|
|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax wilde Aissati ruilen met PSV'er Amrabat' (Voetbalcentraal)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Ajax heeft deze zomer een poging gedaan om Nordin Amrabat naar de Amsterdam ArenA te halen. Ismail Aissati zou dan de omgekeerde weg moeten bewandelen. Deze ruil vond echter geen doorgang.
Dat weet Voetbal International woensdag te melden. PSV wil Amrabat niet laten gaan, zo vertelt technisch manager Marcel Brands in het blad. De aanvaller kwam twee jaar geleden over van VVV-Venlo.
Als de ruil wel was doorgegaan, betekende het een terugkeer van Aissati op het oude nest. De middenvelder doorliep de jeugdopleiding in Eindhoven, voordat hij in 2008 werd verkocht aan Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
lijkt me van psv wel logisch, maar van AJAX ook aangezien we niet beed zitten ind e buitenspelers |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Aissati lijkt me een gepasseerd station bij PSV. Afellay, Bakkal, Toivonen, Nijland, Labyad kunnen allemaal op 10 spelen. Wat heeft hij dan nog in Eindhoven te zoeken? Aissati moet niet naar PSV. Hij moet een stap terugdoen naar Heerenveen, Groningen of Utrecht. Als hij naar Utrecht was gegaan voordat Mertens er zat en toen Van Hanagem er trainer was, dan was hij nu veel verder geweest. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 12:15 schreef PSVMocro het volgende:Aissati lijkt me een gepasseerd station bij PSV. Afellay, Bakkal, Toivonen, Nijland, Labyad kunnen allemaal op 10 spelen. Wat heeft hij dan nog in Eindhoven te zoeken? Aissati moet niet naar PSV. Hij moet een stap terugdoen naar Heerenveen, Groningen of Utrecht. Als hij naar Utrecht was gegaan voordat Mertens er zat en toen Van Hanagem er trainer was, dan was hij nu veel verder geweest. Hier ben ik het volledig mee eens. |
|
|
|
|
|