|
|
Emile
|
|
|
Beste mensen en mede feyenoord fans
De laatste tijd komen er veel topics bij die eigelijk niet voor het feyenoord subforum bedoeld zijn.
Voorbeeld; Ik zag net toevallig een topic met de fifa wereld ranglijst
heel leuk natuurlijk dat we 2e staan, maar het heeft in principe niks met feyenoord te maken, dus Offtopic
Word er nou een feyenoorder voor het eerst geselecteerd voor oranje (bijv misschien binnekort leroy fer) dan is het wel ontopic als er een topic komt met; ' fer geselecteerd voor oranje' maar dan wel EENMALIG
Of bijv met het WK, toen was het even rust op clubvoetbal gebied dus dan kan er heus wel een topicje over bijv van bronckhorst of een afgelopen wedstrijd.
Ook een topic over ajax of een nederlaag van ajax is geen ontopic verhaal, dit kan wel worden geplaatst in het 'voetbal' rubriek of het 'ajax' subforum.
Voor de mensen die niet heel ver kijken:
Let op de beschrijving
Verder zijn topics van de 'feyenoordfans onder elkaar' zoals 'feyenoord supporters muziek smaak' etc geweldige topics om het forum bespreekbaar te houden, en het staat toch gelinkt aan feyenoord omdat besproken word met alleen de feyenoord supporters.
Dit bericht is niet bedoeld voor de gene die wel altijd feyenoord topics plaatst of voor mensen die alleen reageren op topics. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
is dit een verkapte sollicitatie om toe te kunnen treden bij de mods? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: nee bedankt werd alleen wat gek van die topics :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RDZ-010
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
tsjonge tsjonge zeg,is dat zo een ramp,als ik een topic plaats die toevallig over het nederlands elftal gaat? zag toevallig ook een topic van paok tegen ajax,ga ik toch ook niet over zeiken.ik laat gewoon zien,dat wij als nederlanders trots mogen zijn,dat we zover zijn gekomen en zo hoog staan als klein landje. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 15:02 schreef feyenoordforlife27 het volgende:tsjonge tsjonge zeg,is dat zo een ramp,als ik een topic plaats die toevallig over het nederlands elftal gaat? zag toevallig ook een topic van paok tegen ajax,ga ik toch ook niet over zeiken.ik laat gewoon zien,dat wij als nederlanders trots mogen zijn,dat we zover zijn gekomen en zo hoog staan als klein landje. We lachen om de schande van onze ''rivaal'' daar hebben wij intresse in andersom hebben hun het ook. Het nl-elftal is minder in trek op dit forum,daar is zoals hierboven al staat is Nl voor voetbal.headliner.nl en niet FEYENOORD.headliner.nl. Dit gaat over Feyenoord en over andere dingen zoal ''help ons'' |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
we lachen om de schande van onze rivaal.dus bij andere woorden,ook niks met feyenoord te maken. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 15:14 schreef feyenoordforlife27 het volgende:we lachen om de schande van onze rivaal.dus bij andere woorden,ook niks met feyenoord te maken. De hele zin lezen ''daar hebben wij intresse in'' staat erachter ... vervolgens ''Het nl-elftal is minder in trek op dit forum'' wat kan je moeilijk doen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2010 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
nee Feyenoordg,dit is gewoon poep praat wat je allemaal schrijft. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: Ik doe de moeite niet eens meer... je bent nieuw en stapt de intesse/inhoud niet van dit forum . uit |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Dit heeft niks met feyenoord te maken. Dus hoort in het Headliner forum. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Er gaat een wereld voor mij open..... |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
weet heus wel dat veel dit ook als een slotje zien maar ik bedoel meer dat er niks voor niks subforums zijn aangemaakt en als we alle andere dingen zoals ajax en NL hier bespreken kunnen we net zo goed 1 forum maken over alles |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hier gebeurt nauwelijks iets en net als 'feyenoordfans onder elkaar' en 'feyenoord supporters muziek smaak' gaat het om onderwerpen die door Feyenoord-supporters worden besproken. Waarom dus het ene topic wel 'toestaan' en het andere niet?
P.S. het regent de afgelopen weken toch veel onzinnige topics, dus laat de bal maar snel weer gaan rollen! Kunnen we het weer over Feyenoord hebben! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: jah joh ik zit te stuiteren op m'n stoel van verbazing!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 15:38 schreef JanM het volgende:[..] Hier gebeurt nauwelijks iets en net als 'feyenoordfans onder elkaar' en 'feyenoord supporters muziek smaak' gaat het om onderwerpen die door Feyenoord-supporters worden besproken. Waarom dus het ene topic wel 'toestaan' en het andere niet? P.S. het regent de afgelopen weken toch veel onzinnige topics, dus laat de bal maar snel weer gaan rollen! Kunnen we het weer over Feyenoord hebben! ja maar ik bedoel dat niet voor alle ajax nederlagen hier een feesttopic word geopend.
Maar zeker eens, de competitie moet snel weer beginnen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jezus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
okee emile dus als ik je goed begrijp heeft je eigen topic geen reed te zoeken op dit forum. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Z*kw*f
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door de flh -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: moet minder schelden van m'n vriendin, dus aangepast. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: lijkt me wel anders zou ik die moeite (kuch) niet doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
http://nos.nl/video/177259-studio-voetbal-8-augustus.html
Calimero modus..
Tering.. Ik kijk dit ff een keer, want ik denk t gaat over voetbal, dus komt Feyenoord ook wel aan bod. AL-LEEN maar 020... Geen PSV, Geen Feyenoord, Geen AZ..
Eigenlijk wel treurig.
En dan zit er nota bene Pastoor van Excelsiro...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
laat gaan joh, krijgt jack een harde van..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie verzint het om een ZWEMBAD naast een veld te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
huh waar dient dat nou weer voor dat zwembad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Emile -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
afkoeling??? al lijkt het tegenovergestelde me meer waarschijnlijk |
|
|
|