraagt waarschijnlijk veel en ajax houd zich bij hun eigen bod.. Nac zou hem wel willen verkopen en ajax willen kopen.. Ik wil daar mee zegge dat ajax dan heel goed bezig is.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ben trouwens wel benieuwt welke spelers ajax dan wou uitlenen of geven aan nac.. Ik zou zegge.. Je kan suk lenen, en ozbiliz.. Er is lijkt mij wel wat te bedenken.. Trek die verdediger van montenegro aan en verhuur hem aan nac.. 3 talenten.. en klaar is ajax.. |
|
|
|
|
MatiFernandez
|
|
|
Als dit zo blijft komt Daniel de Ridder terug naar Ajax, hij is in ieder geval een stuk goedkoper dan Leonardo. En wat ik van hem zag op youtube (tegen Arsenal) doet hij het best aardig. Hij is bij Hapoel daarnaast lees ik op wikipedia op dreef geraakt.
Er is al een principeakkoord dus ik zeg doen! (nee, ik ben niet Maurice de Hond, haha) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik heb ook liever de Ridder... een echte Jood |
|
|
|
|
FR7
|
|
|
@FsideVak129 Hou eens een keer op met dat jodengedoe idioot. Oprotten met dat jodenimago dat jullie de club geven. Het toont alleen maar aan hoe gelimiteerd jullie hersens in elkaar steken en hoe weinig jullie van de historie van ajax afweten, ajax is geen joodse club, nooit geweest ook en zorg ervoor dat je club niet zo beschamend in het nieuws komt zoals vorige week met die rellen, waar gaat het over, echte fans staan achter hun club en zorgen ervoor dat zij niet in diskrediet raakt, idioten zoals jij zijn niet welkom bij ajax, net als bij barcelina in de jaren negentig, allemaal verwijderen en nooit terug laten komen in stadion, ik ben jullie spuugzat, zeker na vorig jaar en dat geldt ook voor de idioten bij Feyenoord die het veld opkomen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Doe rustig man.. Heb je dat op het feyenoord forum ook al gezegt?? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Maar de Ridder is toch ook gewoon een jood? Wat is daar mis mee om dat te zeggen? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja ik vind persoonlijk ook niet dat je overal jood voor hoeft te zetten.. Eigenlijk is het geen jood.. Of heeft hij de religie?
Het is een ajax speler.. Maar ik snap die jongen zijn probleem niet.. Hij komt hier zegge wat hij vind over fsidevak zijn taal.. Vind het nogal bizar.. Dat er een feyenoorder elk topic leest om ergens op de reageren.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Niks...maar het lijkt alsof hij voor de komst van De Ridder is, omdat hij van Joodse komaf is. Het gaat toch puur om voetbalkwaliteiten...en dan zou ik toch wat kritischer naar De Ridder kijken als ik jullie was. Leonardo is dan een veel betere optie, zolang hij maar niet gaat zeuren om een basisplaats. Want dat was toch de reden dat hij bij Ajax vertrok of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 11:52 schreef freakie het volgende:Nee is niet zoveel anders.. nac vraagt waarschijnlijk veel en ajax houd zich bij hun eigen bod.. Nac zou hem wel willen verkopen en ajax willen kopen.. Ik wil daar mee zegge dat ajax dan heel goed bezig is.. Er zit zelfs een heel groot verscil tussem het feit dat de clubs er wel of niet uit zijn.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou remco denk jij dat denk ik wat anders.. Denk toch dat ik over geruchten vaak gelijk heb gehad.. Dacht u ook niet.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
WOW... wat een reacties...
zo... de eerste is naar binnen. Jood is Jood... Net zoals we zingen... "Ajacied tot in mijn dood en wie niet springt die is geen Jood"
Of zoals in Rotterdam alles met kanker ervoor gezegt wordt. Niks beledigends aan.. meer een leus als strijdwoord.
De Ridder is een Echte Jood en een echte aanwinst op de positie die ze nodig hebben. Tevens is hij een opgeleide Jood binnen onze jeugJodenplan. Met deze Jood hebben we een speler die het AjaxJodendom helemaal kent en ook weer terug is op zijn nest. Helaas ging deze Jood te vroeg weg..
en deze Jood is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
Gelukkig, die hebben we helemaal niet nodig op onze loonlijst..
Graag een rechtsbuiten van een niveau hoger, of toch op zn minst een jong talent met potentie..
De Mul vind ik persoonlijk echt een gemiste kans.. |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
Iemand met een Israelisch paspoort heet een Jood (een Israelier bestaat niet). Dientengevolge is De Ridder toch echt een Jood.
Ik zie liever De Ridder komen als Leonardo, omdat als Suarez blijft, hij de aangewezen rechtsbuiten is en ik zo inschat, dat Leonardo weer onrust gaat stoken als hij op de bank terecht komt. Voor de breedte heb je meer aan De Ridder. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 15:28 schreef SS3000 het volgende:Iemand met een Israelisch paspoort heet een Jood (een Israelier bestaat niet). Dientengevolge is De Ridder toch echt een Jood. Ik zie liever De Ridder komen als Leonardo, omdat als Suarez blijft, hij de aangewezen rechtsbuiten is en ik zo inschat, dat Leonardo weer onrust gaat stoken als hij op de bank terecht komt. Voor de breedte heb je meer aan De Ridder. Dat zeg ik...
Maar goed, als die "idioot" eens wat meer gelezen had van mijn postings hier op dit forum had hij wel een genuanceerdere opmerking kunnen plaatsen. Dat het niveau dus niet boven gescheld en frustatie uitkomt zegt mij genoeg. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
de joodse ridder mag van mij wegblijven!
Was niet goed genoeg en zal het nooit worden ook.
Wat een kutbestuur hebben we. Traag en bij elke onderhandeling is er wel wat...
En dan al die talenten die overal voetballen en nu onhaalbaar zijn, terwijl ze ooit als jeugdspeler al ajaccied waren.. Elia, Lens en willen ze weer Amrabat die samen met eerder genoemden al Ajaccied waren.
Als die eikel die dit op zijn geweten heeft nog in dienst is...weten we zeker dat het nooit meer wat wordt!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 16:33 schreef Stanley het volgende:de joodse ridder mag van mij wegblijven! Was niet goed genoeg en zal het nooit worden ook. quote:Wat een kutbestuur hebben we. Traag en bij elke onderhandeling is er wel wat... Zitten er bij jou spijkers in je kop?Haal anders ff die spuit uit je arm en reageer dan weer normaal!
Dit is voor het eerst sinds 10 jaar dat ik weer een beetje vertrouwen krijg in het bestuur!
1-3 vanavond! Klasse Ajax!!En dan al die talenten die overal voetballen en nu onhaalbaar zijn, terwijl ze ooit als jeugdspeler al ajaccied waren.. Elia, Lens en willen ze weer Amrabat die samen met eerder genoemden al Ajaccied waren. Als die eikel die dit op zijn geweten heeft nog in dienst is...weten we zeker dat het nooit meer wat wordt!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
marik
|
|
|
sorry maar,hij was vorig seizoen niet goed genoeg en nu terug kopen??? Waarom niet beerens van heerenveen? Een echte rechtsbuiten!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 13:47 schreef FR7 het volgende:@FsideVak129 Hou eens een keer op met dat jodengedoe idioot. Oprotten met dat jodenimago dat jullie de club geven. Het toont alleen maar aan hoe gelimiteerd jullie hersens in elkaar steken en hoe weinig jullie van de historie van ajax afweten, ajax is geen joodse club, nooit geweest ook en zorg ervoor dat je club niet zo beschamend in het nieuws komt zoals vorige week met die rellen, waar gaat het over, echte fans staan achter hun club en zorgen ervoor dat zij niet in diskrediet raakt, idioten zoals jij zijn niet welkom bij ajax, net als bij barcelina in de jaren negentig, allemaal verwijderen en nooit terug laten komen in stadion, ik ben jullie spuugzat, zeker na vorig jaar en dat geldt ook voor de idioten bij Feyenoord die het veld opkomen. bla bla bla |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vind het gewoon jammer dat leo niet terug komt hoor,had een mooie linkerkant kunnen worden met anita,urby en leo tog? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:04 schreef joduh het volgende:vind het gewoon jammer dat leo niet terug komt hoor,had een mooie linkerkant kunnen worden met anita,urby en leo tog? ik denk niet dat Anita Urby en Leo samen zullen spelen, Anita zal spelen, maar dan zal het toch of Leo, en anders Urby worden, het zijn namelijk elkaars concurrenten dan. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Ben benieuwd wie er nog komt bij ajax! |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Is trouwens odonkor nog in beeld?hoor en lees er niks meer over! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:37 schreef remco k het volgende:[..] ik denk niet dat Anita Urby en Leo samen zullen spelen, Anita zal spelen, maar dan zal het toch of Leo, en anders Urby worden, het zijn namelijk elkaars concurrenten dan. ik weet het,maar leek mij wel wat.;) |
|
|
|