|
|
Eide
|
|
|
Gewoon een topic over een man die zich tot nu toe bewijst als niet alleen een toegevoegde waarde, maar zelfs de concurrentie met Enoh rustig aan kan gaan.
Niet alleen speelde Lindgren in de jeugd al voor Ajax, hij heeft onder elke coach zich steeds weer in de schijnwerpers gespeeld ondanks regelmatig tegenslag te hebben met blessures. Je hoort hem nooit maar als je dan ziet hoe hij zich staande houdt in dit elftal dan vind ik dat geweldig.
Goed voor Ajax ook dat we naast Enoh deze Zweed nog hebben, die voetballend natuurlijk wel een tikje beter is dan onze Kameroeneese beul! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Niks met wederopstanding te maken hoor...deze jongen speelt altijd hetzelfde. Goed en sober maar krijgt niet al te veel kansen. Ideale prof om in je selectie te hebben, alleen helaas te vaak geblesseerd. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Waarom alleen concurrentie voor Enoh. Ik vind dat als de Zeeuw zo doorgaat Enoh en Lindgren prima naast elkaar kunnen spelen. |
|
|
|
|
stefan m
|
|
|
Eide, ik ben het zeker met je eens dat lindgren dit seizoen tot nu toe goed speelt. Maar dat hij voetballend beter is dan enoh? Lindgren verstopt zich altijd achter zijn mannetje bij de opbouw van ajax en enoh haalt ballen altijd op. Dus voetballend beter...ik zie het anders. Maar hij speelt verdedigend wel goed, zoals enoh vorige week zijn man liet lopen was heel slecht. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lindgren gisteren niet dan ? liet ze ook regelmatig lopen hoor.. gewoon enoh dezeeuw.. lindgren is gewoon een leuke invaller |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ja lindgren is een prima invaller. de zeeuw en enoh hebben gewoon meer kwalitijt in huis. maar ik kan niet anders dan toegeven dat hij gister goed speelde. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk dat enoh en de zeeuw elkaar aanvallen.. Ik denk dat door lindgren, de zeeuw minder aan voetballen toekomt,, De zeeuw moet veel klusjes oplossen van enoh.. Wat nummer10 zei lindgren is een goede invaller.. maar enoh en de zeeuw deden het prima vorig seizoen.. En om nou te zegge dat je gelijk lindgren in de basis moet hebben.. Eigenlijk vind ik dat een beetje te voorbarig.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik vind dit een type rommedahl, vaak invallen Toch HEEEEEL belangrijk. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik ga niet roepen dat hij in de basis moet, maar ajax kan blij zijn dat ze een man als Lindgren erbij hebben, hij bewijst zijn waarde en zeurt vrijwel nooit. Ideale prof en daarbij ook nog een uitstekende voetballer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 10:19 schreef Ajax_fan het volgende:Waarom alleen concurrentie voor Enoh. Ik vind dat als de Zeeuw zo doorgaat Enoh en Lindgren prima naast elkaar kunnen spelen. Lindgren was gister de hele pot voldoende, maar de Zeeuw wasd etweede helft weer helemaal terug en samen met SUlejmani en Suarez de beste mensen van de tweede helft... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:29 schreef dege het volgende:ik ga niet roepen dat hij in de basis moet, maar ajax kan blij zijn dat ze een man als Lindgren erbij hebben, hij bewijst zijn waarde en zeurt vrijwel nooit. Ideale prof en daarbij ook nog een uitstekende voetballer. Absoluut waar, om wat te forceren, zou je hem kunnen brengen voor Enoh, dan hb je wat meer voetbal, en versterk je het balbezit op het middenveld. Daarom is hij verdedigend op het middenveld de ideale 12e man, en hij man ook prima centraal achterin spelen, vaak dan als inschuivende verdediger, dit heeft hij heel veel gespeeld bij ons in de jeugd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik kan meepraten over zware knie blessures, ik revalideer momenteel van een kruisbandreconstructie nadat ik de voortse kruisband van mijn linkerknie heb afgescheurd (en helaas heb ik rechts hetzelfde gehad in 2005). Geloof me, om terug te komen na zoiets, en dan ook nog je oude niveau te halen, dat mag rustig een wederopstanding genoemd worden.
Mede daarom hulde voor Lindgren, maar ook hoe hij, met nauwelijks westrijden in de benen, zich zo goed presenteerd en zelfs wat extra kan doen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 11:37 schreef remco k het volgende:[..] Lindgren was gister de hele pot voldoende, maar de Zeeuw wasd etweede helft weer helemaal terug en samen met SUlejmani en Suarez de beste mensen van de tweede helft... emanuelson was ook erg goed gisteren voorin.. :) kwamen mooie voorzetten vandaan (eigenlijk goeie assisten) maar die dan niet erin worden geschoten/gekopt |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Vond hem vanaf het begin al goed, en vond het uitermate jammer dat hij naar Groningen vertrok, en later amper kansen kreeg bij Ajax. |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
enoh is beter dan lindgren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:[..] emanuelson was ook erg goed gisteren voorin.. :) kwamen mooie voorzetten vandaan (eigenlijk goeie assisten) maar die dan niet erin worden geschoten/gekopt 1 Voorzet in de hele wedstrijd, en verder helemaal niks noppes nada.
Kijk het zelf maar na. http://www.youtube.com/watch?v=gAGyljoTEwI
en ja dat is niet de hele pot, die heb ik voor je op dvd als je wilt kune je nog een keer kijken naar die WANPRESTATIE van je held... sorry hoor maar als je hem gister goed vond dan heb je de pot niet gezien.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lindgren is een echte profvoetballer he?je ziet hem niet,je hoort hem niet,maar hij is er wel.Ik ben niet een echte fan van zijn speelstjl,maar kan me voorstellen dat elke trainer zo,n kanjer bij zijn team wil hoor.Maar missch zou hij beter zijn dan de zeeuw momenteel.Moet enoh er wel achter staan,want een bijter en een mooie voetballer samen werkt mijns inziens wel. |
|
|
|
|
410
|
|
|
hulde aan die gast..!!!! een echte ajacied!!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:[..] emanuelson was ook erg goed gisteren voorin.. :) kwamen mooie voorzetten vandaan (eigenlijk goeie assisten) maar die dan niet erin worden geschoten/gekopt Ema speelde weer bagger.. snap het zoiezo niet hoor want Ajax heeft allemaal kleine spelers en dan geven ze die bal hoog voor..:S:S:S sorry hoor maar Ema is behendig, Suarez, Suljemani ook waarom niet gewoon naar binnen en schieten?? kap met dat hoog voorgeven gewoon tikken die bal... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Lindgren is een hele solide voetballer, die op meerdere posities kan spelen. Het koppel Enoh en de Zeeuw haal je niet uit mekaar, dat staat goed. Lindgren is een prima stand-in voor die twee en bij absentie van Alderweireld of Vertonghen is ie prima inzetbaar als centrale verdediger. Kortom, een veelzijdige voetballer en een echte prof. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wederopstanding?met pasen soms?????jezusmina nu vat ik hem!!!!hahah grapje alibaba |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 19:44 schreef alibabba het volgende:Lindgren is een hele solide voetballer, die op meerdere posities kan spelen. Het koppel Enoh en de Zeeuw haal je niet uit mekaar, dat staat goed. Lindgren is een prima stand-in voor die twee en bij absentie van Alderweireld of Vertonghen is ie prima inzetbaar als centrale verdediger. Kortom, een veelzijdige voetballer en een echte prof. Dat bedoelde ik ook, maar gewoon de wijze waarom hij terug is gekomen van hele zware blessures en nu zo z'n mannetje staat verdient gewoon erg veel respect. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad Eide dat verdient veel respect... |
|
|
|