BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax krijgt Japans wonderkind op proef'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 04 augustus 2010 - 17:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Ajax krijgt Japans wonderkind op proef' (VoetbalPrimeur)

Thomas
 Thomas - woensdag 04 augustus 2010 - 17:54   quote  deeplink  
Ryo Miyaichi vliegt later deze week nog naar Amsterdam voor een proefperiode bij Ajax, zo meldt The Daily Mail. Het Japanse wonderkind werkt momenteel een stage af bij Arsenal.

Daar weet Miyaichi veel indruk te maken. De zeventienjarige aanvaller traint al enkele dagen mee en maakte dinsdag zijn opwachting in het oefenduel met Boreham Wood (3-0). Arsenal overweegt dan ook om hem vast te leggen, maar ondervindt daarbij concurrentie van Ajax.

Miyaichi staat in Japan onder contract bij Chukyo University, maar hoopt een Europees avontuur aan te kunnen gaan. Eerder was hij al op proef bij 1. FC Köln. Vorig jaar was de krachtige en snelle spits nog met Japan actief op het WK voor spelers tot en met zeventien jaar.
jaja
 jaja - woensdag 04 augustus 2010 - 18:22   quote  deeplink  
als Arsenal hem in wilt lijven, nou dan zal hij wel naar Ajax komen he.
remco k
 remco k - woensdag 04 augustus 2010 - 18:29   quote  deeplink  
er zijn toch meer jeugdspelers die toch naar AJAX komen, omdat ze weten dat het de beste jeugdopleiding in de wereld is, maar als arsenal hem zo graag wil hebben, dan vraag ik me af waarom hij nog naar Adam komt, prima van AJAX om nu te investeren in de jeugd..
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 04 augustus 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 18:22 schreef jaja het volgende:
als Arsenal hem in wilt lijven, nou dan zal hij wel naar Ajax komen he.
Eriksen kon ook naar topclubs. oa Arsenal. Heeft voor Ajax gekozen.
Ibrahimovic kon ook naar Arsenal. Vond Ajax een betere optie qua leerschool.
Zo denken veel jonge spelers. Die zijn zo slim om te weten dat ze bij Aax een grotere kans op doorbreken hebben dan bij een Arsenal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door Ajax_fan --
dege
 dege - woensdag 04 augustus 2010 - 18:39   quote  deeplink  
als dit dan echt zo'n talent is laten we dan hopen dat hij ook voor ajax kiest.
Wonderdokter
 Wonderdokter - woensdag 04 augustus 2010 - 19:05   quote  deeplink  
Het is ook best logisch dat mannen als eriksen en ibrahimovic voor Ajax hebben gekozen, daar hebben ze op korte termijn veel meer kansen op wedstrijden. Dat zie je in engeland wel met mannen als bijvoorbeeld fletcher die pas op iets latere leeftijd kansen krijgt bij het eerste elftal.
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - woensdag 04 augustus 2010 - 19:31   quote  deeplink  
om eerlijk te zijn ben ik nog niet zo kapot van Eriksen.hij heeft in ajax1 nog weinig laten zien.in de A1 miss wel maar die wedstrijden zie ik nooit.
Ik hoop echt dat we nog meer van hem gaan genieten

OT: alle jeugd met talent is welkom
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 04 augustus 2010 - 19:59   quote  deeplink  
Zozo ben onder de indruk van deze gozer!! hele goede versnelling, goede controle, goede pass... laat maar komen!!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 augustus 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 19:59 schreef Aaaaight het volgende:
Zozo ben onder de indruk van deze gozer!! hele goede versnelling, goede controle, goede pass... laat maar komen!!!
waar haal je die wijsheid weg ?

bedoel als je doelt op dit filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=44ixwSmaYYY

komaan waar speelt hij tegen ? kijk ze verdedigen.. zulke mannetjes lopen er wel meer rond in NL.. mjah tis wel zo als aresenal hem ook wil hij vast wel wat zou kunnen.. maar zulke filmpjes zeggen mij weinig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2010 door nummer10 --
henk K
 henk K - woensdag 04 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
en we hebben al zoveel wonderkinderen in het veld kijk maar naar de rsutstand in griekenland
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - woensdag 04 augustus 2010 - 21:52   quote  deeplink  
ajax gaat het hoofd toernooi halen,champions league hier we come
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - woensdag 04 augustus 2010 - 21:52   quote  deeplink  
here
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 05 augustus 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als die komt, want we zitten al niet zo breed bij de spitse en uit eigen jeugd wil het ook niet echt meer lukken dus ik hoop dat die bij ajax gaat voetballen.
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 05 augustus 2010 - 14:32   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Mogelijk_geen_stage_Miyaichi_bij_Ajax.html ik hoop toch nog dat die bij ajax tekent
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 05 augustus 2010 - 16:22   quote  deeplink  
Ja fijn, een Japanse pingeldoos erbij... :-S
Ajax_fan
 Ajax_fan - donderdag 05 augustus 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 12:52 schreef Bas12345 het volgende:
Zou mooi zijn als die komt, want we zitten al niet zo breed bij de spitse en uit eigen jeugd wil het ook niet echt meer lukken dus ik hoop dat die bij ajax gaat voetballen.
Zonder dat je hem ooit hebt zien voetballen hoop je dat ie tekent. Ben ik even blij dat je niet bij Ajax in het bestuur zit.
remco k
 remco k - donderdag 05 augustus 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Inderdaad beetje raar, maar goed, Arsenal en AJAX willen deze speler niet voor niets op proef hebben natuurlijk, wel is het goed om te zien dat AJAX spelers test in hun jeudige carrire, die Servische verdediger loopt er nu toch ook, en Ze eduardo is vorig seizoen getest, dat stemt mij wel positief, overigens is ditzelfde met Eriksne gebeurt en kijk waar hij nu staat.

Grappig trouwens dat dit systeem van scouten door van Basten is bedacht...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax krijgt Japans wonderkind op proef'

0.0054211