|
|
tommie77
|
|
|
Wie willen we en wie NIET
Dinamo Kiev, Sampdoria, AJ Auxerre, Sporting Braga of Young Boys Bern
Morgen allemaal hopen op Young boys de rest is lastig!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, das niet moeilijk natuurlijk.
Dinamo of Sampdoria zijn de moeilijkste, zeker die k*t Italianen. Franse ploegen zijn altijd lastig te bespelen.
Laat Braga of Young Boys over. Een van die twee het liefst wat mij betrefd. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Onderschat Braga niet.
Die speelden celtic met 3-0 weg in eigen huis. |
|
|
|
|
Youri Kaspers
|
|
|
Ik ben ras tukker maar ik hoop natuurlijk dat er zoveel nederlandse ploegen door gaan;) Ik denk dat auxerre een prima te doen ploeg is |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
ik ook maar als je op europees niveau 3 en bijna 4 doelpunten weg geeft kan dat niet goed gaan kun je zien in NL top , europa is toch iets anders |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Mwoaah..
het team was totaal nog niet ingespeeld. Zometeen 2 weken verder en El Hammie erbij. Suarez is dan papa en lekker ontspannen en uitgerust. Kom maar op.. wie van deze clubs ook... |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Henk,
Laten we ervan uit gaan dat het een incident is geweest dat Ajax 3 doelpunten tegenkrijgt. Dit gaat bij de volgende wedstrijd niet snel weer gebeuren. Ik dicht Ajax kansen toe bij elke tegenstander in de volgende ronde, maar elke tegenstander is moeilijk. Heb dus ook niet echt een voorkeur. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
PS25 gelijk heb je.. Dit was zeker een incident.. Ik vond ze namelijk de vorige wedstrijd tegen paok verdedigend niet slecht spelen.. Maar ajax moest op de aanval en salpi(nogwat) Liep telkens buitenspel.. Natuurlijk gaat dat heel vaak fout maar het gaat altijd 1 keer goed.. T was een hele erge open wedstrijd.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ajax is bij de loting geplaatst en ontloopt daardoor Sevilla, Werder Bremen, Zenit Sint-Petersburg en Tottenham Hotspur. De Amsterdammers profiteren van de uitschakeling van Fenerbahçe. Als de Turken er in waren geslaagd Young Boys te verslaan, dan had Ajax geen geplaatste status gehad.
Mogelijke tegenstanders zijn nu Dinamo Kiev, Sampdoria, Sporting Braga, AJ Auxerre en Young Boys. Met name Sampdoria lijkt een zware dobber te worden. De Italianen eindigden op een verrassende vierde plaats en hebben met Antonio Cassano en Giampaolo Pazzini een zeer sterke voorhoede.
Sporting Braga was in de derde voorronde te sterk voor Celtic. In Portugal werd het 3-0 en de return in Schotland eindigde woensdag in een 2-1 zege voor Celtic. Het stugge Dinamo Kiev won twee keer van AA Gent (3-0 en 3-1), terwijl AJ Auxerre nog niet in actie kwam. De Fransen eindigden vorig jaar als derde, met zeven punten achterstand op kampioen Olympique Marseille. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
fenerbahce stond toch onder ajax in de coefficientie lijst? |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
ja volgens mij was Ajax sowieso al geplaatst doordat Lyon geen voorrondes hoefde te spelen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja klopt.. Heb net gekeken..
Kijk:
32 Ajax Ned 14.5166 12.6428 3.0000 14.2666 10.8832 55.309 33 Olympiakos Piraeus Gre 6.6666 6.9332 14.5000 9.3000 17.5800 54.979 34 Fenerbahçe Tur 6.8000 10.2200 18.9500 6.4000 12.5200 54.890 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Het is wat onduidelijk maar het komt er op neer dat ajax 32ste is en fenerbahce 34ste.. Ajax heeft een coëfficiënt van 55.309 en fenerbahce heeft 54.890.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
martin verbeeten
|
|
|
geef mij maar young boys of auxerre...bij braga spelen enkele goede brasiliaanse spitsen en deden het erg goed in hun competitie ze vernederden bovendien celtic met 3-0.....dynamo kiev &sampdoria (chevchenko,cassano)is altijd lastig |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:22 schreef martin verbeeten het volgende:geef mij maar young boys of auxerre...bij braga spelen enkele goede brasiliaanse spitsen en deden het erg goed in hun competitie ze vernederden bovendien celtic met 3-0.....dynamo kiev &sampdoria (chevchenko,cassano)is altijd lastig Zoals jij het zegt . is het top ;)
ik ben het EENS. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wie ze ook treffen, het zal lastig worden, maar laten we hopen dat ze doorkomen. Is wel heel belangrijk voor ajax, zowel sportief als financieel. Ook voor de groei van de jongere spelers. Heb geen voorkeur van 1 van die 5 clubs, ze staan er allemaal niet voor niks, dus ajax kan de borst nat maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
we zijn dan weer twee weken verder, hebben al en aantal belangrijke wedstrijden gespeeld, het enige nadeel is, dat Suarez en EL HAMOdaoui voor die tijd nog niet samen hebben gespeeld, en dit dus de eerste wedstrij gaat worden in onze "sterkste" opstelling.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja dat is jammer inderdaad.. Alleen denk ik dat je de eerste wedstrijd zonder kleerscheuren zou moeten doorkomen.. En dan heb je al weer een wedstrijd in de eredivisie.. die ze samen kunnen spelen..
Je moet dan die eerste wedstrijd ook gokken op individuele klassen.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:39 schreef dege het volgende:wie ze ook treffen, het zal lastig worden, maar laten we hopen dat ze doorkomen. Is wel heel belangrijk voor ajax, zowel sportief als financieel. Ook voor de groei van de jongere spelers. Heb geen voorkeur van 1 van die 5 clubs, ze staan er allemaal niet voor niks, dus ajax kan de borst nat maken. Young Boys... die hadden mazzel ;) |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Weet iemand of de loting word uitgezonden??? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Weet iemand iets van dat japanse talent?? |
|
|
|
|
Youri Kaspers
|
|
|
Onderschat younh boys niet;) ze hebben fenerbache uitgeschakelt! |
|
|
|
|
Youri Kaspers
|
|
|
LOTING VRYDAG OP EUROSPORT ROND 12 UUR! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Simpel... Fenerbache is pas in training en Young Boys al een maand samen. éénmalig succes. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie hier mensen schrijven dat ook Young Boys en Braga niet te onderschatten zijn. Nu moet je geen enkele ploeg onderschatten maar...
Kom op zeg. Braga. Young Boys. Kappen nou als je wilt stellen dat die gelijkwaardig of lastiger zijn dan Sampdoria of Dinamo Kiev. Natuurlijk, elke pot is een serieuze maar als je hier roept dat Young Boys of Braga in dezelfde categorie als Sampdoria zitten qua lastigheid....
Dus, serieus benaderen, ja natuurlijk, maar laten wel zijn, als je vind dat Ajax in de CL moet voetballen, dan mogen van deze 5 Braga en Young Boys toch rustig als de minst indrukwekkende hordes worden gezien.
edit: spelling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2010 door Eide -- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 12:45 schreef Eide het volgende:Ik zie hier mensen schrijven dat ook Young Boys en Braga niet te onderschatten zijn. Nu moet je geen enkele ploeg onderschatten maar... Kom op zeg. Braga. Young Boys. Kappen nou als je wilt stellen dat die gelijkwaardig of lastiger zijn dan Sampdoria of Dinamo Kiev. Natuurlijk, elke pot is een serieuze maar als je hier roept dat Young Boys of Braga in dezelfde categorie als Sampdoria zitten qua lastigheid.... Dus, serieus benaderen, ja natuurlijk, maar laten wel zijn, als je vind dat Ajax in de CL moet voetballen, dan mogen van deze 5 Braga en Young Boys toch rustig als de minst indrukwekkende hordes worden gezien. edit: spelling Mee eens, een italiaanse nr 4 lijkt mij sowieso de sterkste van dit groepje.
LATEN WE NIET VERGETEN DAT AJAX IN IEDER GEVAL EUROPA LEAGUE ZAL SPELEN, WAT SOWIESO EEN MOOI RESULTAAT IS! Maar liever CL natuurlijk, zowel sportief als financieel. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Dat maakt op mij geen indruk, Celtic is niveau Sparta. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:47 schreef remco k het volgende:we zijn dan weer twee weken verder, hebben al en aantal belangrijke wedstrijden gespeeld, het enige nadeel is, dat Suarez en EL HAMOdaoui voor die tijd nog niet samen hebben gespeeld, en dit dus de eerste wedstrij gaat worden in onze "sterkste" opstelling.. Ik dacht dat El Ham pas bij een eventuele plaatsing voor de poulefase mee mag doen,maar dat is dus niet zo?Zal wel beter zijn. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Nee, die mag nu mee doen... |
|
|
|
|
Am*dam
|
|
|
We moeten gewoon CL halen! Hier kunnen we miljoenen meej verdienen en ook de wedstrijden zullen beter bezocht worden en leveren dus weer meer geld op.
En laat sulejmani als je blieft niet verhuren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 14:32 schreef reminho het volgende:[..] Ik dacht dat El Ham pas bij een eventuele plaatsing voor de poulefase mee mag doen,maar dat is dus niet zo?Zal wel beter zijn. In de voorrondes, mag men aangezien deze midden in de tranferwindow zit, iedere ronde een nieuwe lijst inleveren, bij aanvang van het daadwerkelijke toernooi om de CL, mag men eenmalig een lijst met 23? spelers inleveren die gerechtigd zijn om CL te spelen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Inderdaad stond Fenerbahce onder Ajax in de coefficientenlijst, dus ook al had Fenerbahce gewonnen had Ajax een geplaatste status gehad. Al die sites zijn helemaal niet op de hoogte van hoe het werkelijk zit en schrijven maar wat. AjaxF-side.nl, ELF Voetbal, Voetbalprimeur en andere sites die zeggen dat Ajax geplaatst is doordat Fenerbahce uitgeschakeld is, zijn bij mij onbetrouwbaar en naar die sites kijk ik nooit meer naar. Welke sites zijn eigenlijk de betrouwbaarste? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 17:09 schreef alibabba het volgende:[..] Inderdaad stond Fenerbahce onder Ajax in de coefficientenlijst, dus ook al had Fenerbahce gewonnen had Ajax een geplaatste status gehad. Al die sites zijn helemaal niet op de hoogte van hoe het werkelijk zit en schrijven maar wat. AjaxF-side.nl, ELF Voetbal, Voetbalprimeur en andere sites die zeggen dat Ajax geplaatst is doordat Fenerbahce uitgeschakeld is, zijn bij mij onbetrouwbaar en naar die sites kijk ik nooit meer naar. Welke sites zijn eigenlijk de betrouwbaarste? hahaha.
Voetbal insite en de NOS teletekstpagina, verder is er geen een die altijd alles goed heeft |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ik hoop op Auxerre. Als het maar geen Kiev wordt dat lijkt mij de lastigste uit dit rijtje.
off: Er mist 1 R in voorronde. ;) en league is niet goed geschreven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2010 door PETER111 -- |
|
|
|
|
410
|
|
|
maakt niet uit tegen welke tegenstander ajax moet we gaan gewoon winnen, we hadden misschien wel een valse start maar nu gaat het echt gebeuren ajax gaat na jaren weer schitteren met hammie erbij ( let op me woorden ) En financieel is het ook wel mooi: 2.1 mil voor het behalen van de 4e voorronde alleen al en in de groepsfase gaat het om veel meer. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 18:09 schreef 410 het volgende:maakt niet uit tegen welke tegenstander ajax moet we gaan gewoon winnen, we hadden misschien wel een valse start maar nu gaat het echt gebeuren ajax gaat na jaren weer schitteren met hammie erbij ( let op me woorden ) En financieel is het ook wel mooi: 2.1 mil voor het behalen van de 4e voorronde alleen al en in de groepsfase gaat het om veel meer. zo is het man!!gewoon winnen!!!!!!makkelijke wedstr heb je tog nie meer. |
|
|
|
|
410
|
|
|
Overzicht prijzengeld Champions League: Play-off ronde: € 2,1 miljoen per club Groepsronde: € 3,8 miljoen per club € 550.000 per gespeelde wedstrijd per club € 800.000 bonus bij winst € 400.000 bonus bij gelijkspel Achtste Finale: € 3 miljoen per club Kwart Finale: € 3,3 miljoen per club Halve Finale: € 4 miljoen Finale: € 9 miljoen voor de winnaar en € 5,2 miljoen voor de verliezer |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 18:10 schreef 410 het volgende:Overzicht prijzengeld Champions League: Play-off ronde: € 2,1 miljoen per club Groepsronde: € 3,8 miljoen per club € 550.000 per gespeelde wedstrijd per club € 800.000 bonus bij winst € 400.000 bonus bij gelijkspel Achtste Finale: € 3 miljoen per club Kwart Finale: € 3,3 miljoen per club Halve Finale: € 4 miljoen Finale: € 9 miljoen voor de winnaar en € 5,2 miljoen voor de verliezer en die van de europa league? |
|
|
|
|
410
|
|
|
pff even opzoeken een stuk minder dat wel |
|
|
|
|
410
|
|
|
kan niet een mooi schema vinden maar daar krijg je zo maximaal 2 a 2.5 mil voor groepsronde als je het heel goed doet dacht ik zo.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laat ze maar komen. Ajax heeft een moeizame start, maar dat komt door de gebrekkige voorbereiding. Het basis-elftal van vorig seizoen is met uitzondering van Pantelic intact gebleven en Hammie is daarvoor teruggekomen. Als we 2 weken verder zijn staat er een ander Ajax en is het voor iedere tegenstander een gevaar. |
|
|
|